فائزه هاشمی: ازدواج سفید سبک جدیدی از زندگی است.


مهمان هفته گذشته برنامه اینترنتی آذردخت، فائزه هاشمی بود.
این برنامه که با عنوان بررسی روابط دختر و پسر در جامعه شکل گرفته بود با دفاعیه محکم خانم هاشمی از ازدواج سفید روبرو شد.
او ازدواج سفید را سبک جدیدی از زندگی معرفی کرد و مدعی شد ازدواج سفید نیز نوعی از خانواده محسوب میشود.
به عقیده وی با وجود معضلات زندگی‌های خانوادگی مثل خیانت و طلاق و... شاید بتوان گفت ازدواج سفید، کمترین عوارض را داراست.
اظهارات او در حالی انجام شد که وی مدعی بود تا کنون مواجهه دقیقی با این افراد نداشته است و اینها حدس هایی است که او در مورد این نوع رابطه می‌زند.


+ 
12

- 
24

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • فائزه هاشمی عقده ای لاابالی است که فقط به دنبال ضربه زدن به دین و مملکت اسلامی است و اینهایی که با او مصاحبه و پخش می‌کنند و با او نشست و برخاست دارند از جنس همان فائزه اند و مسئولینی که وظیفه برخورد با او را دارند و برخورد نمی‌کنند هم از جنس او هستند از همان بالای بالا تا پائین پائین .

  • میثم 00/12/21 ساعت 11:32

    چرا ازدواج نمی کنن؟ ازدواج سفید در کجای اسلام تعریف شده؟ حالا یکی فردا اومد گفت این ها زنا کردن، چطوری می خوان اثبات کنن زنا نکردن؟ باید به خانم فائزه هاشمی باید گفت این مسائل در حیطه تخصص شما نیست، و باید به صورت قانون در بیاید و بعد شورای نگهبان تأیید کنن و یا اینکه مراجع تقلید استفتا بدن. هر حرفی رو بر اساس یک قانون بدن وگرنه هرج و مرج ایجاد بشه. چرا مجری سؤالاتی می پرسه که در حیطه تخصصی فرد نیست ؟

  • و اینکه پریروز شبکه یک تلوزیون در سه شنبه شب اجازه نداد که برنامه «ثریا» درباره مذاکرات وین فعلی ، پخش بشه.
    آقای جبلی عزیز باید تحول اساسی در بدنه صداسیما درست کنه.
    دیگه همه میدونن که نوعی نفوذ نِسبی و قصور اطلاعاتی در شبکه یک سیما و شبکه چهار سیما و در کل رادیوتلوزیون وجود داره که البته در دوران روحانی تشدید شد.
    و البته نفوذ فکری و ناخودآگاه هم که فراوان در کشور ایجاد شده در سالهای گذشته تا حدی که افراد مهمی مثل آقای شمخانی هم عملا گرفتار این نوع نفوذ شایع هستن.
    مثلا زمانی که دیدم روزهای قبل از انتخابات 1400، شبکه یک، آقای روح ا...حسینیان رو به عنوان مجری آورد و حتی ایشون رو به عنوان مجری برنامه « تشرف» شبکه یک ، که یک برنامه بسیار مهم برای طیف مومن جامعه هست قرار داد.
    و شبکه چهار هم به کیانوش جهانپور ، تریبون یک برنامه مهم رو داده و ... و من با دیدن این اشتباهات مهم ، فاتحه سلامت امنیتی رسانه ملی و سلامت امنیتی جامعه رو خوندم.
    نکته بسیار مهم و اساسی:
    حق رسانه ، تکلیف رسانه ، امانت رسانه:
    به طور کلی ، «تریبون رسانه» ، همون چیزی هست که در ادبیات اسلام و اهل بیت ، « منبر»( به معنای عام کلمه) نامیده شده.
    « منبر»( به معنای عام کلمه):
    چیزی هست که ذاتا اولا حق حضرت رسول(ص) و دوما حق امام جامعه و ولی امر جامعه ( که در عصر غیبت کبری ، ولی فقیه هست ) و ائمه صلاة جماعات و ائمه صلاة جمعه هست.
    بنابراین هر کسی که پشت تریبون رسانه قرار میگیره باید قلبا و عملا در خط اسلام و ولی امر جامعه باشه و اجازه ضمنی از ولی امر جامعه داشته باشه و مورد تایید ولی امر جامعه، باشه.
    وگرنه خائن به امانت تریبون هست.
    نتیجه گیری و نکته:
    تریبون مجری گری یا گویندگی در شبکه های سراسری تلوزیون ، یک تریبون اصطلاحا « کلان مقیاس» هست و مصداق عینی « منبر در مقیاس کلان جامعه» هست بنابراین نباید به راحتی به هر کسی داده بشه.
    و همچنین باید « آنتن فروشی» متوقف بشه.
    یعنی باید « پخش پیامهای بازرگانی» از تلوزیون متوقف بشه ( درستش اینه).
    اما اگر مدیران تلوزیون اصرار دارن که این کار غلط و نامعقول و شبهه ناک رو ادامه بدن باید حداقلش یه کاری بکنن باید همه پیامهای بازرگانی رو به یک شبکه جداگانه بفرستن که مخصوص پخش پیامهای بازرگانی باشه.

