خیرِش به مردم نرسید!


یکی از راه های کمک به اقتصادمون، اصلاح نظام پرداخت یارانه ای است...


+ 
8

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مهمان 02/12/20 ساعت 10:49

    اتفارهای باور نکردنی دولت / یکشنبه 20/12/1402
    ---
    اتفارهایی را که دولت رئیسی برای تظاهر به نداشتن نقدینگی میات چون ایران ثروتمندترین کشور منطقه است هیچ انسان عاقلی باور نمی کند .
    دولت رئیسی با این اتفاراش میخوات زجر ده ها میلیون فقیر بی پناه از اکثریت ملت ایران را بیشتر کند .

  • مهمان 02/11/15 ساعت 14:40

    دست بوسی سیاسی ترفند چه افرادی است؟!/ 15/11/1402
    ---
    دست بوسی سیاسی ترفند افرادی است که با خیانت و چاپلوسی برای تخریب همه جانبه دستاوردها ؛ به کشور و نظام و ملت و آرمانهای انسان دوستانه انقلاب با به فقر دچار کردن اکثریت بی پناه جمعیت کشور و تخریب اخلاق و دیانت و وفاداری این اکثریت به نفع دشمنان از پشت به همه ارزشهای انقلاب خنجر آکنده از زهر کشنده می زنند و با ریا و ترفند ادعای دست بوسی رهبر انقلاب را دارند .

  • آن چه با زورگویی غصب شده تنها با قدرت به دست می آید
    ---
    چرا برخی از مسئولان کلیدی کشور ، با سرشار بودن ایران از همه ی امکانات مادی و معنوی و با داشتن همه منابع خداد داده ی طبیعی و داشتن جغرافیای سیاسی راهبردی منحصر به فرد و داشتن میلیونها نیروی انسانی خلاق فدا کار بدون اغراق ثروتمند ترین کشور منطقه ی خاورمیانه و دو قاره ی آسیا و افریقا است ، همسو با توطئه های صهیونیسم و غرب ، ارزش پول ملی و حیثیت ملت و نظام را بپای دلار آمریکا و ارزهای خارجی خوار و ذلیل و قربانی می کنند؟!
    چرا چنین مسئولانی بجای برنامه ریزی عالمانه ی فرا گیر کامل برای اجرای سازمان یافته و نظام مند و ضابطه مند اقتصاد مقاومتی عدالت محور ؛ رئیس بانک مرکزی و مسئولان اقتصادی و سیاست خارجی کشور را برای جذب پشیز وامی از صندوق بین المللی پول و برای باز پس گرفتن پولهای غصب شد کشور به دریوزگی با خفت و خواری به آمریکا و این ور و آن ور می فرستند؟!
    آیا این مسئولان با خیال خام خود باور دارند می شود حقوق مسلم غصب شده ایران قدرتمند را از قدرتهای استعماری چپاول گر زورگو و جنایت پیشه ی غاصب با این گونه در یوزگی و خفت و خواری باز پس گرفت؟!
    چرا این مسئولان ؛ 80 در صد از جمعیت ملت را که با فدا کاریهای خود ستون استوار وجود و بقای کشور و نظام و انقلاب را تشکیل می دهند با تورم و گرانیهای مصنوعی فاجعه بار روز افزون به صدقه خور تبدیل کرده و روز به روز به نا امیدی بیشتر سوق می دهند و تضعیف می کنند و چرا از ثروتها و دارائیهای کشور خود که حق مسلم آنان است و از عزت و سر بلندی انسانی محروم می سازند؟!

