به نفع مردم


یکی از راه های کمک به اقتصادمون، اصلاح نظام پرداخت یارانه ای است...


+ 
6

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • پاسخ این سئوال حیاتی نزد کیست؟!/ پنجشنبه 23/01/1403
    ---
    ---
    مانع استیضاح و عزل دولت فاجعه آفرین ناکار آمد چیست؟!
    ---
    هر دولتی که برای یک کشور و همه ملت و نظام این کشور فاجعه آفرین و فساد زا و غیر قابل اصلاح فوری است در کشورهای متمدن با ساز و کارهای قانونی ضابطه منداستیضاح و عزل می شود مگر در کشور دینی ما که وجود چنین دولتی و بال گردن و بدنام کننده همه ارکان کشور و زمینه ساز بر اندازی و نابودی می شود ولی اجازه استیضاح و عزل آن بنفع این ارکان به گونه مرموزی هرگز دست یافتنی نیست؟؟؟!!!

  • پایمال کردن حق مردم به نفع دولت در شرکتهای سهامی!!!/ دوشنبه 27/01/1403
    ---
    دستوری کردن قیمت برخی کالاهای شرکتهای سهامی مشمول بازار بورس مانند سیمان نابود کردن امیدهای سهامداران و پایمال کردن حق مردم به نفع دولت است و چنین اقدام همیشگی که دارایی سهامداران را بی ارزش می کند با چه دلیل از شرع و قانون و عرف که عدالت محورند می تواند با اصول عدالت سازگار باشد؟!

  • در باره بی بند و باری اقتصادی / دوشنبه 20/01/1403
    ---
    اصرار بر نابودی کشور و نظام را تا کی ادامه می دهید؟؟؟!!!
    ---
    بزرگترین خیانت و جنایت فساد آفرین در حق نیازهای معیشت همه مردم ؛ وابسته کردن بهای این نیازها به قیمت دلار آمریکا و حذف ارز ترجیحی در ایران ثروتمنداز نیازهای معیشت مردم و اصرار بی محابای دولت بر ادامه این این فاجعه تخریب گر اقتصادی است که بی تردید آینده نظام و کشور را بنفع دشمنان بیگانه به نابودی و از دست رفتن همه دستاوردهای ارزشمند انقلاب می سپارد .

  • مهمان 02/12/28 ساعت 13:28

    خطای نابخشودنی مدیران اقتصادی دولت/ دوشنبه28/12/1402
    ---
    بزرگترین و خطرناکترین معضل اقتصادی ایران نابود کردن ارزش پول ملی این کشور ، که ثروتمندترین کشور منطقه است ، با گره زدن ارزش این پول به نوسانات دلار آمریکا است .
    این اقدام از جانب مدیران اقتصادی دولت کنونی یا خطا یا خیانت بزرگ در حق ده ها میلیون بی پناه از جمعیت مردم کشور است و نظام را حتی میان طرفداران خود دانسته یا ندانسته بدنام و منفور و در مقابل طوفانهای منطقه ضعیف و ناتوان می سازد و پیامدهای شوم جبران ناپذیر برای نظام و ملت و کشور خواهد داشت .
    بالا و پایین بردن حقوق و مبلغ یارانه بعلت چشم بستن به اصل معضل اقتصادی که پیاده کردن مکتب انسان ستیز غرب در کشور است درمانهایی هستند که هیچ مصرف و اثر مثبت و سازنده ندارند و در مقابل سقوط پیوسته ارزش پول ملی نمی توانند هیچ دردی را درمان بکنند .

  • رهبر انقلاب : / لزوم بسیج همت‌ها، سرمایه‌ها و ابتکارات ملت برای شکوفایی اقتصاد/ یکشنبه 12/01/1403
    ---
    تنها عامل بنیادین موفقیت بسیج همتها در ایران ثروتمند
    ---
    بسیج همتها در ایران ثروتمند زمانی موفق خواهد بود که دولت برای اجرای اقتصاد مقاومتی رهبر انقلاب با دور انداختن تزهای مکتب اقتصاد انسان ستیز غرب و حذف تاثیر منفی دلار بر ارزش پول ملی با رسیدگی شرافتمندانه و عزت آفرین همیشگی بی منت به نیازهای مشروع همه آحاد ملت عزم خود را عالمانه و با نظم و انضباط برای همیشه جزم کند .

  • مهمان 02/12/20 ساعت 10:50

    اتفارهای باور نکردنی دولت / یکشنبه 20/12/1402
    ---
    اتفارهایی را که دولت رئیسی برای تظاهر به نداشتن نقدینگی میات چون ایران ثروتمندترین کشور منطقه است هیچ انسان عاقلی باور نمی کند .
    دولت رئیسی با این اتفاراش میخوات زجر ده ها میلیون فقیر بی پناه از اکثریت ملت ایران را بیشتر کند .

  • مهمان 02/11/28 ساعت 11:16

    بزرگترین خیانت همیشگی دولتمردان در ایران چیست؟!/ شنبه 28/11/1402
    ---
    بزرگترین خیانت همیشگی دولتمردان ایران بنفع همه دشمنان به ملت و نظام در کشوری که مالا مال از ثروتهای کلان طبیعی خدا دادی در گردش است ؛ گره زدن اقتصاد این کشور به دلار آمریکا و نابود کردن ارزش پول ملی آن و سوق دادن اکثریت ملت به زیر خط فقر و تبدیل کردن تامین نیازهای مبرم زندگی و معیشت این اکثریت به حسرت دست نیافتنی و ترویج زندگی اشرافی اقلیت سرمایه دار در تمام شبکه های سیمای ملی کشور و تحقیر شرافت و عزت انسانی اکثریت ملت با به صدقه خور تبدیل کردن این اکثریت و نابود کردن عدالت اقتصادی در این کشور است!!!

  • مهمان 02/11/15 ساعت 14:41

    دست بوسی سیاسی ترفند چه افرادی است؟!/ 15/11/1402
    ---
    دست بوسی سیاسی ترفند افرادی است که با خیانت و چاپلوسی برای تخریب همه جانبه دستاوردها ؛ به کشور و نظام و ملت و آرمانهای انسان دوستانه انقلاب با به فقر دچار کردن اکثریت بی پناه جمعیت کشور و تخریب اخلاق و دیانت و وفاداری این اکثریت به نفع دشمنان از پشت به همه ارزشهای انقلاب خنجر آکنده از زهر کشنده می زنند و با ریا و ترفند ادعای دست بوسی رهبر انقلاب را دارند .

  • مهمان 02/10/29 ساعت 12:40

    خودیهایی که آب به آسیاب دشمنان می ریزند/ جمعه 29/10/1402
    ---
    دولتمردانی که سواد و توان مدیریت اقتصاد کشور ثروتمندی همچون ایران که تمامی ثروتهای طبیعی کلان آن در گردش مثبت و سازنده فعالند را ندارند و ارزش پول ملی این کشور را بد تر از فقیرترین کشورها به زیر صفر رها می کنند و دو سوم جمعیت این کشور را به زیر خط فقر گرفتار می سازند ؛ هرگز شایسته نیستند حتی برای یک لحظه در قدرت باقی بمانند و بی تفاوتی قوای مقننه و قضائیه و سایر دستگاه های نظارتی کشور براین وضعیت فاجعه آفرین بجز گسترش انواع فسادها و سوق یافتن نظام و همه دستاوردهای آن به سوی نابودی هیچ پیامد دیگری نخواهد داشت و تردیدی نیست که این بی تفاوتی نابود کننده که دانسته یا ندانسته انجام می گیرد به نفع دشمنان قسم خورده بیگانه و درونی ؛ بزرگترین خیانت و جنایت نابخشودنی در حق نظام و ملت و کشور باشد .
    اگر گوش شنوایی برای این حقیقتها نباشد و هیچ گام مثبتی برای تغییر ریشه ای این وضعیت فاجعه آفرین با واقع نگری و حسن نیت برداشته نشود ؛ بدیهی است که آرزوهای دشمنان قسم خورده کشور و ملت و نظام برای گرفتار کردن ایران انقلاب اسلامی و محور مقاومت ضد صهیونیست و استکبار به بلاهای نابود کننده ای که تر و خشک را خواهند سوزاند با دست داشتن نیروهای مدعی خودی بودن تحقق یابند .

  • مهمان 02/10/17 ساعت 14:07

    سازندگی با چه بها؟! / یکشنبه 17/10/1402
    ---
    سازندگی که با نابود کردن ارزش پول ملی ایران ثروتمند و با بهای به فقر و فلاکت دچار کردن 2 سوم جمعیت بی پناه ملت که بار حفظ کشور و نظام به دوش آنان است انجام می گیرد هرگز مایه افتخار نیست بلکه بزرگترین جنایت و خیانت در حق ملت و نظام و کشور است و برای کشور بجز پیامدهای شوم به نفع دشمنان بیگانه و تضعیف نظام هیچ بازده دیگری نخواهد داشت .

  • به خبر فوری در باره موضوع:/ خودکشی ۶ کارگر یک کارخانه/در پتروشیمیِ چوار چه خبر است؟/ یکشنبه 03/10/1402
    ---
    این خودکشیها بخشی از قربانیهای سیاست اقتصادی سر تا پا غلط دلار گرا با حذف ارز ترجیحی از زندگی و معیشت اکثریت ملت است که با نابود کردن ارزش پول ملی بیرحمانه گریبان گیر این اکثریت زیر خط فقر شده و علی رغم پیامدهای فاجعه باری که این سیاست اقتصادی برای کشور و نظام و انقلاب دارد هیچ نشانه اصولی امیدوار کننده جدی و سازمان یافته ؛ نه نزد حکومت و نه نزد مسئولان نظام از لغو این سیاست مردم ستیز که زندگی و دیانت و اخلاق و روابط اجتماعی همه ملت را در کشور ثروتمند ایران تخریب کرده است دیده نمی شود؟؟؟!!!

  • چرا بولتن نیوز از پخش نظر زیر خودداری می کند؟!
    ---
    گله ای خداپسندانه از رسانه همگانی بولتن نیوز/ جمعه 01/10/1402
    ---
    بولتن نیوز خوب کاری می کند رفتارهای مرموز برخی مسئولان را بویژه در باره موتورهای هواپیما در بندر شهید رجایی بندر عباس به گونه مستند رو می کند ولی آی کاش برای روشنگریهای برخاسته از حقیقتهای محکم و مفصل شناختها و هشدارها و نویدهای حیاتی سرنوشت ساز قرآن که به این رسانه همگانی مجاز بصورت مستند و مستدل ارسال می شوند و آشکارترین اصول دین اسلام و قانون اساسی مسلمانان و نظام اسلامی ایرانند حرمتی می شناخت و آنها را بی هیچ دلیل قاطع شرعی و عقلی و قانونی همیشه حذف و نابود نمی کرد!!!

  • به بولتن نیوز در باره خبر:/ می‌ گفتند، روسری سخت است، نظام هم با آن‌ها راه آمد؛ اما به همین راضی نیستند / سه شنبه 28/09/1402
    ---
    انصاف و دفاع از اکثریت محروم در ایران کجایند؟!
    ---
    دو سوم جمعیت ملت ایران ثروتمند در نتیجه سیاستهای غرب گرای دولت و حذف خود سرانه و بی هیچ توجیه علمی ارز ترجیحی از زندگی و معیشت آنان و مسکوت گذاشتن طرح اقتصاد مقاومتی عدالت محور و نابود کردن ارزش پول رایج کشور تا سطح فقیر ترین کشورهای جهان به زیر خط فقر برده شده و به صدقه خور تبدیل گردیدند ؛ أما آقای مطهری و هم قطاران او از مجلسیان و غیر مجلسیان از اطیاف مختلف تا کنون در مقابل این وضعیتی که همه جانبه فاجعه آفرین است هیچ اعتراض علمی و تحلیلی درست گره گشا به دولت نمی کنند بلکه در دفاع از منافع شخصی و گروهی چها که نمی کنند و چها که نمی گویند و چگونه این اکثریت بی پناه را بی دفاع رها می کنند!!!

