مستند کامل جانور گرسنه


از ویروس هولناک استاکس‌نت تا جنایت‌های روحانی در صنعت هسته‌ای

این مستند توسط دولت روحانی توقیف شده بود.


+ 
90

- 
14

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • باسلام،بسیارعالی درپناه خدا باشید

  • f.arefnia 00/10/27 ساعت 21:38

    بسیار از زحمات شما متشکرم کارشما کمتر از جهاد در میدانهای دفاع مقدس نیست عارف نیا قزوین بیمارستان ولایت

  • توانائی شما در مستند سازی کم نظیر است. مستندات بخوبی محتوا را تائید می کند.
    ضمناً علاج کمبود برق سرتاسر جنوب و مرکز ایران اسلامی انرژی خورشیدی است. بخصوص برای مناطقی با پراکندگی جمعیت .

  • تا بحال دو منفی یازده مثبت ثبت شده. این دو انسانی که منفی داده اند بگویند اعتراض شان در کجاست تا افرادی چون منهم رای مثبت خود را تغیر دهند.

  • زبیر هم صحابی رسول الله بود شمر هم جانباز شد مگر این مواردی که فرمودید باعث رستگاری کسی می شود که شیخ مذکور دومی اش باشد؟ انسان هرچه بالاتر برود اگر سقوط کند سخت تر و بدتر سقوط خواهد کرد

  • یکی از اونایی که منفی داده منم.
    حالا دلیلش رو بهت میگم، ببین شاید دکتر حسن روحانی رو خیلی ها بد بدونن، اما من اگه ایشان(حسن روحانی) منفورترین چهره عالم هم باشه! باز به عنوان یک انسان صالح فبولش دارم، حتما میپرسی چرا؟؟؟ چون اولاً ایشان (حسن روحانی) را من واقعا تا سال 92 اونچنان شناختی رویش نداشتم ؛ و کسی که باعث شد من ایشان را بشناسم و به ایشان اعتماد کنم و چشم بسته به ایشان (در هر دو دوره) رای بدهم کسی نبود جز حضرت آیت الله العظمی جناب حاج شیخ اکبر هاشمی رفسنجانی(ره)...و هنوز هم دکتر حسن روحانی را اگه بَد عالم هم باشد، قبول دارم، چون حضرت آیت الله حاج شیخ اکبر هاشمی رفسنجانی(ره) ایشان را قبول داشت. در ثانی دکتر حسن روحانی را نگذاشتند کار بکند وگر نه ایشان بسیار آدم دلسوز و کاربلد و شریفی است. واگر کاری نکرد در این 8 سال شما بدان که نگذاشتند.تمام

  • عزیزم سلام رو راست نوشتی و رو راست جواب میدم.
    - یکی از اشکالات این است که چنین شخص ناشناخته ای در سال نود و دو چطور از تور صلاحیتها رد شده!؟
    - اشکال منطقی اینکه چون " ه " " ر " را تائید کرد که نشد دلیل !
    - اشکال علمی اینکه در دانشگاه مراتب ارتقاء بر اساس نتایج است ( در شرایط فرضی ) . نتایج ایشان چه بود که بار دوم انتخاب شد؟
    - اشکال دینی اگر کسی نمیتواند و بماند مرتکب عمل غصب شده.
    - ایشان دکترا در حقوق دارند از کشوری انگل لیسی زبان ( یعنی تسلط کامل در زبان ). حرف زدن ایشان را ندیده ام. بنده عاشق آقای خاتمی بودم چون مردم پیچیده بود که ب هفت زبان دنیا تسلط دارد. در آلمان دیدم که ب مردم آلمان برای روز بخیر از یک لغت ایتالیائی استفاده می کرد. بعد در امور ایشان دقیق شدم ووو
    - توهین ایشان ب ولی نعمت ش یعنی مردم! و امت !!
    - نقایص دولت ش را ب نظام نسبت دادن ؟ خزانه را خالی اعلام کردن ! الخ
    با تشکر از شما در انتظار پاسخ
    ارادتمند حسین

  • البته شاید دکتر حسن روحانی کم کاری هایی داشته در ریاست جمهوری که حتما هم همینجور بوده، اما سوال من از شما اینه: چرا آیت الله العظمی جناب حاج شیخ اکبر هاشمی رفسنجانی(ره) واقعا این فرد نالایق را برای ریاست جمهوری معرفی کرد؟؟؟ واقعا برای خودم هم جای سواله!!!
    خدا عفو کنه جناب حاج شیخ اکبر هاشمی رفسنجانی رو....

