این ارز رو اصلا برای چی دادید؟


یعنی کاری که تو اوج مشکلات کشور میتونست با مدیریت درست باعث کاهش یا تثبیت قیمت ها بشه باعث افزایش چند برابری قیمت ها شد


+ 
9

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • در باره بی بند و باری اقتصادی / دوشنبه 20/01/1403
    ---
    اصرار بر نابودی کشور و نظام را تا کی ادامه می دهید؟؟؟!!!
    ---
    بزرگترین خیانت و جنایت فساد آفرین در حق نیازهای معیشت همه مردم ؛ وابسته کردن بهای این نیازها به قیمت دلار آمریکا و حذف ارز ترجیحی در ایران ثروتمنداز نیازهای معیشت مردم و اصرار بی محابای دولت بر ادامه این این فاجعه تخریب گر اقتصادی است که بی تردید آینده نظام و کشور را بنفع دشمنان بیگانه به نابودی و از دست رفتن همه دستاوردهای ارزشمند انقلاب می سپارد .

  • مهمان 02/11/15 ساعت 14:43

    دست بوسی سیاسی ترفند چه افرادی است؟!/ 15/11/1402
    ---
    دست بوسی سیاسی ترفند افرادی است که با خیانت و چاپلوسی برای تخریب همه جانبه دستاوردها ؛ به کشور و نظام و ملت و آرمانهای انسان دوستانه انقلاب با به فقر دچار کردن اکثریت بی پناه جمعیت کشور و تخریب اخلاق و دیانت و وفاداری این اکثریت به نفع دشمنان از پشت به همه ارزشهای انقلاب خنجر آکنده از زهر کشنده می زنند و با ریا و ترفند ادعای دست بوسی رهبر انقلاب را دارند .

  • به بولتن نیوز در باره خبر:/ می‌ گفتند، روسری سخت است، نظام هم با آن‌ها راه آمد؛ اما به همین راضی نیستند / سه شنبه 28/09/1402
    ---
    انصاف و دفاع از اکثریت محروم در ایران کجایند؟!
    ---
    دو سوم جمعیت ملت ایران ثروتمند در نتیجه سیاستهای غرب گرای دولت و حذف خود سرانه و بی هیچ توجیه علمی ارز ترجیحی از زندگی و معیشت آنان و مسکوت گذاشتن طرح اقتصاد مقاومتی عدالت محور و نابود کردن ارزش پول رایج کشور تا سطح فقیر ترین کشورهای جهان به زیر خط فقر برده شده و به صدقه خور تبدیل گردیدند ؛ أما آقای مطهری و هم قطاران او از مجلسیان و غیر مجلسیان از اطیاف مختلف تا کنون در مقابل این وضعیتی که همه جانبه فاجعه آفرین است هیچ اعتراض علمی و تحلیلی درست گره گشا به دولت نمی کنند بلکه در دفاع از منافع شخصی و گروهی چها که نمی کنند و چها که نمی گویند و چگونه این اکثریت بی پناه را بی دفاع رها می کنند!!!

  • به بولتن نیوز در باره موضوع:/ حقوق و دستمزد با هزینه‌های زندگی همخوانی ندارد / پنجشنبه 09/09/1402
    ---
    آمار نادرست اقتصادی ستم بزرگی است در حق اکثریت ملت
    ---
    جناب آقای آرمان حاجیان فرد کارشناس محترم مسائل اقتصادی!!! ناتوانی در تأمین نیازهای حیاتی و معیشتی زندگی نه افراد بلکه اکثریت ملت را زمین گیر کرده است .
    با حذف ارز ترجیحی و بی ارزش شدن پول ملی که هیچ تناسبی با گردش مثبت ثروتهای کلان طبیعی موجود در کشور ندارد و تمرکز ظاهری دولت کنونی بر برنامه های عمرانی و نادیده گرفتن ضرورت تأمین و تضمین شرافتمند و عزتمند نیازهای حیاتی و معیشتی اکثریت مطلق جمعیت مردمی کشور همراه با سیر صعودی روز مره و بی بند و بار قیمتهای همه این نیازها که هیچ توجیه علمی متناسب با ثروتهای کلان کشور ندارد ؛ هشتاد در صد از کل جمعیت مردمی کشور را زیر خط فقر برده و با اصرار دولت کنونی بر نادیده گرفتن طرح اقتصاد مقاومتی عدالت محور رهبر انقلاب و اصرار آن بر پیاده کردن اقتصاد سرمایه داری بازار عرضه و تقاضا با نادیده گرفتن ضرورت تنظیم عادلانه صادرات و واردات کالا ؛ بی رحمانه زجر جانکاه زندگی فقر آفرین را به این اکثریت تحمیل کرده و روز به روز این زجر را بیشتر می کند .

