برای ملاقات امام زمان (عج) آماده شوید


امام خمینی (ره): تمام دستگاه هایی که الان به کار گرفته شده اند در کشور ما..، باید توجه داشته باشند که خودشان را مهیا کننید برای ملاقات با #حضرت_مهدی (عج)


+ 
29

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • وقتی حق همدیگر میخوریم امام زمان برای ظهور کنه؟

  • حکم قرآن وعقل ملاک درستی یا نا درستی باور به نهانهای فرا طبیعی است
    ---
    با دقت و تدبر عالمانه توجه کنیم که برای اثبات درستی باور به مسائل نهان غیبی غیر قرآنی از جمله مسئله انتظار برای ملاقات امام زمان (عج) ؛ به دلیل محکم و قطعی انکار ناپذیر از قرآن و عقل نیاز مبرم است .
    نبود چنین دلیل قطعی قرآنی و عقلی ؛ بشر را به گمراهی و اسارت در ترفندها و نیرنگهای شیطان پلید ، که قسم یاد کرده برای گمراه کردن بشر همیشه او را رصد می کند، گرفتار می سازد و بی تردید بشر را به بی دینی و لامذهبی دچار می کند.
    خداوند محال است بشر را به باور به نهانهایی در جهان فرا طبیعی وادار کند که هیچ دلیل قطعی و انکار ناپذیر برای اثبات آن در جهان محسوسات وجود ندارد .
    هر باوری به نهانهای جهان غیب اگر دلیل قطعی انکار ناپذیر آشکار قرآنی وعقلی در جهان محسوسات برای اثبات آن وجود نداشته باشد ؛ حجت الهی نیست .
    چنین باوری بی تردید انسان را در اسارت ترفندهای گمراه کننده ی شیطان پلید و پیروان او از کاسبان دین فروشی و مذهب فروشی و پیامدهای شوم دنیوی و اخروی این اسارت گرفتار خواهد کرد.
    نسبت دادن هر باور فرا طبیعی غیر قرآنی غیر قابل اثبات بنام دین و مذهب به سنت پیامبر و اهل بیت مظلوم آن حضرت ؛ جعل و دروغ محض است.
    تعبد به این گونه باورها بحکم هشدارهای آشکار شناختهای محکم و مفصل فرهنگ الهی اصیل دین داری و مذهب داری قرآنی ؛ دین زدا و هلاکت بار است.
    این تذکر لازم است که تاکید بر استدلال به قرآن و اصول عقلی در زمینه ی مسائل فرا طبیعی دین و مذهب ؛ تاکید به پیروی صادقانه از کلام الله مجید است و به مذهب منحرف و هابیت تکفیری و مذاهب سلفی متحجر و مذهب تشیع لندنی گمراه که محکمات آشکار و انکار ناپذیر قرآن و عقل را نادیده می گیرند یا در تضاد با محکمات مفصل قرآن وارونه تأویل می نمایند هیچ ربطی ندارد.