  • بله با بعضی از حرف های شما موافقم، اما موضع من همچنان همان است که گفتم،
    شما در جایی گفتید:چون " ه " " ر " را تائید کرد که نشد دلیل!!!
    اگر منظورتان از(ه. ر) حضرت آیت الله العظمی، الشیخ الکیّس،الرجل الموهوب ، الواسع المعرفه ،الصالح البارد الاکبر، جناب آقای حاج شیخ اکبر هاشمی رفسنجانی(ره) است، باید به عرضتان برسانم که، اتفاقا بزرگترین دلیلی که مردم رای دادند به دکتر حسن روحانی، در خواستی بود که این شیخ بزرگ(ره) از مردم داشت و مردم هم اعتماد کامل داشتند به حضرت شیخ اکبر هاشمی رفسنجانی(ره)، و این خودش بزرگترین دلیل است از نظر ما بعد شما میفرمایید نشد دلیل!!!

  • - با اهداء سلام و تشکر از ایراد موبائه شما.
    مادر از فرزند می خواهد که سیگار مصرف نکند. ( بر اساس محبت مادری یا حساس بودن ب دود سیگار یا کثیف شدن اطاق یا زیان مالی ... دلیل این درخواست را نمی دانیم).
    پزشگ از فرد بیمار می خواهد که سیگار مصرف نکند بر اساس تخصص و رابطه این عمل با بیماری فعلی بیمار.
    مرجع تقلید سیگار را حرام اعلام می کند چون زیان ب بدن حرام است.
    خوب اساس سفارش آقای رفسنجانی ب رای دادن به آقای روحانی چه بوده؟ آقای روحانی سابقه کافی برای این مسئولیت نداشته ، همچنین نتایج سال اول و دوم و سوم و چهرام و نامزد شدن برای چهار سال بعد بسیار بد بوده و آقای رفسنجانی که سفارش به رای دادن کرده بود می بایست از ایشان بخواهد که استعفاء بدهد و برای بار دوم دیگری را سفارش کند یا هر عملی که نشان دهد شفارش ایشان اشتباه بوده و باید " اصلاح " شود.
    بنابر این دیدیم که سفارش ایشان پایه محبت مادر یا تخصص یا اجتهاد نداشته و در عین حال بر اساس نتایج بد از ایشان انتقاد نکرد و این عدم دوری جستن ( استغفار) بر کفه ترازوی قضاوت سنگینی می کند.
    - اگر اشتباه نکرده باشم در پیام دیگری ب رنجهای بسیار ایشان در راه انقلاب اسلامی اشاره داشتید. رنج قابل سنجش نیست حتی بعنوان پدر چهار فرزند ، درد زایمان را علیرغم حضور نمی توانم درک یا تصیف کنم. همچون انکه نمی توان معین کرد که گناه شمر بیشتر است یا یزید .
    از همه مهمتر امروز ایران و اسلام و ایران اسلامی ب بحثهای اسکولاستیکی نیازی نداشته و تنها اتحاد می تواند ما ( ملت و امت ) را از این شریط بیرون بیاورد.

  • ممنون از پاسخ شما.

  • اولا دلیلتون کاملا منطقی بود چون حاج شیخ اکبر آل هاشم و.... خیلی کارش درست بود
    دوم چون حاج شیخ اکبر....(خیلی طولانیه) آدم خوبی بود امیدوارم با ایشان محشور شوید چون در قرآن آمده هر کس را با امامش محشور می‌کنند
    عده ای را با امام خامنه‌ای عده‌ای را با حاج اکبر.

