انتقاد شهردار تهران از مسئولین قبلی شهرداری


انتقاد شهردار تهران از مسئولین قبلی شهرداری: نمی‌خواهم به عقب برگردم اما در ماجرای فروش برند "شهروند" اشتباه کردند


زاکانی:
برند ۶۰۰ میلیاردی را ۳ میلیارد واگذار کردند اما قرارداد را فسخ کردیم و برند شهروند به شهرداری بازگشت.


+ 
15

- 
0
ارسال در 1400/12/28 ساعت 09:28 2022-3-19 09:28:19
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • شعارسال ( سایت خبری - تحلیلی: در گذشته مساحت ایران به اشتباه یک میلیون و 648 هزار و 195 کیلومتر مربع گفته می شد، اما مساحت واقعی ایران، یک میلیون و 873 هزار و 959 کیلومتر مربع می باشد و در واقع با حدود 220 هزار کیلومتر مربع اشتباه محاسباتی روبرو بودیم ( حدود یک دهم مساخت کشور) .
    تقریباً یک چهارم کل جمعیت ایران اسلامی در تهران حضور دارند( جهت اطلاع بیشتر در مورد آمار رسمی به ::https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86_%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86 رجوع کنید). ببینیم این انسانها در تهران چه محصولات مفید و چه تولیدات مضری را تولید می کنند تا با مقاسه با هم تصمیم بگیریم اگر جریانها در تهران بسمت اقتصاد مقاومتی ( بعنوان نمونه ) پیش می رود بقیه سه چهارم جمعیت را هم به تهران منتقل کنیم. اگر برعکس این ساکنان فعلی این ابر شهر مثل همه شهر های بزرگ دنیا ( از پاریس گرفته تا پکین یا بمبئی در هند یا مسکو ... ) تنها آلودگی تولید و مصرف را ترویج می کند ، این مردم را از سرگردانی در شهر های بزرگ بیرون بیاوریم و در این کشور وسیع و پرنعمت پراکنده کنیم تا هم عمر غیر قابل بازگشت در راه های بی پایان ابر شهر حرام نشده و صرف تربیت فرزند صالح در ارامش بشود و هم تولید الودگی از صدا گرفته تا هوا و زباله و فساد ... قابل مدیریت شود. جناب زاکانی بعنوان یک پزشگ ( اگر اشتباه نکنم ) بهتر می دانند که ارزش پیشگیری بیشتر از درمان است . تصور کنید که مصیبت اصابت کند در این ابر شهر چگونه می توان کشته ها را جمع و زخمی ها را درمان کرد؟ حتی آب در تابستان و برق و حرارت در زمستان بعد از زلزله قربانی خواهد گرفت.
    همچنین درمان تجویز مسکن نیست. لذا خواهشمندم تا با حرکت غیر نمایشی که عوام پسند نیست مشکل کشور اسلامی مان را از سریق شهرداری تهران مدیریت پذیر کند و نه با اضافه کرده چند هزار تاکسی به هشتاد هزار فعلی یا اتوبوس یا...