پروردگارا یک لحظه مرا به حال خودم واگذار نکن


پیامبر اکرم صل الله علیه و آله می‌فرمایند:
«اللّهُمَّ لا تَکلنی إلی نَفسی طَرفَةَ عَینٍ أبَداً»
پروردگارا یک لحظه مرا به حال خودم واگذار نکن

خدایا من از خود چیزی ندارم...
اگر طاعتت میکنم ، اگر گناه نکنم ، این گناه نکردن از خوبی من نیست ، از نگه داشتن توست...
ما را در آپارات دنبال کنید:
https://aparat.com/v/wUegd


+ 
7

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • عذابهای الهی فراگیر معلول اصرار بشر بر گناهان کبیره اند
    ---
    - تا زمانی که نوع بشر اعم از حاکم و محکوم و دین شناس و دین آموز و دین دار وبی دین بر انجام گناهان کبیره ای که وحی اصیل و تحریف نشده ی الهی انسان ساز ارسال شده به پیامابران آنها را تحریم کرده است اصرار ورزد
    - و تا زمانی که بشر همه ی هشدارهای محکم و مفصل الهی این وحی را که به گنهکاران این نوع خطاب شده اند ناد دیده بگیرد
    - و تا زمانی که بشر هشدارهای این وحی را دستخوش تمسخر و دهان کجی یا بی توجهی خود قرآر دهد
    - باید ما نوع بشر یقین داشته باشیم که خداوند هشدارهای وحی خود را به عمل تبدیل خواهد کرد
    - و روند تحقق هشدارهای وحیانی صادق الهی تا زمانی که بشر از گناهان کبیره ی خود به درگاه الهی توبه و اعلام پشیمانی نکند
    - و تا زمانی که بشر با تعهد به عدم بازگشت به این گناهان از خداوند جهان هستی آمرزش در خواست ننماید
    - نباید تردید کرد که همه ی انواع عذابهای بزرگ و خرد الهی با بروز وباها و بلاها و آفتها و تنگناها و مشکلات گونا گون پی در پی بحکم و وعده ی تخلف ناپذیر وحیانی صادق خداوند پیوسته ادامه خواهند یافت و مطابق دستور خداوند همیشه دامن گیر بشر خواهند بود و او را تا دم مرگ رها نخواهند کرد.
    - بشر در طول تاریخ خود تحقق هشدارهای الهی را پیوسته در نتیجه ی تاثیر سحر آمیز و فریبنده ی ترفندهای شیطان بر او و بر اثر نادیده گرفتن هشدارهای الهی ؛ نیک با تمام وجود خود آزموده است .
    - بد ترین بلای خانمان بر افکن بشر غفلت و فراموشی همیشگی او از ضرورت ایمان به پناه بردن به خداوند توانای مطلق همه جا حاضر است که او را در نتجه ی این غفلت به باز گذاشتن روزنه ی نفوذ شیطان به ذهن خود همیشه دچار می سازد .

