خدا گندم ایران را برساند!


اسب بعدی صهیونیست ها قحطی است...

علی اکبر رائفی پور


+ 
26

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • با منطقی دیگر سالهاست که شاید صد باره با انشاء مختلف نوشتم که تا استقلال غذائی نباشد ، پایه استقلال می لنگد.دیدیم که در جنگ با صدام بما حتی دارو ندادند و در همین دوره کرونا هم ندادند. دیدیم که سوریه هم پیمان هفتاد ساله روسیه هنوز فضایش برای مگسهای صهیونیست بسته نیست.می بینیم که مترجمین و دیگر مردم افغانستان یا عراق که در طول اشغال گاوچرونها کمک آنها بودند ، اجازه ورود ب ینگه دنیا را نمی گیرند اما اکرائینی ها بر عکس. نشانه ها بسیار است.
    حالا از خودتان سئول کنید در صورت کمبود غذا در غرب بما غذا می دهند؟ ( همین امروز مواد غذائی در غرب گران و در بعضی موارد نایاب شده . قیمتها را در سوپرمارکتهای غرب از داخل منزل خودتان رصد کنید). در صورتی که ما واقعاً برای دشمن بشریت خطرناک شویم و ما را محاصره کنند چند روز شاید چند هفته بدون غذا دوام می اوریم؟
    چرا ما با داشتن چند هزار کیلومتر مرز ابی باید گوشت وارد کنیم؟ چرا با اینهمه تنوع آب و هوا باید حتی خوراک دام وارد کنیم؟ مگر با یک انقلاب کشاورزی در این روزهائی که دو کشور تولید کننده گندم درگیر مسائل دیگر اند ، چند ماه طول می کشد تا بجای نفت پایان پذیر گندم و سیب زمینی و غلات صادر کنیم؟

    ما مردم این منطقه هزاران سال تمدن داریم ، دشمنان ما ب نسبت ما هیچ ندارند. چرا باید سبک زندگی شان را تقلید کنیم؟ خانه های اجداد ما ، بعنوان نمونه ، بیرونی و اندرونی و حیاط و حیاط خلوط داشت. چون بر اساس تجربیات هزاران ساله به این ترکیب رسیده بودند. در حیاط چند درخت میوه و در حیاط خلوط صیفی کاری. لازم نبود که در راه پله ساختمان چند طبقه محرم و نامحرم مخلوط شوند و مشکلات از این باب ایجاد شود. لازم نبود از ضرب راه رفتن همسایه فوقانی یا مشاجره همسایه بغلی عذاب بکشند. تهران در سال تولد این بنده حقیر خدای سبحان دویست و پنجاه هزار جمعیت داشت و خیابان شمالی تهران تخت جمشید یا طالقانی بود و دوازه شمیران و دولت و غار ووو. اینک یافت آباد و کرج و دماوند و ورامین ... همه بهم وصل است. یافت آباد مملو از درخت توت بود و مسافرت به آنجا در ابتدای تابستان برای خودش مسافرتی بود یا دماوند و اینک مردم این مناطق در انتظار مترو و اتوبوس...
    سال ۱۳۵۷، و زلزله شهر طبس و روستاهای مجاور آن را ویران کرد. کشته‌های این زلزله را بین ۱۵۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰ نفر اعلام کرده‌اند. این در حالی است که به علت شدت تخریب ساختمان‌ها و شدت زیاد زمین لرزه بسیاری از اجساد هرگز پیدا نشده. حالا تصور کنید که چنین زلزله ای در تهرانِ دوازه ملیونی روی دهد. نبود برق و اب در گرمای تابستان و سرمای زمستان از کشته پشته خواهد ساخت. تصور کنید که از ساختمان پنج طبقه خاک برداری می کنید در شرایطی که راهی برای کمک رسانی به ساختمان نیست . برای هر زخمی حداقل دو نیروی متخصص در نظر بگیرید ، راننده ماشین سنگین ، آمبولانس ، بیمارستان که خودش تخریب شده ، کادر درمانی ، آشپزخانه ، ... بی تردید ده برابر کشته شدگان لحظه اول در ساعات بعدی از بین خواهند رفت. داستان تمام نشده. تصور کنید که چند هزار کشته در تابستان روی زمین بماند آیا انواع بیماری ها و عجیب ترین مشکلات ایجاد نخواهد شد؟
    پس چرا اینهمه زمین خدا را رها کرده ایم و کار تولید را هم و همگی با هر دوز کلکی خود را در اداره ای چپانده و عمر در رفت آمد تلف می کنیم و نق می زنیم؟


    عنوان های مناسب این مطلب
    استقلال غذا پایه استقلال سیاسی
    قدرت در بی نیازیست
    عقل سلیم
    پیشگیری مهمتر از درمان
    مومن زیرک
    ابعاد عجیب پیرایش تهران
    تهران را مدیریت پذیر کنید و کشور را نجات دهید
    پیرایش شهر های بزرگ و نه آرایش
    شعب ابی طالب را بخاطر بسپار
    متمدن جهان ما هستیم
    بودجه کلان شهر ها ایران را اباد می کند
    خانه سازی در مناطق محروم
    آنچه خود داشت ز بیگانه تمنا می کرد
    مهاجرت معکوس :تبدیل آلودگی ب تولید
    ....
    ....

  • عالی بود ، واقعا ممنون از توضیحات جنابعالی