اراده‌ی الهی


علی اکبر رائفی‌پور


+ 
19

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • برگزاری مراسم ملی و مذهبی با رفتارهای زیان بار و فاجعه آفرین حرام شرعی و جرم قانونی است
    ---
    برگزاری مراسم ملی و مذهبی مانند چهار شنبه سوری یا هر مناسبت دیگر ملی یا مذهبی با هر نام و عنوانی که باشد اگر با رفتارهای زیان بار و فاجعه آفرین مانند آتش افروزی و ترقه پراکنی و رفتارهای دیگر مانند قمه زدن و زنجیر زدن و هدر دادن داراییهای ملی که مردم را در معرض آسیب و تنگنا و هلاکت قرار می دهند باشند ؛ بحکم خداوند در آیه 195 سوره بقره و در آیاتی دیگر حرام شرعی و در قانون مدنی رفتار مجرمانه است .
    هر حکومتی که وظیفه ی آن حفظ امنیت و آرامش و آسایش عموم ملت است نباید بنام آزادی به مردم اجازه دهد چنین مراسمی با رفتارهای زیان بار و فاجعه آفرین برگزار شوند.
    هر حکومت دینی و یا مدنی عدالت محور و امانت دار مسئولیت شناس بحکم خرد گرای شرع و قانون موظف است از هتک حرمت احکام و اعتقادات خرد گرای انکار ناپذیر دین اصیل وحیانی تحریف نشده ی خداوند و از رواج قانون ستیزی و از هدر رفتن داراییهای ملی تحت هر عنوانی که زندگی و امنیت و آرامش و آسایش آحاد و عموم ملت را با خطر تهدید می کنند ؛ با ضوابط قانونی شفاف اجرا پذیر حتما جلوگیری بکند.

  • به سر دبیری بولتن نیوز در باره مقاله: /اهمیت تدریس مفاهیم روانشناسی، حقوق و علوم سیاسی برای تمامی دانشجویان در دانشگاه/ یکشنبه 05/10/1400
    ---
    چرا دین خدا و قرآن او نزد بولتن نیوز سرنوشت ساز به نظر نمی رسد؟؟؟!!!
    ---
    چرا بولتن نیوز در این مقاله ی مهم که در پرتو نظام دینی ج.ا.ا منتشر کرده است دین توحیدی خدا و شناختهای محکم و مفصل سرنوشت ساز فرهنگ دین داری و مذهب داری قرآنی را که نادیده گرفتن آنها همه حاصل یک عمر دین داری و مذهب داری بشر را تباه و نابود می سازد ؛ از قلم انداخته و به فراموشی سپرده است؟؟؟!!!
    آیا واقعا دین خرد گرای توحیدی خداوند حکیم و دانای مطلق و احکام و اعتقادهای شناختهای فرهنگ اصیل دین داری و مذهب داری قرآنی که میلیاردها بشر را در بر می گیرند هیچ نقش و تاثیر سرنوشت سازی در زندگی روز مره و سرنوشت بشر ندارند؟؟؟!!!
    آیا دین خداوند و قرآن او هرگز به هیچ تلاش علمی و تحلیل و کاوشگری خرد گرا برای زدایش من در آوردیها و خرافات و جعلیات ضد قرآن و عقل از آنها هیچ نیاز مبرمی ندارند؟؟؟!!!
    آیا این برخورد حذفی با دین خداوند و قرآن او خواسته یا ناخواسته دین خداوند و قرآن او را علم ستیز و خرد گریز جلوه نمی دهد؟؟؟!!!
    آیا اندیشمندان صاحب این جفا که علیه دین خداوند و قرآن او روا داشته شده است موضع حکیمانه ی رسا و گویا و سرشت نشین خداوند در قرآن نسبت به علم و عقل را بدور از گفته ها و نوشته های غیر منسجم با قرآن و عقل و با مدد جویی از احکام و اعتقادات محکم و مفصل خرد گرای تحریف نشده ی قرآن تا کنون عالمانه در پرتو فرهنگ تکامل یافته آموزنده قرآن به کاوش و تجزیه و تحلیل علمی دقیق بی طرفانه ی منطقی گذاشته اند؟؟؟!!!