  • به خبر فوری در باره موضوع:/ متاورس ، وحدت علم و دین و یادآوری تجربه‌های تاریخی/ سه شنبه 30/09/1400
    ---
    وحدت علم و دین با یافته های دانش ناقص بشر محال است
    ---
    دینی را که بشر با تاویلها و تفسیرهای ناهماهنگ و غیر منسجم با شناختهای و حیانی اصیل تحریف نشده ی الهی از جمله اخرین و حی الهی قرآنی ، در نوشته های قرنهای متمادی به هم نوعان خود معرفی کرده است ، بعلت نا توانی ذهن محدود بشر از دست رسی به تمام جزئیات و کلیات حقایق هیچ موجودی در جهان هستی در مقایسه با علم فراگیر جهان شمول خداوند که تمام حقایق جهان هستی را در بر می گیرد ؛ دینی است بشری و کلا از وحدت با علم مطلق که منحصر به خداوند است ناتوان است.
    نامیدن یافته های ناقص دانش ناچیز ذهن محدود و ناتوان بشر بنام علم و بنام دین ومذهب وافزودن یافته های این ذهن به داده های دینی وحیانی اصیل خداوند ؛ هیچ زمینه ای را برای وحدت علم با دین وحیانی خداوندفراهم نمی سازد.
    در احکام و اعتقادات محکم و مفصل دین وحیانی ناب خداوند به دور از یافته های ناقص بشر که خارج از وحی اصیل الهی به این احکام و اعتقادات با عناوین مختلف افزوده شده اند هیچ تضاد و تعارضی ی با اصول منطق عقلی علم نیست .
    هر تضاد و تعارضی با اصول علمی که در دین دیده می شود و وحدت دین را با این اصول ناممکن و محال می سازد بی تردید فرایند افزوده های ناقص ذهن ناتوان بشر بنام دین و مذهب به دین ناب الهی است.
    خداوند خداوند در سر تا سر قرآن تاکید می کند با ابلاغ داده های احکام و اعتقادات ناب وحیانی خود توسط پیامبر به بشر ؛ در آیه 3 سوره ی مائده تاکید می کند که حجت را بر بشر به اتمام رسانده و دین خود را بی نیاز از یافته های ناقص بشر به کمال رسانده است.
    ابتکار احکام و اعتقادات جدید با ذهن محدود وناتوان بشر خارج از وحی الهی و افزودن این ابتکارها به دین خداوند بنام مذهب بجز بغرنجی و نامفهوم و غیر قابل اثبات شدن این دین و سرانجام به گمراهی کشاندن متدینان و دچار کردن آنان به سر در گمی و به بی دینی و لا مذهبی و بیزار شدن از دین و مذهب بازده دیگری نمی تواندداشته باشد.

  • غلو وهابیت و تشیع لندنی دو روی یک سکه تقلبی ساخت صهیونیسم و استکبار است
    ---
    غلو و افراط خونین وهابیت منحرف با فتواهای دین ستیز خشونت بار مولویان گمراه و مزدور وهابی با بهانه ی دروغین دفاع از توحید خداوند تاسطح روا داشتن راه اندازی کشتار و ویرانگری و آواره سازی دست جمعی علیه همه ی مسلمانان جهان در تضاد با اصول رحمانی انسان ساز و وحدت آفرین و سعادت بخش دین قرآنی خداوند از یک سو ، و غلو و افراط شیادانه ی سران مزدور پیرو تشیع لندنی با بهانه ی مزورانه ی دفاع از حق اهل بیت مظلوم پیامبر تا سطح ریشه کن کردن اصول توحیدی محکم و مفصل آشکار قرآن و نابود سازی و تباه کردن دین و مذهب شیعیان با رقیب تراشی برای خداوند از اشخاص امامان و امام زادگان مظلوم اهل بیت و از اشخاص بندگان مؤمن با ترویج انبوه روز افزون من در آوردیها و خرافات و جعلیات بشری متضاد با شناختهای محکم و مفصل قرآن بنام عترت پیامبر ؛ از سوی دیگر دو روی یک سکه تقلبی هستند که سران خرافه پرست صهیونیسم تلمودی و سران خرافه گرای استکبار غربی پیرو صهیونیسم تلمودی آن را ساخته و در جهان اسلام ترویج می نمایند .
    ترویج این سکه تقلبی در جهان اسلام با هدف و توطئه ی پلید چیره شدن بر سرنوشت این جهان و چپاول همه ی ثروتهای مسلمانان دنبال می شود.
    متاسفانه اکثریت ملل مسلمان جهان اسلام ؛ بعلت دنیا گرایی و سکوت اکثریت مراجع دینی و مذهبی آنان در مقابل هدف و توطئه پلید صهیونیسم و استکبار در تفرقه افکنی و فتنه انگیزی دینی و مذهبی که با ترویج من در آوردیها و خرافات و جعلیات ضد قرآن وعقل ادامه می یابد در گرداب هلاکت بار غفلت و تاریکی و محرومیت از آگاهی سیاسی و دینی درست ؛ زندگی را سپری می کنند و سخت در اسارت توطئه گران پلید و مزدوران این توطئه گران گرفتار هستند.

