عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • تفرقه بین مردم کشورمان ایجاد نکنید. حب الوطن من الایمان.ما هم عشق وطنیم و هم فدایی اسلام و ولایت.

  • خیلی جدیش نگیرین
    این ها دنبال همینن که بیان یه حرفی بزنن باهاشون مخالفتش بشه تا چهره بشن
    خود آقا گفتند شهید سلیمانی ملی ترین و امتی ترین شخصیت بود

  • اگر بخواهیم انصاف داشته باشیم واقعا حرفاشون درست بود
    این که انسان وطن خودش رو دوست داشته باشه درسته و در روایت هم داریم حب الوطن من الایمان ولی وطن پرستی و ملی گرایی اصلا درست نیست و متأسفانه در فضای صداوسیما هم رواج پیدا کرده .
    قبل از دیدن این کلیپ هم بنده با یکی از دوستام داشتم در مورد همین مسئله حرف می‌زدم که واقعا فضای رسانه ملی داره به سمت ملی گرایی و وطن پرستی پیش می‌ره .
    ایران جز تکه زمینی نیست که خداوند آن را خلق کرده است که بندگانش در آن به کمال و سعادت واقعی دست پیدا کنند ،‌ تمام کار های ما باید برای خدا باشه .

  • باز هم که سایت روشنگری محل نشو و نمای این کاربر از خدا بی خبر که نام امام خمینی ره رو وسمه کرده شد!!!!!

    فرزندان ایران هوشدار!
    حکایت این پروژه ادامه ی پروژه ی عَلَم کردن کوروش پرستی است!!!
    این استراتژی از ترفند و حیل شناخته
    شده ی دشمنه...

    پیکر اندیشه ی دشمنان ما اقلاً دو دست داره که دائماً با هم درگیرش میکنه... (همون زرگری معروف)

    در عرصه عقاید و باورها، با یک دست ملی گرایی رو با کوروش پرستی معرفی و با دست دیگه اسلام و دین رو معاند و دشمن وطن خواهی و غیرت ملی و وحدتی ولو در حد مرزهای یک انسجام جغرافیایی میکنه!

    و اما هدف دشمن از این مرض:

    فرض کنید در گام اول، بر حسب خواست دشمن، جوان ایرانی غیرت ملی رو از غیرت مذهبی، "بیگانه" دانست...

    پس به راحتی در گام بعد وهم "ضدیت" بین غیرت ایرانی و غیرت دین اسلام را باور میکند!!!

    در گام سوم جوان ایرانی هویت ملی خودش را از دست داده است!
    این گامها همزمانی ابراز و عمل دارند!

    در گام چهارم، ادعای دشمن در کوچک شمردن و محدود نمایاندن مرزهای اندیشه اسلامی به "جهان بی شناسنامه ها و بی هویت ها" است. جهان مستقر در غرب آسیا!!!!!

    ایرانی مد نظر امروز دشمن، بدون تاریخ و هویت و مرز، ایرانی گم شده در جهانی از غرب آسیاست که منحصر و محدود به رسمیت زبان و فرهنگ و تاریخ ترک و عرب امروزی ای است که در سطح وسیعی مغروق سبک زیست، ایدئولوژی و سیاست زدگی غربیهای غربتی و چند دستگی های بسیار است! و برای دشمن ۵+۱ چه بهتر از این؟ همان شرحه شرحگی ایران از راه ایدئولوژی!

    این سودجویی از گونه ای روانشناختی فردی و اجتماعی برخاسته و محصول علوم غربتی های اروپا و امریکایی در زمین است.

    اما باید بدانیم که:
    گرچه دو نوع غیرت ملی و مذهبی، منفک از هم، هر یک میدان خود را دارد ولی غیرت ملی از منظر ادیان اسلام ابراهیمی، نه تنها ملعون و منفور نیست که حتی ستوده و پسندیده هم هست.