  • با عرض سلام، در مورد تبلیغ بازرگانی عرض می شود که بر مبنای نظام اسلامی مخالف اسراف ، کاپیتالیسم و تجملگرائی و معتقد به ساده زیستی هستیم. اما در عمل با تبلیغ فروش کالا ، چه بسیار که غیر ضروری ، همان سبک زندگی مصرفی را تبلیغ و دنبال می کنیم. بخصوص در نهاد هائی که با بودجه امت مسئول پرورش ملت هستند.توجه کنید در کشور ما دهها شاید صد ها نوع نوشیدنی زمستانی و تابستائی حتی برای پیشگیری از بیماری ها و معالجه نارسائی ها داریم ، چرا باید کولا و سیگار ...
    بیائیم در این مورد یعنی تناقض گفتار و کردار ، اقدامی جدی را پیشقدم شویم. در سالهای قبل از انقلاب چپیها چه مائوئیست یا مارکسیست یا استالینیست ... تقریباً هیچیک به کشور های اقمار شرق نرفتند و شاید اغلب به ینگه دنیا یعنی همانجائی که از بغض ش ، حب چپ را بزبان خریدند. مسلمین امروز هم برای اثبات نظر به یافته ها و روشهای کسانی متوسل می شوند که ما اساساض با آنها مشگل داریم. کسانی که حتی یک سعدی ندارند یا مولوی ، کسانی که وسائل کشتار جمعی را ساختند و بکار گرفتند.
    آیا شرایط محیط زیست از گرمای زمین و پلاستیک پوشاندن اقیاینوس هاست گرفته تا از بین بردن جنگل ها نتیجه تعلیمات حافط ها و ملا صدرا هاست ...

  • مهمان 00/12/18 ساعت 02:31

    آخر و عاقبت کسی که با بهایی ها مجالست و دوستی داره، همینه: بی هویت، پوچ و سرگردان، گمراه، سبک مغز و دیوانه، بدبخت و بیچاره و .... به سبک فائزه هاشمی

  • درود برشما خانم هاشمی

  • درست بفرمایید
    بگید درود بر بی قیدی و بی تعهدی
    درود بر بی قانونی و بی دینی
    درود بر زندگی لجنی
    اینها را بگید بعد تهش اضافه کنید درود بر این خانم

  • کثافت یهودی زاده صهیونیست

  • هی. کامنت نویس بی سواد رسانه ای! و حتی بیسواد ولایی! مگه هنوز نمیدانی که رهبر ایران نیز فحاشی و اتهام ثابت نشده را تخطئه و رد فرمودند. کسانی مث تو خودشان در ردیف فائزه هاشمی هستند و مشکوک. چرا که با این فحاشی بیشتر برای این افراد خدمت می کنی نه خدا.

  • یا رب روا مدار که گدا معتبر شود...
    یکی میره چند دهه تحقیق و مطالعه می کنِ در مورد ویروسها، بعد آقای بیل گیتس میاد و در مورد این بیماری جدید در فاصله دو سال چند نظریه میدِ. تازه باید منتظر باشیم که دختر خانم بیل یا کلنگ در آینده نظریه های جدید تری ارائه خواهد داد چه در مورد این ویروس یا هر نوع ویروس دیگر.
    کاش این خانم دست چپ تصویر در مورد آقا مهدی هم سئول می کرد و اینکه یان ویر ...