عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • بسیار عالی عالی ست کاش بدون کلامش هم بود تا ما با گروه سرودمون کار میکردیم

  • عالی بود احسنت

  • R. 01/12/4 ساعت 11:00

    عالی انشا.... همیشه موفق باشید

  • قرآن شناسان ؛ هدف تکرارهای سر تا سر قرآن را چه می دانند؟!
    ---
    قرأن شناسان با تدبر علمی در موضوعات داستانهای مکرر پیامبران اولی العزم و چند پیامبر دیگر در قرآن پاسخ دهند چرا ، و با چه هدف دینی عقلی ، و دقیقا با چه موضوعاتی خداوند این داستانها را در سر تا سر قرآن تکرار می کند؟!

  • پیش از حساب رسی آخرت ؛ حساب خود را در دنیا خدا پسندانه تسویه کنیم
    ---
    فردای قیامت که خداوند حقیقت مجازات شدیدرفتار آدمها ی تحریف گر دین و مذهب را که بنام اهل بیت مظلوم پیامبر با جعل و خرافه گستری انجام می داده اند رو می کند ؛ مدافعان تحریف نیز بی تردید از این مجازات قرآنی هولناک سهم ؛ سهم گین خود را در دفاع از تحریف گران در خواهند یافت .
    در روز قیامت تحریف گران و مدافعان آنان هیچ فرصتی برای ابراز پشیمانی و ندامت و توبه از این گناه کبیره نخواهند یافت .
    در قیامت تحریف گران و مدافعان تحریف هر یک سهم شوم خود را از تحریف و دفاع از تحریف باید تحمل بکند و شفاعت هیچ بنده ای بحکم خداوند در قرآن او را از عذاب شدید الهی پایان ناپذیر نجات نخواهد داد.
    بشر دانشی ندارد ، که با خود خدا پنداری ، به خود اجازه و حق بدهد بجای خداوند برای خود و دیگران پیوسته برای دین خدا و مذهب اهل بیت مراسم و مناسک و شعایر جدید جعل کند و جعلیات بشری خود را به دین و مذهب بچسابند و دین خدا و مذهب اهل بیت را با من در آوردیها و جعلیات بشری ؛ بغرنج و غیر قابل درک کند و اصالت الهی این ارزشها را با جعلیات غیر قابل اثبات خود بی پروا نابود کند .
    اگر در این دنیا بشر به ظلمی که از راه جعل و خرافه گستری به دین خدا و مذهب اهل بیت روا داشته اعتراف نکند ، و در این دنیا نسبت به این ظلم بزرگ توبه ی نصوح و اظهار پشیمانی همیشگی ننماید ، و در محضر خداوند ، که همیشه در همه جا حاضر است ، به عدم بازگشت به چنین گناهان کبیره ای تعهد ننماید ؛ در فردای قیامت بحکم خداوند در قرآن هیچ شفاعت و هیچ عذر و بهانه ای نمی تواند اورا از عذاب شدید بی پایان الهی این گناهان کبیره رهایی بخشد .
    همه مراجع و متولیان آموزش و تبلیغ دین با هدف مصون نگه داشتن دین داری و مذهب داری بشر از تحریف و تباهی ؛ بحکم قرآن موظف اند حقایق هشدارها و نویدها و حد و مرزهای شناختهای فرهنگ دین داری و مذهب داری اصیل الهی قرآن را به متدینان پیوسته گوشزد کنند .
    بنا به هشدارهای مؤکد قرآن در آیات 159 و 174 سوره بقره و آیه 42 سوره نساء ، کتمان کنندگان حقایق قرآن را نفرین خداوند و نفرین خلایق تا ابد فرا خواهد گرفت .
    ظاهر رسا و گویای آیات احکام و اعتقادات وحی اصیل الهی از جمله قرآن که آخرین وحی خداوند است ، و با آن دین خداوند به اکمال رسید ، مطابق با اصول علمی استباط ؛ حجت الهی تاویل ناپذیر است و هیچ بشری حتی پیامبران حق یا اجازه ندارند این ظاهر را به معانی باطنی متضاد یا ناهماهنگ با این ظاهر تاویل کنند .

