حاج مهدی رسولی | الهی بمیرم این روزا


« الهی بمیرم این روزا.. »

بامدّاحی: #حاج_مهدی_رسولی
شب دوم روضه #فاطمیه - ۱۳ دی‌ماه ۱۴۰۰
هیئت ثارالله زنجان


+ 
13

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مهمان 00/10/17 ساعت 11:52

    ترویج روایتهای تاریخی وجود اختلاف میان بزرگان امت ابزار تفرقه بسود دشمنان امت است
    ---
    « وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِيعًا وَلَا تَفَرَّقُوا وَاذْكُرُوا نِعْمَتَ اللَّهِ عَلَيْكُمْ إِذْ كُنْتُمْ أَعْدَاءً فَأَلَّفَ بَيْنَ قُلُوبِكُمْ فَأَصْبَحْتُمْ بِنِعْمَتِهِ إِخْوَانًا وَكُنْتُمْ عَلَى شَفَا حُفْرَةٍ مِنَ النَّارِ فَأَنْقَذَكُمْ مِنْهَا كَذَلِكَ يُبَيِّنُ اللَّهُ لَكُمْ آيَاتِهِ لَعَلَّكُمْ تَهْتَدُونَ » ﴿ آیه ۱۰۳ سوره آل عمران ﴾
    « تِلْكَ أُمَّةٌ قَدْ خَلَتْ لَهَا مَا كَسَبَتْ وَلَكُمْ مَا كَسَبْتُمْ وَلَا تُسْأَلُونَ عَمَّا كَانُوا يَعْمَلُونَ » ﴿ آیه ۱۳۴ سوره بقره ﴾ .
    دامن زدن به ترویج روایتهای تاریخی حاکی از رخ دادن اختلاف بر سر جانشینی پیامبر اسلام (ع) میان اهل بیت آن حضرت (ع) و پیروان نزدیک امین وحی الهی پس از درگذشت آن حضرت ؛ خنجر زهر آگینی است که برای تعمیق شکاف تفرقه و فتنه از دیر باز توسط نفوذیهای صهیونیست و طاغوتان همه دورانها و کاسبان حرام خور دین فروشی با ترفندها ونیرنگهای پلید به کار رفته است .
    این توطئه پلید تا کنون بجز گسترش فجایع بزرگ از خون ریزی و ویرانگری و آواره سازی دست جمعی و از هم پاشاندن ملل امت مسلمان و چپاول ثروتهای این امت و چیره شدن دشمنان بر سرنوشت مسلمانان جهان و بد بین کردن پیروان دیانتهای آسمانی نسبت به این امت بازده دیگری نداشته است .
    هدف امروزی رسوای توطئه ی پلید صهیونیسم و استکبار از وارد کردن نام مراجع تشیع و نام رهبر انقلاب اسلامی در لا به لای این توطئه ی شیطانی ؛ محروم کردن جهان معاصر اسلام از هر عامل مثبت اتحاد و همبستگی و از هر عامل مثبت و سازنده ی پیشرفت و شکوفایی است .
    هدف همیشگی این توطئه ی صهیونیستی پلید که در تاریخ ریشه ی عمیق دارد ؛ غرق کردن جهان اسلام در گرداب هلاکت بار فتنه و تفرقه در تضاد بارهنمودها و د ستورهای محکم و مفصل اتحاد بخش خداوند در قرآن و در تضاد با اصول منطق علمی عقل بوده است .
    این توطئه هنوز با به کار گیری انواع ابزارها و عوامل گوناگون بشری و مادی با گسترش و ترسیخ جهل به خواستهای قرآنی خداوند نزد توده های نا آگاه مسلمان ادامه می یابد.
    همه آگاهیم که پیگیری این توطئه ی همیشه فاجعه آفرین با دهان کجی به حقایق آشکار محکم و مفصل شناختهای قرآن بجز افزایش زیانهای هلاکت بار روز افزون کلان و بر انگیختن خشم خداوند تاکنون برای دین و سرنوشت امت مسلمان و جهان هیچگاه هیچ بازده مثبت و سازنده ای نداشته است .