نماز بی ولای او


علی اکبر رائفی پور


+ 
14

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • به سر دبیری بولتن نیوز در باره مقاله: /اهمیت تدریس مفاهیم روانشناسی، حقوق و علوم سیاسی برای تمامی دانشجویان در دانشگاه/ یکشنبه 05/10/1400
    ---
    چرا دین خدا و قرآن او نزد بولتن نیوز سرنوشت ساز به نظر نمی رسد؟؟؟!!!
    ---
    چرا بولتن نیوز در این مقاله ی مهم که در پرتو نظام دینی ج.ا.ا منتشر کرده است دین توحیدی خدا و شناختهای محکم و مفصل سرنوشت ساز فرهنگ دین داری و مذهب داری قرآنی را که نادیده گرفتن آنها همه حاصل یک عمر دین داری و مذهب داری بشر را تباه و نابود می سازد ؛ از قلم انداخته و به فراموشی سپرده است؟؟؟!!!
    آیا واقعا دین خرد گرای توحیدی خداوند حکیم و دانای مطلق و احکام و اعتقادهای شناختهای فرهنگ اصیل دین داری و مذهب داری قرآنی که میلیاردها بشر را در بر می گیرند هیچ نقش و تاثیر سرنوشت سازی در زندگی روز مره و سرنوشت بشر ندارند؟؟؟!!!
    آیا دین خداوند و قرآن او هرگز به هیچ تلاش علمی و تحلیل و کاوشگری خرد گرا برای زدایش من در آوردیها و خرافات و جعلیات ضد قرآن و عقل از آنها هیچ نیاز مبرمی ندارند؟؟؟!!!
    آیا این برخورد حذفی با دین خداوند و قرآن او خواسته یا ناخواسته دین خداوند و قرآن او را علم ستیز و خرد گریز جلوه نمی دهد؟؟؟!!!
    آیا اندیشمندان صاحب این جفا که علیه دین خداوند و قرآن او روا داشته شده است موضع حکیمانه ی رسا و گویا و سرشت نشین خداوند در قرآن نسبت به علم و عقل را بدور از گفته ها و نوشته های غیر منسجم با قرآن و عقل و با مدد جویی از احکام و اعتقادات محکم و مفصل خرد گرای تحریف نشده ی قرآن تا کنون عالمانه در پرتو فرهنگ تکامل یافته آموزنده قرآن به کاوش و تجزیه و تحلیل علمی دقیق بی طرفانه ی منطقی گذاشته اند؟؟؟!!!