«حیدر قربانی» بهانه جدید رسانه‌های معاند علیه ایران


چند روزی است که رسانه‌ها ‌وشبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان به حمایت از حیدر قربانی، یکی از اعضای گروهک تروریستی و جنایتکار دموکرات برآمدند.

حیدر قربانی علاوه بر مشارکت در قتل عمدی سه نفر شهروند کرد اهل سنت کردستان متهم به بغی و عضویت در گروهک معاند و جنایتکار دموکرات نیز بود.


+ 
10

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • اجل معلق خر مگس منفور مو وزوزی
    ---
    یکی از این مگسهای منفور وز وز کن نجاست خوار نکره در بنگاه های نفاق افکنی دشمنان بیگانه ؛ خر مگس مو وزوزی موسوم به مسیح علی نژاد است که برای انداختن چند جوجه مگس نجاست خوار دیگر بدنبال خود روز به روز وز وزهای آن حتی نزد اربابان ضد بشرش متعفن تر و منفور تر می شود .
    دیری نخواهد پایید که اربابان ؛ این خر مگس منفور عفونت زا را مانند سایر مگسهای گندیده ی پر آزار با یک پیف پاف ضد مگس به درک بفرستند.
    شاید به تور آوردن این خر مگس وز وز کن نجاست خوار منفور مردنی حتی ارزش لوث کردن یک تور کهنه ی دور افتاده را هم نداشته باشد!!!

  • اشک تمساح حامیان تروریستها نزد ملت وفادار پشیزی ارزش نداد
    ---
    افرادی که به کشور و ملت خویش با اجیر شدن نزد دشمنان قسم خورده ایران خیانت می کنند و فرزندان وطن دوست و وفادار این مرز و بوم را با فجیع ترین شیوه های ناجوانمردانه به قتل می رسانند بزرگترین جنایت فساد فی الارض را مرتکب می شوند و سزاوار اعدام اند و هیچ ترحمی به این خون آشامان خائن و مزدور روا نیست .
    اربابان بیگانه ی این خائنان برای تامین و تضمین ادامه ی چپاولگریهای خود علیه ملت ها با ددمنشانه ترین شیوه ها ملل آزاده و استقلال طلب جهان را با کشتار و ویرانگری و آواره راسازی دست جمعی به خاک و خون می کشند و با نهایت گستاخی و بی شرمی بر این جنایتها در بوق و کرناهای منفور خود نام دفاع از آزادی و دمکراسی می گذارند.
    به خائنان ملت کش که دستان جنایتکار آنان در خدمت به استعمار گران ددمنش تا مرفق در خون بیگناهان ملت است هیچ ترحمی روا نیست و قصاص عادلانه روا ترین حق قانونی آنان است.
    خیانت آذوقه فروشان برای تبلیغات سوء بوق و کرناهای منفور دشمنان قسم خورده ی بیگانه ؛ از جنایت قاتلانی که دستان پلیدشان غرق در خون فرزندان وطن است هرگز کمتر نیست .