اولین نسخه سرود «سلام فرمانده»


نماهنگ سلام فرمانده از گروه ۳۱۳ نفره ماح و ابوذر روحی
حاج ابوذر روحی
تهیه کننده :حجت الاسلام سعید نعیمی


+ 
70

- 
7

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • سلام.
    لینک کیفیت 4K "سلام فرمانده"
    لینک تصحیح شده
    https://www.ziaossalehin.ir/fa/content/40970/%D9%86%D9%85%D8%A7%D9%87%D9%86%DA%AF-%C2%AB%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85-%D9%81%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%AF%D9%87%C2%BB-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%D8%A8%D9%88%D8%B0%D8%B1-%D8%B1%D9%88%D8%AD%DB%8C-%DA%A9%D9%84%DB%8C%D9%BE%D8%8C-%D8%B5%D9%88%D8%AA%D8%8C-%D9%85%D8%AA%D9%86

  • سلام.
    لینک کیفیت 4k سلام فرمانده
    https://www.ziaossalehin.ir/fa/content/40970/

  • سلام.
    کیفیت های مختلف کلیپ"سلام فرمانده"
    https://www.farsnews.ir/media/14001229000278/

  • تفسیر مسائل دین خدا به چه نیاز سرنوشت ساز مبرم دارد؟
    ---
    بحکم وحی اصیل و تحریف نشده خداوند ؛ چون تعیین احکام و اعتقادات دین ناب الهی منحصر به یگانه ذات اقدس خداوند است همه ی افراد بشر بدون استثنا حتی پیامبران مکلف شده اند تفسیر همه ی مسائل این دین را ، در پرتو شناختهای اصیل وحی الهی که چگونگی اصول دین داری و مذهب داری بی خطای خدا پسندانه را بگونه ای انحصاری تعیین می کنند ؛ انجام دهند و بدون این شناختها از خود چیزی به این دین نیافزایند .
    وحی تحریف نشده خداوند تاکید می کند که اصول الهی دین ناب بر همه پیامبران بطور کامل وبی نقص ابلاغ گردیده است و بنا بر این تاکید ؛ افزودن فراورده های اندیشه ی ناچیز ذهن محدود و ناتوان بشر بعنوان تفسیر مسائل دین را که با نادیده گرفتن شناختهای مذکور انجام می گیرد ؛ با تحریفها و خطاهای بشری آلوده می سازدد.
    دخل و تصرف بشر در دین خداوند ؛ بی تردید این دین را از مسیر بی نقص ربانی محض خود منحرف و بغرنج و غیر قابل درک و اثبات ناپذیر می سازد و اصالت الهی این دین را نابود می کند .
    افزودن فرآورده های ناقص ذهن خطا پذیر بشر به دین ناب خداوند ؛ رقیب تراشی برای یگانه ذات اقدس حکیم و دانای مطلق خداوند است .
    این رقیب تراشی ؛ بزرگ ترین گناه نا بخشودنی است که شیطان با ترفندهای خود بنام دین و مذهب با ایجاد تصور باطل وجود نقص در دین خداوند ؛ در لفافه ی باور دینی و مذهبی به ذهن بشر تزریق می کند .
    شیطان با تزریق این باور راه گمراهی و انحراف متضاد با شناختهای وحیانی را به روی بشر فراخ باز می نماید و بشر را با دین ناب خداوند بیگانه می سازد .
    چون شناختهای اصیل وحی الهی در قرآن بعنوان حجت حداوند در اختیارهمگان است این گمراهی متضاد با شناختهای وحی الهی که بعلت دانش ناچیز و ناقص ذهن محدود و ناتوان بشر با خطاهای کفر آمیز و شرک آلود در هم آمیخته است ؛ دین داری و مذهب داری بشر را بحکم خداوند نابود و تباه می کند و همیشه بشر را در دنیا با عذابهای گوناگون و در آخرت با پیامدهای شوم و عذاب الهی نابخشودنی رو به رو می سازد .

  • هر سخن دینی بشرط هماهنگی و انسجام کامل با شناختهای قرآن ؛ درست و خدا پسندانه است
    ---
    هر سخنی در باره ی امامت و مقام امامت و سایر مسائل دینی ؛ تنها بشرط هماهنگی و انسجام کامل با پبامبر شناسی قرآن و سایر شناختهای ذی ربط قرآنی می تواند درست و خدا پسندانه باشد .
    اگر چنین سخنی ؛ پیامبر شناسی قرآن و سایر شناختهای ذی ربط قرآن را نادیده بگیرد ، بعلت دانش ناچیز بشر ؛ این سخن بی تردید به القاهای شیطان پلید که در لباس دین و مذهب به ذهن بشر تزریق می شوند آلوده خواهد شد و به گمراهی و کفر و شرک خواهد انجامید .
    خداوند دانا و حکیم مطلق در تمام آیات محکم و مفصل شناختها و هشدارهای قرآن برای مصون نگه داشتن دین داری بشر از تباهی ؛ همه ی نشانه های این آلودگی هلاکت بار و پیامدهای شوم پیروی از آن را با زبانی رسا و گویا و منطقی قابل اثبات و بی نقص در این شناختها و هشدارها گوشزد نموده است .
    خداوند منان با بیان جزئیات این آلودگی ؛ حقیقت دین ناب بی آلایش خود را مشخص ساخته ، و حجت خود را در زمینه ی چگونگی دین داری و مذهب داری که می پسندد ، با تمام دلایل عقلی مورد نیاز در این شناختها و هشدارها بگونه ای غیر قابل آنکار تا قیام قیامت به بشر به اتمام رسانده است .