  • آیا هیچ مسئول با نفوذ و با انصاف در قلمرو نظام دینی در ج.ا.ا نیست که دولت مدعی مردمی بودن را قانونمند و ضابطه مند و اجرا پذیر استیضاح کند که با کدام دلیل از قانون و شرع و عقل درستی مردمی بودن دولت را می تواند برای اکثریت ملت به اثبات برساند؟؟؟!!!
    چرا این دولت با وجود این همه ثروتهای طبیعی خدا داده در گردش مثبت در سر تا سر ایران و با این همه داد و ستد بین المللی اقتصادی و با وجود این همه ویژگیهای انسانی و راهبردی مثبت و سازنده در کشور ؛ اکثریت مردم بی پناه این کشور را با گران کردن پیوسته بیش از ده برابر همه نیازهای ضروری زندگی و معیشت این اکثریت به علت نابود کردندن ارزش پول ملی و حذف ارز ترجیحیی از زندگی و معیشت آنان این اکثریت را به بد ترین فقر فلاکت انداخته و صدقه خور کرده است و تنها به اقلیتی از سرمایه داران بی رحم زالو صفت می رسد؟؟؟!!!

  • به بولتن نیوز در باره خبر:/ واکاوی نسبت ارز ترجیحی با مساله عدالت اجتماعی/ سه شنبه 09/08/1402
    ---
    ماله کشی اقتصاد فقر آفرین دولت کنونی!!!
    ---
    ماله کشی برنامه اقتصادی فقر آفرین ضد مردمی دولت کنونی که دسترسی اکثریت مردم به نیازهای زندگی خود را به آرزوی دست نیافتنی و به حسرت تبدیل کرده است ؛ با اصرار بر مردمی نامیدن این دولت چه اهداف مرموزی را دنبال می کند؟!
    این دولت با نابود کردن ارزش پول ملی ایران که ثروتمندترین کشور منطقه است و با بردن قیمتهای همه نیازهای حیاتی و معیشتی مردم به بالا ترین سطح در منطقه و جهان و با به زیر صفر بردن ارزش پول رایج کشور به کمتر از سطح فقیرترین کشورهای جهان ؛ چه اهدافی را دنبال می کند که شایسته باشد آن را با مباهات مردمی نامید؟!
    این دولت با بی توجهی مرموز به ضرورت اجرای کامل و سازمان یافته طرح عدالت محور اقتصاد مقاومتی خودکفای رهبر فرزانه انقلاب ؛ اکثریت مردم بی پناه را فقیر تر کرده و با صدقه بخور کردن آنان عزت و شرافت انسانی آنان را پایمال نموده و دست رسی این اکثریت را به همه نیازهای حیاتی و معیشتی به آرزوی دست نیافتنی و به یک حسرت همیشگی تبدیل کرده است و هیچ خم به ابرو نمی آورد!!!
    این دولت بی محابا و بی هیچ توجه به پیامدهای شوم و خانمان بر افکن طرحهای اقتصاد ضد مردمی خویش بیرحمانه و با اصراری مرموز بی توجه به اراده حکیمانه رهبر انقلاب ؛ طرحهایی را ادامه می دهد که بجز فقیر تر کردن این اکثریت بی پناه و نابود کردن اخلاق خوب و وفاداری و امانت داری آنان هیچ بازده مثبت و سازنده برای کشور و نظام نخواهد داشت .
    جلو گیری از صدور حکم حکومتی رهبر انقلاب برای استیضاح و عزل این دولت در ازای اصرار و لجاجت مرموز و براندازانه ای که به ادامه طرحهای اقتصادی فقر آفرینی که اجرا کرده است دارد ؛ بی تردید مکمل توطئه ادامه ی این طرحهای بیرحمانه فلاکت بار ضد مردمی است و این جلوگیری با هیچ منطق و ضابطه شرعی و عقلی برای ملت ، بجز برای یک مشت سرمایه دار زالو صفت بی درد از خدا بی خبر ، هرگز قابل درک نیست!!!