  • تقلبهایی که زندگی همه ملت را نشانه می روند/ شنبه 18/09/1402
    ---
    چرا در باره خبر تقلب بزرگ بهت آور در ساخت همه مواد شوینده معروف مارک دار که هم اکنون در تهران بزرگ زبان زد خاص و عام شده و همه ملت را به چه کنم چه کنم انداخته است ملت را آگاه نمی سازید و علت خطاهای اقتصادی بروز پی در پی چنین حوادث خطرناک که زندگی و سلامتی و دارایی همه ملت را پیوسته نشانه می رود برای ملت آشکار نمی کنید و مسببان اصلی بزرگ ثروت پرست این خطاهارا با ذکر نام کامل و بی هیچ گونه تبعیض به مجازات عادلانه عبرت آموز آشکار نمی سپارید؟؟؟!!!

  • به خبر گزاری صدا و سیما در باره موضوع :/ همکاری مجلس و دولت برای حل مشکلات مردم با جدیت ادامه پیدا کند/ چهارشنبه 15/09/1402
    ---
    آقای خطیب ؛ وزیر محترم اطلاعات ؛ مسئولان وزارتخانه شما با پایه گزاران حذف ارز ترجیحی از زندگی و معیشت مردم که همراه با حذف طرح اقتصاد مقاومتی ارزش پول ملی را نابود کرند و دو سوم ملت را به زیر خط فقر بردند تا کنون خداپسندانه چه کردند؟!

  • به خبر فوری در باره موضوع:/ شلیک با تفنگ استیضاح برای بقای قالیباف؟/ یکشنبه 19/09/1402
    ---
    ضرورت تضمین انتخابات مجلس جدید با امانت داری
    ---
    اگر سلامتی شمارش آرا در انتخابات مجلس شورای جدیداز دخل و تصرف بدون هیچ مصلحت اندیشی ؛ خداپسندانه با أمانت داری تضمین گردد تقریبا هیچ یک از نمایندگان مجلس کنونی برای راه یافتن به مجلس جدید ، با توجه به ناکار آمدی این مجلس در مقابله با اقتصاد غرب گرای دلار محور عدالت ستیز سر تا پا خطا که در ایران ثروتمند دو سوم ملت را به صدقه خور تبدیل کرد و به زیر خط فقر برد ، رأی نخواهد آورد .

  • به خبر فوری در باره موضوع:/ کفتارهای ایرانی را بشناسید/ یکشنبه 12/09/1402
    ---
    کفتارهای بی رحم واقعی ایران را بشناسید!!!
    ---
    باید منظورتان از کفتارهای ایران ؛ کفتارهای بشری پول پرست باشند که چند دهه است بی حساب و کتاب با بی رحمانه ترین شیوه ها به جون اکثریت مردم بی پناه افتاده و با نهایت بی رحمی جیب خالی آنان را آتش می زنند و شرافت و عزت انسانی و زندگی و معیشت این بی پناهان را زیر نظر مسئولان کشور نابود می کنند؟!

  • به پایگاه خبری الف در باره:/ رئیسی: روابط ایران و ژاپن بدون توجه به خواست بدخواهان ادامه یابد / یکشنبه 12/09/1402
    ---
    پول و منافع مادی جای دین خدا را پر کرده؟!
    ---
    وقتی که پول و منافع مادی در ذهن مسئولان کلیدی کشور در عمل با عنوان اولویت اول جای حقیقتهای عدالت محور دین خدا را پر می کنند بدیهی است که چنین دستورهایی مانند آن چه رئیس جمهور مردمی در تماس با نخست وزیر ژاپن افاضه فرمودند با صرف نظر از همه ارزشهای انسانی و شرعی تجلی پیدا کند و ارزشهای حقیقی دین خرد گرای قرآنی خدا نزد این مسئولان بی رنگ و بیهوده شوند؟!

  • به بولتن نیوز در باره موضوع:/ حقوق و دستمزد با هزینه‌های زندگی همخوانی ندارد / پنجشنبه 09/09/1402
    ---
    آمار نادرست اقتصادی ستم بزرگی است در حق اکثریت ملت
    ---
    جناب آقای آرمان حاجیان فرد کارشناس محترم مسائل اقتصادی!!! ناتوانی در تأمین نیازهای حیاتی و معیشتی زندگی نه افراد بلکه اکثریت ملت را زمین گیر کرده است .
    با حذف ارز ترجیحی و بی ارزش شدن پول ملی که هیچ تناسبی با گردش مثبت ثروتهای کلان طبیعی موجود در کشور ندارد و تمرکز ظاهری دولت کنونی بر برنامه های عمرانی و نادیده گرفتن ضرورت تأمین و تضمین شرافتمند و عزتمند نیازهای حیاتی و معیشتی اکثریت مطلق جمعیت مردمی کشور همراه با سیر صعودی روز مره و بی بند و بار قیمتهای همه این نیازها که هیچ توجیه علمی متناسب با ثروتهای کلان کشور ندارد ؛ هشتاد در صد از کل جمعیت مردمی کشور را زیر خط فقر برده و با اصرار دولت کنونی بر نادیده گرفتن طرح اقتصاد مقاومتی عدالت محور رهبر انقلاب و اصرار آن بر پیاده کردن اقتصاد سرمایه داری بازار عرضه و تقاضا با نادیده گرفتن ضرورت تنظیم عادلانه صادرات و واردات کالا ؛ بی رحمانه زجر جانکاه زندگی فقر آفرین را به این اکثریت تحمیل کرده و روز به روز این زجر را بیشتر می کند .

  • از رئیس جمهور روحانی مردمی بپرسید ؛ در حقیقت در دولت دینی که مهم ترین وظبفه الهی آن بر قراری عدل میان همه آحاد ملت و امانت داری و مبارزه با فساد و با ظلم ظالمان روز افزون است در حال محروم کردن اکثریت ملت از دست رسی شرافتمند و عزتمند به ضروریترین نیازهای زندگی و معیشت خود در ثروتمندترین کشور منطقه ؛ چگونه و با چه بها نیازهای حیاتی این اکثریت زیر خط فقر را مدیریت می کند؟؟؟!!!

  • از رئیس جمهور مردمی و تیم اقتصادی او بپرسید چرا این مسئولان کلیدی نظام دینی ج.ا.ا اصرار دارند به طرح اقتصاد مقاومتی عدالت محور و خودکفای رهبر انقلاب پشت کنند و همیشه دنباله رو مکتب سرمایه داری غرب ضد بشر باشند؟؟؟!!!

  • به بولتن نیوز در باره موضوع:/ جنگ نرم، نفوذ خزنده و عرصه ای که نیاز به مدیر کارکشته و دلسوز دارد/ دوشنبه 29/08/1402
    ---
    دولت مردمی برای حفظ عزت و شرافت اکثریت ملت چه کرده است؟!
    ---
    دولت کنونی که تمام تلاش خود را در داخل با شتاب ظاهرا روی کارهای عمرانی و تولیدی متمرکز ساخته است ؛ با نابود کردن ارزش پول ملی ایران که با داشتن امکانات در گردش مثبت ثروتهای طبیعی و انسانی و راهبردی بدون اغراق یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان است کدام دستاوردی را برای اثبات صدق مردمی بودن خود می تواند به اکثریت ملت عرضه کند؟!
    این دولت با به فقر و فلاکت کشاندن و به صدقه خور تبدیل کردن این اکثریت که بی تردید ستون استوار پیروزی انقلاب اسلامی و تنها عامل ایجاد و بقای نظام این انقلاب است ؛ عزت و شرافت انسانی این اکثریت را پایمال کرده و هرگز به نظر نمی رسد برای اندرزهای دلسوزانه این مقاله تحلیلی شما گوش شنوایی داشته باشد .
    از این دولت باید پرسید در طول مدت بیش از دوسال از به دست گرفتن قدرت در کشور ثروتمندی همچون ایران ؛ عملا در مدیریت نیازهای حیاتی و معیشت اکثریت سرنوشت ساز مذکور چه دستاورد مثبت اصولی عزتمندانه و شرافتمندانه ای را بنفع زندگی و دین و اخلاق و تقویت اصولی روابط اجتماعی این اکثریت صبور انجام داده است؟!

  • آیا هیچ مسئول با نفوذ و با انصاف در قلمرو نظام دینی در ج.ا.ا نیست که دولت مدعی مردمی بودن را قانونمند و ضابطه مند و اجرا پذیر استیضاح کند که با کدام دلیل از قانون و شرع و عقل درستی مردمی بودن دولت را می تواند برای اکثریت ملت به اثبات برساند؟؟؟!!!
    چرا این دولت با وجود این همه ثروتهای طبیعی خدا داده در گردش مثبت در سر تا سر ایران و با این همه داد و ستد بین المللی اقتصادی و با وجود این همه ویژگیهای انسانی و راهبردی مثبت و سازنده در کشور ؛ اکثریت مردم بی پناه این کشور را با گران کردن پیوسته بیش از ده برابر همه نیازهای ضروری زندگی و معیشت این اکثریت به علت نابود کردندن ارزش پول ملی و حذف ارز ترجیحیی از زندگی و معیشت آنان این اکثریت را به بد ترین فقر فلاکت انداخته و صدقه خور کرده است و تنها به اقلیتی از سرمایه داران بی رحم زالو صفت می رسد؟؟؟!!!

  • به پایگاه رسانه روشنگری در باره موضوع:/ چرا همتی حقایق و بدیهیات علم اقتصاد را نادیده می‌گیرد؟/ جمعه 19/08/1402
    ---
    پیاده کردن اقتصاد سرمایه داری غرب در ایران خیانت به انقلاب اسلامی است
    ---
    اگر منظور از علم اقتصاد ؛ مکتب ضد بشری اقتصاد سرمایه داری غرب است ؛ این مکتب هرگز با اقتصاد انسانی عدالت محور مکتب انسان ساز اسلام هیچ سنخیتی ندارد .
    در ایران انقلاب اسلامی هرگز نباید اجازه داد با تلاش مذبوحانه مرموز عده ای غرب گرا ؛ اقتصاد سرمایه داری ضد بشری غرب پیاده شود و ارزش پول ملی ایران ثروتمند را با فقیر کردن دو سوم جمعیت مردم کشور و با قصدی پلید در تضاد با واقعیتهای بسیار امید وار کننده اقتصادی ثابت موجود در کشور با توطئه به زیر صفر ببرد .
    این توطئه شوم پلید در حقیقت با هدف پیاده کردن منویات تخریبی دشمنان از مستکبران جهانی و صهیونیستها برای نابود کردن آرمانهای مقدس این انقلاب ، مصرانه و با قصد می خواهد تمام دستاوردهای مثبت و سازنده انقلا و نظام را که در طول بیش از چهل سال از عمر پر برکت انقلاب با برکت خون صدها هزار شهید فداکار از عزیزترین فرزندان ملت ایران به دست آمده نقش بر آب و نابود کند .
    ایران در حال حاضر با لطف خداوند منان با داشتن ثروتها کلان طبیعی و از نظر نیروی انسانی و ویژگیهای راهبردی جغرافیای سیاسی خود و با در گردش بودن مثبت همه این ثروتها یکی از ثروتمند ترین کشورهای منطقه و جهان است ولی بعلت داشتن سیاستهای مستقل و آزاده انقلابی مثبت و سازنده توسط دشمنان مذکور همیشه هدف توطئه پلید تخریب بوده است .

  • به بولتن نیوز در باره خبر:/ واکاوی نسبت ارز ترجیحی با مساله عدالت اجتماعی/ سه شنبه 09/08/1402
    ---
    ماله کشی اقتصاد فقر آفرین دولت کنونی!!!
    ---
    ماله کشی برنامه اقتصادی فقر آفرین ضد مردمی دولت کنونی که دسترسی اکثریت مردم به نیازهای زندگی خود را به آرزوی دست نیافتنی و به حسرت تبدیل کرده است ؛ با اصرار بر مردمی نامیدن این دولت چه اهداف مرموزی را دنبال می کند؟!
    این دولت با نابود کردن ارزش پول ملی ایران که ثروتمندترین کشور منطقه است و با بردن قیمتهای همه نیازهای حیاتی و معیشتی مردم به بالا ترین سطح در منطقه و جهان و با به زیر صفر بردن ارزش پول رایج کشور به کمتر از سطح فقیرترین کشورهای جهان ؛ چه اهدافی را دنبال می کند که شایسته باشد آن را با مباهات مردمی نامید؟!
    این دولت با بی توجهی مرموز به ضرورت اجرای کامل و سازمان یافته طرح عدالت محور اقتصاد مقاومتی خودکفای رهبر فرزانه انقلاب ؛ اکثریت مردم بی پناه را فقیر تر کرده و با صدقه بخور کردن آنان عزت و شرافت انسانی آنان را پایمال نموده و دست رسی این اکثریت را به همه نیازهای حیاتی و معیشتی به آرزوی دست نیافتنی و به یک حسرت همیشگی تبدیل کرده است و هیچ خم به ابرو نمی آورد!!!
    این دولت بی محابا و بی هیچ توجه به پیامدهای شوم و خانمان بر افکن طرحهای اقتصاد ضد مردمی خویش بیرحمانه و با اصراری مرموز بی توجه به اراده حکیمانه رهبر انقلاب ؛ طرحهایی را ادامه می دهد که بجز فقیر تر کردن این اکثریت بی پناه و نابود کردن اخلاق خوب و وفاداری و امانت داری آنان هیچ بازده مثبت و سازنده برای کشور و نظام نخواهد داشت .
    جلو گیری از صدور حکم حکومتی رهبر انقلاب برای استیضاح و عزل این دولت در ازای اصرار و لجاجت مرموز و براندازانه ای که به ادامه طرحهای اقتصادی فقر آفرینی که اجرا کرده است دارد ؛ بی تردید مکمل توطئه ادامه ی این طرحهای بیرحمانه فلاکت بار ضد مردمی است و این جلوگیری با هیچ منطق و ضابطه شرعی و عقلی برای ملت ، بجز برای یک مشت سرمایه دار زالو صفت بی درد از خدا بی خبر ، هرگز قابل درک نیست!!!