  • البته در جواب شما باید عرض کنم که حضرت آیت الله خامنه ای (حفظه الله) نور چشم ما هستند.
    اما این چیزی از ارزش های حضرت آیت الله العظمی، الشیخ الکيّس، جناب آقای حاج شیخ اکبر هاشمی رفسنجانی(ره) و زحماتی که ایشان در قبل از انقلاب و در طول انقلاب کشیدند، قطعا کم نمیکند!
    اگر شما بدانید که ایشان چه رنجی را برای به ثمر نشستن انقلاب متحمل شدند، قطعا این حرف را نمیزدید!

  • سلام وعرض ادب..انچه باعث شد چند کلامی بنویسم اینکه شما در باب اقای هاشمی رفسنجانی مغروق استخر فرح حرفهایی زدید که گاها خودتان هم قبول ندارید.ایشان وهر شخص دیگری باشدبرای انقلاب ونظام کاری کرده باشد وظیفه اش بوده است وما برای این وظیفه ها خون داده ایم..شهید بهشتی-شهید باهنر-شهید رجایی مردمی که بدست شاه خائن شهید شدند،شهدای دفاع مقدس وشهدای مدافع حرم وامنیت ووو اقای هاشمی کجا خون در راه انقلاب داده اند؟.اما تاریخ به ما ثابت کرده است در انقلاب نقش داشتن مهم نیست انقلابی ماندن مهم است...طلحه وزبیر مصداق بارز اینگونه انقلابی ها بودندکه در برابر حضرت امیر ایستادند وجنگ جمل راه انداختند.واقای هاشمی هم از لحاظ نقش داشتن در انقلاب اندازه طلحه وزبیر نبودند که پیامبر اسلام بدانها سیف الاسلام وطلحه الخیر نام نهادند ولی اخر کار خراب کردند همه انچه داشتند را واقای هاشمی هم همینطور...در فتنه88 وانتخاب روحانی دست اصلی در فتنه بود..خانمشان میگفتندکه اگر ما رای نیاوردیم مردم بریزند در خیابانها.دخترش در فتنه دستگیر می شود.پسرش دزدی های کلان می کندووووو حال شما این انسانهای عوض شده را دوست دارید
    درخاطرات اقای هاشمی امده است که در روز تاسوعا که همه مردم به عزاداری مشغولند ایشان به جت اسکی بچه ها در سد لتیان نظاره مینشیند. ایا درست است همه این صحبتهای شما..نظر من لعنت الله علی القوم الظالمین است که اگر لعنت درست باشد بر شخص لعن شونده می رسد واگر نادرست باشد به شخص لعن کننده می رسد.

  • اگر نمی‌دانید لااقل پژوهش و تحقیق کنید سپس قضاوت کنید .
    اگر منفی و مثبت رفسنجانی را جمع و تفریق کنی خواهی دید که عمر ایرانی و ایران را همین شیخ مغروق فدای حس دنیا پرستی و حسادت خود و خانواده اش کرد
    و موجودات پلیدی مثل خاتمی و روحانی را برای اهداف پلید خود گردآوری کرد .
    بماند که بجای جرم خیانت ، ترک فعل جایگزین نشود .

  • بله حق با شما است؛ کفه ترازوی اشتباهات ایشان [حضرت آیت الله جناب حاج شیخ اکبر هاشمی رفسنجانی(ره) ] از کفه خدمات ایشان ، بیشتر است؛
    واقعا حیف این زحماتی که ایشان در راه انقلاب کشیدند، همه اش به هدر رفت.

  • میهمان بسیار عزیز ساعت 00/11/3 ساعت 18:14
    جهت روشن شدن بنده چند نمونه از زحمات و خدمات ایشان را ذکر کنید.

  • آقای حاج اکبر(ره) از اصلی‌ترین افراد نهضت در دوران مبارزات بود؛ از مبارزین جدی و پیگیرِ قبل از انقلاب بود؛ بعد از پیروزی انقلاب از مؤثرترین شخصیتهای جمهوری اسلامی در كنار امام. این مرد بارها تا مرز شهادت پیش رفته. قبل از انقلاب اموال خودش را صرف انقلاب میكرد و به مبارزین میداد.