  • تلخترین شوخی جانکاه دولت با اکثریت بی پناه ملت/ دوشنبه 01/08/1402
    ---
    شیوه برخورد دولت آقای رئیسی با قربانیان بی پناه سقوط بی سابقه ارزش پول ملی که اکثریت بی پناه جمعیت مردم ایران ثروتمند را با حذف ارز ترجیحی زمین گیر کرده ؛ این اکثریت را به صدقه خور تبدیل نموده و دسترسی این اکثریت را به نیازهای ضروری زندگی و معیشت با حذف این ارز به یک آرزوی دست نیافتنی مبدل ساخته است .
    این شیوه سر تا سر غلط که هیچ اثری از عدالت در آن نیست ادعای مردمی بودن این دولت را به تلخترین شوخی جانکاه پر از شماتت علیه این اکثریت تبدیل کرده است .
    اکثریت بی بضاعت و بی پناه مردم ایران که کشور خود را مال مال از ثروتهای طبیعی خدا داده بی شمار می بینند با اصرار دولت کنونی بر ادامه این شیوه ناامید کننده ؛ عزت و شرافت انسانی خود را تنها قربانی این شیوه می یابند .
    دقت کنیم این اکثریت که در وفا داری و فدا کاری در راه دفاع از انقلاب اسلامی و کشور و نظام همیشه سهم بر تر را داشته است با ادامه چنین شیوه ی دولتی محرومیت آفرین و تهی بودن اندیشه های دولت از هر حرمتی برای عزت و شرافت این اکثریت بی پناه ؛ رفته رفته در آینده با افزایش ناامیدی در مقابل ادامه نادیده گرفته شدن عزت و شرافت انسانی خود به چه عنصری تبدیل خواهد شد؟!
    در تمام اندیشه های سیاسی عادلانه رهبر فقید انقلاب اسلامی امام خمینی ( ره ) هرگز پیاده کردن چنین شیوه فاجعه آفرین اقتصادی وجود نداشت که اقلیتی از دولت مردان و سرمایه داران ؛ مالک همه ثروتهای خدا داده کشور شوند و اکثریت فداکار ملت از نعمتهای الهی با تجاوز این اقلیت دنیا پرست همیشه محروم بماند و عزت و شرافت انسانی این اکثریت از راه به صدقه خور تبدیل کردن آنان نادیده گرفته شود!!!
    چرا و با چه دلیل از حقیقتهای قرآن و عقل دولت با بی تدبیری با قصد یا بی قصد با وجود این همه ثروت و نعمت خدا داده پایدار در کشور در برنامه ریزیهای خود این اکثریت بی پناه که ستون استوار وجود و بقا و دوام کشور و نظام را تشکیل می دهند نادیده می گیرد و از زندگی و معیشت و آسایش و آرامش شرافتمندانه و عزتمند همیشه محروم می سازد و هیچ سهم عادلانه ثابتی را از این نعمتهای الهی فراوان در برنامه های خود برای آنان تعیین نمی کند؟!

