یک آرزوی مانده


هرکسی توی زندگیش هدف‌ها و آرزوهای مختلفی داره که همواره برای رسیدن به اونها در تلاشه‌. این وسط بعضی از این‌ها زمان نداره، میشه تو هر سن و هر شرایطی دنبالشون کرد و بهشون رسید، ولی برای بعضیاش زمان اذیتمون می‌کنه، دیر میشن، دور میشن و دستیابی بهشون سخت و سخت‌تر میشه.

نگفته پیداست که روزگار، روزگاری نیست که نیاز باشه حتما یک آرزو برای آرزوهای دیگه فدا بشه یا کنار گذاشته شه، این روزا میشه دونه دونه رفت سراغ خواسته‌ها و دست‌یابی بهشون.
یه‌جوری پازل زندگیمونو بچینیم که وقتی تو میان‌سالی خواستیم از بالا نگاهش کنیم یا جای خالی نداشته باشیم یا جای خالی‌های قابل پر شدن مونده باشه برامون. اولویت‌بندی این انتخاب‌ها با ماست، با خود خودمون!


+ 
9

- 
0
ارسال در 1400/8/22 ساعت 11:37 2021-11-13 11:37:34
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • . 00/8/26 ساعت 11:08

    نکات منفی این فیلم:
    1- نشان دادن یک زن آرایش کرده ، در حالی که این کار از نظر برخی علما حرام است. متاسفانه در صدا و سیما و صنعت سینما هم می بینیم...
    2- عدم رعایت حجاب اسلامی ( شال خوب نمی پوشاند و باید روسری یا مقنعه ای باشد که محکم بایستد و علاوه بر صورت جاهای دیگر پیدا نباشد) متاسفانه در صدا و سیما چه تلویزیون و چه سینما موارد اینچنینی و بسیار بدترش هم مشاهده میشه. این باعث میشه عرف حجاب عوض بشه و حجاب کامل واقعی از اذهان برخی پاک بشه.
    3- چرت و پرت بودن تمام حرف های موجود در این فیلم
    چرا مثل انسان یک فیلم یکی دو دقیقه ای نمی سازند که بیاید مختصر و مفید هدف از زندگی انسان را توضیح دهد؟ اینجوری دیگه هیچکس در زندگی ش سرگردان و حیران و بی هدف و بی انگیزه نیست. و طبعا این فیلم های بی ارزش و مضحک هم ساخته نمی شود. ( و خیلی کارهای مسخره دیگر هم انجام نخواهد شد تا هزینه ها و هدررفت های بی خود برایمان داشته باشد)
    ما مسلمانیم و خودمان صاحب دینی هستیم که همه چیز دارد ، چرا به پای فرهنگ غربی مانده ایم؟