توهین‌های مجید انصاری به مجالس اهل بیت(ع)


مجید انصاری: دهه فاطمیه و ماه محرم، صفر درست کردیم، کسب و کار عده‌ای در مناسبت سازی است!

دادگاه ویژه روحانیت کارش فقط حمایت از روحانیونه؟ آیا بلد نیست امثال این‌ها رو خلع لباس و طبق قانون باهاشون برخورد کنه؟
امام خمینی(ره):
"محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است"
امام خامنه ای:
"فاطمیه باید عاشورایی برگزار شود"

در خانه امام زمان(عج) چقدر اهل بیت مظلوم هستند.


+ 
25

- 
23
ارسال در 1400/9/29 ساعت 11:46 2021-12-20 11:46:18
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • جلیل، 00/10/19 ساعت 21:29

    اینگونه از موجودات ، شیپورچی های عروس بنفش شیطان هستند و اهدافشان به حاشیه کشاندن محاکمه حسن فریدون لعنت الله علیه است .
    انگلیسیها از زمانیکه میرزا تقی شیرازی فتوای حرام کردن توتون و تنباکو را جهت جلوگیری از استثمار و استعمار انگلیس در ایران صادر کرد ، به فکر پرورش آخوند انگلیسی افتاد .
    امروز بوی تعفن خیانات آخوند انگلیسی در ایران همه را آزار میدهد .
    روحانی نجسترین آخوند انگلیسی است .

  • ج 00/10/15 ساعت 19:28

    لعنت به شما یزیدیان

  • مهمان 00/10/14 ساعت 13:05

    یعنی کثیف تر از این آدم وخاندانش وجود نداره مردک میبینه حزب الهی ها که اصلآ آدم حسابش نمیکنن اونهایی هم که این رو آدم حساب میکدرن دیگه آبرویی بین مردم ندارن مونده چی بگه که کمی مطرح بشه مردک برو ببین چه نونی به بچه ات دادی که میره پرچم اسرائیل رو پاک میکنه!!؟

  • مهمان 00/10/12 ساعت 12:55

    خاک برسرت لباس پیامبر را پوشیدی وبه پیامبر واهل بیتش توهین مکنی خدا وپیامبرش دراین دنیا ودر جهان آخرت خودشان باشما به اصطلاح مسلمانان کافر ومنافق برخورد نماید.صلوات اللهم عجل لولیک الفرج صلوات.

  • این اقا اگه ناراحته میتونین براش چند تا نوار رقص بفرستین یا ماهواره بگیره خجالت نمیکشه با لباس پیامبر توهین به ایام الله میکنه

  • اگر 10 نفر تو ایران بی شرف باشند یکیش همین مجید انصاری است

  • برگزاری مراسم ملی و مذهبی با رفتارهای زیان بار و فاجعه آفرین حرام شرعی و جرم قانونی است
    ---
    برگزاری مراسم ملی و مذهبی مانند چهار شنبه سوری یا هر مناسبت دیگر ملی یا مذهبی با هر نام و عنوانی که باشد اگر با رفتارهای زیان بار و فاجعه آفرین مانند آتش افروزی و ترقه پراکنی و رفتارهای دیگر مانند قمه زدن و زنجیر زدن و هدر دادن داراییهای ملی که مردم را در معرض آسیب و تنگنا و هلاکت قرار می دهند باشند ؛ بحکم خداوند در آیه 195 سوره بقره و در آیاتی دیگر حرام شرعی و در قانون مدنی رفتار مجرمانه است .
    هر حکومتی که وظیفه ی آن حفظ امنیت و آرامش و آسایش عموم ملت است نباید بنام آزادی به مردم اجازه دهد چنین مراسمی با رفتارهای زیان بار و فاجعه آفرین برگزار شوند.
    هر حکومت دینی و یا مدنی عدالت محور و امانت دار مسئولیت شناس بحکم خرد گرای شرع و قانون موظف است از هتک حرمت احکام و اعتقادات خرد گرای انکار ناپذیر دین اصیل وحیانی تحریف نشده ی خداوند و از رواج قانون ستیزی و از هدر رفتن داراییهای ملی تحت هر عنوانی که زندگی و امنیت و آرامش و آسایش آحاد و عموم ملت را با خطر تهدید می کنند ؛ با ضوابط قانونی شفاف اجرا پذیر حتما جلوگیری بکند.