  • باکدام دلیل قطعی تصورات را یک اصل برای استنباط احکام و ابتکار اعتقادت دینی و مذهبی می دانیم؟!
    ---
    - چیره شدن طغیان حکومت تصورات ذهنی که به مرحله ی تصدیق منطقی نرسیده اند بر استنباط احکام و اعتقادات بنام دین ومذهب نزد توده های متدین منتسب به مذهب تشیع
    - و ابتکار مراسم و مناسک و شعایر خارج از قرآن در تضاد با آیات محکم و مفصل شناختهای فرهنگ اصیل الهی دین داری و مذهب داری قرآنی
    - و با نادیده گرفتن ملاک و معیارها و هشدار و نویدها و حد و مرزهای محکم و مفصل این شناختها در این ابتکارهای بشری اثبات ناپذیر
    - با چشم بستن به روی اصول متعارف فقهی شرعی استنباط
    - و سکوت و تشویق توجیه ناپذیر مراجع دین به روی فجایع هلاکت بار ؛ همیشه در جهان تشیع بی داد می کند
    - این رویه ی ضد قرانی بحکم خداوند در هشدارهای فراوان قرآن ؛ حاصل یک عمر دین داری و مذهب داری و نیکو کاری توده های متدین را همیشه تباه می کند
    - این رویه متضاد بامحکمات قرآن دین داری و مذهب داری این توده ها را بعلت غفلت از هشدارهای قرآن به گناهان کبیره ی نابخشودنی و به عذاب ابدی الهی در قیامت که جای هیچ جبران و توبه و اظهار پشیمانی نیست دچار می سازد
    - توجیه ناپذیر تر از همه ی این گناهان کبیره ی فاجعه بار بخشش ناپذیر ؛ رواج همیشگی این گناهان در ایران در سایه ی حکومتی است که با افتخار می گوید این کشور را بنام اسلام مدیریت می کند!!!

  • قدسیت شناختهای قرآن را پاس بداریم
    ---
    شناختهای فرهنگ الهی اصیل دین داری و مذهب داری وحی بی خدشه ی خداوند به پیامبران که آخرین آنها شناختهای قرآن اند ؛ مقدس ترین برنامه ی عملی و نظری الزام آفرین از جانب خداوند برای سازماندهی بی خطای خدا پسندانه ی همه ی جنبه های زندگی مادی و معنوی بشر اند.
    بی توجهی یا بی تفاوتی به ملاک و معیارها و حد و مرزها و نوید و هشدارهای الهی حیاتی و سرنوشت ساز این شناختهای یا پشت کردن به این شناختها نشانه ی ضعف ایمان یا بی ایمانی به حکمت و علم مطلق و جهان شمول خداوند جهان هستی است .
    بی تردید بی ایمانی برخاسته از پشت کردن به شناختهای قرآن ؛ در دنیا و آخرت برای همه ی جنبه های زندگی بشر پیامدهای فاجعه بار جبران ناپذیر و گریز ناپذیر خواهد داشت ، که از آغاز تاریخ بشر روی زمین تاکنون همه ی ما ؛ اعضای جامعه ی بشری شاهد نمونه های بی شمار آن بوده و هستیم .