  • عذابهای الهی فراگیر معلول اصرار بشر بر گناهان کبیره اند
    ---
    - تا زمانی که نوع بشر اعم از حاکم و محکوم و دین شناس و دین آموز و دین دار وبی دین بر انجام گناهان کبیره ای که وحی اصیل و تحریف نشده ی الهی انسان ساز ارسال شده به پیامابران آنها را تحریم کرده است اصرار ورزد
    - و تا زمانی که بشر همه ی هشدارهای محکم و مفصل الهی این وحی را که به گنهکاران این نوع خطاب شده اند ناد دیده بگیرد
    - و تا زمانی که بشر هشدارهای این وحی را دستخوش تمسخر و دهان کجی یا بی توجهی خود قرآر دهد
    - باید ما نوع بشر یقین داشته باشیم که خداوند هشدارهای وحی خود را به عمل تبدیل خواهد کرد
    - و روند تحقق هشدارهای وحیانی صادق الهی تا زمانی که بشر از گناهان کبیره ی خود به درگاه الهی توبه و اعلام پشیمانی نکند
    - و تا زمانی که بشر با تعهد به عدم بازگشت به این گناهان از خداوند جهان هستی آمرزش در خواست ننماید
    - نباید تردید کرد که همه ی انواع عذابهای بزرگ و خرد الهی با بروز وباها و بلاها و آفتها و تنگناها و مشکلات گونا گون پی در پی بحکم و وعده ی تخلف ناپذیر وحیانی صادق خداوند پیوسته ادامه خواهند یافت و مطابق دستور خداوند همیشه دامن گیر بشر خواهند بود و او را تا دم مرگ رها نخواهند کرد.
    - بشر در طول تاریخ خود تحقق هشدارهای الهی را پیوسته در نتیجه ی تاثیر سحر آمیز و فریبنده ی ترفندهای شیطان بر او و بر اثر نادیده گرفتن هشدارهای الهی ؛ نیک با تمام وجود خود آزموده است .
    - بد ترین بلای خانمان بر افکن بشر غفلت و فراموشی همیشگی او از ضرورت ایمان به پناه بردن به خداوند توانای مطلق همه جا حاضر است که او را در نتجه ی این غفلت به باز گذاشتن روزنه ی نفوذ شیطان به ذهن خود همیشه دچار می سازد .

  • نقش چه چیز بر چه چیز در دین داری و مذهب داری اولویت و بر تری دارد؟
    ---
    اصرار بر ترویج من در آوردیها و خرافات و جعلیات پوچ دین زدای ضد قرآن و عقل ؛ اصرار بر دشمنی با دین قرآنی خداوند و اصرار بر بدنام و منفور کردن مذهب تشیع توحیدی نهج البلاغه ای علوی و جنایت بزرگ نا بخشودنی علیه دین و مذهب است.
    این گونه اصرار ؛ دشمنی آشکار علیه خدا و پیامبر و دشمنی آشکار علیه اهل بیت مظلوم پیامبر است .
    بزرگ ترین گناه اکثریت مراجع دین شناسی و مراکز آموزش و تبلیغ دین و مذهب سکوت در مقابل این رفتار رایج ضد ارزشی و مدارا با اصرار بر ترویج ضد ارزشهای شیطانی و آزاد گذاشتن شیادان دین فروش و مذهب فروش در دامن زدن همیشگی به ترویج من در آوردیها و خرافات و جعلیات ضد قرآن و عقل است .
    بحکم قرآن و عقل در دین داری و مذهب داری ؛ حاکمیت محکمات مفصل قرآن و اصول متین و سلیم استدلال عقلی بر سایر منابع دین شناسی اولویت و برتری دارند وحجت انکار نا پذیر خداوند در دین داری و مذهب داری هستند .