  • مبارزه با ستم و حق کشی در همه جا نباید فراموش شود/ پنجشنبه 27/07/1402
    ---
    آقای رئیس جمهور!!! ما ایرانیان وفادار به انقلاب اسلامی همه دشمن رژیم غاصب ددمنش نسل کش صهیونیستی و دشمن حامیان و نوکران مزدور این رژیم ضد بشر و مدافع حقوق غصب شده مردم مظلوم فلسطین هستیم و آماده ایم در راه نابود کردن این رژیم سفاک و رفع مظلومیت از برادران عزیز فلسطینی خود که بیش از هفتاد سال است ددمنشترین جنایتهای این رژیم نسل کش را تحمل کرده اند جان خود را محض رضای خدا فدا کنیم .
    شما آقای رئیس جمهور که در تظاهر به دفاع از مردم مظلوم فلسطین خوب انشا می خوانید آیا فراموش می کنید که با نابود کردن ارزش پول ملی مردم ایرآن که ثروتمندترین کشور منطقه است و به صدقه خور تبدیل کردن و به زیر خط فقر بردن و با پایمال کردن عزت انسانی اکثریت انقلابی بی پناه این مردم با حذف ارز ترجیحی از نیازهای حیاتی زندگی و معیشت این مردم بی بضاعت با بی خیالی به چه ظلم و بی انصافی بزرگی در حق این مردم که ستون استوار بقا و پایداری کشور و نظام و صاحبان اصلی همه ثروتهای خدا داده طبیعی کشورند اقدام کرده و چگونه این ظلم را با اصراری مرموز علیه این مردم خدا پرست ادامه می دهید؟!
    آقای رئیس جمهور!!! آیا می دانید این ظلم و بی انصافی بزرگ بی سابقه چه پیامدهای شوم تخریبی بر ایمان و دین و اخلاق و پاک دامنی این اکثریت مظلوم بی پناه خواهد داشت؟!

  • درمان اصلی رنج جانکاه اکثریت ملت چیست؟ً!/ پنجشنبه 13/07/1402
    ---
    تا زمانی که وزیر اقتصاد و سایر مدیران اقتصاد دولتی بی هیچ بازخواست و بی مجازات آزادند ارزش پول ملی ایران ثروتمند را در قعر دره سقوط نگه دارند و بتناسب این ثروتهای خداداده طبیعی کلان در گردش موجود در کشور تعادل نبخشند و به سطح ارزش این پول در دهه هشتاد بالا نبرند ؛ هیچ درمان دیگری رنج همیشگی جانکاه معیشدت و زندگی اکثریت بی پناه ملت را که با صدقه خور کردن آنان از عزت و شرافت انسانی محروم شده اند تسکین نمی بخشد!!!

  • دولتی که دانش سازماندهی اقتصاد مقاومتی را ندارد لحظه ای شایسته ماندن در قدرت نیست
    ---
    دولت کنونی که ثروتهای کلان خدا داده ی طبیعی کشور را در اختیار دارد با إصرار بر پیروی از مکتب اقتصاد ضد بشری سرمایه داری غرب وجهل به سازماندهی علمی اقتصاد مقاومتی عدالت محور خود کفا کشور و نظام و ملت را به سوی نابودی سوق می دهد لحظه ای شایسته ماندن در قدرت نیست و باید یا استعفا دهد و یا استیضاح و عزل شود .
    مجلس شورا و شورای نگهبان بعنوان مهمترین نهادهای قانون گزاری در کشور وظیفه دارند د با تدوین و تصویب قوانین علمی عدالت گرای مردم محور کشور را از فاجعه اقتصادی بزرگ کنونی که شیوه ی مدیریت غلط دولت در قدرت برای کشور بعنوان یک معضل جانکاه همیشگی ایجاد کرده است کشور و نظام و ملت را از آثار نابود کننده ی این معضل نجات دهند .