  • بزرگ ترین خطا و گناه علیه دین و مذهب چیست ؟
    ---
    اگر آقایون دین شناس به اصول سلیم منطق عقلی علمی آگاه هستند باید بدانند بزرگ ترین خطای متضاد با محکمات قرآن و عقل که بنام دین و مذهب همیشه رواج دارد این است که از قضایای تصوری غیر قابل درک و اثبات ناپذیر ، که هیچ راه و امکان در قرآن و در منطق عقل برای رسیدن آنها به مرحله ی تصدیق و اثبات وجود ندارد ، بنام دین و مذهب برای مردم انواع اعتقادها ساخته و پرداخته می شوند و با وادار کردن مردم به باور به این اعتقادها همه ی دین داری و مذهب داری و اعمال نیکوی آنان بحکم آیات 103 تا 106 سوره ی کهف و آیه 65 سوره زمر و بحکم بسیاری از آیات هشدارهای محکم و مفصل قرآن نابود می گردد و عاقبت اخروی آنان بحکم همین آیات تباه می شود.
    شگفتا که چنین اعتقادهای دین زدا با نادیده گرفتن خدا شناسی و پیامبر شناسی قرآن و در تضاد آشکار با این شناختها ساخته و پرداخته می شوند و ظالمانه با جعل و تزویر به پیامبر اکرم و اهل بیت مظلوم آن حضرت نسبت داده می شوند ولی علیه این بزرگ ترین خطا و گناه و ظلم که بنام دین و مذهب در حق خدا و قرآن و پیامبر و اهل بیت انجام می گیرد هیچ اعتراضی از مراجع دین شناسی و از مراکز آموزش و تبلیغ دین و مذهب که سر تا سر کشور را پر کرده اند بر نمی خیزد!!!

  • به سر دبیری بولتن نیوز / پنجشنبه 25/09/1400
    ---
    بولتن نیوز در پخش موضوعات دینی و مذهبی راه قرآن یا راه شیطان را برگزیده است؟؟؟!!!
    ---
    سردبیری و کار گزاران بولتن نیوز بزرگ ترین کناه را با بهانه ی اظهار مودت من در آوردی وارونه بنام اهل بیت مظلوم پیامبر با حذف همه ی روشنگریهای قرآنی و عقلی ؛ در حق دین توحیدی خداوند و در حق پیامبر و اهل بیت مظلوم آن حضرت و در قرآن و مردم متدین مرتکب می شوند.
    سر دبیری وکار گزاران بولتن نیوز فردای قیامت نه تنها به خداوند حسابگر قهار بلکه به صدها میلیون از مردمی که بعلت این حذف گمراه کرده اند باید پاسخگو باشند و با حکم قرآنی ثابت و انکار ناپذیر خداوند باید تقاص تحمل ناپذیر این گمراه سازی را تا ابد پس بدهند.
    هشدارهای قرآن نسبت به کتمان حقایق قرآنی بازیچه نیستند که بولتن نیوز با تفسیر وارونه ی قرآن ستیز و خرد گریز از آیه ی مودت اهل بیت با نادیده گرفتن خدا شناسی و پیامبر شناسی قرآن ؛ به آنها دهان کحی کند و در آخرت تقاص نابخشودنی ابدی سخت این دهان کجی را پس ندهد.
    با چه مجوز و کدام دلیل بی خدشه ی قاطع و انکار ناپذیر از قرآن و عقل من در آوردیها و خرافات و جعلیات ضد قرآن و عقل و جملات جعلی شرک آلود خدشه دار برخی از دعاها و زیارتهای متضاد باهشدارهای محکم و مفصل قرآن را بنام مذهب اهل بیت مظلوم پیامبر ترویح می کنید و این مذهب توحیدی و این بندگان مقرب را خرافه گستر و ضد قرآن و عقل به جهانیان جلوه می دهید و بدنام و منفور می سازید؟؟؟!!!
    بولتن نیوز با چه دلیل قاطع انکار ناپذیر از قرآن و عقل بر این گناه کبیره که با هدف ترویج من در آوردیها و خرافات و جعلیات بشری ضد قرآن و عقل انجام می دهد ؛ همیشه با نهایت جرئت و جسارت و گستاخی اصرار می ورزد و جواب گوی هیچ حجت قرآنی و عقلی نیست؟؟؟!!!
    بولتن نیوز اگر به هشدارهای خداوند در آیات محکم و مفصل خدا شناسی و پیامبر شناسی قرآن تدبر و دقت کند در خواهد یافت جملات من درآودی خرافی شرک آلود ضد قرآن و عقل که در برخی از دعاها و زیارتها بنام پیامبر و عترت مطهر آن حضرت نقل می شوند ؛ محال است گفته های پیامبر و امامان از اهل بیت آن حضرت باشند و محال است آموزه هایی از مکتب توحیدی مذهب ناب تشیع نهج البلاغه ای علوی باشند.
    شگفتا چگونه بولتن نیوز بر جرئت و جسارت و گستاخی دهان کجی به قرآن در سایه ی نظام دینی ج.ا.ا بی پروا و بی پاسخگویی اصرار می ورزد و این دهان کجی کفر آلود را همیشه ادامه می دهد ؛ ولی آب از آب تکان نمی خورد و هیچ مسئولی خم به ابرو نمی آورد گو این که دهان کجی به قرآن هرگز در ایران رفتار خطرناک و عمل مجرمانه ای نیست؟؟؟!!!
    چرا باید در سایه ی نظام دینی ج.ا.ا و زیر نظر مراجع دین و مذهب و با وجود مراکز فراوان آموزش و تبلیغ دین و مذهب ؛ دهان کجی به محکمات قرآن و کتمان حقایق محکم و مفصل قرآنی دین و مذهب بی هیچ حساب و کتاب و با بی تفاوتی این مراجع و مراکز رواج و ادامه یابند؟؟؟!!!

