الکی قسم نخور !


پخش آیتم‌های «احکام به زبان ساده» از شبکه ٣ سیما


+ 
17

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • عالیییهذ،واقعا ادم کیف میکنه
    خلاصه و مفید
    دمتون گرم ادامه بدید
    یاعلی

  • سرنوشت ساز ترین نیاز هر مسلمان در دین داری و مذهب داری چیست؟
    ---
    با توجه به این حقیقت که تمام یک عمر رفتار و گفتار و پندار بشر تا پایان این عمر برای محاسبه و ترتیب أثر زیر ذره بین بی خطای خداوند دانای مطلق قرار دارد ؛ سرنوشت ساز ترین نیاز هر مسلمان در دین داری و مذهب داری داشتن دلیل قطعی ثابت کردن درستی و خدا پسندانه بودن تمام این داری و مذهب داری در محضر خداوند است .
    چنین دلیل قطعی نزد هر مسلمان تنها با آگاهی او به شناختهای انکار ناپذیر و سرشت نشین فرهنگ اصیل الهی دین داری و مذهب داری قرآنی به دست می آید .
    این آگاهی که حتما در طول عمر ؛ مورد نیاز مبرم هر مسلمان است تنها با آموزش و خواندن مدبرانه قرآن با شناخت معنای ظاهر آشکار و رسا و گویای انکار ناپذیر محتوای احکام و اعتقادات قرآنی باید محرز گردد.
    بار گران فراهم سازی این آگاهی بحکم قرآن در آیه 122 سوره توبه به دوش همه ی مراجع دین شناسی و بویژه فقهای مسلمان و همه ی مراکز آموزش و تبلیغ خرد گرای قرآن و دین توحیدی خداوند و مکتب توحیدی قرآنی مذهب تشیع علوی است .
    این مراجع و مراکز بحکم خداوند همیشه موظف اند پیوسته با نهایت دقت و درایت به احکام و اعتقادات محکم و مفصل قرآن و به تعریف و تبلیع و آموزش شناختهای فرهنگ دین داری و مذهب داری قرآنی با بهره گیری ساده و رسا از اصول خدشه ناپذیر استدلال عقلی ؛ برای مصون نگه داشتن دین داری و مذهب داری متدینان از هرگونه انحراف و کج روی و گمراهی که شیطان همیشه فراروی متدینان قرار می دهد ؛ همه ی تلاش و مجاهدت علمی لازم خود را بی وقفه مبذول بدارند .
    این مراجع و مراکز موظف اند متدینان را به ترفندهای شیطان در گمراه کردن آنان که با من در آوردیها و خرافات و جعلیات ضد قرآن و عقل به اذهان آنان بنام دین و مذهب تزریق می کند همیشه آگاه سازند.
    آگاهی به هشدارهای شدید قرآن نسبت به کوتاهی مراجع و مراکز مذکور در رساندن آگاهی به متدینان غافل و نسبت به کتمان حقایق محکم و مفصل قرآنی در زمینه ی دین داری و مذهب داری ؛ کافی است چنان چه ایمان و صداقت و وفا داری به شناختهای قرآنی دین توحیدی خداوند فراهم باشد ، آنان در رساندن این آگاهی هیچ لحظه ای درنگ نکنند و سر از پا نشناسند.