سعید قاسمی: برخی مدیران با چسب دوقلو به صندلی چسبیده‌اند


سعید قاسمی از دستاورد مسئولین در این چند دهه روایت میکند که مردم در منطقه ای از ایران مانند انسان های اولیه زندگی میکنند!


+ 
50

- 
2

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • این افرادی که حاج سعید میگه مثل سرطان ریشه دواندن فقط معجزه میتونه مارو ازدستشون نجات بده.

  • مهمان 00/12/16 ساعت 02:18

    درود خداوند بر آمرین به معروف و ناهین از منکر. آفرین به حاج سعید قاسمی

  • این سیزده دقیقه را موتور حرکت جهادی انقلاب دوم قراردهیم.
    کار با یک مدرسه اینجا و دو خانه در آنجا بجائی نمی رسد. باید با طرحی کلی برای کل کشور و با توجه به امکانات منطقه و نیازها برنامه ریخت.
    مثلاً چرا باید زندانیانی از قبیل آقا مهدی در زندان باشند و مرخصی بروند و بیایند و کسی هم از کارشان سر درنیاورد. بجای این بهتر است در مکانی دور از مرکز در محدوده ای کنترل شده نان خود را با عرق جبین در بیاوند و سربار مردم فقیر نباشند . در عین حال این تصور که آقازاده ها مجاز به خلافکاری اند را شکست و جوری برخورد شود که آقازاده جرئت نکند به سوء استفاده نزدیک شود.
    امر مهم دیگر اولویت استقلال غذائی است. با توجه به امور امروزی دنیا مثل تغیر آب و هوا ، افزایش عجیب جمعیت ، جنگ در سطوح بزرگ ... تولید غذا نیاز و اولویت است. ما با این کشور که پنج برابر فرانسه است و فقط تهران از هلند و بلژیک بزرگتر است باید بتوانیم از تولید غذا بیش از استخراج نفت درآمد زائی کنیم. فقط تصور کنید که چند هزار کیلو متر مرز آبی داریم که می تواند گوشت سفید تمام قاره اسیا را تامین کند. پس نباید بیکار داشته باشیم و گور خواب و معتاد ووو

  • کار های عملی:
    - دولت زیادی بزرگ است
    - خانه سازی فقط در روستا ها تا شهر های بزرگ* کوچک شود
    - بودجه شهر های بزرگ را هیچ کنید یا حداقل کم کنی
    - این فعلاً تا بعداً
    - ...
    * شهر های بزرگ در همه جای دنیا فقط مصرف می کند و آلودگی صدا ، هوا ، زباله ، روانی ، روحی ، جرم و جنایت... تولید. لذا آریش شهر های بزرگ را ممنوع و پیرایش ابر شهر ها را شروع کنید.

  • انسان مخلص یعنی جانباز 70 درصد حاج ابراهیم موحد مرد آهنین جنگ تحمیلی با بیش از 400 ترکش در بدنش که در خانه ای مخروبه و اسفبار بدون هیچگونه پست حکومتی در منطقه 10 زندگی میکنه و معامله با خدا کرده است ...

  • مهمان 00/12/10 ساعت 02:23

    خدا منتظر همه مسئولین ناکارآمد در اون دنیا هست، مخصوصا مسئولینی که به اسم مسئول انقلابی روی کار هستند! چه تو دولت چه تو مجلس...
    خدا انشاالله اون دسته از مسئولینی رو که کار میکنند رو قوت بده و حفظ کنه، و اون دسته از مسئولینی که واقعا کار نمیکنند و بی وجدانند و دغل بازند( و جالبه که در باور خودشون ، خودشون رو آدم های صالح و انقلابی و درجه یک میدونند!) هر چه زودتر شرشون رو خداوند از این نظام و این انقلاب بکنه!بهترین جوانهای ما در اون برهه که حق زندگی داشتند خون و جان خودشون رو دو دستی تقدیم کردند تا امروز تمام بچه های میهنم در آسایش زندگی کنند نه این وضعی که سردار قاسمی داره ازش حرف میزنه!
    افسوس افسوس افسوس
    خدایا ما رو از شر مسئول حقوق بگیرِ کار نکن، راحت بفرما، آمین

  • با سلام بر شما.
    این کلیپ بسیار مهم نشر حداکثری خواهد شد.
    انشالله