  • مراجع دین با توضیحات خود مسئولیت خویش را نسبت به محکمات قرآن توضیح دهند
    ---
    مراجع دین به مردم متدین توضیح دهند و انان را آگاه کنند چرا خداوند بارها در قرآن به پیامبر دستور می دهد که میان مردم جار بزند که به نهانهای خداوند و جهان غیب آگاه نیست و توانی بیش از بشر ندارد و باخواست مستقل خود نمی تواند برای خود و دیگران خیر برساند چنان که نمی تواند از خود و دیگران هیچ زیانی را بجز با اراده و کمک خداوند توانای مطلق دفع کند؟
    اگر مراجع دین با تبلیغ پیوسته ی حقایق شناختهای قرآن روشنگری نکنند و متدینان را به این حقایق مسلم قرآنی آگاه نسازند ؛ شیطان پلید که قسم خورده در هر کوی و برزن علیه بشر کمین کند تا همه ی بشریت را گمراه کند ؛ افراد متدین بشر را با خرافات و جعلیات ضد قرآن و عقل بنام دین و مذهب فریب می دهد .
    شیطان پلید با این فریب متدینان را به نسبت دادن انجام رفتارهای مستقل فرا طبیعی غیر قرآنی به اشخاص پیامبران و سایر بندگان مقرب وادار می کند و آنان را با قیاسهای باطل به رقیب تراشی برای خداوند وادار می سازد تا با دچار کردن آنان به این رقیب تراشی ؛ دین داری آنان را بی ارزش کند و بحکم هشدارهای خداوند در قرآن سبب تباهی حاصل یک عمر دین داری و نیکو کاری آنان شود .
    سکوت متولیان آموزش و تبلیغ دین ومذهب در مقابل تباهی دین داری و مذهب داری متدینان بی تردید این متولیان را ناگزیر خواهد کرد سهم بزرگ مجازات گناه کبیره ی ایجاد این تباهی را بعلت کتمان حقایق شناختهای قرآن بر متدینان بدوش بکشند و پیامدهای شوم نفرین و عذاب الهی ابدی این کتمان را در قیامت که هیچ فرصتی برای توبه نیست تحمل کنند.

  • پشت کردن به حقایق قرآن انکار اصالت الهی قرآن است
    ---
    گروه هایی که دین و مذهب و اهل بیت مظلوم پیامبر را در تضاد با شناختها و هشدارهای ی محکم و مفصل قرآن به بازیچه ی من در آوردیها و جعلیات تصورات باطل ذهن ناتوان خود تبدیل کرده اند مایه ی بدنامی دین و مذهب اند .
    این گروه های ، خود خدا پندار ، به هیچ حقیقتی از دین قرآنی خداوند ایمان ندارند و بی تردید پیامدهای شوم این حقیقت گریزی بحکم خداوند در هشدارهای سر تا سر قرآن در دنیا و آخرت دامن گیر آنان خواهد شد.
    اگر از خشم و عذاب خداوند هراس داریم نیک دقت کنیم ؛ دین داری و مذهب داری که با دخالت بشر و ابتکار مراسم و شعایر جعلی بنام دین و مذهب به حقایق شناختها و هشدارهای قرآن با رقیب تراشی برای خداوند پشت کند ؛ پیروی از شیطان و بر انگیزنده ی خشم خداوند و بحکم قرآن عذاب الهی ابدی گناه کبیره ی نابخشودنی را در پی خواهد داشت .
    عاملان اصرار بر ترویج این گونه دین داری و مذهب داری بشری جعلی و پیروان این عاملان ؛ اصالت الهی حقایق قرآنی دین خدا را دانسته وندانسته منکر می شوند و در آخرت ، که هیچ فرصتی برای جبران نیست ، در نتیجه ی این گناه کبیره ی نابخشودنی که خداوند با وحی خود به همه پیامبران بشر را از گرفتار شدن به آن سخت و مکرر هشدار داده است ؛ به عذاب شدید ابدی پایان ناپذیر گرفتار خواهند شد .
    سهم بزرگ مجازات نا بخشودنی این گناه کبیره را ، که بدترین مجازات آن بحکم خداوند در قرآن نفرین خداوند و خلایق و پیامدهای شوم ابدی این نفرین است ؛ متولیان آموزش و تبلیغ دین و مذهب تحمل خواهند کرد ، که از هشدارهای لازم به توده های متدین نسبت به حقایق این گناه کبیره خود داری نموده و این حقایق را بر این توده ها کتمان کرده اند .
    این دسته از متولیان آموزش و تبلیغ دین با کتمان حقایق الهی هشدارهای قرآن ، بحکم بسیاری از هشدارهای این کتاب آسمانی ؛ سبب تباهی حاصل عمر دین داری و مذهب داری توده های متدین شده و می شوند و سهم بزرگ مجازات گناه کبیره ی این تباهی را خود تا ابد به دوش می کشند .
    تلاش مذبوحانه ی پیوسته برای پنهان نگاه داشتن حقایق روشنگریهای قرآنی و عقلی از توده های متدین ؛ اصرار بر دشمنی آشکار علیه خدا و پیامبر و اهل بیت مظلوم آن حضرت و دانسته یا نداسته اصرار بر دشمنی علیه حقایق رسالت الهی همه پیامبران خدا است .