  • به بولتن نیوز در باره خبر:/ واکاوی نسبت ارز ترجیحی با مساله عدالت اجتماعی/ سه شنبه 09/08/1402
    ---
    ماله کشی اقتصاد فقر آفرین دولت کنونی!!!
    ---
    ماله کشی برنامه اقتصادی فقر آفرین ضد مردمی دولت کنونی که دسترسی اکثریت مردم به نیازهای زندگی خود را به آرزوی دست نیافتنی و به حسرت تبدیل کرده است ؛ با اصرار بر مردمی نامیدن این دولت چه اهداف مرموزی را دنبال می کند؟!
    این دولت با نابود کردن ارزش پول ملی ایران که ثروتمند ترین کشور منطقه است و با بردن قیمتهای همه نیازهای حیاتی و معیشتی مردم به بالا ترین سطح در منطقه و جهان و با به زیر صفر بردن ارزش پول رایج کشور به کمتر از سطح فقیر ترین کشورهای جهان ؛ چه اهدافی را دنبال می کند که شایسته باشد آن را با مباهات مردمی نامید؟!
    این دولت با بی توجهی مرموز به ضرورت اجرای کامل و سازمان یافته طرح عدالت محور اقتصاد مقاومتی خود کفای رهبر فرزانه انقلاب ؛ اکثریت مردم بی پناه را فقیر تر کرده و با صدقه بخور کردن آنان عزت و شرافت آنسانی آنان را پایمال نموده و دست رسی این اکثریت را به همه نیازهای حیاتی و معیشتی به آرزوی دست نیافتنی و به یک حسرت همیشگی تبدیل کرده است و هیچ خم به ابرو نمی آورد!!!
    این دولت بی محابا و بی هیچ توجه به پیامدهای شوم و خانمان بر افکن طرحهای اقتصاد ضد مردمی خویش بی رحمانه و با اصراری مرموز بی توجه به اراده حکیمانه رهبر انقلاب ؛ طرحهایی را ادامه می دهد که بجز فقیر تر کردن این اکثریت بی پناه و نابود کردن اخلاق خوب و وفاداری و امانت داری آنان هیچ بازده مثبت و سازنده برای کشور و نظام نخواهد داشت .
    جلو گیری از صدور حکم حکومتی رهبر انقلاب برای استیضاح و عزل این دولت در ازای اصرار و لجاجت مرموز و بر اندازانه ای که به ادامه طرحهای اقتصادی فقر آفرینی که اجرا کرده است دارد ؛ بی تردید مکمل توطئه ادامه ی این طرحهای بی رحمانه فلاکت بار ضد مردمی است و این جلوگیری با هیچ منطق و ضابطه شرعی و عقلی برای ملت ، بجز برای یک مشت سرمایه دار زالو صفت بی درد از خدا بی خبر ، هرگر قابل درک نیست!!!

  • چرا اکثریت بی بضاعت ملت گرفتار گردونه مرگ بار اقتصاد دولتی است؟!/ دوشنبه 08/08/1402
    ---
    تا زمانی که در برنامه ریزیهای اقتصادی ؛ دولت کنونی پیرو مکتب اقتصاد ضد بشری سرمایه داری غرب است و طرح اقتصاد مقاومتی خود کفای رهبر انقلاب به گونه مرموزی به اجرا گذاشته نمی شود ؛ بنگاه های اقتصادی غرب از جمله FATF از فرمان روایی با زور گویی به کشور و از سرکوب اکثریت انقلابی ملت ما دست بر نمی دارند .

  • تلخترین شوخی جانکاه دولت با اکثریت بی پناه ملت/ دوشنبه 01/08/1402
    ---
    شیوه برخورد دولت آقای رئیسی با قربانیان بی پناه سقوط بی سابقه ارزش پول ملی که اکثریت بی پناه جمعیت مردم ایران ثروتمند را با حذف ارز ترجیحی زمین گیر کرده ؛ این اکثریت را به صدقه خور تبدیل نموده و دسترسی این اکثریت را به نیازهای ضروری زندگی و معیشت با حذف این ارز به یک آرزوی دست نیافتنی مبدل ساخته است .
    این شیوه سر تا سر غلط که هیچ اثری از عدالت در آن نیست ادعای مردمی بودن این دولت را به تلخترین شوخی جانکاه پر از شماتت علیه این اکثریت تبدیل کرده است .
    اکثریت بی بضاعت و بی پناه مردم ایران که کشور خود را مال مال از ثروتهای طبیعی خدا داده بی شمار می بینند با اصرار دولت کنونی بر ادامه این شیوه ناامید کننده ؛ عزت و شرافت انسانی خود را تنها قربانی این شیوه می یابند .
    دقت کنیم این اکثریت که در وفا داری و فدا کاری در راه دفاع از انقلاب اسلامی و کشور و نظام همیشه سهم بر تر را داشته است با ادامه چنین شیوه ی دولتی محرومیت آفرین و تهی بودن اندیشه های دولت از هر حرمتی برای عزت و شرافت این اکثریت بی پناه ؛ رفته رفته در آینده با افزایش ناامیدی در مقابل ادامه نادیده گرفته شدن عزت و شرافت انسانی خود به چه عنصری تبدیل خواهد شد؟!
    در تمام اندیشه های سیاسی عادلانه رهبر فقید انقلاب اسلامی امام خمینی ( ره ) هرگز پیاده کردن چنین شیوه فاجعه آفرین اقتصادی وجود نداشت که اقلیتی از دولت مردان و سرمایه داران ؛ مالک همه ثروتهای خدا داده کشور شوند و اکثریت فداکار ملت از نعمتهای الهی با تجاوز این اقلیت دنیا پرست همیشه محروم بماند و عزت و شرافت انسانی این اکثریت از راه به صدقه خور تبدیل کردن آنان نادیده گرفته شود!!!
    چرا و با چه دلیل از حقیقتهای قرآن و عقل دولت با بی تدبیری با قصد یا بی قصد با وجود این همه ثروت و نعمت خدا داده پایدار در کشور در برنامه ریزیهای خود این اکثریت بی پناه که ستون استوار وجود و بقا و دوام کشور و نظام را تشکیل می دهند نادیده می گیرد و از زندگی و معیشت و آسایش و آرامش شرافتمندانه و عزتمند همیشه محروم می سازد و هیچ سهم عادلانه ثابتی را از این نعمتهای الهی فراوان در برنامه های خود برای آنان تعیین نمی کند؟!

  • مبارزه با ستم و حق کشی در همه جا نباید فراموش شود/ پنجشنبه 27/07/1402
    ---
    آقای رئیس جمهور!!! ما ایرانیان وفادار به انقلاب اسلامی همه دشمن رژیم غاصب ددمنش نسل کش صهیونیستی و دشمن حامیان و نوکران مزدور این رژیم ضد بشر و مدافع حقوق غصب شده مردم مظلوم فلسطین هستیم و آماده ایم در راه نابود کردن این رژیم سفاک و رفع مظلومیت از برادران عزیز فلسطینی خود که بیش از هفتاد سال است ددمنشترین جنایتهای این رژیم نسل کش را تحمل کرده اند جان خود را محض رضای خدا فدا کنیم .
    شما آقای رئیس جمهور که در تظاهر به دفاع از مردم مظلوم فلسطین خوب انشا می خوانید آیا فراموش می کنید که با نابود کردن ارزش پول ملی مردم ایرآن که ثروتمندترین کشور منطقه است و به صدقه خور تبدیل کردن و به زیر خط فقر بردن و با پایمال کردن عزت انسانی اکثریت انقلابی بی پناه این مردم با حذف ارز ترجیحی از نیازهای حیاتی زندگی و معیشت این مردم بی بضاعت با بی خیالی به چه ظلم و بی انصافی بزرگی در حق این مردم که ستون استوار بقا و پایداری کشور و نظام و صاحبان اصلی همه ثروتهای خدا داده طبیعی کشورند اقدام کرده و چگونه این ظلم را با اصراری مرموز علیه این مردم خدا پرست ادامه می دهید؟!
    آقای رئیس جمهور!!! آیا می دانید این ظلم و بی انصافی بزرگ بی سابقه چه پیامدهای شوم تخریبی بر ایمان و دین و اخلاق و پاک دامنی این اکثریت مظلوم بی پناه خواهد داشت؟!

  • درمان اصلی رنج جانکاه اکثریت ملت چیست؟ً!/ پنجشنبه 13/07/1402
    ---
    تا زمانی که وزیر اقتصاد و سایر مدیران اقتصاد دولتی بی هیچ بازخواست و بی مجازات آزادند ارزش پول ملی ایران ثروتمند را در قعر دره سقوط نگه دارند و بتناسب این ثروتهای خداداده طبیعی کلان در گردش موجود در کشور تعادل نبخشند و به سطح ارزش این پول در دهه هشتاد بالا نبرند ؛ هیچ درمان دیگری رنج همیشگی جانکاه معیشدت و زندگی اکثریت بی پناه ملت را که با صدقه خور کردن آنان از عزت و شرافت انسانی محروم شده اند تسکین نمی بخشد!!!

  • به بولتن نیوز در باره موضوع :/ ایجاد تورم و گرانی و افزایش قیمت دلار و ارز توسط دولت دمار از روزگار مردم و بیمه ها درآورده است/ یکشنبه 02/07/1402
    ---
    سکوت مرموز رسانه ها بر بزرگترین ظلم تاریخ در ایران اسلامی
    ---
    چرا رسانه های نظام اسلامی در مقابل این بزرگترین ظلم اقتصادی فاجعه آفرین تاریخ در حق ملت و نظام در ایرانی که از همه جانبه ثروتمند ترین کشور منطقه است مهر مرموز سکوت بر لبان خود زده و هیچ اقدام و روشنگری خدا پسندانه ای را برای رفع این خطر مصنوعی برانداز دشمن شاد کن انجام نمی دهند؟!

  • راه حل درست اقتصادی چیست؟!/ دوشنبه 27/06/1402
    ---
    آقای فرزین رئیس کل بانک مرکزی این خطاب به شما و کلیه اقتصاد دانان دولتی و رئیس جمهور است : اگر صادقانه و عالمانه متناسب با پشتوانه ثابت ثروتهای کلان ملی و راهبردی بی نظیر موجود در کشور ؛ ارزش پول ملی را به قیمت حقیقی خود بالا نبرید ؛ هیچ یک از اقدامات شما هیچ دردی را از ملت دوا نمی کند .
    شما با در اختیار داشتن ثروتهای کلان خدا داده ملی طبیعی و انسانی و راهبردی در کشور با اوضاع آشفته فلاکت بار و عزت زدا که برای زندگی و معیشت و اخلاق اکثریت زیر خط فقر ملت ایجاد کرده اید اگر به تصحیح ارزش پول ملی در سطح ارزش آن در اوایل دهه هشتاد نپردازید ؛ هیچ اقدام دیگری بنام کمک به اقتصاد کشور تاثیر مثبت و سازنده و شرافتمندانه برای این اکثریت فقیر زجر دیده نخواهد داشت .
    تحریمهای قارون زا را برای بی تفاوتی خود نسبت به مشکلات جان کاه اکثریت بی دفاع ملت در این چند سال اخیر بهانه نکنید که با این همه ثروت ثابت فعال در کشور هرگز این بهانه باور پذیر نیست بلکه به تمسخر گرفتن عقل ملت است!!!