  • اتفاقا همکاران و دوستان مزدور انگلیسی همین مجید انصاری و رفقای بی دین اسهال طلبش مانند صادق شیرازی صاحب مکتب شیعه انگلیسی هستند که از خودشون مناسبت‌های جدید اختراع کردند و در واقع یک بدعت هدفدار و سیاسی برای مقابله با شیعه ناب علوی به پرچمداری رهبر عزیز انقلاب امام خامنه ای حفظه الله، برطبق ماموریت کثیف شان و انجام خدمات و فرمایشات بریتانیای کبیر!!! ایجاد کردند، مگر ما در مراسمات تشیع اصیل و ناب خودمان از دیرباز و قدیم الایام، چیزی بنام دهه محسنیه و فدکیه داشتیم و یا فاطمیه شریفه ی ما که ده روز ادامه دارد از چه زمانی تبدیل به دوماه متوالی اختراعی عزاداری شده است؟ و مناسبت‌های ابداعی بدون هیچ سابقه و تاریخ معتبر و بدون تایید هیچ یک از شخصیت‌های بزرگ دینی شاخص در طول تاریخ اسلام تا زمان معاصر، اختراع کدام مواجب بگیران انگلیسی است جز دار و دسته صادق شیرازی انگلیسی که مریدانش برخی در عمق جهالت اند و خیلی هاشون اصلا رابطه و علاقه و ارادتی به شیعه و اولیای الهی نداشته و تعدادی اوباش مزدورند که حاضرند با گرفتن پاداش و استخوان‌های برای لیسیدن، زیر هر پرچمی سینه بزنند و حتی برخلاف فتوای رهبری و خیلی از مراجع، بطرز فجیع و مشمئزکننده و افراطی مخصوصا و عمداً در مقابل دوربین های شبکه های ضددین و معاند و استکباری و به شکل منفور و بیزار کننده ای تصاویر وصحنه های هماهنگ شده قمه زنی های کذایی و سرتا پا خونین و بشدت مجروح را به بهانه و نام همیشه مظلوم حضرت سیدالشهدا علیه السلام راه بیاندازند تا اعتبار شیعه و انقلاب شیعی ما را در انظار آحاد مردم دنیا خدشه دار کنند. خلاصه مجید انصاری مونگول و یا خائن سوراخ دعا رو عوضی گرفته و بجای حمله به افراطیون انگلیسی همکار و هم جهت با حزب و جناح خودش و رفقای پلیدش، داره به اصل و مبنای عزاداری و شعائر مذهبی ریشه دار در روایات و تاریخ نورانی شیعه، حمله میکنه! حقیقتاً دشمنان انقلاب و اسلام ناب و محمدی، بی استثناء احمق ترین و بی‌شعورترین و عقب افتاده ترین موجودات هستند

  • اهل بیت رسول‌الله عليهم السلام چراغهای نوربخش و گرما بخش و هدایتگر بشریتند و هیچ بدبخت خبیثی تا ابد قادر نخواهد بود با اقدامات و یا اراجیف کثیف خودش که نشان از باطن شیطانی و حیوانی پلید وی دارد ذره ای در کم کردن روشنایی و گرمای این خورشیدها و چراغهای هدایت که در اعماق وجود مردم پاک طینت جای دارند تاثیر منفی گذاشته و غلط زیادی بکند، بقول شاعر، « چراغی را که ایزد برفروزد، هرآنکس پف کند ريشش بسوزد » پیشنهاد میدم این مجید انصاری اسهال طلب عوضی، اول ریش کثیف خودش را از ته بتراشد تا بجای ريشش، صورت پلیدش در آتش بسوزد، اصولا اغلب اسهال طلبان،حتی آن صاحبان غاصب لباس شریف روحانیت در این جماعت منحوس ویژگی مشترک شان همانا بی دینی و تمایل به سکولاریسم و بی اعتقادی به شعائر دینی و تمایل شدید به ظواهر و شعائر حیوانی غرب وحشی میباشد

  • با عرض سلام خدمت مسئولین سایت روشنگری؛
    خواهشمند است علاوه ارائه این فیلم ، لطفاًٌ با مسئولین ذیربط در خصوص صحبت های ایشان مصاحبه نمائید و بخواهید که طبق قانون و شرع موضوع رسیدگی و نتیجه را اعلام نمایند.

  • اسلام میگه نبینید کی میگه . ببینید چی میگه . اینو حسن ازغدی هم گفته مبارز تراز انقلاب هم هست . آقا زیاده روی نباید کرد . البته اینجای حرف اینکه بعضیا دکانشون اینه چرنده اما بعضی ها واقعا شورشو درآوردن .

