اثر تبیین بر روی پیشرفت


خاطره جالب #رهبری از تبیین در دوران قبل از انقلاب

اگر تبیین نکنیم، حرکتی صورت نمی‌گیرد


+ 
16

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • ناکامی ایران در تبیین و اثبات منطقی اصول انسانی انقلاب اسلامی خود تقصیر کیست؟؟؟!!!
    ---
    بزرگ ترین خطای سیاسی ج.ا.ا در عرصه بین الملل و داخلی ناتوانی از تشریح و اثبات منطقی پیوسته ی اصول انسانی سیاستهای راهبردی نظام خود در این عرصه ها و بسنده کردن به سر دادن شعارهای عوام پسند است .
    این شعارهای عوام پسند همیشه بهانه ی دشمنان برای تبلیغ علیه ملت ایران حتی در نظرات مطرح از جانب اقلیت ناچیز ضد انقلاب پیرو این دشمنان در اکثریت رسانه های داخلی قرار می گیرند .
    باید ده ها میلیون از مردم انقلابی خود را به فرهنگ دفاع منطقی از اصول انسانی انقلاب مسلح کنیم تا عرصه رسانه ها را با پاسخهای منطقی دندان شکن خود به ضد انقلاب در اختیار داشته باشند .
    باید پیوسته با پاسخهای دندان شکن منطقی به دهان دشمنان بیگانه و مزدوران داخلی آنان در تبیین اصول انسانی خرد پذیر سیاست خارجی خود در دفاع منطفی همیشگی از ستم دیدگان استعمار ستیز استقلال طلب جهان ؛ تمام دستگاه های دیپلماسی و سیاست خارجی ما و ده ها میلیون ملت انقلابی همیشه بسیج باشند و نگذارند ایران اسلامی توسط دشمنان بیگانه و مزدوران داخلی و خارجی آنان با تزویر جنگ طلب معرفی شود .
    سران استعمار گر آمریکا و غرب و مزدورانشان در سر تا سر تاریخ دو قرن است پیوسته با جنگ افروزی و راه اندازی کشتارها و ویرانگریها و آواره سازیهاضد بشری خود جهان را به خاک و خون می کشند ولی مزورانه در لباس تقلبی صلح طلبی ملت های استقلال طلب و مدافعان حقوق حاکمیت ملی را با کمک سازمانهای بین المللی دست نشانده خود جنگ طلب معرفی می کنند!!!
    ناتوانی و ناکامی سیاست خارجی و دستگاه دیپلماسی ما در تبیین همیشگی علمی – منطقی اصول انسانی انقلاب اسلامی خود و محروم ماندن ده ها میلیون از مردم انقلابی خدا پرست ما از از سلاح تبیین علمی – منطقی این دفاع ؛ ابزار دست دشمنان بیگانه و مزدورانشان در تبلیغات دروغین خود برای بد نام کردن نظام ج.ا.ا شده است .

  • چرا در سایه نظام دینی بجای حقایق قرآن ؛ خرافات و جعلیات بنام دین و مذهب باید ترویج شوند؟؟؟!!!
    ---
    کار گزاران برخی رسانه های همگانی مجاز کشور ظاهرا سوگند یاد کرده اند مردم متدین را با پخش پیوسته ی خرافات و من در آوردیها و جعلیات بشری متضاد با هشدارهای محکم و مفصل قرآن و گمراه کننده ؛ نگذارند بنام دین و مذهب هیچ متدینی به حقایق چگونگی دین داری و مذهب داری خدا پسنداند قرآن دست رسی پیدا کند .
    به راستی این رویه وارونه آگاهی ستیزی بنفع چه طرفهایی است و سر انجام آن در کشوری که حکومت آن قانون اساسی خود را برخاسته از دین اسلام می داند مطابق با کدام اصل انکار ناپذیر شرعی و قانونی ؛ دین خدا را جلوه می دهد؟؟؟!!!
    آیا بی توجهی نظام دینی به حقایق قرآن و کتمان این حقایق بنفع دشمنان دین و مذهب است یا بنفع ترویج خدا پسندانه ی دین و مذهب تمام خواهد شد؟؟؟!!!
    چرا آنچه که هیچ ضابطه وقانون مطابق با حقایق قرآن و عقل بر ترویج آن حکومت نمی کند در نظام دینی باید دین و مذهب باشند؟؟؟!!!
    چرا در سایه مدیریت این نظام دینی ؛ حقایق محکم و مفصل شناختهای فرهنگ دین داری و مذهب داری قرآنی باید نادیده گرفته شوند و بجای این ارزشهای الهی من در آوردیها و خرافات وجعلیات ساخته و پرداخته ی دانش ناچیز ذهن بشر در تضاد با قرآن و عقل بی هیچ پاسخگویی ترویج شوند؟؟؟!!!
    پاسخ مراجع متولی تبلیغ و آموزش دین و مذهب در سایه مدیریت نظام دینی ج.ا.ا به این هتاکیهای آشکار ضد دین و مذهب ؛ در محضر خداوند در روز قیامت چه خواهد بود و این مراجع در این دنیای چند روزه ی فانی به چه دل خوش کرده اند؟؟؟!!!