  • نادیده گرفتن طرح اقتصاد مقاومتی ؛ زمینه سازی برای بر اندازی است
    ---
    وضعیت فاجعه آفرین اقتصادی را دولت با جهل به لازمه های أصول عدالت اسلامی و با نادیده گرفتن حقیقت اقتصادی زنده ی موجو در کشور مانند ثروتمند ترین بودن ایران در میان کشورهای منطقه ایجاد کرده و اصرار دارد با پیروی از تزهای ضد بشری مکتب اقتصاد سرمایه داری غرب طرح اقتصاد مقاومتی عدالت محور رهبر انقلاب را نادیده بگیرد و ارزش پول ملی را ، با چشم بستن به روی ثروتهای کلان خدا داده ی ملی کشور ، بنفع سر سخت ترین دشمنان آشکار و نهان ملت و دین و نظام قربانی دلار آمریکا بکند که بی تردید پیامد حتمی این شیوه منحوس بجز منفور شدن نظام و دین و بیزار شدن و ناامیدی و ریزش پی در پی ده ها ملیون از نیروهای وفادار به دین و نظام و وطن و ترویج فتنه و هرج و مرج و نافرمانی عمومی در کشور و زمینه سازی برای براندازی چیز دیگری نیست .
    مجلس شورا و شورای نگهبان این دو مهم ترین نهاد قانون گزاری در کشور بگونه هایی متهم به سهیم بودن در ایجا فاجعه اقتصادی دست ساز دولت اند .
    این دو نهاد باید با برنامه ریزی علمی هم گرا با طرح اقتصاد مقاومتی و با مسئولیت شناسی منضبط و عالمانه و با مشورت با فقهای روشن فکر دین شناس قرآن شناس متعهد برای نجات کشور و ملت از سهیم بودن در ایجاد فاجعه اقتصادی دولت از خود رفع اتهام کنند .

  • دولت مردمی باید بی تبعیض و عالمانه مردم دار باشد
    ---
    لطفا برای حل مشکلات جانکاه ده ها میلیون از اکثریت بی بضاعت ملت ، عالمانه و قانون مند و ضابطه مند و عادلانه و عالمانه فکری بکنیم .
    با تشخیص برنامه های درست و با روشهای علمی ضابطه مند و قانونمند و شرعی بی هیچ گونه تبعیض و با نهایت صداقت و امانت داری و از خود گذشتگی باید برنامه ریزی بنماییم .
    برای حفظ عزت و آبرو و سلامتی و امنیت روحی و روانی و اخلاقی این ده ها ملیون هم وطن که همه چیز را باخته اند بجای صدقه خور کردن آنان ؛ محض رضای خدا با این همه ثروتهای طبیعی که خدا در کشور در اختیارمان گذاشته است باید با جدیت تمام و پیش از این که فرصت از دستمان برود و همه چیز را ببازیم؛ با تدبیر و تهیه ی برنامه های کار آمد بی وقفه تلاش کنیم .
    با این همه ثروتهای کلان گران بهای خدا داده ی موجود در جای جای کشور با روی آوردن صادقانه و ضابطه مند به اقتصاد مقاومتی عدالت محور خود کفا و شتاب در رهایی بخشیدن به اقتصاد خویش از یوغ و اسارت دلار آمریکا و خروج از برنامه نسخه پیچیهای مکتب انسان ستیز اقتصاد سرمایه داری غرب باید اولویت اول دولت مردم گرا باشد .
    اگر خواهان پیروزی شکست ناپذیر هستیم باید عزت و رفاه مشروع اکثریت ملت را محض رضای خدا با اقدامهای صادقانه ی همیشگی تامین و تضمین کنیم تا خداوند مطابق با وعده ی تخلف ناپذیر خود یاری و پیروزی و عزت ما را در دنیا و رستگاری ما را در آخرت تامین و تضمین کند .