  • بی جوابی مراجع و فقها صحه گذاشتن روی انتقادها و شبهات است
    ---
    خداوند در قرآن به مراجع وفقهای دین دستور می دهد: « وَمَا كَانَ الْمُؤْمِنُونَ لِيَنْفِرُوا كَافَّةً فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ » ﴿ آیه ۱۲۲ سوره توبه ﴾.
    آی کاش مراجع و فقهای دین و مذهب برداشت و تفسیر عالمانه و ضابطه مند خود از جملات قرآنی « وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ » و « إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ » در آیه فوق را با صراحتی عالمانه ی مستدل و مستند برای صدها میلیون مردم متدین بیان و آشکار می کردند.
    خود داری مراجع دین شناسی و فقهای دین و مذهب از پاسخ به انتقادها و شبهاتی که در رسانه های همگانی علیه دین داری و مذهب داری آمیخته با من در آوردیها و خرافات و جعلیات ضد قرآن و عقل و خاموشی آنان در این زمینه برابر با صحه گذاشتن و تایید این شبهات و انتقادها است .
    مراجع و فقها دین ومذهب که بحکم قرآن به آشکار کردن حقایق قرآنی و عقلی دین و مذهب برای مصون نگه داشتن دین داری و مذهب داری مردم از انحراف و کج روی موظف اند؛ هیچ دلیلی از قرآن و عقل برای سکوت خود در مقابل چنین شبهات و انتقادها به مردم ارائه نمی کنند و دین داران را در سر در گمی گمراه کننده و دین زدا رها می کنند.
    آنان با سکوت و خاموشی سئوال بر انگیز خود در مقابل انبوه شبهات و انتقادهای روز افزون این برداشت را نزد عموم مردم تثبیت می نمایند که وجهه و حیثیت شخص خود را بر وجهه و حیثیت دین و مذهب که با من در آوردیها و خرافات و جعلیات ضد ارزشی بشری رایج لوث و نابود می شود ترجیح می دهند وابهت مصنوعی اشخاص خود را از حرمت و قدسیت الهی دین قرآنی خداوند و از حرمت مکتب توحیدی مذهب تشیع علوی برتر می شناسند.
    مهم ترین وظیفه پیامبر گونه ی مراجع دین شناسی و فقهای دین و مذهب آمدن همیشگی میان مردم و آگاه سازی و روشنگری پیوسته ی توده های چند صد میلیونی آنان به حقایق هشدارهای فراوان قرآن که نسبت به عوامل دین زدا مردم را هشدار می دهند و روشنگری می کنند است .
    متاسفانه هیچ اثر سازمان یافته و هیچ برنامه ریزی علمی ضابطه مند و موضوعی از این آگاه سازی و روشنگری از جانب این مراجع و فقها در هیچ رسانه دیده نمی شود.
    سکوت مراجع و فقها در مقابل انتقادها و شبهات روز افزون علیه چگونگی دین داری و مذهب داری مردم این برداشت غلط را تداعی می کند که مراجع و فقها هیچ انحراف و کج روی در چگونگی دین داری و مذهب داری مردم هرگز نمی بینند.
    این سکوت مرموز تداعی می کند که مردم هیچ رفتار و گفتار و پنداری را در تضاد با حقایق شناختهای محکم و مفصل قرآن و در تعارض با اصول استدلال عقلی انجام نمی دهند و همه به این حقایق قرآنی آگاه اند و هیچ نیازی به آگاه سازی و روشنگری ندارند.