  • حقیقت اقتصاد دولت مردمی ؛ مردم ستیزی است؟!
    ===
    قیمت دلار در کشور ما در زمان دولت جدید که خود را مردمی معرفی می کند به نوسانات منطقی بین المللی دلار هیچ ربط و تناسبی ندارد .
    تنها منویات مرموز دولت مردان کنونی است که به هیچ اهمیتی نسبت به نقش کلیدی بی بدیل ملت در ایجاد و حفظ و بقا و دوام بقای کشور و نظام هیچ اعترافی ندارد .
    این دولت این نقش کلیدی بی جایگزین را با تصمیمهای مردم ستیز اقتصاد دانان خود و با قربانی کردن بلهوسانه ی ارزش پول ملی بپای دلار آمریکا و با آتش زدن به قیمتهای تمام کالاهای مورد نیاز حیاتی ملت ؛ برای رسیدن به اهداف مرموز خود با پشت کردن به طرح اقتصاد مقاومتی خود کفای عدالت محور ؛ کلا انکار می کند؟؟؟!!!
    اصرار لجوجانه این دولت بر ادامه چنین رویه اقتصادی مردم ستیز در کشوری که بلحاظ همه ی ثروتهای خدا داده ی طبیعی خود کفا است ؛ توصیف اهداف این دولت را به مرموز بی هیچ تردید صد در صد توجیه می نماید .

  • دولت مردمی باید بی تبعیض و عالمانه مردم دار باشد
    ---
    لطفا برای حل مشکلات جانکاه ده ها میلیون از اکثریت بی بضاعت ملت ، عالمانه و قانون مند و ضابطه مند و عادلانه و عالمانه فکری بکنیم .
    با تشخیص برنامه های درست و با روشهای علمی ضابطه مند و قانونمند و شرعی بی هیچ گونه تبعیض و با نهایت صداقت و امانت داری و از خود گذشتگی باید برنامه ریزی بنماییم .
    برای حفظ عزت و آبرو و سلامتی و امنیت روحی و روانی و اخلاقی این ده ها ملیون هم وطن که همه چیز را باخته اند بجای صدقه خور کردن آنان ؛ محض رضای خدا با این همه ثروتهای طبیعی که خدا در کشور در اختیارمان گذاشته است باید با جدیت تمام و پیش از این که فرصت از دستمان برود و همه چیز را ببازیم؛ با تدبیر و تهیه ی برنامه های کار آمد بی وقفه تلاش کنیم .
    با این همه ثروتهای کلان گران بهای خدا داده ی موجود در جای جای کشور با روی آوردن صادقانه و ضابطه مند به اقتصاد مقاومتی عدالت محور خود کفا و شتاب در رهایی بخشیدن به اقتصاد خویش از یوغ و اسارت دلار آمریکا و خروج از برنامه نسخه پیچیهای مکتب انسان ستیز اقتصاد سرمایه داری غرب باید اولویت اول دولت مردم گرا باشد .
    اگر خواهان پیروزی شکست ناپذیر هستیم باید عزت و رفاه مشروع اکثریت ملت را محض رضای خدا با اقدامهای صادقانه ی همیشگی تامین و تضمین کنیم تا خداوند مطابق با وعده ی تخلف ناپذیر خود یاری و پیروزی و عزت ما را در دنیا و رستگاری ما را در آخرت تامین و تضمین کند .

  • تشخیص حقیقت ادعای مردمی بودن بین صداقت و خیانت
    ---
    هیچگاه دولتهای مردمی ؛ ملت و نظام مردمی خویش را در هیچ جنبه ای از جنبه های مدیریت کشور با اصرار به پای اهداف خصمانه ی دشمنان بیگانه قربانی نمی کنند .
    بطور مثال اگر دولتی با ادعای مردمی بودن ارزش پول ملی کشور خود را با وجود ثروتهای کلان طبیعی در کشور خویش با زیر صفر رساندن ارزش این پول ؛ قربانی قیمت دلار آمریکای استعمار گر کند این ادعا بجز یک ادعای پوچ و بی اساس و همسویی عمدی یا جاهلانه با آمریکا بر ضد ملت در هموار سازی عمدی یا جاهلانه زمینه برای بر اندازی نظام بنفع آمریکا بی تردید چیز دیگری نمی تواند باشد!!!
    چنین دولتی که در لباس خودی است یا برای بر قراری اقتصاد مقاومتی خود کفای عدالت محور ؛ سواد اقتصادی ندارد یا با بیگانگان استعمار گر و با دشمنان ملت و دشمنان نظام مردمی خویش در راستای براندازی و ایجاد تغییرهایی ضد استقلال و ضد اصول حاکمیت مشروع ملی در قانون اساسی کشور خویش دانسته یا ندانسته با این دشمنان هم سویی می کنند .
    این گونه دولتها که در لباس خودی با خطاهای بزرگ اقتصادی خود دانسته یا ندانسته زمینه ی بر اندازی نظام را هموار می سازند از دشمنان بیگانه ی بر انداز خطر ناک تر اند .
    خطای نابخشودنی است کشوری که بنام اسلام قیام و انقلاب کرده و صدها هزار شهید از عزیز ترین فرزندهای وفا دار خود را داو طلبانه فدای این انقلاب کرده است ؛ اقتصاد خود را با پیروی از تزهای مکتب انسان ستیز سرمایه داری غرب با پشت کردن به اصول عدالت محور اقتصاد خود کفای مقاومتی و با داشتن ثروتهای کلان طبیعی خدا دادی که در منطقه ی خود بی نظیر اند ؛ این انقلاب مردمی را دانسته یا ندانسته قربانی اقتصاد ضد بشری مکتب سرمایه داری غرب کند!!!