  • تشخیص حقیقت ادعای مردمی بودن بین صداقت و خیانت
    ---
    هیچگاه دولتهای مردمی ؛ ملت و نظام مردمی خویش را در هیچ جنبه ای از جنبه های مدیریت کشور با اصرار به پای اهداف خصمانه ی دشمنان بیگانه قربانی نمی کنند .
    بطور مثال اگر دولتی با ادعای مردمی بودن ارزش پول ملی کشور خود را با وجود ثروتهای کلان طبیعی در کشور خویش با زیر صفر رساندن ارزش این پول ؛ قربانی قیمت دلار آمریکای استعمار گر کند این ادعا بجز یک ادعای پوچ و بی اساس و همسویی عمدی یا جاهلانه با آمریکا بر ضد ملت در هموار سازی عمدی یا جاهلانه زمینه برای بر اندازی نظام بنفع آمریکا بی تردید چیز دیگری نمی تواند باشد!!!
    چنین دولتی که در لباس خودی است یا برای بر قراری اقتصاد مقاومتی خود کفای عدالت محور ؛ سواد اقتصادی ندارد یا با بیگانگان استعمار گر و با دشمنان ملت و دشمنان نظام مردمی خویش در راستای براندازی و ایجاد تغییرهایی ضد استقلال و ضد اصول حاکمیت مشروع ملی در قانون اساسی کشور خویش دانسته یا ندانسته با این دشمنان هم سویی می کنند .
    این گونه دولتها که در لباس خودی با خطاهای بزرگ اقتصادی خود دانسته یا ندانسته زمینه ی بر اندازی نظام را هموار می سازند از دشمنان بیگانه ی بر انداز خطر ناک تر اند .
    خطای نابخشودنی است کشوری که بنام اسلام قیام و انقلاب کرده و صدها هزار شهید از عزیز ترین فرزندهای وفا دار خود را داو طلبانه فدای این انقلاب کرده است ؛ اقتصاد خود را با پیروی از تزهای مکتب انسان ستیز سرمایه داری غرب با پشت کردن به اصول عدالت محور اقتصاد خود کفای مقاومتی و با داشتن ثروتهای کلان طبیعی خدا دادی که در منطقه ی خود بی نظیر اند ؛ این انقلاب مردمی را دانسته یا ندانسته قربانی اقتصاد ضد بشری مکتب سرمایه داری غرب کند!!!

  • اهداف حقیقی اغتشاشهای اخیر ایران چیست و عاملان اصلی اغتشاشها کیستند؟!
    ---
    این روزها بهترین و ساده ترین راه منطقی برای شناخت حقیقت اغتشاشهای خونین و ویرانگر در ایران ؛ همان شناخت اهداف تخریبی و آزمندانه ی چپاولگری طرفهایی است که سینه چاک تشویق این اغتشاشها هستند یعنی صهیونیست و استعمار گران آمریکا و غرب و نوکران آنان از شیوخ و حاکمان مرتجع عرب که دست نشانده ی این استعمار گران اند و انقلاب ایران اهداف خائنانه ی چپاولگری آنان را رسوا کرده است .
    اهداف آشکار و اعلام شده ی دشمنی حد اقل چهل ساله این طرفهای همیشه قاتل و ویرانگر علیه ایران ؛ علیه اکثریت ملت ایران است که برای رهایی از آثار شوم این اهداف ویرانگر انقلاب کرد و صدها هزار شهید از عزیز ترین فرزندان خود را برای این رهایی داو طلبانه نثار این انقلاب نمود .
    هزار افسوس دولت جدیدی که در ایران ثروتمند مدعی مردم داری است خود با تشدید تنگناهای جانکاه علیه ده ها ملیون از مردم انقلابی بی پناه این مرز بوم با قربانی کردن ارزش پول ملی بپای دلار آمریکا خود ، جاهلانه یا خائنانه با اصرار بر پیاده کردن بی رحمی عجیبی علیه این ملت ؛ آتش بیار این اغتشاشها و افزایش نا رضایتها در کشور با سران بیگانه ی اغتشاش گری همسو شده و دانسته یا ندانسته هدف پلید بد نام کردن دین و مذهب و نظام و رهبری را در ایران دنبال می کند!!!
    بقای اوضاع فاجعه باری که دولت با نابود کردن عمدی ارزش پول ملی در ایران ثروتمند ایجاد کرده است بدون خارج کردن اقتصاد کشور از اسارت مکتب ضد بشری اقتصاد سرمایه داری غرب و بدون جای گزین کردن عالمانه و قانون مند و ضابطه مند آن با اقتصاد مقاومتی عدالت محور خود کفا در توزیع عادلانه ی ثروتهای ملی میان نیازهای حیاتی کشور و مردم ؛ روز به روز به اغتشاشها که هدف حقیقی صهیونیست و استکبار برای نابود کردن اهداف انسان دوستانه ی انقلاب مردمی ایران ؛ بیشتر دامن می زند و راه برون رفت از فجایعی را که با اصرار اقتصاد دانان دولت بر ادامه ی برنامه های تخریبی و ویرانگر دشمنان علیه ایران ایجاد شده اند ؛ دشوار و دشوار تر خواهد ساخت و بی تردید زمینه ی بر اندازی را هموار خواهد کرد .