  • مهمان 00/12/11 ساعت 16:47

    خداوند از کدام انسانها تبریک بعثت پیامبر را می پذیرد؟
    ---
    تبریک بعثت پیامبر اکرم از مؤمنان پرهیز کاری پذیرفته می شود که با عهد بستن با خداوند جهان هستی و با عقل و جان به اصول بعثت نبوی که شناختهای فرهنگ دین داری قرآنی هستند ایمان و پایبندی و عمل صادق داشته باشند وتا جان در بدن دارند ازاین ایمان با بذل جان و مال تا رسیدن به احدی الحسنین جانانه دفاع کنند.
    اصرار بر ترویج بازیچه های من در آوردی و جعلی و خرافات بشری دین زدای ضد قرآن و عقل بنام دین و مذهب و بنام بعثت و بنام اهل بیت مظلوم پیامبر ؛ ضمن هدر دادن همیشگی داراییهای بیت المال و مردم بجز عذاب ابدی نابخشودنی جهنم هیچ بازده ای برای این مروجان ندارند.
    اصرار بر ترویج این بازیچه های ضد اررزشی بجز تعمیق عقب ماندگی در جوامع مسلمان هیچ زمینه ی علمی قرآنی – عقلی را برای پیشرفت و شکوفایی این جوامع و برای اثبات حقانیت دین و مذهب فراهم نمی سازند.
    افزودن این ضد ارزشهای من در آوردی و جعلی بشری ؛ دین و مذهب را ظالمانه در تضاد با خواستهای قرآنی خداوند دو عامل عقب ماندگی جوامع مسلمان جلوه می دهند و دشمنان اسلام را برای بد ترین سوء استفاده ها از جهان اسلام در همه ی زمینه ها کمک می کنند .

  • مهمان 00/12/10 ساعت 16:58

    لازمه ی گسست ناپذیر درستی ایمان به بعثت چیست؟
    ---
    لازمه ی گسست ناپذیر درستی ایمان به بعثت پیامبران ؛ ایمان صادق و جدی و پایبندی همیشگی به اصول شناختهای وحیانی فرهنگ بی خدشه و تحریف نشده ی دین داری توحیدی الهی اصیل این وحی و پرهیز کامل و همیشگی همه ی آحاد بشر حتی پیامبران از پرداختن به رفتارها و گفتارهای متضاد و متعارض با این اصول الهی است که بشر با دانش ناچیز ذهن خود که در همه ی نیازها و ناتوانیها محبوس است با جهل به شناختهای مذکور مرتکب می شود . دخالت ذهن محدود و ناتوان بشر با پشیز دانشی که دارد در دین وحیانی خداوند با نادیده گرفتن شناختهای وحیانی قرآن او را در دام من در آوردیها و خرافات و جعلیات دین زدای شیطانی متضاد با قرآن و عقل گرفتار می کند و تمام عبادتها و اعمال نیک او را بحکم آیات قرآنی ۱۰۳ تا ۱۰۶ سوره کهف و آیه ۶۵ سوره زمر و بحکم بسیاری از هشدارهای قرآن ؛ نابود و تباه می سازد و به عذاب ابدی الهی گرفتار می کند.
    بشر با در اختیار داشتن قرآن و ترجمه ی آن اگر بخواهد خدا پسندانه و بی خطا دین داری کند موظف است همیشه خود را به شناختهای موضوعی قرآن آگاه سازد و در هر عبادت و اعتقادی بنام دین و مذهب این شناختها را در نظر داشته باشد و به مفاد آنها با پایبندی دقیق عمل کند .
    بشر باید بداند که خداوند ده ها هزار پیامبر را با وحی خود فرستاده که چگونگی دین داری خدا پسندانه را با این وحی به او ابلاغ کنند و به او بیاموزند تا او در دین داری به ترفندهای شیطانی دین زدا گرفتار نگردد.
    سهل انگاری بشر و بی توجهی او به حد و مرزها و ملاکها و معیارها و هشدارها و نویدهای شناختهای وحیانی خداوند که در زمینه های دین داری و مذهب داری خدا پسندانه در آیات محکم و مفصل قرآن آشکار به او بیان گردیده اند ؛ او را بی تردید ناخواسته و ندانسته به بی دینی و لا مذهبی که خواست شیطان اند دچار می سازد .
    وجود همیشگی شناختهای دین داری و مذهب داری خدا پسندانه در آخرین وحی الهی قرآنی که در اختیار همه ی بشر است ؛ حجت را بر جامعه بشریت تمام کرده است و بشر هیچ عذر و بهانه ای در روز حساب قیامت برای گریز از این حجت و از پیامدها ی بی توجهی به آن در اختیار نخواهد داشت.

  • زنده باد پویش امید دانا