عروسی لاکچری و پرخرج یا عروسی ساده و کم‌ خرج؟ دخترا کدوم رو انتخاب میکنن؟


بعد از اینکه ویدیوی «خواستگاری وسط خیابون» منتشر شد، خیلی‌ها گفتین که حرفای دخترا بیشتر یه ادعاس تا حرفای واقعی

ما هم یه چالش طراحی کردیم و ادعای دخترا رو محک زدیم.

ویدیو رو برای رفقاتون بفرستین و تو کامنتا بگین شما تو این چالش، کدوما رو انتخاب می‌کنین و چرا؟



+ 
10

- 
5

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • این فیلم در خصوص علایق و سلایق جوانان بود و طبعا با مصالح آنها فاصله بسیار دارد. تحقیق مفصلی در خصوص اقتصاد خانواده نوپا انجام داده‌ایم که بهترین شکل ایجاد خانواده جدید را به جوانان آموزش میدهد. مقدار بهینه جهیزیه ، شرایط بهینه مجلس ازدواج، شرایط مسکن مناسب، مراحل اشنایی، مراحل مختلف مقدمه چیتی، ایجاد و پایش خانواده به دقت بررسی و تعیین شده و کاملا عملیاتی و قابل اجرا بوده و آماده آموزش است.

  • سلام.خدا رو شکر که بعد از قسمت اول که ما گفتیم شعار میدیم ، الان دیدیم کاملا درسته و اینها فقط حرف هست و الان سن ازدواج نزدیک به 30 و بالاتر برای آقایان و خانومها است و رسیدن به کمترین ها در زندگی هم واقعا مثل معجزه ....

  • نسل من در شب سوار بر فیل ب بازارِ چنینی فروشها واردشد ، نتیجه جز غفلت و زیان چیزی نبود.
    برنامه ای در جهت اهداف معنوی ازدواج تهیه کنید.
    اگر فردی بگوید که با کمتر از این ؟؟؟ نمی توانم بپذیرم که ازدواج کنم ، آیا ریشه تفکر این نیست که خود و مقام انسانی را ب فروش گذاشته . حلقه طلا یا نقره یا حلبی هیچکدام ارزش مجادله در مقابل چشم فرزند کوچک را ندارد. هیچ چیز لذت حمایت از یکدیگر بر اساس شناخت خود و طرف را ندارد.
    سعی کنیم قبل از هر شرطی خود را با خانواده یا مجرد در سی سال آینده تصور کنیم ، چه می خواهیم؟ آیا آبرومند بودن در سی سال آینده مهم است؟ آیا سربلند بودن مهم است ؟ آیا انجام وظیفه یا اجرای تعهدات یا فرزند صالح یا رضایت پدر و مادرِ دو طرف یا ساختن در شرایط سخت یا هر مورد ارزشی دیگر مهمتر است یا شکمی سیر و خودروئی و النگوی طلا تا آرنج ؟
    همه لذایذ در یک کفه ترازو ، در کفه ِمقابل فرزند آگاه و صالح وظیفه شناس در دوران پیری ( تنها یک نمونه از اهداف بلند مدت ازدواج).
    مهم ابزار زندگی است یا در هفتاد سالگی ب عقب بنگرید و عاشقانه در چشم همدیگر با رضایت نگاه کردن و بیکدیگر گفتن که متشکرم ، بی تو و با هر کس دیگری بجای تو ممکن نبود.

  • شعارهای قشنگی نوشتید. اما سوال اصلی تمام جوانان چگونگی رسیدن به این آرمانها است.
    ما برای تحقق این آرمانها سبک زندگی کاملی،طراحی کرده‌ایم و مجوزهای لازم هم اخذ شده است