  • ادعای مردمی بودن رئیس جمهور ودولتش را راستی آزمایی کنید
    ---
    نظر 80 در صد از ملت که زیر بار جانکاه گرانیهای چهار صد در صدی ایران که ثروتمند ترین کشور منطقه است و عمدا توسط دولت رئیسی با فاجعه بار ترین شیوه ی بی ضابطه ی علم ستیز قربانی دلار آمریکا می شوند و روز به روز پول ملی آنان بی هیچ تناسبی با ثروتها و داراییها کلان کشور به ته دره ی ورشکستگی سقوط می کند این است که ادعای پر طمطراق مردمی بودن این دولت باید با باز گرداندن ارزش پول ملی بتناسبی عادلانه و منطقی و منضبط به سطح بهای خود در اواسط دهه ی نود قرن گذشته بی هیچ تعلل راستی آزمایی گردد .
    اگر این راستی آزمایی همراه با عادلانه ساختن ارزش پولی ملی آشکار و علنی در مقابل مردم انجام نگیرد و به اثبات نرسد ؛ ادعای مردمی بودن دولت رئیسی ، طبق همه ی محاسبات و آمارهای علمی ؛ ادعای پوچ و کذب محض است .
    بقای این دولت با بقای فاجعه بار ترین و ضعیت معیشتی که برای 80% مردم بی بضاعت از جمعیت ملت ایجاد کرده است بجز هموار سازی زمینه ی بد نامی و منفوریت برای کشور و نظام و پیامدهای شوم خانمان بر افکن این منفوریت هیچ بازده دیگری نخواهد داشت .

  • به پایگاه خبر فوری در باره موضوع:/ جنگ نابرابر تورم و حقوق در ۱۴۰۲/ سه شنبه 24/08/1401
    ---
    از اقتصاد فاجعه بار مصنوعی ایران کدام طرفها سود می برند؟!
    ---
    تا زمانی که دولت ارزش پول ملی را با خارج کردن از اسارت دلار آمریکا متناسب با ثروتهای طبیعی بی شمار کلانی که ایران دارد به تعادل حقیقی باز نگرداند ؛ فاجعه ی عظمای تورم و گرانیهای جانکاه گریبان گیر 80 در صد بی دفاع از جمعیت ملت ایران بی رحمانه و بی هیچ توجیه علمی خواهد ماند و ادامه خواهد داشت!!!
    این فاجعه بهترین و کار آمد ترین کمک به دشمنان ایران و دشمنان نظام آن و دشمنان این مردم انقلابی و کمک به سرمایه داران زالو صفت از خدا بی خبر برای بدنام کردن نظام و تحریک تعدادی بیشتر از این مردم به پیوستن به شورشیان خواهد بود ؛ وتو ای جان برادر حدیث مفصل بخوان از این مجمل خیانت بار بر انداز!!!
    حذف ارز ترجیحی و دچار کردن ملت به بد ترین فقر و فلاکت ؛ پاک کردن صورت مسئله توسط خودیها است که بنفع سرمایه داران زالو صفت آزمند سیری ناپذیر و بسود دشمنان بیگانه ی سرسخت تشنه به خون این 80 در صد از ملت پایدار انقلابی و برای به نفرت واداشتن این وفاداران خدا پرست علیه انقلاب و نظام و بی نیاز کردن دشمنان قسم خورده ی بیگانه از دخالت مستقیم در ایران انجام گرفته است .
    این حقیقت طبیعی – منطقی را با حساب علمی تردید ناپذیر عقل باور کنیم که باشکستن و نابود کردن روحیه ی انقلابی 80 در صد از جمعیت ملت ایران و بابه گور افکندن عدالت و عزت ملی با ادامه ی این وضع فاجعه بار اقتصادی مصنوعی ؛ داشتن کار آمد ترین سلاحها بتنهایی کار ساز نخواهد بود .