  • قران وظیفه ی مراحع دین شناسی و فقهای دین را چگونه توصیف کرده است؟
    ---
    دانش ناچیز بشر حتی پیامبران بنا به تاکیدهای فراوان قرآن در سطحی نیست که بتواند بجای علم بی کران خداوند که همه جزئیات و کلیات جهان هستی را فرا می گیرد نسبت به مسایل فرا طبیعی دین خداوند نظر دهد.
    بنا بر اصل بدیهی غیر قابل انکار فوق که قرآن آن را بارها در آیاتی بسیار تاکید کرده است ؛ بشر حتی پیامبران حق ندارند برای هم نوعان خود بنام دین و مذهب خارج از قرآن پیوسته احکام و اعتقادات جدید ابتکار کنند.
    فرایند دخالت غیر وحیانی بشر در دین خداوند این همه فلسفه بافیهایی است که هیچ دلیل قطعی الدلاله ای در قرآن برای اثبات و تایید آن نیست .
    دخالت بشر در دین خدا با انبوه من در آوردیها و خرافات و جعلیات متضاد با محکمات مفصل قرآن و غیر قابل اثبات با اصول متین استدلال عقلی ؛ بجز بغرنجی و بد نامی و سر در گم و گمراه کردن متدینان و بیزار کردن صدها میلیون از خردگرایان بشر حقیقت گرا از دین و مذهب با صدها هزار سئوال بی جواب هییچ بازده دیگری نداشته است .
    بنا به تاکیدهای فراوان خداوند در قرآن دانش ناچیز بشر حتی دانش پیامبران در مقایسه با علم جهان شمول خداوند عددی نیست که به او حق و اجازه بدهد برای دین خدا خارج از وحی اصیل تحریف نشده ی خداوند احکام و اعتقادات ابتکار کند.
    خداوند بر نعمت اکمال دین ساده ی خود در آیه 3 سوره مائده حجت کامل و بی نقص بودن احکام و اعتقادات دین توحیدی خود را و بی نیاز بودن این دین از هر حکم و اعتقاد غبر قرآنی جدید برای بشر به اتمام رسانده و به او ابلاغ نموده است .
    مراجع دین شناسی و فقهای قرآن شناس مسلمان بحکم خداوند در آیه 122 محکم سوره توبه مکلف اند با آگاهی به ملاکها و معیارها و حد و مرزها و نویدها و هشدارهای شناختهای محکم و مفصل فرهنگ دین داری و مذهب داری قرآنی با استنباط مصادیق حقیقی احکام و اعتقادات این شناختها ؛ مسلمانان و غیر مسلمانان از اقوام خود را به شناختهای قرآن پیوسته آگاه سازند و نسبت به پیامدهای شوم دنیوی و اخروی سرپیچی از این شناختها اقوام خود را همیشه هشدار دهند .
    بحکم شواهد قرآنی در آیات پیامبر شناسی و بحکم عقل ؛ عاید ضمیر غایب جمع در فعل « رجعوا » در آیه 122 سوره توبه حتما خود فقها هستند که می باید هرگاه به سوی اقوام خود رفتند شناختهای دین را در میان اقوام خود پیوسته تبلیغ نمایند و اقوام خود را نسبت به پیامدهای شوم سرپیچی ار احکام و اعتقادات شناختهای دین قرآنی خداوند با هشداهای قرآن هشدار دهند.
    اگر عاید ضمیر مذکور را اقوام بدانیم ؛ با لحاظ زمان و مکان ملاقات و تعداد ملاقات کنندگان و ملاحاظات ذی ربط دیگر ؛ هیچ فرایند مثبت و سازنده ی فراگیر همیشگی در دین آموزی از ارجاع دادن توده های مردم به فقها با این گونه آموزش محدود هرگز به دست نخواهد آمد.
    آیه مذکور مرجع دین شناسی و فقیه را موظف و ملزم می سازد برای آموزش شناختهای فرهنگ دین داری و مذهب داری دین به توده ها مردم خود به سوی اقوام خویش بروند و این تودها را به شناختهای مذکور پیوسته آگاه سازند.
    رویه ی سئوال بر انگیر رایج میان مراجع دین شناسی و فقهای دین در آموزش دین و مذهب شرایط لازم دین آموزی فراگیر را که در آیه فوق آمده به آنها اشاره شده است هرگز بگونه ای که خدا پسندانه باشد فراهم نمی سازد.
    نیتجه حتمی این رویه معکوس ؛ بجز حاکمیت من در آوردیها و خرافات و جعلیات ضد قرآن و عقل بر دین داری و مذهب داری صدها میلیون از مردم و پیامدهای شوم دنیوی و اخروی این حاکمیت برای متدینان و همچنان بیزاری خردگرایان از دین و مذهب و رواج کاسبی حرام دین فروشی چیز دیگری نیست .