  • saber32 00/10/14 ساعت 21:07

    شما تفاوتی بین صحبت ازغدی و ایشون نمیبینی؟؟؟ مردانه بگو؟؟
    شاید خوب گوش نکردی یک کدومشو
    شاید هم از حرفا فقط یک کلیتی میفهمی بقیشم....
    دوست عزیز حرف اقای ازغدی شبیه حرف این اقا بود ولی نقطه مشترک نداشت
    ازغدی برای محسنیه و فدکیه و... میگفت در حالی که این اخوند نما میگه محرم و سفر و فاطمیه
    اینا با هم فرق ندارند؟؟؟
    تازه به فرض ازغدی دقیقا عین جملات این اقا رو زده بود بعد چون ایشون گفته بود حرفش دیگه حجت بود؟؟؟

  • اینها آخوندهای ساخت انگلیس هستند . دختر همین آخوند پرچم صهیونیسم رو با تینر از روی زمین پاک میکرد تا لگد نشود

  • امان از دست این اصلاح طلب ها و لیبرال ها
    اون وقتی که قدرت دستشون هست خدا را بنده نیستند
    اون وقتی که قدرت دست شون نیست شروع میکنند به دشمنی با خدا و اهل بیت
    آخه یکی نیست به این مردک مزدور بگه
    اونهایی دهه سازی و امامزاده سازی می کنند که از اتفاق با شما و طیف شما از یک جا تغدیه میشن و اون هم انگلیسه
    ما از یاد نمی‌بریم آن توهین ها و جوک هایی را که تو و خاتمی ملعون توی جلسه اصلاح طلب ها به اهل بیت کردید
    # آخوند انگلیسی

  • تف به شرف بی شرفت فاطمیه خط مقدم ماست پدر سوخته جیگر و .... داری بیا اینا رو تو هییت ها بگو تا همون جا دمار از روزگارت دربیاریم. آخه یهو.دی سگیونی.ست، حیف یهو.دی که رو تو بذارند اونا رو میدونیم دشمن اند تو بی شرف منافقی کثافتی بیش نیستی.تو با شاهین نجفی هیچ فرقی نداری اون ریشه دین رو میزنه تو هم ریشه اعتقادات و دین مردم رو. هر جفتتون مهدور الدم هستید. نظام جمهوری اسلامی داره بهتون لطف میکنه که زنده هستید.

  • ناظر 00/9/30 ساعت 21:23

    البته انصاری اولین نیست و اخرین هم نخواهد بود . مگر حسن روحانی بارها به ائمه توهین نکرد . مگر بعضی از مداحان از جمله کریمی به امام حسین توهین نکرد و کار به گرگیچ هم رسید تا توهین کند. وقتی فساد در جامعه زیاد می‌شود و مردم به طرف فساد کشیده می‌شوند آنوقت افراد معلوم الحالی که مال حرام خورده اند به هذیان گویی می افتند . البته خیلی‌ها مال حرام خورده اند اما جلوی خودشان را گرفته اند تا مزخرف نگویند اما آنهایی که دو زشان پائین است عنان اختیار از کف داده و لاطائلات می‌گویند. وقتی دزدی و بی حیایی در جامعه باب شود باید انتظار بدتر از اینها را داشت . انگار مملکت به حال خود رها شده و عده ای در حال نابودی دین و کشور می‌باشند و همه از بالای بالا تا پائین پائین راضی راضی‌اند. جالب است که گروهی از ناراضیان به دنبال مقصر وضع موجود می‌گردند و در حالیکه می‌دانند مقصر کیست خودشان را به ندانستن می‌زنند.

  • اخوی روشنگر با چشم بصیرت بنگر!!!
    ---
    اخوی روشنگر!!! شما با چشم بصیرت ببین اگر هیئت گردانان ومجالسی که بنام اهل بیت بر گذار می شوند با انبوه من در آوردیها و خرافات روز افزون بشری و با ترویج جعلیات ضد قرآن و عقل در هیئتها و مجالس خود نام شریف اهل بیت مظلوم پیامبر را کالای کاسبی حرام شیادان دین فروش و مذهب فروش قرار ندهند و بجای این رفتارهای ضد ارزشی ؛ ترویج شناختهای محکم و مفصل و علم و حکمت قرآنی و عقلی را در کار خود با وفا داری صادقانه به دین قرآنی خداوند و به مکتب توحیدی تشیع علوی جایگزین این رفتارهای ضد ارزشی خود بکنند هیچ بنی آدمی جرئت و جسارت نخواهد کرد توهین و تحقیر را علیه این هیئتها و مجالس روا بدارد.
    هیئتها و مجالسی که ظالمانه بنام اهل بیت با ترویج ضد ارزشهای قرآن ستیز و خرد گریز بر پا می شوند ، و بر زبان شاعران و مداحان و روضه خوانان و خطبای نا آگاه به شناختها و هشدارهای محکم و مفصل قرآن هر در وغی را با عناوین گوناگون جعلی بر منابر به پیامبر و اهل بیت مطهر آن حضرت نسبت می دهند و روا می دارند هیج حرمت و اعتباری را برای حیثیت دینی و مذهبی این بندگان مقرب باقی نگذاشته و این بندگان مظلوم را با این رفتار ضد ارزشی دین زدا ؛ من در آوردی پرور و خرافه گستر به جهان اسلام و به خرد گرایان جهان نشان می دهند و هیچ حیثیت علمی قابل اثباتی برای دین و مذهب باقی نمی گذارند.