  • لازمه های غفلت ناپذیر اجرای جهاد تبیین/ جمعه 24/06/1402
    ---
    آی کاش جهاد تبیین بی رودرواسی و بی محابا و جدی با اجرای صادقانه آشکار لازمه های نفوذی زدایی و بریدن دستان و پاکسازی کله گندهای قارون صفت کاخ نشین غرب گرا و تازه به دوران رسیده رخنه کرده در وزارتخانه ها و سازمانهای قوای سه گانه و نظام و تاکید عملی همیشه بر اولویت حفظ عزت و شرافت ملت در رسیدن به همه ی نیازهای زندگی و معیشتی اکثریت ملت وفادار و رسیدگی ضابطه مند قانونی آشکار به علت صوری ته دره سقوط انداختن ارزش پول ملی ایران که بلحاظ ثروتهای طبیعی و بشری و راهبردی خدا داده ثروتمندترین کشور منطقه است ؛ خدا پسندانه و علنی انجام می گرفت و پیگیری می شد و به سر انجام آشکار رضایت بخش می رسید .
    هر حکومتی با عدالت عملی آشکار پایدار می ماند و با ظلم رو به زوال می رود .

  • بزرگترین خیانت اقتصادی غفلت ناپذیر!!!/ شبه 18/06/1402
    ---
    اقتصاد دانان دولت رئیسی با وجود پشتوانه های کلان از انواع ثروتهای طبیعی و انسانی و راهبردی خدا داده با دوام در ایران یا سواد بیرون کشیدن ارزش پول ملی از قعر دره سقوط به بالا متناسب با امکانات کلان موجود در دست رس را ندارند یا ریگی لای کفش دارند که با دست دشمنان بیگانه ملت و نظام به کفش آنان بگونه ای جدایی ناپذیر چسبانده شده است و غفلت از این وضع فاجعه آفرین اقتصادی و معیشتی و سکوت و تعلل و بهانه تراشی در مقابل این وضع ساختگی ؛ بی تردید بزرگ ترین خیانت به ملت و نظام به سود همه دشمنان است .

  • فتوای اقتصاد دانان دولتی/ جمعه ۱۷/۰۶/۱۴۰۲
    ---
    در دوران ریاست آقای رئیسی بیشتر از دورانهای رؤسای جمهور پیشین با فتوای اقتصاد دانان غرب گرای دولتی ؛ پی روی از تزهای مکتب سرمایه داری غرب بر پی روی از سنتهای دینی و ملی مذهبی با اصرار بر همسویی با خواستهای جهان غرب باید برتری و اولویت داشته باشد!!!

  • واقعیت بسیار تلخی که مسئولان کشور نسبت به زنگ خطر آن بی تفات اند!!!/ جمعه 03/06/1402
    ---
    بی توجهی به ادامه نابود شدن ارزش پول ملی و به زیر خط فقر رفتن وضعیت معیشتی اکثریت 80 در صد از جمعیت بشری کشوری که داد ستد بین المللی همه ثروتها کلان ملی آن متوقف نشده و از ساز و کارهای بسیار جغرافیای راهبردی فعال برخوردار است ؛ نشانگر واقعیت بسیار تلخ و سئوال برانگیزی است که ثابت می کند تنها عزت انسانی و نیازهای حیاتی همیشگی این اکثریت که ستون فقرات بقای کشور و نظام را تشکیل می دهد برای دولت که تمام ثروتها و فاکتورهای مثبت کشور را در قبضه دارد ، هیچ عددی به شمار نمی آید و این سئوال دلهره آفرین را در ذهن اندیشمندان تداعی می کند که آیا هدف این دولت شتاب بخشیدن به تحقق پیامدهای شوم این واقعیت بسیار تلخ است؟!

  • لازمه تغییر اصرار بر رویه غلط اقتصاد دولتی ؛ حکم حکومتی است/ پنجشنبه 09/06/1402
    ---
    تذکرهای اقتصادی رهبر معظم انقلاب با اصرار مدیران اقتصاد دولتی بر رویه غلط پیروی از مکتب اقتصادی غرب که پیشه تغییر ناپذیر همیشگی خود می دانند اگر به حکم قاطع حکومتی از جانب معظم له تبدیل نشود متاسفانه در این مدیران هیچ گوش شنوا نخواهد یافت .

  • همسویی دولت و مجلس؟! / سه شنبه 31/05/1402
    ---
    پاسخ به اظهارات تازه رئیس مجلس شورا
    مجلس با دولت در قربانی کردن ارزش پول ملی ایران ثروتمند به پای دلار آمریکا و در به خاک سیاه نشاندن ملت ایران و در پایمال کردن عزت انسانی دهها میلیون از وفاداران به انقلاب اسلامی با صدقه خور کردن آنان و با افزایش جنون آمیز تنگناهای روز مره بنفع دشمنان و در پیروی از تزهای ضد بشری مکتب اقتصاد سرمایه داری غرب و در مسکوت گذاشتن ضرورت سازماندهی کامل برنامه اقتصاد مقاومتی عدالت محور ؛ با هم همیشه همسو بوده اند .

  • علتهای اصلی ضررهای اقتصادی و معیشتی ملت چیستند؟!/ جمعه 10/06/1402
    ---
    علت نخست همه ضررهای اقتصادی و معیشتی ملت از اصرار اقتصاد دانان دولت بر زیر صفر نگه داشتن ارزش پول ملی است ، که با وجود ثروتهای طبیعی کلان در کشور ؛ به قیمت دلار آمریکا گره زده شده است .
    علت دوم این ضررها اصرار این اقتصاد دانان بر خودداری از توجه به ضرورت اقدام جدی به برنامه ریزی و اجرای کامل طرح خود کفای اقتصاد مقاومتی عدالت محور رهبر انقلاب است .
    علت سئوال بر انگیز و مرموز سوم نادیده گرفتن ثروتهای کلان خدا داده طبیعی موجود در سر تا سر کشور در تعادل بخشیدن به ارزش پول ملی است .
    علت چهارم نبود اراده جدی نزد این اقتصاد دانان برای پیگیری سریع همه جانبه مبارزه پیوسته علمی قانونمند و اصولمند علیه تحریمهای غرب و آمریکا است .
    علت پنجم کندی شگفت آور در ایجادی همسویی و همفکری عالمانه وجدی قوای سگانه کشور در تسریع ایجاد برنامه ضابطه مند چنین مبارزه ای است که می باید نخستین و ضروری ترین گام آن تعادل بخشیدن به ارزش پول ملی باشد و در ایران ، که با منابع طبیعی کلان با ثبات خود ثروتمند ترین کشور خاور میانه است ، بی تردید می تواند ضررهای اقتصادی و معیشتی ملت را به حد اقل برساند و محیطی از آسایش و آرامش را در کشور حاکم کند و گسترش دهد .
    از این حقیقت تلخ هرگز نباید غفلت کرد که ادامه فاجعه بار ناهنجاریهای اقتصادی دامن گیر کشور با وجود این همه ثروتهای خداده طبیعی ؛ شایستگی بقای دولت در قدرت را زیر سئوال می برد و رفته رفته کشور را به رواج هرج و مرج و قانون گریزی و نابود شدن دست آوردهای مثبت و سازنده و پیامدهای شوم دراز مدت سوق خواهد داد .

  • همسویی دولت و مجلس؟! / سه شنبه 31/05/1402
    ---
    پاسخ به اظهارات تازه رئیس مجلس شورا
    مجلس با دولت در قربانی کردن ارزش پول ملی ایران ثروتمند به پای دلار آمریکا و در به خاک سیاه نشاندن ملت ایران و در پایمال کردن عزت انسانی دهها میلیون از وفاداران به انقلاب اسلامی با صدقه خور کردن آنان و با افزایش جنون آمیز تنگناهای روز مره بنفع دشمنان و در پیروی از تزهای ضد بشری مکتب اقتصاد سرمایه داری غرب و در مسکوت گذاشتن ضرورت سازماندهی کامل برنامه اقتصاد مقاومتی عدالت محور ؛ با هم همیشه همسو بوده اند .

  • همسویی دولت و مجلس؟! / سه شنبه 31/05/1402
    ---
    پاسخ به اظهارات تازه رئیس مجلس شورا
    مجلس با دولت در قربانی کردن ارزش پول ملی ایران ثروتمند به پای دلار آمریکا و در به خاک سیاه نشاندن ملت ایران و در پایمال کردن عزت انسانی دهها میلیون از وفاداران به انقلاب اسلامی با صدقه خور کردن آنان و با افزایش جنون آمیز تنگناهای روز مره بنفع دشمنان و در پیروی از تزهای ضد بشری مکتب اقتصاد سرمایه داری غرب و در مسکوت گذاشتن ضرورت سازماندهی کامل برنامه اقتصاد مقاومتی عدالت محور ؛ با هم همیشه همسو بوده اند .

  • خدایا ملت وفادار انقلاب اسلامی را از شر مدیران اقتصاد دولتی غرب پرست نجات بده / شنبه ۲۱/۰۵/۱۴۰۲
    ---
    خدایا قسمت می دهیم به قدرت و عظمتت این مدیران اقتصاد دولتی دزد پرور غرب پرست را که بجای سازماندهی و پیاده کردن طرح اقتصاد مقاومتی عدالت محور ، کشور و ملت و نظام ایران ثروتمند را به پای دلار آمریکا و بنفع استکبار جهانی و صهیونیسم قربانی می کنند ؛ نیست و نابود کن .
    خدایا ده ها میلیون از مردم بی بضاعت و بی پناه وفادار انقلاب اسلامی را که با ستاندن عزت انسانی آنان به صدقه خور تبدیل شده اند از شر این مدیران اقتصاد دولتی غرب پرست از خدا بی خبر نجات بده و شر مکتب ضد بشری اقتصاد سرمایه داری غرب جهان خوار را از ایران برای همیشه دور کن . آمین

  • چرا اقتصاد دانان دولتی بصیرت دیدن عوامل شکوفایی ایران را ندارند؟!/ جمعه 13/05/1402
    ---
    با وجود عوامل بی شمار ثابت درونی و خارجی آشکار که نشان دهنده ی شکوفایی اقتصاد ایران اند و همچنان با آشکار بودن نا کار آمدی بیشتر موانع این شکوفایی اقتصادی که دشمنان بیگانه برای ایران ایجاد کرده اند ؛ علت وضعیت نابسمان سقوط فاجعه آفرین ارزش پول ملی ایران و به زانو در آوردن ده ها میلیون ملت پایدار و نظام این کشور را در درون اقتصاد دانان دولت باید جست و جو کرد که خو را در بست پایبند مکتب اقتصاد سرمایه داری ضد بشری غرب می بینند.
    این افتصاد دانان پس از گذشت بیش از دو سال در قدرت ثابت کرده اند که هیچ سواد یا هیچ باور و آمادگی برای سامان دهی برنامه تکامل یافته ای از طرح اقتصاد مقاومتی خود کفای عدالت محور را ندارند .
    متاسفانه این اقتصاد دانان دانسته یا ندانسته در راستای تحقق اهداف دشمنان بیگانه ؛ شتاب زده و بی پروا نسبت به پیامدهای فاجعه آفرینی که بی تردید این اهداف پلید برای کشور و اکثریت ملت و نظام در بر خواهند داشت ؛ با این اهداف همسویی می کنند .
    ده ها ملیون وفا دار به نظام با مسئولان نظام یا از آثار شوم این همسویی غافل اند یابعلت هراس توجیه ناپذیر نهان درون خود ؛ نسنجیده با تصور نداشتن توان مهار فاجعه ی بزرگی که این همسویی برای کشور و ملت و نطام در بر خواهد داشت ؛ خود را در بی هوشی و در خواب غفلت غرق کرده اند؟!
    چرا و بنا به کدام راهبرد سازنده و مثبت ملی ؛ اقتصاد دانانی که در فتار همیشه ثابت کرده اند به طرح اقتصاد مقاومتی هیچ باوری ندارند باید مدیریت اقتصاد کشور را با فاجعه آفرینی روز افزون هنوز در قبضه داشته باشند؟ً!