    و اگر حضرت امام خمینی رحمت اللّه علیه، منافاتی در این دو، میدانست اساساً دلیلی برای قیام علیه رژیم پهلوی نمی یافت!
    همچنین اگر غیرت ملی را مذموم میدانست ۸ سال حکم جهاد در جبهه ی پاسداری از مرزهای جغرافیایی ایران را صادر و رزمندگان ایرانی اسلام را به ایستادگی در برابر تجاوز به مرزهای ایران ترغیب و حمایت نمیکرد!
    گواه این مطلب، مواضع امام خمینی در زمان قبل از به ثمر نشستن انقلاب و با وجود استیلای استکبار در مملکت علیه تجاوز بعثی ها به ایران است...
    یا مواضع ایشان در باره خاک فروشی های قاجار و پهلوی..

    جالبه.. چه کسی یارای کتمان این حقیقت را دارد که در میادین انقلاب علیه دست نشاندگان بیگانه بر ایران و نیز دفاع از آب و خاک در جنگ ایران با بعث، غیرت ملی ایرانی در آمیختگی با غیرت دینی (همه ادیان از همه اقوام ایران) محوریت اتحاد و رمز پیروزی بوده است¿¿¿¡¡¡

    عزیزان مگر عراقی ها علی الظاهر مسلمان نبودند؟ پس طبق ادعای این نفوذیها میبایست غیرت اسلامی امام مانع از دفاع و جنگ فی مابین مسلمانان میشد!!!!!! چون لابد غیرت ملی کیلویی چند¿ اصلا ایران از چه باید دفاع میکرد¿

    و اما آنچه مستمسک این بازی برای دشمن شده، امکان سهل الوصول خلط مباحث و مواضع تاریخ بر حسب شرایط آن از امامین انقلاب ایران است!
    اینکه زمانی در اوایل پیروزی انقلاب، که برخی جریانات انقلابی، نقاب از رخ می انداختند و انحرافاتشان از بن و ریشه شناخته میشد، جریان ملی گرایی سیاسی آن روزگار که تحت اثر نفوذ موثر، مغلوب بازی دشمن بیگانه ی خارج و داخل شد و خوب و بدش یکجا پاشید، هنوز هم محل خوبی برای جولان این دست پروژه های دشمن ما ایرانیان است تا با تقطیع و خلط استنباطی از فرمایشات امامین انقلاب ناظر به خط سیاسی ضد اسلام که به غلط عنوان ملی گرایی را یدک می کشیدند، امروز اصالت گرایشات ملی و هویتی و غیرتی ایرانیان را لعن و منفور کنند!!!!
    و چه صیدی بگیرند از آن!!!!

    هوشیاران... هوشدار!

    یا حق...

  • خیال کرده ای خاک ایران به دلیل اینکه شکل گربه است برای ما ارزشی دارد؟ و یا افغانستان دیروز ایران بود و الان بیگانه است؟ و یا مثلا اگر کردستان توسط بازرگان جدا شده بو الان ایران تا پشت مرز قروه و بیجار بود؟ خیر. این قراردادها به درد خودتان می خورد. ایران اگر برای ما ارزشی دارد فقط به دلیل وجود شیعه خانه امام زمان و جمهوری اسلامی است. برای همین روی دیوارهای خرمشهر و هویزه می نوشتیم امانت الله و رسوله. دقیقا در همان روزهایی که ملی گراها فرار کرده بودند و یا دنبال سازش با صدام بودند. و به همین دلیل شیعیان عراقی با خود صدام که هموطنشان بود جنگیدند. و به همین دلیل مجاهدین خلق به اصطلاح ایرانی نوکری صدام را پذیرفتند. چون عقیده مرز ندارد.

