فضای مجازی، جزء مسائل اصلی کشور است


حتما دیدید که می گویند اولویت کشور و مجلس باید شفافیت باشد، و #طرح_صیانت در اولویت نیست!!

اما جالب است بدانید رهبر انقلاب در اولین دیدار با نمایندگان همین #مجلس، مسائل مهم و اولویت دار کشور را مطرح میکنند که یکی از آنها مدیریت فضای مجازی است و آن را نیاز فوری می دانند!
(ضمنا اسمی هم از شفافیت نمی برند)
ویدئو
متن کامل سخنان رهبری
http://linkjust.com/6fIRaYcH


+ 
10

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • حساب مراجع دین در قیامت سنگین تر از سایر متدینان است!!!
    ---
    ارزش والای حضور زمانی مراجع دین در میان متدینان با حجم تلاش صادقانه ی آنان در آگاه سازی متدینان به ملاک و معیارهای شناختهای فرهنگ الهی اصیل دین داری و مذهب داری خدا پسندانه ی قرآنی که حاصل عمر دین داری و مذهب داری و نیکو کاری آنان را از تباهی ونابودی حفظ می کند ارزیابی و سنجیده می شود .
    اگر این تلاش خدای نکرده از جانب مراجع دین در راه خدا و محض رضای یگانه ذات اقدس او برای آگاه سازی متدینان به چگونگی دین داری و مذهب داری خدا پسندانه انجام نگیرد ؛ متدینان با گرفتار شدن به گمراهی تحت تاثیر انبوه روز افزون من در آوردیها و خرافات و جعلیات متضاد با شناختهای قرآن هر چه دین داری و مذهب داری و نیکو کاری در طول عمر خود انجام داده اند بحکم خداوند در آیات محکم و مفصل قرآنی 103 تا 106 سوره کهف و آیه 65 سوره ی زمر و در بیشتر هشدارهای رسا و گویای قرآن تباه خواهند یافت و به عذاب الهی ابدی نابخشودنی گرفتار خواهند شد .
    متدینان بعلت پشت کردن به شناختهای رسا و گویا و آشکار قران که همیشه در دست رس همگان بوده به هیچ شفاعتی مشمول نخواهند شد!!!
    کوتاهی مراجع دین در آگاه سازی متدینان به شناختهای قرآن و کتمان حقایق این شناختها ؛ مراجع را بی تردید در گناه و عذاب ابدی الهی با گمراهان غافل از این شناختها سهیم خواهد ساخت و به نابخشودگی این گناه کبیره دچار خواهد کرد .

  • ناکامی ایران در تبیین و اثبات منطقی اصول انسانی انقلاب اسلامی خود تقصیر کیست؟؟؟!!!
    ---
    بزرگ ترین خطای سیاسی ج.ا.ا در عرصه بین الملل و داخلی ناتوانی از تشریح و اثبات منطقی پیوسته ی اصول انسانی سیاستهای راهبردی نظام خود در این عرصه ها و بسنده کردن به سر دادن شعارهای عوام پسند است .
    این شعارهای عوام پسند همیشه بهانه ی دشمنان برای تبلیغ علیه ملت ایران حتی در نظرات مطرح از جانب اقلیت ناچیز ضد انقلاب پیرو این دشمنان در اکثریت رسانه های داخلی قرار می گیرند .
    باید ده ها میلیون از مردم انقلابی خود را به فرهنگ دفاع منطقی از اصول انسانی انقلاب مسلح کنیم تا عرصه رسانه ها را با پاسخهای منطقی دندان شکن خود به ضد انقلاب در اختیار داشته باشند .
    باید پیوسته با پاسخهای دندان شکن منطقی به دهان دشمنان بیگانه و مزدوران داخلی آنان در تبیین اصول انسانی خرد پذیر سیاست خارجی خود در دفاع منطفی همیشگی از ستم دیدگان استعمار ستیز استقلال طلب جهان ؛ تمام دستگاه های دیپلماسی و سیاست خارجی ما و ده ها میلیون ملت انقلابی همیشه بسیج باشند و نگذارند ایران اسلامی توسط دشمنان بیگانه و مزدوران داخلی و خارجی آنان با تزویر جنگ طلب معرفی شود .
    سران استعمار گر آمریکا و غرب و مزدورانشان در سر تا سر تاریخ دو قرن است پیوسته با جنگ افروزی و راه اندازی کشتارها و ویرانگریها و آواره سازیهاضد بشری خود جهان را به خاک و خون می کشند ولی مزورانه در لباس تقلبی صلح طلبی ملت های استقلال طلب و مدافعان حقوق حاکمیت ملی را با کمک سازمانهای بین المللی دست نشانده خود جنگ طلب معرفی می کنند!!!
    ناتوانی و ناکامی سیاست خارجی و دستگاه دیپلماسی ما در تبیین همیشگی علمی – منطقی اصول انسانی انقلاب اسلامی خود و محروم ماندن ده ها میلیون از مردم انقلابی خدا پرست ما از از سلاح تبیین علمی – منطقی این دفاع ؛ ابزار دست دشمنان بیگانه و مزدورانشان در تبلیغات دروغین خود برای بد نام کردن نظام ج.ا.ا شده است .