  • باسلام / جمعه 31/04/1401
    ---
    آگاهی فراگیر به همه ی نهانها و دخل تصرف فراطبیعی در همه ی آفریده ها منحصر به خداوند است
    ---
    خداوند جهان آفرینش در آیات محکم و مفصل انکار ناپذیر سر تا سر قرآن بارها تاکید کرده است که :
    - آگاهی فراگیر به همه ی حقایق کلی و جزئی جهان بدون هیچ استثنا ؛ منحصر به یگانه ذات اقدس خداوندی است ، وهیچ آفریده ای را ذاتا بدون استثنا هیچ سهمی در این آگاهی نیست
    - توان دخل و تصرف فرا طبیعی در همه ی افریدگان جهان منحصر به یگانه ذات اقدس خداوندی است و هیچ آفریده ای را بدون هیچ استثنا ذاتا هیچ سهمی در این توان نیست
    - هر ادعایی بر خلاف دو اصل قرآنی فوق بر زبان هر آفریده ای که باشد ؛ بحکم قرآن ادعای من در آوردی بشری و دروغ و خرافه و جعل محض است
    - صاحبان چنین ادعایی که در تضاد آشکار با دو اصل ثابت قرآنی فوق است هر کس که باشند و پیروان این ادعا ؛ بی تردید بحکم آشکار خداوند در قرآن ؛ گناه کبیره ی نابخشودنی شرک را مرتکب می شوند
    - مجازات چنین مشرکانی که در سر تا سر قرآن دشمن خدا نامیده شده اند بحکم آشکار خداوند در هشدارهای محکم و مفصل رسا و گویا و انکار ناپذیر خداوند در قرآن بی تردید به عذاب ابدی نابخشودنی الهی در قیامت دچار خواهند شد
    - حال تو ای جان برادر با عقل خدا داده ی خود ؛ بخوان حدیث مفصل ؛ همه ی مصادیق را از این مجمل ، و محض رضای خدا خود را به جدال باطل عذاب آفرین در باره ی باورهای باطل متضاد با دو اصل قرآنی فوق هرگز دچار مکن که فردای قیامت هیچ آفریده ی عاقلی برای اظهار پشیمانی و توبه از گناه کبیره ی شرک هیچ فرصتی هرگز نخواهد یافت .

  • سلام بر فدائی بانو و ممنون از اینهمه کارهای خوبتون.
    دعا می کنم برای توفیقات بیشتر شما.
    دعا کنید که این دهه هزارو سیصدو سی هم فراخونده بشه.
    ضمناً عرض می شود که صد بار شاید این سرود را با چشمی اشگبار و دلی ارزومند گوش کرده و هر بار مجدداً عشق رویش داشته. ممنون.

  • با سلام بر شما.
    متشکرم از نظر بسیار خوب شما.
    ایشالا که همینطور بشه.

  • سلام و تشکر فراوان از درج آدرس مرجع این کلیپ برای تهیه فایل این کلیپ در کیفیتهای مختلف .......عالییییییییییییییییییی.

  • هنر و وظیفه ی حیاتی رسانه های همگانی که همه نسبت به وجود آن باید مسئولیت شناس باشند
    ---
    رسانه های همگانی اگر با انواع تشویقها و جاذبه های حرفه ای نتوانند به هنر و وظیفه ی فراخوان آحاد ملت به هم اندیشی واظهار و تبادل نظر پیرامون همه ی موضوعات حیاتی که در صفحات خود پحش می کنند پیوسته پایبند باشند ؛ از مهم ترین جنبه ی وظیفه رسانه ای خود که غنا بخشیدن و مثبت و سازنده و پویا سازی فرهنگ عمومی است غفلت کرده اند .
    غفلت از مهم ترین جنبه هر کاری که مورد نیاز جامعه است بجز هدر دادن همه ی امکانات هزینه شده در این کار و بستن راه پیشرفت و پویایی و شکوفایی به روی جامعه ؛ چه بازده دیگری می تواند داشته باشد که بتوان با آن در انجام وظیفه ی خدمت رسانی به جامعه افتخار کرد .
    چنین غفلت زیان بار ؛ مسئولیت وظیفه ی نهادهای نظارتی ذی ربط را نسبت به پیگیری چگونگی انجام هر کار مشروع قانونی و نیز مسئولیت این نهادها نسبت به ضرورت جلوگیری از اتلاف داراییها و امکانات مورد نیاز دولت و جامعه در این کار را چند برابر می سازد .
    این غفلت بخشش ناپذیر ؛ ایستایی و عقب ماندگی در همه ی کارهای مجاز مورد نیاز جامعه را بجای پویایی و پیشرفت در جامعه ترویج می کند .
    این غفلت همچنان دستان سوء استفاده گران را برای تحمیل زیانهای گوناگون بزرگ به جامعه و نیز تحمیل همه ی پیامدهای شوم خود به کشور و نظام و جامعه باز می گذارد و جامعه را در عقب افتادگی همیشگی زمین گیر می سازد .
    این غفلت ضرورت حیاتی وجود نظام و دولت را برای جامعه زیر سئوال می برد و بی معنا می سازد .

  • سلام ازاین نسل غیور جامانده

  • زالرومه ی حرومزاده !
    ببین و عصبانی شو و بمیر ...

  • لطفا این کلیپ را نشر حداکثری نمایید.

  • ... 01/2/5 ساعت 17:57

    عالی بود

  • بسیار ممنون از نظر شما دوست عزیز و گرامی.