ارسال در 1401/2/10 ساعت 11:19 2022-4-30 11:19:29
generalofmahdi
توسط generalofmahdi


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • https://masspeaceaction.org/the-hypocrisy-of-us-corporate-medias-coverage-of-ukraine/?emci=01f011ed-3fca-ec11-997e-281878b83d8a&emdi=eff9a056-9dcc-ec11-997e-281878b83d8a&ceid=307435

  • اشتباه است که امور اجتماعی را تک بعدی تحلیل کنیم. بعنوان نمونه همین تعداد کشته در جنگ دوم دلایل مختلفی داشته از جمله سوء تغذیه چون غذا در همه اروپا کم حتی نایاب بود. لذا مردم ضعیف و بصورت افراطی لاغر می شدند و باز بعلت فقدان بهداشت در معرض بیماریها و مرگ بودند. با توجه به کشته شدگان بسیاز بالای جنگ + بیماریها ووو برای حل مشکل اجساد کوره های کروماسیون را ابداع کردند. پس هدف نابود کردن زندانی ها نبود. ارتش رایش زیادی باز شده بود ( جبهه آفریقا + روسیه و خود اروپا ) بنابراین رایش نیروی انسانی کافی نداشت و به این دلیل مردم کارآمد کشور های دیگر را به آلمان می آوردند تا کمبود نیروی انسانی را جبران کنند. خانواده ای را می شناسم که پدر بزرگ نسل حاضر را بعنوان راننده به آلمان برده بودند و این فرد بعد از یکسال از اتمام جنگ توانسته بود بعلت تخریب جادهها و امکانات با پای پیاده به خانه باز گردد.
    موضوع دیگر اینکه عده ای از متفکران صهیونیست با هدف تصفیه نژادِ خودشان با رایش همکاری کردند تا یهودیان معلول جسمی و ذهنی را نابود کرد نسلی سالم و قوی بسازند. همین همکاری به تعابیر دیگر هم در تاریخ سالهای قبل از جنگ دوم دیده می شود و ا ز آن جمله کوچاندن یهودیان به فلسطین.
    بهر حال قضاوت در تاریخ بسیار بسیار مشکل است ، کاری با حتی نیت خوب شروع می شود و در طی زمان و اثر عوامل غیر قابل پیش بینی مسیر را تغیر کرده و هدف گم می شود. و چنین استکه علت یابی تاریخی شاید تنها در حد حدس و گمان ممکن باشد.