  • هنر و وظیفه ی حیاتی رسانه های همگانی که همه نسبت به وجود آن باید مسئولیت شناس باشند
    ---
    رسانه های همگانی اگر با انواع تشویقها و جاذبه های حرفه ای نتوانند به هنر و وظیفه ی فراخوان آحاد ملت به هم اندیشی واظهار و تبادل نظر پیرامون همه ی موضوعات حیاتی که در صفحات خود پحش می کنند پیوسته پایبند باشند ؛ از مهم ترین جنبه ی وظیفه رسانه ای خود که غنا بخشیدن و مثبت و سازنده و پویا سازی فرهنگ عمومی است غفلت کرده اند .
    غفلت از مهم ترین جنبه هر کاری که مورد نیاز جامعه است بجز هدر دادن همه ی امکانات هزینه شده در این کار و بستن راه پیشرفت و پویایی و شکوفایی به روی جامعه ؛ چه بازده دیگری می تواند داشته باشد که بتوان با آن در انجام وظیفه ی خدمت رسانی به جامعه افتخار کرد .
    چنین غفلت زیان بار ؛ مسئولیت وظیفه ی نهادهای نظارتی ذی ربط را نسبت به پیگیری چگونگی انجام هر کار مشروع قانونی و نیز مسئولیت این نهادها نسبت به ضرورت جلوگیری از اتلاف داراییها و امکانات مورد نیاز دولت و جامعه در این کار را چند برابر می سازد .
    این غفلت بخشش ناپذیر ؛ ایستایی و عقب ماندگی در همه ی کارهای مجاز مورد نیاز جامعه را بجای پویایی و پیشرفت در جامعه ترویج می کند .
    این غفلت همچنان دستان سوء استفاده گران را برای تحمیل زیانهای گوناگون بزرگ به جامعه و نیز تحمیل همه ی پیامدهای شوم خود به کشور و نظام و جامعه باز می گذارد و جامعه را در عقب افتادگی همیشگی زمین گیر می سازد .
    این غفلت ضرورت حیاتی وجود نظام و دولت را برای جامعه زیر سئوال می برد و بی معنا می سازد .

  • بشر عدی نیست که بتواند به هشدارهای قرآنی ، بی پیامد هلاکت بار ، پشت کند!!!
    ---
    رسانه ها این حقیقت انکار ناپذیر الهی را بدانند و به گوش توده های متدینان برسانند که پنهان کردن و عملا وارونه تفسیر و اجرا کردن حقایق شناختهای قرآنی و سنتهای ثابت الهی در جهان طبیعت سر انجام به نابودی این وارونه سازان و پیروان آنان خواهد انجامید .
    خداوند در هشدارهای محکم و مفصل قرآن بارها تاکید کرده است ؛ افراد و اقوامی که این حقایق را نادیده می گیرند یا منکر می شوند بی تردید در قیامت به عذاب نابخشودنی ابدی دچار خواهند شد .