  • به خبر فوری در باره خبر مصاحبه ی این پایگاه با مجید انصاری/ یکشنبه 28/09/1400
    ---
    آقای انصاری!!! پشت کردن به اصول انسانی ثابت انقلاب از شما هرگز روا نیست
    ---
    آقای مجید انصاری!!! از یک روحانی همچون شما که تمام آبرو و حیثیت اجتماعی و سیاسی خود را با امتیاز تربیت شدن در سایه بیت رهبر کبیر و فقید بنیان گذار انقلاب اسلامی امام خمینی راحل ( رضوان الله تعالی علیه) به دست آورده است پشت کردن به اصول انسانی – قرآنی ثابت انقلاب اسلامی و برخاسته از سنت و سیرت ثابت معتبر پیامبر اسلام و امامان از اهل بیت آن حضرت که مورد اجماع تمام وفا داران به دین خدا است ؛ آن هم برای چند روز خوش گذرانی دنیای فانی هرگز نزد خداوند و خلق الله مؤمن روا نیست!!!
    آقای انصاری!!! نیک توجه کنید و خود را به مغلطه گویی دچار نسازید که حقیقت تنگناهای اقتصادی در ایران ثروتمند اسلامی پس از انقلاب از سوء مدیریت مدیران بی کفایت کشور با همسویی با دشمنان بیگانه و نادیده گرفتن یا انکار حقوق حقه ملت در ثروتهای ملی سرچشمه می گیرد و هیچ ربطی به اصول انسانی – قرآنی ثابت انقلاب اسلامی ندارد.
    آقای مجید انصاری!!! این موضع گیریهای مغلطه آمیز برای شما رای ساز نمی شوند و اگر هم رایی به نام شما ریخته شود از جانب غافلان و جاهلان یا مغرضان اصول نشناس یا کینه توز خواهد بود که نزد خداوند و خلق الله مؤمن پشیزی ارزش نخواهد داشت.
    آقای انصاری!!! شما که دوست دارید ، برای چند روز فانی دنیا ، اصول انسانی – قرآنی ثابت انقلاب را که استقرار آنها ثمره ی خون پاک صدها هزار شهید انقلاب است به فراموشی بسپارید و نسبت به این اصول اعلام بیزاری می کنید بهتر است کسوت متعارف روحانیت را رها کنید و بیش از این در این کسوت به ارزشهای الهی جفا نکنید.

  • دولت و نظام را از لوث وجود ننگین مفسدان فی الارض پاک کنید
    ---
    مجید انصاری که در کسوت متعارف روحانیت با اظهارات اخیر خود به پایگاه رسانه ای خبر فوری با ننگین ترین سر سپردگی خود را به نوکری بوقهای نفاق پراکنی اسراییل و امریکا و انگلیس در آورده و با این رفتار ضد ارزشی کار خود را مصداق بارز یکی از گناهان کبیره ی فساد فی الارض کرده است ؛ شایسته نیست در هیچ نهاد و ارگانی از مدیریتهای دولت و نظام ج.ا.ا جایگاهی داشته باشد و بی تردید مستوجب خلع لباس و مجازات عادلانه است تا درس عبرتی برای مفسدان امثال خود شود.

  • بله؟؟!!!! یعنی چه این حرف دقیقا ما نگفتیم هر کس ضد ما حرف زد بکشیمش گفته مجازات عادلانه نه اعدام ضمنا بحث بحث ما نیست بحث شرعه و کوتاه نخواهیم آمد وقتی داره ضد دین حرف نمیزنه یعنی داره ضد خدا حرف میزنه و دیگه بحث ما و شما مطرح نیست اگر قرار باشه هرکس هر غلطی خواست بکنه و هر حرفی رو بزنه که اون جامعه جنگل خواهد شد نه یک جامعه انسانی

  • اصلا دقیقا راهش همینه هرکی حرفی غیر از حرف ما زد بکشیمش جای سعید امامی خالیه شهید راه حق فقط راه شهادتش یک کم سخت و کثیفه ولی باید کتابها در موردش نوشت