  • پاسخگوی فاجعه بار ترین ظلم اقتصادی دو سال اخیر کیست؟!/ سه شنبه 27/04/1402
    ---
    از آغاز به قدرت رسیدن دولت جدید تا کنون ؛ اقتصاد دانان این دولت با اجرای تز جدید حذف ارز ترجیحی ، بجای ضابطه مند کردن عالمانه و مقتدرانه توزیع این ارز با همکاری با نیروهای سامان بخش امنیت همه جانبه کشور ؛ فاجعه بار ترین ظلم را در حق معیشت و امنیت و اخلاق و دین و عزت انسانی ملتی که کشور آن مالا مال از همه ی انواع ثروتها و امکانات خدا داده است ، بی رحمانه روا می دارد .
    دو سال است بی هیچ امیدی به روزنه ای از گشایش و با نبود هیچ اقدام مثبت و سازنده ای از جانب صاحب نفوذان کشور ؛ اکثریت بی بضاعت ملت با تبدیل شدن به صدقه خور واز دست دادن عزت انسانی خویش با فلاکت جانکاه و با روان و جان خود با این فاجعه دست و پنجه نرم می کند .
    متاسفانه دولت جدید با بایگانی کردن طرح عدالت محور اقتصاد مقاومتی رهبر انقلاب بجای سازماندهی عالمانه ی برنامه ی کامل این طرح ؛ با اصرار بر ادامه ظلم فاچعه بار فراگیر در بودجه ها و برنامه های اقتصادی غبر عادلانه خود بی هیچ بازدارنده ی مؤثری در به خطر نابودی انداختن تدریجی زندگی و عزت انسانی 80 درصد از جمعیت مردمی کشور بی هیچ تعهدی به اصول انسانی شرع و قانون یکه تازی می کند .

  • آن چه با زورگویی غصب شده تنها با قدرت به دست می آید
    ---
    چرا برخی از مسئولان کلیدی کشور ، با سرشار بودن ایران از همه ی امکانات مادی و معنوی و با داشتن همه منابع خداد داده ی طبیعی و داشتن جغرافیای سیاسی راهبردی منحصر به فرد و داشتن میلیونها نیروی انسانی خلاق فدا کار بدون اغراق ثروتمند ترین کشور منطقه ی خاورمیانه و دو قاره ی آسیا و افریقا است ، همسو با توطئه های صهیونیسم و غرب ، ارزش پول ملی و حیثیت ملت و نظام را بپای دلار آمریکا و ارزهای خارجی خوار و ذلیل و قربانی می کنند؟!
    چرا چنین مسئولانی بجای برنامه ریزی عالمانه ی فرا گیر کامل برای اجرای سازمان یافته و نظام مند و ضابطه مند اقتصاد مقاومتی عدالت محور ؛ رئیس بانک مرکزی و مسئولان اقتصادی و سیاست خارجی کشور را برای جذب پشیز وامی از صندوق بین المللی پول و برای باز پس گرفتن پولهای غصب شد کشور به دریوزگی با خفت و خواری به آمریکا و این ور و آن ور می فرستند؟!
    آیا این مسئولان با خیال خام خود باور دارند می شود حقوق مسلم غصب شده ایران قدرتمند را از قدرتهای استعماری چپاول گر زورگو و جنایت پیشه ی غاصب با این گونه در یوزگی و خفت و خواری باز پس گرفت؟!
    چرا این مسئولان ؛ 80 در صد از جمعیت ملت را که با فدا کاریهای خود ستون استوار وجود و بقای کشور و نظام و انقلاب را تشکیل می دهند با تورم و گرانیهای مصنوعی فاجعه بار روز افزون به صدقه خور تبدیل کرده و روز به روز به نا امیدی بیشتر سوق می دهند و تضعیف می کنند و چرا از ثروتها و دارائیهای کشور خود که حق مسلم آنان است و از عزت و سر بلندی انسانی محروم می سازند؟!

  • کدام طرفها برای بازگرداندن کشور به اوضاع پیش ازنقلاب شتاب دارند؟!
    ---
    مسئولان اقتصاد دولت دلار محور شیفته ی مکتب ضد بشری سرمایه داری غرب هنوز با خفت و ذلت از دریوزگی نزد صندوق بین المللی پول و دولت جنایت پیشه ی حامی صهیونیسم آمریکا دست برنداشته اند .
    این مسئولان ناسازگار با اصول الهی انقلاب اسلامی بنا به علل مرموزی هرگز حاضر نیستندهیچ فکر عالمانه ی بکری را برای سامان بخشیدن و برنامه ریزی کامل جهت اجرای طرح اقتصاد مقاومتی عدالت محور که کشور را از زورگویی قدرتهای چپاولگر رهایی می بخشد به ذهن خود راه دهند .
    اگر وفا داران به انقلام و نظام و ملت به نادیده گرفتن این حرکت مرموز غرب گرا ادامه دهند در مسئولیت هر فاجعه ی نابود کننده ای که بر سر ملت و کشور و نظام خواهد آمد دانسته یا ندانسته سهیم خواهند بود .

  • به بولتن نیوز در باره موضوع:/ پشیمانی خاتمی از خط امام/ چهارشنبه 31/03/1402
    ---
    خطرناک ترین مشکل کشور و ملت و نظام چیست؟!
    ---
    مهم ترین وظیفه ی رسانه های همگانی مجاز کشور رسیدگی عالمانه جدی و صادقانه به خطرناک ترین مشکل عمدی از حیثیت انداختن ارزش پول ملی ایران ثروتمند ترین کشور منطقه است که با نادیده گرفتن برنامه ریزی ضابطه مند برای طرح اقتصاد مقاومتی خود کفای عدالت محور رهبر انقلاب ؛ بی تردید در همسویی با قدرتهای بیگانه ی چپاولگر قصد بیزار کردن ملت از نظام و انقلاب و قصد زمینه سازی برای بر اندازی و کشاندن کشور به شورش و بلوا و تخریب همه ی دستاوردها را با شتاب دنبال می کند .
    پرداختن به خاتمی و منتظری و به اختلافات شخصیتها و گروه های سیاسی درونی خودی بجز خدمت به دشمنان بیگانه چه راه حلی را می تواند برای خطرناک ترین مشکل اقتصادی مذکور به ملت زجر دیده تقدیم کند؟!

  • گناه بقا و دوام وجود دولتهای ناکارآمد بعهده ی کیست؟!
    ---
    « فَذَكِّرْ إِنْ نَفَعَتِ الذِّكْرَى ... » ﴿ آیات ۹ تا ۱۹ سوره اعلی ﴾
    دولتها در هر کشوری برای بهینه سازی اوضاع کشور و ملت بتناسب امکاناتی که در اختیار دارند و بتناسب پیشبینی چگونگی رسیدگی به همه انواع نیازهای کشور داری و مردم داری بگونه ای متعادل و مطابق با اندیشه های علمی هر نظام حکومتی موجود در قدرت می باید با برنامه ریزیهای تکامل یافته علمی در همه زمینه ها مسئولیت مدیریت نیازهای کشور و ملت را با سازماندهی بهینه بعهده بگیرند .
    بهینه سازی اوضاع کشور و ملت و بهره وری از همه امکانات موجود که در اختیار دولتها قرار گرفته اند و جلوگیری از هرز رفتن این امکانات مستلزم نظارت و ارزیابی علمی قانونمند و نظام مند و منضبط عملکرد دولتهای موجود در قدرت است .
    این نظارت و ارزیابی و نتیجه گیری علمی وارایه ی راه حلهای علمی ضابطه مند مناسب برای رفع معضلها ؛ می باید توسط قوای قضائیه و مقننه و سایر نهادهای نظارت قانونی انجام گیرد و دولتهای موجود در قدرت باید در زمینه بازده همه برنامه هایی که حسن انجام آنها را در مدیریت خود بعهده گرفته اند همیشه پاسخگو باشند .
    بی تردید نظامهای مسئولیت شناس و مسئولیت پذیر با وجود قوا و نهادهای قانونی نظارت باید سازمان یافته تلاش کنند با پیگیری پیوسته ی عملکرد دولتها و پاسخگو کردن دولتها در زمینه ی این عملکرد از احتمال و قوع هرگونه انحراف زیان بار در مدیرت نیازهای کشور و ملت حد اکثر جلوگیری علمی قانونمند منضبط سازمان یافته را بعمل آورند .
    باید هر نظام و نهادهای قانونی نظارت نظام ؛ زیانها را چنانچه پیامد جهل و سهل انگاری دولتها باشند با ابزارهای قانونی انضباط افرین به حد اقل برسانند و جلو زیانها را بگیرند .
    در کشور ما ایران با در نظر گرفتن همه امکانات موجود و فراهم شده که در اختیار نظام و دولتها با گذشت چهل سال و اندی از عمر انقلاب قرار گرفته اند و برای ارزیابی کار آمدی اندیشه های نظام در نظارت بر موفقیت دولتهایی که مدیریت کشور را بعهده گرفتند باید کارنامه ی تکامل یافته ی روشن و سازمان یافته از جانب نظام به ملت ارانه شود .
    نظام و نهادهای نظارتی نظام برای اثبات کار آمدی و حفظ اصالت بقا و دوام خود در مدیریت نیازهای کشور و ملت ، از نظر شرع و قانون و عرف و مطابق با اصول فوق ؛ مکلف اند عالمانه و قانونمند پاسخگو باشند .
    شرع و قانون و عقل و عرف اقتضا می کنند که نظام باید بگونه ای سازمان یافته و مورد به مورد در باره ی مدیریت عادلانه ی نیازهای اساسی کشور و ملت و چگونگی رفتار علمی خود در مهار مشکلات سختی که در طول چهل سال و اندی فرا روی مسیر انقلاب قرار کرفتند به ملت پاسخگو باشد و در این زمینه ها باید به ملت که خود نظام را مشروط به اجرای حد اکثر عدالت انتخاب کرده است کاملا گذارش دهد .

  • مکتب سرمایه داری غرب هیچ سنخیتی با عدالت گرایی ندارد
    ---
    مهم ترین وظیفه اقتصاد دانان دولتی در ج.ا.ا اگر میخواهند وفاداری خود را به ملت و نظام به اثبات برسانند تعادل بخشیدن به ارزش پول ملی متناسب با ثروتهای کلان بی شمار خدا داده ی ملی طبیعی موجود در ایران است که بلا منازع ثروتمند ترین کشور منطقه شناخته شده است .
    این تعادل بخشی بی تردید مستلزم جدیت در برنامه ریزی سازمان یافته عالمانه و منضبط کامل طرح اقتصاد مقاومتی رهبر انقلاب با حذف رویه تکیه به مکتب اقتصاد ضد بشری سرمایه داری غرب است .
    مکتب اقتصاد سرمایه داری غرب در تعامل اقتصادی به هیچ ارزشی برای انسانیت و عزت انسانها اعتراف ندارد و تنها ارزش آن انباشتن پول و سرمایه با به کار گیری ضد بشری ترین شیوه های وحشیانه است .
    چند قرن است که تمام بدبختیها و فلاکتهای فاجعه بار در زندگی جوامع بشری در پایبندی به اصول عدالت ستیز مکتب اقتصادی سرمایه گرای غرب نهفته که در اصل در تضاد با انسانیت و عزت خدا داده ی انسانها توسط قدرتهای زورگوی سلطه جوی چپاولگر با راه اندازی جنگها و کشتارهای دست جمعی و ویرانیها ؛ جهان را قبضه کرده است .

  • علت بی میلی اقتصاد دانان دولت به اجرای طرح اقتصاد مقاومتی چیست؟!
    ---
    اقدام اصولی به ساماندهی جدی فراگیر علمی منضبط طرح اقتصاد مقاومتی رهبر انقلاب که اقتصادانان دولتی بعلت پیروی بی چون و چرا از مکتب ضد بشری اقتصاد سرمایه داری غرب هرگز به اجرای آن از خود تمایل نشان نمی دهند چه بازدارنده ی حقیقی مهار ناپذیری دارد؟!
    این اقتصاد دانان غرب گرا آماده نیستند ارزش پول ملی را متناسب با ثروتهای خدا داده ی کلان ایران که ثروتمند ترین کشور منطقه است به قیمت حقیقی خود به تعادل در آورند و روز به روز 80 درصد از جمعیت کم در آمد ملت ایران را که ستون فقرات بقای کشور ونظام اند زمین گیر و فقیر تر می کنند!
    از این زمین گیری و فقر فجیع که روز به روز علیه این اکثریت بی پناه ملت توسط اقتصاد دانان دولتی به اجرا گذاشته شده است بجز دشمنان سرسخت چپاولگر ایران و نظام تا سطح دامن زدن به آشوب و بلوا در کشور و زمینه سازی برای براندازی نظام و نابود کردن همه ی دستاوردهای مثبت و سازنده ی بیش از چهل ساله انقلاب آیا طرفهای دیگری هستند که ، بی زحمت ، سود ببرند و ثمرات آن را از آن خود کنند؟!
    چرا می باید رئیس بانک مرکزی منصوب دولت با وجود این همه ثروتهای کلان بی پایان در ایران برای چند دلار به در یوزگی از صندوق بین المللی پول به آمریکا برود؟!