  • اهداف حقیقی اغتشاشهای اخیر ایران چیست و عاملان اصلی اغتشاشها کیستند؟!
    ---
    این روزها بهترین و ساده ترین راه منطقی برای شناخت حقیقت اغتشاشهای خونین و ویرانگر در ایران ؛ همان شناخت اهداف تخریبی و آزمندانه ی چپاولگری طرفهایی است که سینه چاک تشویق این اغتشاشها هستند یعنی صهیونیست و استعمار گران آمریکا و غرب و نوکران آنان از شیوخ و حاکمان مرتجع عرب که دست نشانده ی این استعمار گران اند و انقلاب ایران اهداف خائنانه ی چپاولگری آنان را رسوا کرده است .
    اهداف آشکار و اعلام شده ی دشمنی حد اقل چهل ساله این طرفهای همیشه قاتل و ویرانگر علیه ایران ؛ علیه اکثریت ملت ایران است که برای رهایی از آثار شوم این اهداف ویرانگر انقلاب کرد و صدها هزار شهید از عزیز ترین فرزندان خود را برای این رهایی داو طلبانه نثار این انقلاب نمود .
    هزار افسوس دولت جدیدی که در ایران ثروتمند مدعی مردم داری است خود با تشدید تنگناهای جانکاه علیه ده ها ملیون از مردم انقلابی بی پناه این مرز بوم با قربانی کردن ارزش پول ملی بپای دلار آمریکا خود ، جاهلانه یا خائنانه با اصرار بر پیاده کردن بی رحمی عجیبی علیه این ملت ؛ آتش بیار این اغتشاشها و افزایش نا رضایتها در کشور با سران بیگانه ی اغتشاش گری همسو شده و دانسته یا ندانسته هدف پلید بد نام کردن دین و مذهب و نظام و رهبری را در ایران دنبال می کند!!!
    بقای اوضاع فاجعه باری که دولت با نابود کردن عمدی ارزش پول ملی در ایران ثروتمند ایجاد کرده است بدون خارج کردن اقتصاد کشور از اسارت مکتب ضد بشری اقتصاد سرمایه داری غرب و بدون جای گزین کردن عالمانه و قانون مند و ضابطه مند آن با اقتصاد مقاومتی عدالت محور خود کفا در توزیع عادلانه ی ثروتهای ملی میان نیازهای حیاتی کشور و مردم ؛ روز به روز به اغتشاشها که هدف حقیقی صهیونیست و استکبار برای نابود کردن اهداف انسان دوستانه ی انقلاب مردمی ایران ؛ بیشتر دامن می زند و راه برون رفت از فجایعی را که با اصرار اقتصاد دانان دولت بر ادامه ی برنامه های تخریبی و ویرانگر دشمنان علیه ایران ایجاد شده اند ؛ دشوار و دشوار تر خواهد ساخت و بی تردید زمینه ی بر اندازی را هموار خواهد کرد .

