حاج محمود کریمی |ببین میتوانی بمانی بمان


ببین میتوانی بمانی بمان
عزیزم تو خیلی جوانی بمان
تو هم مثل من نیمه جانی بمان
زمین گیر من آسمانی بمان
اگر می شود می توانی بمان
اگر راه دارد بمانی بمان


+ 
9

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • قرآن اعتقاد به فرا طبیعی بودن رفتار بندگان مقرب را هلاکت بار دانسته است
    ---
    خداوند در آیات محکم و مفصل پیامبر شناسی قرآن دانش و رفتارهای فراطبیعی را به یگانه ذات اقدس دانا و توانای مطلق خداوند جهان هستی منحصر ساخته است .
    خداوند در آیات محکم و مفصل پیامبر شناسی قرآن محدوده های وظیفه و دانش و توان پیامبران را آشکار و بگونه ای غیر قابل انکار برای بشر مشخص ساخته است .
    خداوند در بسیاری از هشدارهای محکم و مفصل قرآن آشکار به بشر هشدار داده است هر اعتقادی که وظیفه و دانش و توان پیامبران و سایر بندگان مقرب را به سطح فرا طبیعی می رساند چون بنده را در ویژگیهای منحصر به یگانه ذات اقدس خداوند سهیم می سازد ؛ این اعتقاد تصوری باطل چون در تضاد با حقایق محکم و مفصل انکار ناپذیر پیامبر شناسی قرآن است .
    منطق عقل حکم می کند ؛ چون دانش وتوان ناچیز بشر با هیچ دلیلی امکان مقایسه با علم و توان مطلق جهان شمول خداوند جهان آفرینش را ندارد ؛ رساندن چنین تصوری به مرحله ی تصدیق عقلی ، از محالات عقلی است .
    خداوند هر تلاش برای جا انداختن چنین تصورهای باطل بعنوان اعتقاد دینی و مذهبی را تخریص و رجما بالغیب مانند سنگ اندازی در چاه و مرتکب شدن گناه کبیره ی نابخشودنی رقیب تراشی هلاکت بار برای خداوند توصیف کرده است.
    شیطان پلید با ترفندها و نیرگهای پر زرق و برق فریبنده خویش و با کمک شیادان دین فروش و مذهب فروش بنام دین و مذهب در دنیا از دریچه این گونه تصورهای باطل آسان به دین داری و مذهب داری بشر نفوذ می کند.
    شیطان با نفوذ به دین داری و مذهب داری بشر ؛ حاصل یک عمر دین داری و مذهب داری بشر را در ایفا بسگوند خود بدلیل آشکار آیات 103 تا 106 سوره کهف و آیه 65 سوره زمر و آیات بسیاری از هشدارهای محکم و مفصل در سر تا سر قرآن نابود و تباه می کند .
    قرآن صاحبان این گونه تصورها را در قیامت زیانکار ترینانی می نامد که در دنیا با پیروی از شیطان و با نادیده گرفتن هشدارهای محکم و مفصل قرآن خود را به گمراهی دچار می کنند و در قیامت همه ی نیکیهای خود را می بازند و به عذاب الهی ابدی نا بخشودنی گرفتار می شوند.
    « وَقَالَ الشَّيْطَانُ لَمَّا قُضِيَ الْأَمْرُ إِنَّ اللَّهَ وَعَدَكُمْ وَعْدَ الْحَقِّ وَوَعَدْتُكُمْ فَأَخْلَفْتُكُمْ وَمَا كَانَ لِيَ عَلَيْكُمْ مِنْ سُلْطَانٍ إِلَّا أَنْ دَعَوْتُكُمْ فَاسْتَجَبْتُمْ لِي فَلَا تَلُومُونِي وَلُومُوا أَنْفُسَكُمْ مَا أَنَا بِمُصْرِخِكُمْ وَمَا أَنْتُمْ بِمُصْرِخِيَّ إِنِّي كَفَرْتُ بِمَا أَشْرَكْتُمُونِ مِنْ قَبْلُ إِنَّ الظَّالِمِينَ لَهُمْ عَذَابٌ أَلِيمٌ» ﴿ آیه ۲۲ سوره إبراهیم﴾.

  • غلو وهابیت و تشیع لندنی دو روی یک سکه تقلبی ساخت صهیونیسم و استکبار است
    ---
    غلو و افراط خونین وهابیت منحرف با فتواهای دین ستیز خشونت بار مولویان گمراه و مزدور وهابی با بهانه ی دروغین دفاع از توحید خداوند تاسطح روا داشتن راه اندازی کشتار و ویرانگری و آواره سازی دست جمعی علیه همه ی مسلمانان جهان در تضاد با اصول رحمانی انسان ساز و وحدت آفرین و سعادت بخش دین قرآنی خداوند از یک سو ، و غلو و افراط شیادانه ی سران مزدور پیرو تشیع لندنی با بهانه ی مزورانه ی دفاع از حق اهل بیت مظلوم پیامبر تا سطح ریشه کن کردن اصول توحیدی محکم و مفصل آشکار قرآن و نابود سازی و تباه کردن دین و مذهب شیعیان با رقیب تراشی برای خداوند از اشخاص امامان و امام زادگان مظلوم اهل بیت و از اشخاص بندگان مؤمن با ترویج انبوه روز افزون من در آوردیها و خرافات و جعلیات بشری متضاد با شناختهای محکم و مفصل قرآن بنام عترت پیامبر ؛ از سوی دیگر دو روی یک سکه تقلبی هستند که سران خرافه پرست صهیونیسم تلمودی و سران خرافه گرای استکبار غربی پیرو صهیونیسم تلمودی آن را ساخته و در جهان اسلام ترویج می نمایند .
    ترویج این سکه تقلبی در جهان اسلام با هدف و توطئه ی پلید چیره شدن بر سرنوشت این جهان و چپاول همه ی ثروتهای مسلمانان دنبال می شود.
    متاسفانه اکثریت ملل مسلمان جهان اسلام ؛ بعلت دنیا گرایی و سکوت اکثریت مراجع دینی و مذهبی آنان در مقابل هدف و توطئه پلید صهیونیسم و استکبار در تفرقه افکنی و فتنه انگیزی دینی و مذهبی که با ترویج من در آوردیها و خرافات و جعلیات ضد قرآن وعقل ادامه می یابد در گرداب هلاکت بار غفلت و تاریکی و محرومیت از آگاهی سیاسی و دینی درست ؛ زندگی را سپری می کنند و سخت در اسارت توطئه گران پلید و مزدوران این توطئه گران گرفتار هستند.