سید مجید بنی فاطمه |کنز حیا زینب


#نوحه | کنز حیا زینب

️مراسم عزاداری شب چهارم محرم ۱۴۴۳
حاج سید مجید بنی فاطمه
پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
️حسینیه ریحانة‌الحسین(س)،
پارک ارم


+ 
6

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مهم ترین وظیفه ی مراجع دین را خداوند در قرآن چگونه تعیین کرده است؟
    ---
    تنها اسلام خدا پسندانه ؛ اسلامی است که با حد و مرزها و ملاکها و معیارها و هشدارها و نویدهای شناختهای محکم ومفصل فرهنگ دین داری اصیل توحیدی قرآنی هیچ تضاد و تناقض و تعارضی نداشته باشد .
    هرنوع دین دیگری بنام اسلام غیر از اسلام توحیدی قرآنی مذکور ؛ حتی اگر اکثریت بشر پیرو آن باشند؛ دین شیطانی است و نزد خداوند پشیزی ارزرش ندارد .
    در سر تا سر قرآن کریم خداوند بشر را با هشدارهای فراوان از گرفتار شدن در دام دین شیطانی آکنده از من در آوردیها و خرافات و جعلیات بشری متضاد با شناختهای قرآن بر حذر داشته است .
    مهم ترین وظیفه ی دینی پیامبر گونه و تخلف ناپذیر مراجع دین و فقها و سایر دین شناسان ؛ آگاهی کامل به شناختهای فرهنگ دین داری قرآنی و آگاه سازی توده های متدینان مطابق با حکم قرانی خداوند : « وَمَا كَانَ الْمُؤْمِنُونَ لِيَنْفِرُوا كَافَّةً فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ » ﴿ آیه ۱۲۲ سوره توبه ﴾ به این شناختهااست .
    اگر مراجع دین حقایق شناختهای فرهنگ دین داری قرآنی را بر توده های متدینان کتمان و پنهان کنند ؛ نفرین خداوند و نفرین اولیای صالح خداوند همه ی این کتمان کنندگان را فرا خواهد گرفت و به عذاب ابدی نابخشودنی دچار خواهد ساخت .
    سازماندهی آموزش همیشگی موضوعی شناختهای فرهنگ دین داری قرآنی نخستین وظیفه ی تخلف ناپذیری است که خداوند به دوش مراجع دین و فقها و سایر دین شناسان قرار داده است.
    عدم آگاهی توده های متدینان به این شناختها ؛ آنان را مطابق آیات 103 تا 106 سوره کهف و آیه 65 سوره زمر و آیات بسیاری از هشدارهای قرآن بی تردید به گمراهی و تباه شدن حاصل یک عمر دین داری و نیکو کاری آنان بعلت پیروی از من در آوردیها و خرافات و جعلیات دین زدای ساخته و پرداخته ی ذهن شیطان زده بشر دچار خواهد ساخت .

  • انجام وظبفه مقربان ؛ ادای دین است و منت نیست
    ---
    انجام وظیفه در راه دین توحیدی و حیات بخش خداوند ؛ یگانه ذات اقدس مالک جهان هستی ؛ دینی است که پیامبران و بندگان خدا شناس خدا پرست در ازای نعمتهای بی کران الهی برای کسب اجر و قرب و منزلت نزد خداوند ادا می کنند.
    ارزیابی حقیقت ادای این دین در نهان الهی محفوظ است و بنا به حمت الهی این حقیقت هرگز برای اشخاص این بندگان ر و سایر بشر در دنیا فاش نمی شود.
    ادای این دین منت نیست که یزعم سبگ اندیشان قرآن نشناس این بندگان خود را به بشر بزرگ جلوه بدهند و از بشر توقع تمجید و ستایش فرا بشری داشته باشند و بر سایر بشر به بر تری تظاهر کنند و با این توقع و تظاهر کل اجر خود را هدر بدهند و خود را نزد خداوند به عذاب الهی دچار سازند .
    مطابق شواهد و دلایل قطعی انکار ناپذیر حقیقت قرب ومنزلت و اجر و پاداش اشخاص این بندگان حتی پیامبران در نهان خداوند محفوظ است و این بندگان در این دین دنیا هیچ آگاهی به حقیقت قرب و منزلت و اجر و پاداش خویش در اختیار ندارند که بشود بر سایر بشر مباهات و فخر فروشی کنند و با این کار فرهنگ اصیل دین داری توحیدی قرآنی خداوند را که بر آطمایش همه ی بشر تا قیامت پایه ریزی شدع است و العیاذ بالله وارونه و خود خواهانه و بیهوده جلوه بدهند و اصل ثابت قرآنی قرب و منزلت و پاداش و اجر الهی را زیر سئوال ببرند.
    در مقابل عظمت بی مانند جهان شمول علم و حکمت و قدرت مطلق آفرینش جهان شمول خداوند سخن از عظمت اشخاص بندگان مقرب که در تمام وجود همیشه وام دار الطاف بی کران خداوند اند ؛ جسارت و گستاخی در حق عظمت جهان شمول بی مانند خداوند وگناه کبیره ی نا بخش ودنی است.
    رواج و ترویج تمجیدها و ستایشهای من در آوردی و خرافاتی و جعلی متضاد با قرآن و عقل بنام بندگان مقرب رویه جاهلانه ی باطل بشری بخشش ناپذیر است که بندگان خدا را در ویژگیهای منحصر به خداوند سهیم می سازد و دین توحیدی خداوند را به تمسخر و بازیجه تبدیل می کند .