کلمه امامت


علی اکبر رائفی‌پور


+ 
20

- 
0
ارسال در 1400/10/25 ساعت 11:09 2022-1-15 11:09:58
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مهمان 00/10/28 ساعت 11:40

    چرا مراجع دین و سایر دین شناسان حضور لازم همیشگی میان مردم را نمی پذیرند
    ---
    آموزش احکام و اعتقادات دین وظیفه ی قرآنی اصلی غفلت ناپذیر مراجع دین و سایر دین شناس است که می باید با لبیک گویی به دستور خداوند در آیه ۱۲۲ سوره توبه با حضور همیشگی میان مردم و در رسانه های همگانی و در محافل مذهبی برای رفع اطمینان آفرین اشکالات و شبهات ، که اذهان مردم را همیشه درگیر می کنند ، انجام گیرد.
    نیامدن همیشگی مراجع دین و سایر دین شناسان به میان مردم برای رفع اطمینان آفرین کامل اشکالات و شبهات دینی و مذهبی با پاسخهای مورد نیاز کامل و واگذار کردن وظیفه حضور همیشگی میان مردم به تبلیغات ناقص رسانه ای و جدا کردن خود از عموم افراد جامعه نوعی خود برتر بینی منفوراست و بعلت آشکار نکردن همیشگی حقایق وحی اصیل الهی پیرامون چگونگی دین داری خدا پسندانه ؛ خشم هلاکت آفرین خداوند را بر می انگیزد .
    رفتار مراجع دین و سایر دین شناسان در این گونه جدا ماندن همیشگی از جامعه و بست نشستن در خانه و مدرسه با کشیدن هاله ای از هیبت و قدسیت ساختگی به دور خود هرگز شایسته ی مردان مردم محور خدا نیست و زمینه ی رواج من در آوردیها و خرافات و جعلیات دین زدا میان مردم و تباهی دین داری مردم را همیشه فراهم می سازد .
    بی تردید این گونه جدایی از جامعه در تضاد با رفتار خدا پسندانه ی پیامبران است که خود و نمایندگان خود از آگاهان به فقه دین برای آموزش و تبلیغ اطمینان آفرین دین و دادن هشدارهای وحیانی لازم نسبت به هر گونه انحراف و کج روی بنام دین ؛ نزد عموم مردم همیشه حضور می یافتند و با این حضور به اشکالات و شبهات دینی مردم با حقایق محکم و مفصل وحی بی خدشه ی الهی پاسخ مستند و مستدل می دادند ؛ در تضاد آشکار فاجعه بار است .
    مردم باید همیشه توسط اشخاص مراجع دین و سایر دین شناسان به حقایق شناختها وهشدارهای وحی اصیل الهی برای مصون ماندن از گرفتاری به انحراف و کج روی در دین داری خود؛ آگاه شوند تا از افتادن در گرداب هلاکت بار من در آوردیها و خرافات و جعلیات روز افزون دین زدای متضاد با وحی اصیل الهی و متضاد با اصول سلیم عقلی در أمان بمانند.
    مسئولیت سنگین هرگونه انحراف و کج روی بنام دین و مذهب که مردم دچار آن می شوند نخست متوجه مراجع دین و دین شناسانی است که خود را با عزلت گزینی از جامعه همیشه جدا کرده و خود شخصا از انجام مستقیم وظیفه قرآنی خطیر آموزش و تبلیغ مستند و مستدل دین با کمک حقایق وحیانی اصیل ؛ خود داری می کنند.
    سرچشمه ی بی آلایش اصول احکام و اعتقادات دین توحیدی خداوند در حقایق وحی اصیل الهی جای دارد و می باید صحت و سقم هر حکم و اعتقادی که بنام دین خارج از این وحی عرضه می شود با این اصول ارزیابی .
    هماهنگی و انسجام هر حکم و اعتقاد غیر و حیانی که به بشر عرضه می گرردد و عدم تضاد آن با اصول مذکور شرط پذیرفتن چنین حکم و اعتقاد غیر وحیانی بنام دین است و در صورت تضاد و تعارض با این اصول چنین حکم و اعتقادی هیچ ارزش دینی ندارد .
    پایبندی به هر حکم متضاد و متعارض با وحی اصیل الهی بنام دین و مذهب بحکم بسیاری از هشدارهای محکم و مفصل قرآن گناه کبیره نابخشودنی نزد خداوند بشمار می آید.
    انجام وظیفه آگاه سازی مردم به حقایق وحی اصیل الهی در زمینه ی دین داری و مذهب داری توسط اشخاص همه ی مراجع دین و همه ی دین شناسان اگر لحظه ای غفلت شود گناه کبیره نابخشودنی است و پیامدهای شوم همیشگی در دنیا و آخرت دارد ؛ و بی تردید بحکم خداوند برای همه ی غافلان بجز هلاکت و عذاب ابدی الهی بازده و سرنوشت دیگری ندارد.

  • مهمان ناخوانده وهابی بیا و امامت و ولایت را هم منکر بشو و بگو خرافات خردستیز و مخالف قرآن است!

  • مهمان 00/10/28 ساعت 01:16

    رک نا راست!!! امامت و ولایت با راهنماییها و روشنگریهای شناختهای محکم و مفصل قرآن بویژه پیامبر شناسی قرآن که سخنان بی نقص خداوند است شناخته می شوند .
    امثال من و تو و سایر بشر کی هستیم که با دانش ناچیز و عقل ناقص خود و با جعلیات متضاد با قرآن و عقل بجای خدا با پیروی از مذاهب بشری برای امامت و ولایت ویژگی تعیین کنیم؟؟؟!!!