ورود ايرانی و چينی و سگ ممنوع!


بروسلی در فیلم (مشت خشم) قصد ورود به پارکی را دارد که با تابلو ورود چینی و سگ ممنوع مواجه میشود ، مشابه وضعی که به نقل از هویدا ما در ایران داشتیم که ورود ایرانی و سگ به باشگاه ممنوع بود!


+ 
30

- 
0
ارسال در 1400/12/8 ساعت 03:11 2022-2-27 03:11:29

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • جالبه هنوز توی اینستاگرام که وارد میشی،میبینی هنوز هم توی پیج های اپوزوسیون ایران(که همه چیز رو وارونه توضیح میدن!) یه عده هستند که زیر پست هایی که مربوط به شاه بی عرضه است،کامنت به به و چه چه و ای کاش و حسرت میگذارند!
    البته اونا هم حق دارن ؛ توی ایرانی که این همه منابع داره، و حق هر شهروند ایرانیه که در رفاه کامل زندگی کنه ، نه اینکه با این وضع تورم داره کمرشون رگ یه رگ میشه، خوب معلومه اگه کمی سواد رسانه نداشته باشن ، آرزو میکنن ای کاش شاه میبود!همه اینها تقصیر لنگه بی عرضه شاه یعنی حسن روحانی و دوستان غرب گراست!

  • اینو که دیگه از زبان حزب الهی ها نیست. اما امروز انگل ها را آدم حساب نمی کنیم و دوستان آنطرف اقیانوس شان را گاوچرون تروریست صهیونیست پرست می دانیم.
    قضاوت با طرفداران غرب که از کجا بکجا رسیده ایم ، کسانی که در نظراتشان راجع به جنگ اخیر در کنار انگل ها و گاوچرون ها ایستاده اند ، اگر چه تعدادشات زیاد نیست ولی باید بدانند که غرب شاه را تنها گذاشت و صدام و مبارک و بن علی و وو اینک این دلقک صهیونیست .
    با نشکر از بچه مثبت بخاطر این فیلم که جای حرف و حدیث باقی نگذاشت