  • کدام راه برای کمک به رفاه معیشت مردم ایران ثروتمند درست است؟
    ---
    در این دوران که دولت مردان مدعی مردمی بودن با چشم بستن به نعمتهای فراوان خدا داده ای که سر تاسر کشور ایران ثروتمند را فرا گرفته اند لگام دلار را رها کرده اند تا هر بلایی که میخواهد با خیانت بار ترین شیوه بر سر ارزش پول ملی بیاورد راه درست فراهم سازی گشایش در اقتصاد دلار زده جمعیت 85 میلیونی مردم ایران ؛ تعادل بخشی عالمانه و سازمان یافته منضبط به ارزش پول ملی با اجرای صادقانه طرح اقتصاد مقاومتی عدالت محور خود کفای رهبر انقلاب است .
    نادیده گرفتن و کنار زدن این طرح یا وصله پینه ای برخورد کردن با آن بزرگ ترین خیانت است که توسط اقتصاد دانان غرب گرای کشور علیه ملت و نظام با قصد بر اندازی بنفع صهیونیسم و استکبار جهانی و با هدف بازگرداندن این کشور به دوران استعمار و بردگی به اجرا گذاشته شده است .

  • حل معضل اقتصادی با چیست؟!
    ---
    اگر عالمانه و سازمان یافته با پیگیری منضبط به هماهنگ کردن ارزش پول ملی با ثروتهای فراوان خدا داده ی موجود در کشور و سایر داراییها با جدیت نپردازیم سایر اقدامات اقتصادی که با هدف ایجاد گشایش اقتصادی انجام می گیرند هرگز کار ساز نخواهند بود و بجز تلف کردن داراییها و وقت و تحمیل زجر و رنج و تنگناهای مضاعف به ملت هیچ بازده مثبت و سازنده ای نخواهند داشت .

  • آیا فاجعه ی اقتصادی بدهان اکثریت مسئولان کشور شیرین است؟!
    ---
    فاجعه فلاکت بار زمین گیر کننده ای را که سیاست سر تا پا غلط اقتصادی دلار محور دولت « مردمی؟؟؟ » کنونی با پیروی بی چون و چرا د از مکتب اقتصاد ضد بشری سرمایه داری غرب در ثروتمند ترین کشور منطقه پیاده کرده است تاکی اکثریت بی پناه مردم باید تحمل کنند؟!
    شاید حقیقت این باشد چون این سیاست فاجعه آفرین بنا به عللی ظاهرا بدهان اکثریت مسئولان کشور شیرین مزه کرده است ؛ اکثریت بی پناه ملت که تنها ستون فقرات قدرت بقای کشور و نظام را تشکیل می دهند بی هیچ عدالت خواهی که به تغییر ریشه ای گشایش زا بیانجامد و بی هیچ روزنه ای از امید به چنین تغییری حد اقل تا پایان دوره ی چهار ساله ی دولت این سیاست فاجعه آفرین را در زندگی خود با هر تاوان سنگینی که خود و کشور و نظام می پردازند ناگزیر بی هیچ خیال و دغدغه ای تحمل کند تا هرچه بادا باد؟!

  • چرا در ایران ثروتمند حق قرآنی و طبیعی ملت فراموش می شود؟!
    ---
    چرا در ایران اسلامی که بلحاظ منابع خدا داده ی طبیعی ثروتمند ترین کشور خاور میانه است حق قرآنی و عقلی طبیعی ثابت ملت در این ثروتها با اجرای کامل و سازمان یافته و ضابطه مند طرح اقتصاد مقاومتی احقاق نمی گردد؟؟؟!!!
    چرا باید 80 در صد بی پناه از جعیت این ملت با اسارت زیر یوغ دلار آمریکا صدقه بخور شوند وعزت انسانی خود را از دست بدهند؟؟؟!!!
    چرا و تا چه زمان باید در ایران ثروتمند این اکثریت بی پناه بی هیچ امید به رهایی یافتن از اسارت انسان ستیز مکتب اقتصاد ضد بشری غرب که اقتصاد دانان کشور پیرو پر و پا قرص آنند بی هیچ یار و یاور صادق قدر شناس ؛ فلاکت بار ترین اوضاع زندگی را با وعده و وعیدهای پوچ دولتیان سپری کنند؟؟؟!!!
    آیا کشور و دولت و نظام برای تضمین و ادامه ی بقای خود ؛ ستون فقرات استواری را بجز این اکثریت صبور دارند؟؟؟!!!
    چرا دولتیانی که در ثروتمند ترین کشور منطقه با بی گفایتی و بی برنامگی و با بهانه کردن تحریمهای مهار پذیر ؛ فلاکت بار ترین اوضاع اقتصادی را برای ملت آفریده اند نباید در دفاع از حقوق ملت بی پناه با تدوین قوانین کار آمد علمی به استیضاح و عزل و مجازات کشانده شوند تا ملت از تکرار فاجعه ی ناکار آمدی و بی گفایتی برای همیشه رهایی یابد؟؟؟!!!
    بنا به محکمات مفصل قرآن و اصول غیر قابل انکار منطق سلیم عقل دولتیان و مسئولان نظام ثابت کنند که بقا و دوام آنان و کشور با وسیله ی اثبات پذیر دیگری غیر از ملت امکان پذیر است .

  • کدام مسئولان در خیانت به ملت و در تلاش برای بر اندازی نظام سهیم اند؟!
    ---
    در کشور ایران که سرزمین مالا مال از ثروتهای طبیعی خدا داده ی بی پایان و ثروتمند ترین کشور خاورمیانه است ؛ به فقر دچار کردن 80 در صد بی پناه از جمعیت ملت و صدقه خور ساختن این بی پناهان و ستاندن عزت انسانی آنان با حذف حق برخورداری این بالا ترین در صد از ملت از عواید سازمان یافته ی منضبط انسانی و عمرانی و صنعتی و رفاهی ارز ترجیحی که حق خدا داده ی قرآنی ملت است و به حضیض انداختن ارزش پول ملی از جانب هر مسئولی در دولت و در نظام که باشد سهیم شدن در بزرگ ترین ظلم و خیانت به ملت و در تضعیف نظام و دانسته یا نداسته در زمینه سازی در ایجاد نفرت علیه نظام بنفع سرسخت ترین دشمنان ایران که صهیونیسم و استکبار می باشند است .
    این بزرگ ترین فاجعه دست ساز و یا نتیجه ی سکوت و بی تفاوتی و عدم اقدام جدی قانون مند هر مسئولی که باشد ؛ بزرگ ترین جرم و خیانت علیه ملت و نظام است که هرگز قابل گذشت و اغماض و بخشش نیست .
    این خائنان بدون اقدام جدی به سازمان دهی و اجرای علمی نظام مند و ضابطه مند کامل طرح اقتصاد مقاومتی رهبر انقلاب با تظاهر به انجام کارهای ناقص بی اثر غیر مفید بنام این طرح ؛ با ترفند و نیرنگ و فریب افکار عمومی سعی در منفور کردن نظام و در بیزار کردن میلیونها طرفدار نظام را دارند و در طرح خائنانه زمینه سازی برای براندازی نظام با دشمنان درونی و بیگانه سهیم هستند .
    سکوت و عدم اقدام جدی برای رسوا سازی و محاکمه و مجازات و طرد قانون مند این خائنان ؛ سهیم شدن در این بزرگ ترین خیانت است که سر انجام کشور را بنفع دشمنان به آشوب و شورش و بلوا و خرابیهای جبران ناپذیر دراز مدت می کشاند و همه ی دستاوردهای مثبت و سازنده ی ارزشمند ملت و نظام را با دستان خائن درونی نابود می کند .

  • ملتی که باید همیشه حسرت منجی را بخورد؟؟؟!!!
    ---
    چرا هیچ مردم دوستی نیست این دولت دلار پرست را از اسب چموش دلار بنفع ملت با اجرای طرح اقتصاد مقاومتی به زمین پایین بکشد و 90 در صد از ده ها میلیون زجر دیده های بی پناه ملت را از بزرگ ترین ظلمی که به آنان روا داشته شده است نجات بدهد؟؟؟!!!
    پس عدل علی در نظام این کشور که خود را اسلامی می نامد کجا است؟؟؟!!!
    چرا 90 در صد از جمعیت ملت ایرا ن ثروتمند از چشیدن طعم این عدل عزت بخش باید حسرت به گور ببرند؟؟؟!!!
    چرا هیچ مسئول دانای غیرتمندی به اعتراض گشایش آفرین جدی لب نمی گشاید؟؟؟!!!
    چرا محض رضای خدا هیچ مسئولی به سوی هیچ حرکت جسورانه ی علمی سازمان یافته ی منضبطی که همه ی دشمنان سرسخت جهانی ملت ایران را ناامید کند و حق از دست رفته این مردم زجر دیده را احقاق نماید گام خدا پسندانه ای بر نمی دارد؟؟؟!!!
    چرا این خاموشان از قهر و عذاب همه گیر خداوند قهار غافل اند؟؟؟!!!
    چرا بیش از چهل سال است در ایران بجای خدا پرستی روز به روز خدا گریزی و دین ستیزی بگونه ای وارونه افزایش می یابند؟؟؟!!!

  • دولتی که دانش سازماندهی اقتصاد مقاومتی را ندارد لحظه ای شایسته ماندن در قدرت نیست
    ---
    دولت کنونی که ثروتهای کلان خدا داده ی طبیعی کشور را در اختیار دارد با إصرار بر پیروی از مکتب اقتصاد ضد بشری سرمایه داری غرب وجهل به سازماندهی علمی اقتصاد مقاومتی عدالت محور خود کفا کشور و نظام و ملت را به سوی نابودی سوق می دهد لحظه ای شایسته ماندن در قدرت نیست و باید یا استعفا دهد و یا استیضاح و عزل شود .
    مجلس شورا و شورای نگهبان بعنوان مهمترین نهادهای قانون گزاری در کشور وظیفه دارند د با تدوین و تصویب قوانین علمی عدالت گرای مردم محور کشور را از فاجعه اقتصادی بزرگ کنونی که شیوه ی مدیریت غلط دولت در قدرت برای کشور بعنوان یک معضل جانکاه همیشگی ایجاد کرده است کشور و نظام و ملت را از آثار نابود کننده ی این معضل نجات دهند .

  • مؤمنان خدا ترس هرگز خطر مجازات گناهان کبیره را به جان نمی پذیرند
    ===
    ادامه ی زجر و رنج جانکاه عزت ستان و ذلت بار اقتصادی ده ها میلیون از جمعیت بی پناه ملت که پیامد دلار گرایی دولت غرب زده است هر لحظه انبوهی از گناهان کبیره و مجازات آنها را توسط خداوند حساب گر حساب رس بی هیچ بخشش بپای مسئولان نظام در رزومه ی اعمال آنان بی هیچ گونه اغماض به ثبت می رساند .
    انسانهای خدا ترس مؤمن به خدا هرگز نمی توانند از هول شدید ترین عذابهای بی تردید الهی لحظه ای با ادامه ی این گناهان به بزرگ ترین مجازاتهای ابدی آنها تن بدهند .