  • ملاک ارزیابی افراد در قیامت چیست؟
    ---
    نزد خداوند یگانه دانای مطلق ملاک حیاتی تاثیر گذار و سرنوشت ساز در ارزیابی افراد در قیامت هرگز شکل و رنگ لباس و القاب دنیوی آنان که ساخته و پرداخته ی اندیشه های ناچیز و ناقص ذهن بشر اند نیست .
    ملاک ارزیابی افراد در قیامت فقط میزان و اندازه ی تطابق یا اختلاف رفتار و گفتار و پندار آنان با شناختهای محکم و مفصل اصیل وحی الهی است و بس.
    حرف و سخن حق و ناحق را هرگز نمی توان از لباس و القاب دنیوی افراد بشر شناخت و تشخیص داد.
    حرف حق و ناحق را تنها از میزان پایبندی یا سرپیچی افراد نسبت به شناختهای فرهنگ اصیل دین داری و مذهب داری وحی تحریف نشده ی الهی می توان شناخت و تشخیص داد.
    برای شناخت و تشخیص حق از نا حق باید به شناختهای محکم و مفصل فرهنگ اصیل دین داری و مذهب داری وحی تحریف نشده الهی که شناختهای محکم و مفصل قرآن تجسم حقیقی این وحی است همیشه آگاه بود و به این شناختها عالمانه و با صداقت رفتار و گفتار و پندار خود را سازمان دهی کرد.
    مهم ترین وظیفه تخلف ناپذیر پیامبر گونه ی همه ی مراجع دین شناسی و همه ی مراکز آموزش و تبلیغ دین ، برای مصون نگه داشتن دین داری و مذهب داری مردم از انحراف و تباهی ؛ سازمان دهی آموزش دین و مذهب با یاد آوری مکرر وهمیشگی این شناختها بصورت موضوعی علمی با زبان گویا و رسا و درخور همه ی سطوح علمی به متدینان در همه ی رسانه همگانی و در همه ی مناسبتهای دینی و مذهبی و در همه ی سطوح آموزشی است.
    اگر همیشه به چنین وظیفه ای با سازماندهی علمی و با مسئولیت شناس بعنوان اولویت ضروری و حیاتی آموزش دین و مذهب عمل می شد ؛ هرگز انبوه من در آوردیها و خرافات و جعلیات بشری ضد قرآن و عقل بگونه ای روز مره بنام دین و مذهب رواج نمی یافتند و دین توحیدی قرآنی ساده ی خداوند و مکتب توحیدی تشیع ناب نهج البلاغه ای علوی را تا این حد که آشکار است بغرنج و نا مفهوم و منفور نمی ساختند.

  • «اجتهاد فقهی به کشف مصادیق احکام ثابت قرآنی محدود است»
    ---
    اگر بامحتوای نظر فوق مخالفید دلیل علمی خود را با جرئت و شهامت عالمانه با صراحت و مستند ومستدل بیان کنید و نویسنده ی نظر و کاربران خود را با بیان حقیقت قرآنی وعقلی از سر در گمی گمراه کننده بیرون آورید.