سخنرانی انگلیسی استاد پورآقایی در مورد حقوق بشر و قرآن(۱)


تبلیغ بین المللی ماه مبارک رمضان

گروه رسانه ای تیمورا


+ 
7

- 
0
ارسال در 1401/1/17 ساعت 08:26 2022-4-6 08:26:00
داود
توسط داود


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • کدام دین شناس حق نظر دهی در باره احکام و اعتقادات دین و مذهب را دارد؟
    ---
    دین شناس اگر به همه ی حد و مرزها و وملاک و معیارها و نوید و هشدارهای شناختهای موضوعی الهی اصیل فرهنگ دین داری و مذهب داری قرآنی که چگونگی دین داری و مذهب داری خدا پسندانه را از جانب خداوند برای بشر تعیین می کنند آگاهی کامل نداشته باشد ؛ هرگز حق سخن گفتن در باره احکام و اعتقادات دین را ندارد .
    با وجود این شناختها و ترجمه ی آنها در همه جا در اختیار همگان ؛ چنین دین شناسی بحکم خداوند در قرآن بی تردید راه فاجعه بار گمراهی و گمراه کردن توده های مردم متدین و تباه کردن حاصل عمر دین داری و مذهب داری و نیکو کاری خود و این توده ها را می پیماید .
    این گونه دین شناس بعلت جهل به شناختهای قرآنی حیاتی و سرنوشت ساز مذکور ، مطابق با هشدارهای محکم و مفصل فراوان قرآن ؛ خود و متدینان را در دنیا به گناهان کبیره ی نابخشودنی و در قیامت به عذاب الهی ابدی دچار می سازد و هیچ شفاعت و شفیعی هرگز نمی تواند او و پیروان او را از این سرنوشت شوم در قیامت نجات دهد .

  • دلیل قرآنی و عقلی قاطع منکران شناختهای قرآنی چیست؟
    ---
    چرا و با چه دلیل از قرآن وعقل اصرار و رزان بر انکار شناختهای محکم و مفصل فرهنگ دین داری و مذهب داری اصیل الهی قرآنی ؛ هراس ندارند خداوند پیامدهای نفرین حضرت نوح علیه قوم منکر این پیامبر را علیه آنان نیز در نتیجه ی این اصرار به اجرا بگذارد و علیه آنان نیز عذاب مشابه در دنیا فرود آورد؟؟؟!!!