  • نادیده گرفتن طرح اقتصاد مقاومتی ؛ زمینه سازی برای بر اندازی است
    ---
    وضعیت فاجعه آفرین اقتصادی را دولت با جهل به لازمه های أصول عدالت اسلامی و با نادیده گرفتن حقیقت اقتصادی زنده ی موجو در کشور مانند ثروتمند ترین بودن ایران در میان کشورهای منطقه ایجاد کرده و اصرار دارد با پیروی از تزهای ضد بشری مکتب اقتصاد سرمایه داری غرب طرح اقتصاد مقاومتی عدالت محور رهبر انقلاب را نادیده بگیرد و ارزش پول ملی را ، با چشم بستن به روی ثروتهای کلان خدا داده ی ملی کشور ، بنفع سر سخت ترین دشمنان آشکار و نهان ملت و دین و نظام قربانی دلار آمریکا بکند که بی تردید پیامد حتمی این شیوه منحوس بجز منفور شدن نظام و دین و بیزار شدن و ناامیدی و ریزش پی در پی ده ها ملیون از نیروهای وفادار به دین و نظام و وطن و ترویج فتنه و هرج و مرج و نافرمانی عمومی در کشور و زمینه سازی برای براندازی چیز دیگری نیست .
    مجلس شورا و شورای نگهبان این دو مهم ترین نهاد قانون گزاری در کشور بگونه هایی متهم به سهیم بودن در ایجا فاجعه اقتصادی دست ساز دولت اند .
    این دو نهاد باید با برنامه ریزی علمی هم گرا با طرح اقتصاد مقاومتی و با مسئولیت شناسی منضبط و عالمانه و با مشورت با فقهای روشن فکر دین شناس قرآن شناس متعهد برای نجات کشور و ملت از سهیم بودن در ایجاد فاجعه اقتصادی دولت از خود رفع اتهام کنند .

  • چرا دلار آمریکا در ایران پیوسته سرکشی می کند و پول ملی همیشه رو به سقوط است؟!
    ===
    سرکشی دلار و سقوط روز افزون ارزش پول ملی در ایران که بلحاظ ثروتهای خدا داده ی طبیعی کلان و بی شمار تنها ثروتمند ترین کشور منطقه است تا زمانی که گمراهان دلار پرست پیرو تزهای ضد بشری مکتب سرمایه داری غرب بی رحم پستهای کلیدی حکومتی را قبضه کرده اند و رهبر عزیز با اکثریت ریا کار چاپلوس موجود در این پستها و نبود هیچ یار وفا دار صادق قدرتمندی برای این رهبر ؛ با پیروی از اهداف پلید صهیونیسم و استکبار جهانی بگونه ای جنون آمیز ادامه خواهد داشت و تنها این ده ها میلون از بی بضاعتان بی پناه ملت اند که بی یار و یاور راستگوی با نفوذ صادق همیشه قربانی این بی رحمی فاجعه آفرین می شوند و انا لله و انا الیه راجعون .

  • سزای عادلانه ی دولت دلار گرای مردم ستیز چیست؟
    ===
    دولت مردم ستیز که بد ترین ستم را با دلار گرایی خود و با پیروی کور کورانه از تزهای مکتب ضد بشری اقتصاد غرب و با دامن زدن به سقوط فاجعه بار ارزش پول ملی و آتش زدن پیوسته به قیمت کالاهای نیازهای حیاتی ده ها میلیون بی پناه از جمعیت ملت را ، که بحکم قرآن صاحب اصلی ثروتهای خدا داده ی کلان کشور است ، به فلاکت انداخته و صدقه خور کرده است ؛ اگر به محاکمه وعزل کشانده نشود بی تردید بزرگ ترین جفا و خیانت نا بخشودنی عظما در حق ملت و نظام و انقلاب اسلامی روا داشته شده است .
    خداوند این بزرگترین ستم و خیانت را که بنیابت از دشمنان اسلام و دشمنان ملت و نظام به اجرا گذاشته شده است هرگز نخواهد بخشید .
    بعید نیست در همین دنیای زود گذر ؛ خداوند ستم کاران و خیانت کاران را که سرنوشت یک ملت را قربانی دلار آمریکا کرده اند دیر یا زود به شدید ترین انتقام دچار سازد .

  • مهمان 01/11/16 ساعت 11:38

    به پایگاه خبر فوری در باره موضوع:/ نگاهی به نامه امام علی (ع) به اشعث بن قیس/ یکشنبه 16/11/1401
    ---
    چرا مسئولان ما در ایران ما را برده ی دلار کرده و عزت خدا داده را از ما ستانده اند؟؟؟!!!
    ---
    حضرت علی (ع) به استاندار خود در آذربایجان می فرماید: «اگر زمامدار جامعه ، خود را امانتدار بداند؛ هیچ گاه در امانت تصرف مالکانه نمی کند»
    ما ملت ایران می گوییم : در حکومت دینی خود حتی بوی امانت داری را در بیشتر مسئولین حکومتی احساس نمی کنیم و بهمین علت فلاکت اوضاع اکثریت مطلق ما ، در کشوری که مالا مال از انواع بی شمار ثروتهای خدا داده است ؛ روز به روز فلاکت بار تر و فاجعه آفرین تر می شود .
    در کشور انقلاب اسلامی ما بجای حاکمیت عدالت الهی ، با پشت کردن مسئولان ما به اقتصاد مقاومتی خود کفای عدالت محور و با پیشه کردن اصول ضد بشر مکتب سرمایه داری غرب ؛ دلار آمریکا ما را اسیر و ذلیل قدرت پوشالی خود کرده است .
    این وضعیت ضد بشری ذلت آفرین ؛ عزت انسانی خدا داده اکثریت ما را بدست مسئولان ما از ما ستانده و اقلیت سرمایه دار زالو صفت بی رحم در کشور را با نهایت بی رحمی و پاسخگو نبودن بر ما چیره ساخته است .

  • رييس جمهور و وزرا با دلار گرایی چه بر سر کشور می آورند؟!
    ---
    رييس جمهور ايرا ن ثروتمند و وزرای او با دلار گرایی علم ستیز خود و با پشت کردن به اقتصاد خود کفای مقاومتی ؛ کشور را دانسته یا نداسته مطابق با خواست دشمنان بیگانه به سوی براندازی نظام و حاکم کردن هرج و مرج و نابود کردن همه دستاوردهای علمی با شتاب سوق می دهند!!!
    وفاداران دین و ملت و نظام با هیچ دلیلی حق ندارند به سکوت خود و به عدم اقدام قانونی و شرعی باز دارنده ی قاطع در مقابل این وضعیت تخریبی دشمن پسند ادامه دهند!!!
    فراخواندن رییس جمهور و وزرا برای استیضاح و پاسخ گویی نسبت به وضعیت فاجعه بار اقتصادی حاکم بر کشور ثروتمند ایران همزمان با تعدیل قانونی ساز وکارهای انتخابات ریاست جمهوری کشور و وزرا در مجلس شورا باید نخستین گام اصولی باز دارندگی باشد و این مسئله خطیر با نظر به وضعیت بحرانی حاکم بر جهان هرگز تعلل پذیر نیست .

  • مهمان 01/10/19 ساعت 09:56

    حل معضل اقتصادی ایران ثروتمند در مکتب ضد بشری اقتصاد غرب نیست!!!
    ---
    باید به رئیس جدید بانک مرکزی ایران آقای محمد رضا فرزین تفهیم کرد که راه حل معضل اقتصادی ایران در مسکوت گذاشتن طرح اقتصاد مقاومتی عدالت محور و خود کفای رهبر انقلاب است و نه در تزهای ضد بشری مکتب اقتصادی غرب ؛ که دولت کور کورانه از آن پیروی می کند و ده ها میلیون از خانواده های بی پناه ایران ثروتمند را با گره زدن ارزش پول ملی به دلار آمریکا صدقه خور و زمین گیر کرده است .
    مسکوت گذاشتن طرح اقتصاد مقاومتی بزرگ ترین خیانت بخشش ناپذیر در حق ملت و دین و نظام دینی کشور است .

  • دولت مردمی باید بی تبعیض و عالمانه مردم دار باشد
    ---
    لطفا برای حل مشکلات جانکاه ده ها میلیون از اکثریت بی بضاعت ملت ، عالمانه و قانون مند و ضابطه مند و عادلانه و عالمانه فکری بکنیم .
    با تشخیص برنامه های درست و با روشهای علمی ضابطه مند و قانونمند و شرعی بی هیچ گونه تبعیض و با نهایت صداقت و امانت داری و از خود گذشتگی باید برنامه ریزی بنماییم .
    برای حفظ عزت و آبرو و سلامتی و امنیت روحی و روانی و اخلاقی این ده ها ملیون هم وطن که همه چیز را باخته اند بجای صدقه خور کردن آنان ؛ محض رضای خدا با این همه ثروتهای طبیعی که خدا در کشور در اختیارمان گذاشته است باید با جدیت تمام و پیش از این که فرصت از دستمان برود و همه چیز را ببازیم؛ با تدبیر و تهیه ی برنامه های کار آمد بی وقفه تلاش کنیم .
    با این همه ثروتهای کلان گران بهای خدا داده ی موجود در جای جای کشور با روی آوردن صادقانه و ضابطه مند به اقتصاد مقاومتی عدالت محور خود کفا و شتاب در رهایی بخشیدن به اقتصاد خویش از یوغ و اسارت دلار آمریکا و خروج از برنامه نسخه پیچیهای مکتب انسان ستیز اقتصاد سرمایه داری غرب باید اولویت اول دولت مردم گرا باشد .
    اگر خواهان پیروزی شکست ناپذیر هستیم باید عزت و رفاه مشروع اکثریت ملت را محض رضای خدا با اقدامهای صادقانه ی همیشگی تامین و تضمین کنیم تا خداوند مطابق با وعده ی تخلف ناپذیر خود یاری و پیروزی و عزت ما را در دنیا و رستگاری ما را در آخرت تامین و تضمین کند .

  • تشخیص حقیقت ادعای مردمی بودن بین صداقت و خیانت
    ---
    هیچگاه دولتهای مردمی ؛ ملت و نظام مردمی خویش را در هیچ جنبه ای از جنبه های مدیریت کشور با اصرار به پای اهداف خصمانه ی دشمنان بیگانه قربانی نمی کنند .
    بطور مثال اگر دولتی با ادعای مردمی بودن ارزش پول ملی کشور خود را با وجود ثروتهای کلان طبیعی در کشور خویش با زیر صفر رساندن ارزش این پول ؛ قربانی قیمت دلار آمریکای استعمار گر کند این ادعا بجز یک ادعای پوچ و بی اساس و همسویی عمدی یا جاهلانه با آمریکا بر ضد ملت در هموار سازی عمدی یا جاهلانه زمینه برای بر اندازی نظام بنفع آمریکا بی تردید چیز دیگری نمی تواند باشد!!!
    چنین دولتی که در لباس خودی است یا برای بر قراری اقتصاد مقاومتی خود کفای عدالت محور ؛ سواد اقتصادی ندارد یا با بیگانگان استعمار گر و با دشمنان ملت و دشمنان نظام مردمی خویش در راستای براندازی و ایجاد تغییرهایی ضد استقلال و ضد اصول حاکمیت مشروع ملی در قانون اساسی کشور خویش دانسته یا ندانسته با این دشمنان هم سویی می کنند .
    این گونه دولتها که در لباس خودی با خطاهای بزرگ اقتصادی خود دانسته یا ندانسته زمینه ی بر اندازی نظام را هموار می سازند از دشمنان بیگانه ی بر انداز خطر ناک تر اند .
    خطای نابخشودنی است کشوری که بنام اسلام قیام و انقلاب کرده و صدها هزار شهید از عزیز ترین فرزندهای وفا دار خود را داو طلبانه فدای این انقلاب کرده است ؛ اقتصاد خود را با پیروی از تزهای مکتب انسان ستیز سرمایه داری غرب با پشت کردن به اصول عدالت محور اقتصاد خود کفای مقاومتی و با داشتن ثروتهای کلان طبیعی خدا دادی که در منطقه ی خود بی نظیر اند ؛ این انقلاب مردمی را دانسته یا ندانسته قربانی اقتصاد ضد بشری مکتب سرمایه داری غرب کند!!!