  • من یکی از یکی در پاسخ به مناففی که به (بنده =یکی از یکی) خودش را لو داده.. و در آویزش به نام خود ما یا بزرگان ما دشمنی میکند! میگویم:

    شیعه خانه؟
    لحنت پرده از ماهیت عقیده ات برداشته خبر نداری¡

    البته که عقیده مرز ندارد. ولی این حقیقت منافاتی با غیرت ملی ندارد!
    بسیاری از کشورها در گذر تاریخیشان به دلیل غیرت ملی خود ضد استکبار دست نشانده بر مسند کشورشان قیام کرده اند... که اینهم ناشی از غیرت ملی آنان بوده.. اما آنچه امثال تو را بر این داشته که شکاف بین غیرت دبنی و غیرت ملی بیاندازید همین نکته طلایی راجع به ایران است...

    و آن این مهم است که آنچه در تاریخ ایران، موجب ضریب به توان غیرت ملی در بزنگاه هایی چون تجاوز بیگانگان در تمامی عرصه ها از جمله سیاسی و نیز جغرافیایی برای ملت ما بوده و شده، "همان غیرت ملی ای بوده که توسط اعتقاد به خلوص مذهب شیعه (اصیل) تقویت و به درستی رهنمون شده".

    لذا 《مذهب شیعه برای غیرتمندان دینی یعنی تمام ادیان ابراهیمی، "مقوم" غیرتِ به جا و درست است... خصوصا در غیرت ملی 》

    نکته بالا همان است که امثال منافقین و اربابانشان را به ترس از ایران واداشته...

  • دارد ماهیت پلید امثال این یکی ازیکی بیشتر روشن علامه وفسی راکرد عامل دشمن خخخ وظیفه این نفوذی ها همین به مومنین واقعی حمله وآنان را عامل دشمن بخوانند مدت هاست این هارا رصد می کنیم وهم چنین توهین های این یکی ازیکی به رنگ سیاه چادر وچادری وهم پولس های مسیحی گفت حضرت فاطمه حجاب چادر امروزی نداشته وهم چنین توهین به چادری ها و بر چسب پرده دری ومبراکردن هست البته تعجبی ندارد هم چون شکایت ضاربان طلبه کرجی از او وآزاد شدن ضاربانش

  • امثال یکی از یکی دارند ماهیت امثال تو را روشن میکنند.‌. و این برای تو که هیچ برای اربابانت هم گران و دردناک است...

    اگر بر حسب احساس خطری که داری نیاز به تغییر و چرخاندن محتوای کامنت من نمیبینی چرا کل ویدئو ی خودت را که کامنت من هم ذیل آن، محتوای آن و محتوای پلید نقش آفرینی و اغراض تو را برملا کرده بود بالکل از سایت برداشته ای؟
    به جای ارجاع دادن به اصل کامنت من با ذکر آدرس ویدئو که در پاسخ به امثال تو بوده، آن را حذف و جهت تخریب حقیقت، لجن دروغ افکار پلیدت را به گفتار من نسبت میدهی¿¿¿

    ضمناً تا تو هستی، هدف پیکار مستقیم هیتی جناب سپر بلای دیگر نفوذی ها!
    حکم برخورد با این دست پوشش هایی که خودت در ویدئویی با نام تقلبی "واکنش امام خمینی ره به مینا وحید" آپ کرده بودی، از منظر امام خمینی برملا شده است... منتها چون با خنثی شدن اهدافت از آن نشر، محتوایش برای اشاعه ی امثال این دست-آویزانت حکم خودزنی داشت، آن را برداشتی..

    و البته اگر تو از رصد چیزی میدانستی قطعاً ایجا پلاس نبودی .. :)

  • mohebbi292 00/10/27 ساعت 23:15

    چرا از نام واقعی برای کاربری خود استفاده نمی کنید؟ از چی می ترسید؟

  • با سلام بر شما.
    دوست گمنام، مهمانی که پیام می دهد، با توجه به وقت زیادی که برای رصد تمام پیام ها میگذاره و حتی جواب پیام های چند کلیپ قبل من هم می دهد، یا از نیروهای گمنام اطلاعاتی است که داره ما رو محک میزنه و یا از نیروهای منافق که ساعت ها ماموریت دارند که سمپاشی نمایند.

    والسلام نامه تمام.