  • رفتار فاجعه آفرین اقتصاد دانان دولتی چه پیامدی خواهد داشت؟!
    ---
    در ایران که با ثروتهای کلان طبیعی و علمی خدا داده ی خود ثروتمند ترین کشور خاور میانه است ؛ اصرار اقتصاد دانان دولت رئیسی با هرچه تنگ تر کردن عرصه ی زندگی با گرانیهای 400 در صدی بر 80 در صد از جمعیت مردمی بی بضاعت کشور و با به حضیض فرو بردن ارزش پول ملی ؛ نشان می دهد این اقتصاد دانان عزم خود را جزم کرده اند همسو با اهداف دشمنان ایران و نظام اسلامی همه ی ملت را به شورشیان بر انداز ملحق سازند تا ملت ایران حد اقل تا صد سال دیگر نتواند در مقابل این دشمنان جنایتکار چپاول گر قد علم کند!!!

  • چگونه وفاداری اقتصاد دانان دولتی را راستی آزمایی کنیم؟
    ---
    برای اثبات وفادای اقتصاد دانان دولت به ملت و کشور و نظام باید ادعای تلاش آنان را در باره ایمان به اجرای اقتصاد مقاومتی عدالت محور و اجرای اقتصاد ملی خود کفا و ایمان آنان را به ضرورت بالا بردن ارزش پول ملی متناسب با پشتوانه نیرومند ثروتهای کلان خدا داده ی ملی موجود در کشور و ایمان انان را به حق مسلم قرآنی ملت در این ثروتها و ایمان آنان را به ضرورت رهایی پول ملی از اسارت دلار و ارزهای خارجی دیگر و و تلاش آنان را در راستای دور انداختن تزهای ضد بشری مکتب انسان ستیز سرمایه داری منفور غرب ، و برنامه های آنان را برای اثبات صداقت خود به این ایمانها و تلاش خود برای اجرای این این برنامه ها ؛ عالمانه و با جدیت و همیشه سازمان یافته و منضبط و با پیگیری پیوسته توسط ضابطان و ناظران وفا دار به راستی آزمایی علمی دقیق و درست بگذارید .

  • ایران اسلامی با هزاران کیلومتر مرز آبی چرا باید گوشت وارد کند؟ مگر تخصص تولید نداریم یا نیروی کار در این کشور محدود است؟ با علم متخصصان و امکانات خدا دادی می توان گوشن سفید قاره اسیا را تولید کرد و در آمد ارزی را از فروش نفت پایان پذیر به تولید غذای پایان ناپذیر تبدیل کرد.

  • در پاسخ به" آنچه خود داشت ز بیگانه "

    ضمن اعلام موافقت "نسبی" نظرم در باب شکوه از واردات غذا... خدمتتون عارضم که :
    چه کسی به شما گفته تولید غذا پایان ناپذیره؟؟!!

    عزیز برادر...
    اولاً:
    غذا هم مثل نفت از جمله "تولیدات خام" هست
    و صادراتش هم صادرات خام محسوب میشه مگر معدود مواردی که چندان خریداری هم نداره و ذیل صنایع غذایی پروسه فرآوری های چند گانه رو طی کرده باشه که به دلیل الزام به کسب تنوع بیشتر استانداردهای جهانی و بین المللی کمتر از سوی خارج خریداری شده و یه جورایی در صادرات قابل ذکر نیست!

    ثانیاً :
    منابع تولید غذا اساساً محدود شونده هستند..
    بماند که با عدم اِعمال راهکارهای الهی بر منابع مادی در ایران اصولاً نه تنها محدودشونده هست بلکه میرا ست!

    کسی بیاد راهکار جایگزینی قوت و قوّت ایرانیها رو با منابع تامین انرژیشون در تاراج به بیگانه بده که ۲ زار سواد داشته باشه و تو پازل دشمن سهیم نباشه!!!

    با حفظ احترام به نظر شما...