  • اهداف حقیقی اغتشاشهای اخیر ایران چیست و عاملان اصلی اغتشاشها کیستند؟!
    ---
    این روزها بهترین و ساده ترین راه منطقی برای شناخت حقیقت اغتشاشهای خونین و ویرانگر در ایران ؛ همان شناخت اهداف تخریبی و آزمندانه ی چپاولگری طرفهایی است که سینه چاک تشویق این اغتشاشها هستند یعنی صهیونیست و استعمار گران آمریکا و غرب و نوکران آنان از شیوخ و حاکمان مرتجع عرب که دست نشانده ی این استعمار گران اند و انقلاب ایران اهداف خائنانه ی چپاولگری آنان را رسوا کرده است .
    اهداف آشکار و اعلام شده ی دشمنی حد اقل چهل ساله این طرفهای همیشه قاتل و ویرانگر علیه ایران ؛ علیه اکثریت ملت ایران است که برای رهایی از آثار شوم این اهداف ویرانگر انقلاب کرد و صدها هزار شهید از عزیز ترین فرزندان خود را برای این رهایی داو طلبانه نثار این انقلاب نمود .
    هزار افسوس دولت جدیدی که در ایران ثروتمند مدعی مردم داری است خود با تشدید تنگناهای جانکاه علیه ده ها ملیون از مردم انقلابی بی پناه این مرز بوم با قربانی کردن ارزش پول ملی بپای دلار آمریکا خود ، جاهلانه یا خائنانه با اصرار بر پیاده کردن بی رحمی عجیبی علیه این ملت ؛ آتش بیار این اغتشاشها و افزایش نا رضایتها در کشور با سران بیگانه ی اغتشاش گری همسو شده و دانسته یا ندانسته هدف پلید بد نام کردن دین و مذهب و نظام و رهبری را در ایران دنبال می کند!!!
    بقای اوضاع فاجعه باری که دولت با نابود کردن عمدی ارزش پول ملی در ایران ثروتمند ایجاد کرده است بدون خارج کردن اقتصاد کشور از اسارت مکتب ضد بشری اقتصاد سرمایه داری غرب و بدون جای گزین کردن عالمانه و قانون مند و ضابطه مند آن با اقتصاد مقاومتی عدالت محور خود کفا در توزیع عادلانه ی ثروتهای ملی میان نیازهای حیاتی کشور و مردم ؛ روز به روز به اغتشاشها که هدف حقیقی صهیونیست و استکبار برای نابود کردن اهداف انسان دوستانه ی انقلاب مردمی ایران ؛ بیشتر دامن می زند و راه برون رفت از فجایعی را که با اصرار اقتصاد دانان دولت بر ادامه ی برنامه های تخریبی و ویرانگر دشمنان علیه ایران ایجاد شده اند ؛ دشوار و دشوار تر خواهد ساخت و بی تردید زمینه ی بر اندازی را هموار خواهد کرد .

  • ادعای مردمی بودن رئیس جمهور ودولتش را راستی آزمایی کنید
    ---
    نظر 80 در صد از ملت که زیر بار جانکاه گرانیهای چهار صد در صدی ایران که ثروتمند ترین کشور منطقه است و عمدا توسط دولت رئیسی با فاجعه بار ترین شیوه ی بی ضابطه ی علم ستیز قربانی دلار آمریکا می شوند و روز به روز پول ملی آنان بی هیچ تناسبی با ثروتها و داراییها کلان کشور به ته دره ی ورشکستگی سقوط می کند این است که ادعای پر طمطراق مردمی بودن این دولت باید با باز گرداندن ارزش پول ملی بتناسبی عادلانه و منطقی و منضبط به سطح بهای خود در اواسط دهه ی نود قرن گذشته بی هیچ تعلل راستی آزمایی گردد .
    اگر این راستی آزمایی همراه با عادلانه ساختن ارزش پولی ملی آشکار و علنی در مقابل مردم انجام نگیرد و به اثبات نرسد ؛ ادعای مردمی بودن دولت رئیسی ، طبق همه ی محاسبات و آمارهای علمی ؛ ادعای پوچ و کذب محض است .
    بقای این دولت با بقای فاجعه بار ترین و ضعیت معیشتی که برای 80% مردم بی بضاعت از جمعیت ملت ایجاد کرده است بجز هموار سازی زمینه ی بد نامی و منفوریت برای کشور و نظام و پیامدهای شوم خانمان بر افکن این منفوریت هیچ بازده دیگری نخواهد داشت .

  • رفتار فاجعه آفرین اقتصاد دانان دولتی چه پیامدی خواهد داشت؟!
    ---
    در ایران که با ثروتهای کلان طبیعی و علمی خدا داده ی خود ثروتمند ترین کشور خاور میانه است ؛ اصرار اقتصاد دانان دولت رئیسی با هرچه تنگ تر کردن عرصه ی زندگی با گرانیهای 400 در صدی بر 80 در صد از جمعیت مردمی بی بضاعت کشور و با به حضیض فرو بردن ارزش پول ملی ؛ نشان می دهد این اقتصاد دانان عزم خود را جزم کرده اند همسو با اهداف دشمنان ایران و نظام اسلامی همه ی ملت را به شورشیان بر انداز ملحق سازند تا ملت ایران حد اقل تا صد سال دیگر نتواند در مقابل این دشمنان جنایتکار چپاول گر قد علم کند!!!

  • بزرگ ترین ظلم درحق ایران و ایرانیان و نظام اسلامی چیست؟ً!
    ---
    در ایران که با وجود نعمتهای گرانبهای بی شمار خدا داده طبیعی ثروتمند ترین کشور بی رقیب خاورمیانه است ، خار و قربانی کردن ارزش پول ملی این کشور بر خلاف تمامی اصول اقتصاد خرد گرای سلیم بپای ارزهای دشمنان بیگانه و اصرار بر نابود کردن عزت و سر بلندی ملت این کشور با این شیوه ی خائنانه بنفع این دشمنان با پایین آوردن سطح توان اقتصادی این ملت به سطح فقیر ترین کشورهای جهان ؛ بزرگ ترین ظلم در حق ایران و ایرانیان و نظام اسلامی ایران است .
    هدف اساسی این خیانت بزرگ ؛ راست و درست جلوه دادن همه ی شایعات دروغین سوء دشمنان قلدر جهانی علیه این نظام با قصد تحریک مردم نا آگاه به سوی بر اندازی و جامه ی عمل پوشاندن به فجایع بزرگ از گشتارها و ویرانگریها و آوارگیهای دست جمعی است که در اثر این بر اندازی خواهد آمد و نا امید کردن همه ی ملتهای استقلال طلب آزاده از هرگونه قیام علیه سلطه ی ابر قلدران استکباری و نژاد پرستان جهانی است .
    وفاداران خدا پرست ایرانی وطن دوست با پیشه کردن خرد گرایی باید همه ی تلاش وطن دوستانه ی خود را بسیج کنند و اجازه ندهند کشورشان به سرنوشت شوم کشورهای استعمار زده در زمان حال و گذشته دچار شود زیرا پس از مرگ سهراب هیچ نوش دارویی بی تردید کار ساز نخواهد بود .

  • اقتصاد دانان خائن ؛ وطن و ملت و نظام ودین را بپای اهداف دشمنان بیگانه قربانی می کنند
    ---
    هر فردی با چشم بصیرت نتواند ببیند که اقتصاد دانان خائن با تاختن ددمنشانه به زندگی و معیشت مردم با گرانیهای روز افزون چند برابر و دیوانه وار ؛ هدف بر اندازی نظام و تخریب کشور را بنفع دشمنان بیگانه دارند با شتاب پیاده می کنند ؛ باید عقل او را نزد کار آزموده ترین دکتران فوق تخصص علم روان شناسی به آزمایش و روان کاوی گذاشت چون بی تردید خطر نابو کننده و فاجعه آفرین عقل آفت زده ی این گونه افراد از خطر دشمنان بیگانه ی بر انداز برای میهن و ملت و نظام بسیار بیشتر و مخرب تر است!!!

  • به برخی از رسانه های همگانی کشور در باره در باره لایحه ی افزایش حقوق با زنشستگان دولتی / پنجشنبه 14/06/1401
    ---
    دولت اگر به نوشته ی زیر پاسخ ندهد ؛ ادعای مردمی بودن لاف و گزافی بیش نیست!!!
    ---
    نتیجه ی درد زایمان کوه با عظمت ؛ تنها یک موش فسقلی مردنی برای بازنشستگان فلک زده ی دولت مردمی از آب بیرون آمد .
    دولت تا زمانی که اعتراف نکند ملت در ثروتهای خدا داده ی کلان ملی در بودجه ی کشور سهم مساوی با بودجه ی نیازهای دیگر کشوری دارد و اگر این سهم در زندگی آحاد ملت نمودی نداشته باشد ؛ ادعای مردمی بودن دولت ؛ لاف و گزافی بیش نیست که ارزش شیره ای که به سر ملت مالیده می شود را هم ندارد .
    صادقانه ترین اقدامی که مردمی بودن دولت را ، با وجود این همه ثروتهای بی شمار خدا داده ی طبیعی در کشور ، به اثبات می رساند رهایی بخشیدن ارزش پول ملی کشور از اسارت دلار آمریکا و بالا بردن این ارزش تا سطحی مساوی با وضعیت سطح معیشت ملت در اوایل دهه ی هشتاد قرن گذشته است .
    فلسفه بافان اقتصاد دولتی عالمانه و صادقانه بگویند با این همه ثروتهای کلان خدا داده ی ملی طبیعی تقریبا بی پایان در ایران که ثروتمند ترین کشور خاور میانه است ؛ به حضیض انداختن ارزش پول ملی کشور و معیشت ملت تا سطح فقیر ترین کشورهای جهان بنفع کیست و چه هدفهایی را دنبال می کند؟؟؟!!!

  • دلسوزان وفا دار کشور و ملت و نظام با دقت بخوانند
    ---
    اصرار بر قربانی کردن عمدی همیشگی ارزش پول ملی بپای دلار در ایران که ثروتمند ترین کشور منطقه است ؛ خدمت به اهداف پلید دشمنان بیگانه در تثبیت این اتهام علیه نظام اسلامی به فراگیر کردن بدترین حالتهای فقر در کشور و تثبیت اتهام علیه مدیریت کشور به اصرار بر ارتکاب بزرگ ترین جنایت و خیانت به اصول و آرمانهای انسانی حیات بخش انقلاب اسلامی است .
    اصرار بر بی بند و باری اصول ستیز در محروم ساختن اکثریت مردم ایران از نعمت ثروتهای خدا داده ی کلان ملی موجود در کشور با پر کردن جیبهای اقلیت سرمایه دار دزد زالو صفت از خدا بی خبر ؛ اتهام فوق علیه مدیریت کشور را در اذهان عموم مردم تاکید و تثبیت می نماید .
    ادامه ی این این وضعیت توطئه آمیز خیانت بار آشکار ؛ دیر یا زود پیامدهای شوم ویرانگر جبران ناپذیری را برای کشور و ملت و نظام خواهد داشت .
    خیانت بزرگ بخشش ناپذیری است ؛ اکثریت ملت در کشوری که نظام آن خود را منتسب به دین قرآنی عدالت محور خداوند می داند و مالا مال از ثروتهای کلان خدا داده ی طبیعی است ؛ این اکثریت بنام یارانه پردازی به صدق خور تبدیل شود و این وضع وارونه اصول ستیز ؛ احساس به داشتن عزت و سربلندی را از اکثریت این ملت سلب نماید .

  • تصحیح
    ---
    دولت اگر به نوشته ی زیر پاسخ ندهد ؛ ادعای مردمی بودن آن لاف و گزافی بیش نیست!!!
    ---
    نتیجه ی درد زایمان کوه با عظمت ؛ از یک موش فسقلی مردنی برای بازنشستگان دولت بیشتر نیست
    دولت تا زمانی که اعتراف نکند ملت در ثروتهای خدا داده ی کلان ملی سهم مساوی با بودجه ی نیازهای دیگر کشوری در این بودجه دارد و اگر این سهم در زندگی آحاد ملت نمودی نداشته باشد ؛ ادعای مردمی بودن دولت ؛ لاف و گزافی بیش نیست که ارزش شیره ای که به سر ملت مالیده می شود را هم ندارد .
    صادقانه ترین اقدامی که مردمی بودن دولت را ، با وجود این همه ثروتهای بی شمار خدا داده ی طبیعی در کشور ، به اثبات می رساند رها ساختن ارزش پول ملی کشور از اسارت دلار آمریکا و بالا بردن این ارزش تا سطحی مساوی با سطح معیشت ملت در اوایل دهه ی هشتاد قرن گذشته است .
    فلسفه بافان اقتصاد دولتی باید عالمانه و صادقانه بگویند با این همه ثروتهای کلان خدا داده ی ملی طبیعی تقریبا بی پایان در ایران که ثروتمند ترین کشور خاور میانه است ؛ به حضیض فرو بردن ارزش پول ملی کشور و پایین آوردن معیشت ملت تا سطح فقیر ترین کشورهای جهان بنفع کیست و چه هدفهایی را دنبال می کند؟؟؟!!!