  • به پایگاه خبر فوری در باره موضوع:/ جنگ نابرابر تورم و حقوق در ۱۴۰۲/ سه شنبه 24/08/1401
    ---
    از اقتصاد فاجعه بار مصنوعی ایران کدام طرفها سود می برند؟!
    ---
    تا زمانی که دولت ارزش پول ملی را با خارج کردن از اسارت دلار آمریکا متناسب با ثروتهای طبیعی بی شمار کلانی که ایران دارد به تعادل حقیقی باز نگرداند ؛ فاجعه ی عظمای تورم و گرانیهای جانکاه گریبان گیر 80 در صد بی دفاع از جمعیت ملت ایران بی رحمانه و بی هیچ توجیه علمی خواهد ماند و ادامه خواهد داشت!!!
    این فاجعه بهترین و کار آمد ترین کمک به دشمنان ایران و دشمنان نظام آن و دشمنان این مردم انقلابی و کمک به سرمایه داران زالو صفت از خدا بی خبر برای بدنام کردن نظام و تحریک تعدادی بیشتر از این مردم به پیوستن به شورشیان خواهد بود ؛ وتو ای جان برادر حدیث مفصل بخوان از این مجمل خیانت بار بر انداز!!!
    حذف ارز ترجیحی و دچار کردن ملت به بد ترین فقر و فلاکت ؛ پاک کردن صورت مسئله توسط خودیها است که بنفع سرمایه داران زالو صفت آزمند سیری ناپذیر و بسود دشمنان بیگانه ی سرسخت تشنه به خون این 80 در صد از ملت پایدار انقلابی و برای به نفرت واداشتن این وفاداران خدا پرست علیه انقلاب و نظام و بی نیاز کردن دشمنان قسم خورده ی بیگانه از دخالت مستقیم در ایران انجام گرفته است .
    این حقیقت طبیعی – منطقی را با حساب علمی تردید ناپذیر عقل باور کنیم که باشکستن و نابود کردن روحیه ی انقلابی 80 در صد از جمعیت ملت ایران و بابه گور افکندن عدالت و عزت ملی با ادامه ی این وضع فاجعه بار اقتصادی مصنوعی ؛ داشتن کار آمد ترین سلاحها بتنهایی کار ساز نخواهد بود .

  • دلسوزان وفا دار کشور و ملت و نظام با دقت بخوانند
    ---
    اصرار بر قربانی کردن عمدی همیشگی ارزش پول ملی بپای دلار در ایران که ثروتمند ترین کشور منطقه است ؛ خدمت به اهداف پلید دشمنان بیگانه در تثبیت این اتهام علیه نظام اسلامی به فراگیر کردن بدترین حالتهای فقر در کشور و تثبیت اتهام علیه مدیریت کشور به اصرار بر ارتکاب بزرگ ترین جنایت و خیانت به اصول و آرمانهای انسانی حیات بخش انقلاب اسلامی است .
    اصرار بر بی بند و باری اصول ستیز در محروم ساختن اکثریت مردم ایران از نعمت ثروتهای خدا داده ی کلان ملی موجود در کشور با پر کردن جیبهای اقلیت سرمایه دار دزد زالو صفت از خدا بی خبر ؛ اتهام فوق علیه مدیریت کشور را در اذهان عموم مردم تاکید و تثبیت می نماید .
    ادامه ی این این وضعیت توطئه آمیز خیانت بار آشکار ؛ دیر یا زود پیامدهای شوم ویرانگر جبران ناپذیری را برای کشور و ملت و نظام خواهد داشت .
    خیانت بزرگ بخشش ناپذیری است ؛ اکثریت ملت در کشوری که نظام آن خود را منتسب به دین قرآنی عدالت محور خداوند می داند و مالا مال از ثروتهای کلان خدا داده ی طبیعی است ؛ این اکثریت بنام یارانه پردازی به صدق خور تبدیل شود و این وضع وارونه اصول ستیز ؛ احساس به داشتن عزت و سربلندی را از اکثریت این ملت سلب نماید .