بچه هارو لک لکا میارن!


قرارمون این بود که صدای جوان‌های ازدواجی باشیم، به مناسبت روز دانش‌آموز تصمیم گرفتیم تا صدای کسانی باشیم که مثل مجرم و متهم با اون ها رفتار می‌شود، افرادی که خیلی وقت‌ها به خاطر بحران پیش آمده از این قوانین و رفتارها، مجبور به ترک تحصیل می‌شوند.
ما این دوگانه مسئولین را هیچگاه درک نمی‌کنیم که از طرفی طرح‌های حمایتی و تسهیلی برای ازدواج طرح ریزی می‌کنند، از طرفی پشت دخترانی که به هر دلیل تصمیم به شروع زندگی مشترک گرفته‌اند را خالی می‌کنند.


+ 
17

- 
2
ارسال در 1400/8/19 ساعت 11:38 2021-11-10 11:38:00
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • . 00/8/26 ساعت 11:19

    اینجا هم مثل بقیه فیلم ها ( فرقی نمی کند با چه نیتی و برای چه هدفی ساخته شده باشند) متاسفانه دیده می شود که زن بازیگر حجاب غلیظ دارد ، آستین مانتوش آنقدر که باید ، بلند نیست ، و در حرف زدن هم چندان آن حیای زنانه ای که باید رعایت کند را رعایت نمی کند.
    البته نه فقط این سایت ، بلکه خیلی سایت ها و نرم افزارها و سریال ها و فیلم های تلویزیونی و سینمایی ما چنین هستند و بدترش را هم دارند. پس لطفا در ساخت فیلم های آموزنده بعدی دقت لازم را به عمل آورید. وگرنه به جای آموزندگی می تواند اثر منفی هم بر مخاطب بگذارد.
    ضمنا اگر کسی با دیدن این نظر فکر کند که من متعصبم ، بداند خودش در دین داری سهل انگار است و من هیچ چیزی اضافه بر اسلام نگفتم.