عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • mohebbi292 00/10/27 ساعت 23:21

    چرا از نام واقعی برای کاربری خود استفاده نمی کنید؟ از چی می ترسید؟
    انتشار مطلب "توسط امام خمینی (ره)" کار درستی نیست!!!!

  • نکات بسیارند. امام خمینی بیش از چهل سال پیش بدون داشتن ارتش یا دولت حتی حزب شاه در اوج عظمتش را بزیر کشید و نظام اسلامی را بدست ما سپرد. حالا از خود بپرسیم ما برای اسلام چه کردیم؟
    اگر در فکر درآمد و گرفتن مالیات از دوخانیات هستیم ، در جای دیگر این درآمد با بیمار شدن نیروی کار و هزینه درمان و کوتاهی عمر برای نظام مخارج ایجاد می کند. با این مثال بازگردیم ب نمونه ذکرشده یعنی ورزش. اولاً ورزش تعریف دارد و هر حرکتی ورزش نیست. بعد اینکه یکی بر روی تشک کشتی دیگری را بر زمین می زند قهرمان است و اگرانسان هم باشد پهلوان. بعضی فعایتها با تغیر نام یا تغیر اهداف ب ضد خود تبدیل می شوند.ورزش با اهداف سلامت سازی و رونق زندگی و کشور و پر کردن اوقات فراغت با فعلیتهای سالم دینی ، اخلاتقی ، تربیتی ، از جمله تربیت بدنی تبدیل ب افیون ملت می شود. در این راه جوانی که همیشه در تحرک جسمانی بوده و هرگز فرصت برای رشد دیگر ابعاد زندگی را نداشته ولی تمایل شدید دیده شدن را دارد ، ب مقام دیده شدن می رسد. این جوان در ابتدای بلوغ زندگی با دانشی اندک و دیدی بسیار محدود ب شهرت و ثروتی بسیار بسیار بالاتر از حد قابل ظرفیت و مدیریتش می رسد. در دنیا جرج بست و یا مارادونا را دیدیم و در ایران کسانی که همسر بباد دادند یا با پناهنده شدن * ب دشمن ندانسته در جهت بباد دادن کشور و فرهنگ حرکت کردند.
    در بعدی دیگر این بازی انگل لیسی را ب غلط ورزش می نامند. چون پایه ترین اصل ورزش حرکت است و این " معرکه " بیست و دو نفر را بحرکت می آورد اما بعضی وقتها چند ملیون را می نشاند. در اواخر سالهای چهل و هفت سال اولیه پنجاه ، تریبون های زیر ساعت امجدیه در اختیار گروهی بود که در طول بازی بهمه کار از جمله حشیش و احتمالاً چیز های دیگر از این قبیل مشغول بودند و پرویز قلیج خانی را تحسین می کردند.
    با توجه ب این اشارات حالا از خود بپرسیم که ما برای ایران اسلامی و فرهنگ شیعه چه کرده ایم؟ چرا لباس جوانان بخصوص مردان شبیه دشمن شده ؟ چرا ما راه می رویم و ساندیج گاز می زنیم ؟ چرا سیگار و نوشابه با مارک دشمن در بازار هست ؟ چرا فیلمهاری غربی و کره ای ؟ بخصوص چرا محصولات کره ای ، کره ای که در این چند سال هیچ خط قرمزی را با ما رعایت نکرد! چرا سه برادر با نتایج بسیار منفی یا ضعیف در بالاترین مقامات ایران اسلامی و برادر چهارم آقافاضل؟ بر اساس چه سابقه ای آقای روحانی شرایط نامزد شدن ریاست جهور را داشت! بر اساس آن همه نتایج مضر چطور برای بار دوم بیست و چهار ملیون رای آورد؟ اگر بگوئید که " تبلیغات " عرض می شود چرا از زور تبلیغات برای آموزش مردم استفاده نمی شود و برای ارتقاء آگاهی های امت؟ در زمان شاه پدرم می گفت که برای پول خرد کردن حق نداری به مشروب فروشی بری ، چون مردم فکر می کنند که برای امر دیگری ب آنجا رفته ای. ما شیشه مشروب فروشی را نشکستیم و مشروب فروش را نصیحت نکردیم ، فقط از آنها فاصله گرفتیم. امروز بد حجاب ( فرضاً ) ظاهری را سلبریتی می کنیم! بجای دعوا و نصیحت فاصله بگیریم و اینها را تشویق نکنیم.
    کتابی هست با عنوان " پدر مادر ما متهمیم " ، بعد از چهل سال بپذیریم که " پسرم دخترم ما بد عمل کردیم.

    * پناهنده فردیست که از بیم جان یا مال یا ... از وطن فرار کرده و از این طریق آب در آسیاب دشمن می ریزد.