مدرسه حکمرانی


علی اکبر رائفی پور


+ 
24

- 
2

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مینویسم پاداش شما با خانم حضرت زهرا(س) چون تنها خدا از راز سینه ها آگاه است.
    مطلبی به این اهمیت و انعکاس هائی اینچنین محدود ؟ ! پس انقلابیون مسلمان اهل عمل کجایند ؟

    تصور کنید که هدف این مدرسه ده هزار دانش آموز باشد. تصور کنید که دانش آموزانی که رویائی در سر دارند و می خواهند ایران را در کشاورزی بی نیاز کنند یا رویانی قهرمان ورزشی شدن یا کشف ستاره ای جدید در یکی از آسمانهای هفتگانه... شناسائی شوند. این مدرسه با توجه به کیفت و کمیت برادران و خواهرانی که علاقمند به همکاری هستند در حداقل یک منطقه مناسب مثلاً شهداد کرمان یا آستارای گیلان یا زرآباد سیستان ... یعنی بدور از غوغای شهر و رقابت های نامشروع آن ، تاسیس می شود.

    فرآیند تحصیل به بعد بخاطر سپردن کنابها محدود نمی شود و آموخته ها باید ب عمل در آید( دامپروری در آستارا یا ستاره شناسی یا کویرزدائی در شهداد... . چنین مدرسه ای در طی 5 سال تبدیل به مدرسه عالی و بعد دانشگاه می شود ، یعنی مغلم و شاگرد با هم و درکنار هم رشد می کنند و مدینه فاضله ای بر مبنای بکارگیری علوم پایه می ریزد که تا بیست سال آینده گوشت سفید همه آسیا را در زر آباد سیستان تولید می کند و مهندس و متخصصِ خداشناس فقط برای رضایت حضرت حق از تمام توان خود مایه گذاشته بازفت کهکیلویه را آنچنان می سازند که موجب غبطه دیگران شود. در همین مسیر تشکیل خانواده داده و از این طریق شیوه صحیح زندگی ( امت شدن ) را برای همه ملت به نمایش می گذارند.

    مومنین: دستور شما شورا ست ( همدلی ، همفکری ). کمک کنید به پیشنهاد رائفی پور ، تا مملکت امام زمان (عج) را در جهت ظهور ب حرکت درآید. امن شاءالله

  • حرف الکی میزنه چند مورد مدرسه به ایشان معرفی شد فقط سنگ روی یخ شدیم.
    آخرش فهمیدیم تصمیم گیری به قول خودشان با شورایی ست که معلوم نیست چه کسانی هستند خلاصه خیلی جدی نگیرید حداقل امسال که از دست دادند

  • آچمز 00/9/17 ساعت 10:03

    فرض کنیم که این اطلاعات صحیح باشد.
    چه باید کرد؟
    اگر مخفی کنیم ، ادامه می یابد. اگر افشا شود ، اعتماد مردم در خطر است.
    چرا کاری که دو سر زیان است؟

  • دمت گرم

  • کمبود ها و اعتراضات را بخوبی مطرح کردید.
    کاری که اغلب انجام نمیشه ، یعنی ارائه راه حل ، آنهم عالی . چرا در روستائی خوش آب و هوا این مدرسه را تاسیس نکنیم یا شهری کوچک؟
    صد در صد در خدمت شما هستم.
    حسین نیکنام

  • خداوند در قرآن بر زبان پیامبر خویش در آیه : « إِنْ حِسَابُهُمْ إِلَّا عَلَى رَبِّي لَوْ تَشْعُرُونَ ﴿ آیه ۱۱۳ سوره شعراء ﴾ و در آیاتی دیگر می فرماید: هیچ بنده ای را در پاداش دادن و مجازات کردن بندگان دیگر در قیامت هیچ سهم و حقی نیست ؛ حال شما از کجا یافته اید که حضرت زهرا (س) و سایر بندگان مقرب در قیامت به بندگان پاداش و مجازات می دهند؟؟؟!!!

  • با عرض سلام و تشکر از سئول بجائی که دارید. در ابتدا عرض می کنم که پاسخ منطقی و تخصصی را نمی دانم. اما قرآن را با قرآن درک و تفسیر می کنند. مثل نماز نخوانید که در صورت حذف ابتدای آیه و انتهای آن ب عکس اراده گوینده مفهوم می شود. دیگر اینکه قرآن در کنار سنت و اجماع و عقل. تازه خود کتاب را جنابعالی بر اساس عقل درک می کنید.
    مطالب بقدر کافی موجود استکه بزرگان ما دعای خیر یا لعنت می کردند یعنی چه ؟ یعنی درخواست خیر یا شر. حالا چون کسی از ما راز سینه ها را نمی داند ، دعا تا در صورت نیات خوب جزای خیر و در غیر این صورت عکس آن.شما برای رفتگان هم دعا می کنید یا دعای والدین از دنیا رفته در حق فرزندان بی تردید مهم می دانید.
    حال حضرت فاطمه (س) ، با آن فرزندان و آن کلام و آن حالات عجیب که همهِ شب در حق همسایگان دعا می کنند و همه تاریخ هیجده ساله زندگی تا شهادت را با احساس پدری نسبت به دخترم و همه ظلمی که در حق این دختر جوان رسول الله رفت در هم بیامیزم و از ایشان بخواهم بعنوان بهترین الگو ها تا در حق دختر من و همه دختران جوان و همه جوانان دعای خیر کنند باشد که همه هدایت شوند و ابدیت را به این چند روز نفروشند.( البته به خانمها سارا و هاجر و مریم و خدیجه هم متوسل می شوم اما کمتر. اینها نمونه های بانوان جامعه اسلامی هستند و رونق در تبلیغ شیوه زندگیشان ان شاءالله یافتن راه صحیح حیات را برای دختران ما ساده تر می کند.
    ان شاءالله این رفت و آمد عقاید و تعامل افکار بتوان ما را در حد استعدادمان در صراط مستقیم رشد دهد.
    ارادتمند حسین