شرایط غسل چیه ؟


پخش آیتم‌های «احکام به زبان ساده» از شبکه ٣ سیما


+ 
16

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • هشدارهای الهی که بشر گنهکار جدی نمی گیرد و نابود می شود
    ---
    آیا تا کنون هیچ به ذهن ما خطور کرده که این افت و خیزها در مرگ و میر کرونایی امکان دارد گوشزد این حقیقت قرآنی باشند که اگر از گناهان بزرگ فاجعه آفرین نا بخشودنی توبه همیشگی نکنیم بی تردید بر مبنای هشدارهای خداوند در قرآن ؛ وباهای نابود کننده و سایر بلایای زمینی و آسمانی با قدرتی بیشتر ؛ همه گیر خواهند شد و نسل بشر گنهکار و خاموشان در مقابل گناه را نابود خواهند کرد .

  • عظمت و تعظیم منحصر به یگانه ذات اقدس خداوند تقسیم پذیر نیستند
    ---
    خداوند در سر تا سر قرآن ؛ بشر حتی پیامبران را از گرفتار شدن به سهیم سازی آفریدگان درعظمت طبیعی و فرا طبیعی آفرینش جهان شمول یگانه ذات اقدس الهی و در تعظیم خدا گونه حتی مقرب ترین آفریدگان به خداوند با دلایل آشکار و انکار ناپذیر در هشدارهای محکم و مفصل وحی اصیل خودهمیشه پرهیز داده است .
    خداوند در این هشدارها حتی به پیامبران تاکید می کند که سهیم سازی بندگان در این عظمت و تعظیم گناه وظلمی است بزرگ و نابخشودنی و زمینه ساز تباهی حاصل عمر دین داری و مذهب داری و نیکو کاری آنان خواهد شد .
    دانش ناچیز بشر به او حق و اجازه نمی دهد که بجای خداوند برای دین ومذهب با انبوهی از من در آوردیها وجعلیات متضاد با قرآن و عقل از ساخته پرداخته های ذهن ناتوان خود ؛ مراسم و مناسک و شعایر ابتکار کند و به این ابتکارها تقدس بخشد و خود و همنوعان خود را با هزینه های کلان روزمره ی بی هیچ بازده مثبت و سازنده برای پیشبرد دین و مذهب و جامعه به انجام و پایبندی به این ابتکارهای پوچ وادار سازد!!!
    چنین هزینه های هدر رفته ی متضاد با اهداف الهی در وحی اصیل خداوند به پیامبران که آخرین آن قرآن کریم است هیچ نشانه ی محکم و مفصل و هیچ تایدی ندارند .
    این گونه هزینه های بی بازده که هیچ دلیل مستحکم قرآنی و عقلی ندارند در قرآن کریم اسراف و تبذیر نامیده شده و نزد خداوند ؛ منفور اند و عاملان آنها برادران شیاطین نامیده شده اند .
    توده های متدین وفا دار به دین و مذهب بعلت سکوت و خود داری مراجع و متولیایان آموزش دین و مذهب از افشای حقایق هشدارهای قران و خود دار آنان از اقدام به روشنگری قرآنی و عقلی پیرامون خطر من در آوردیها و جعلیات ؛ در گرداب هلاکت بار این ساخته و پرداخته های ذهن ناقص بشر گرفتار شده اند .
    بشر اگر وحی اصیل الهی را راهنمای خدا پسمدانه دین داری و مذهب داری خود قرار ندهد و به رهنمودهای رسا و گویا و سرشت نشین شناختهای قرآنی گوش جان فرا ندهد خود را بی هیچ یار و یاور و بی هیچ دستگیر نجات بخش در این گرداب هلاکت بار غرق خواهد کرد و بحکم خداوند در آیات قرآنی 103 تا 106 سوره کهف در قیامت با گروه زیانکار ترینها محشور خواهد شد .

  • تا کی رسانه های همگانی کشور باید بنفع دشمنان دین و مذهب رفتار کنند؟!
    ---
    کم نیستند رسانه های همگانی مجاز در کشور ما که در خدمت به دشمنان خدا و دشمنان پیامبر و اهل بیت مظلوم آن حضرت و دشمنان دبن توحیدی خدا و دشمنان مذهب قرآن گرای تشیع علوی که سوگند یاد کرده اند برای خرسندی صهیونیسم و استکبار جهانی همه ی روشنگریها قرانی و عقلی را که خرافه گستران شیاد را رسوا می سازند ؛ پیوسته در نطفه خفه و نابود کنند .
    این رسانه ها ملت متدین ایران را از آگاهی به حقایق ناب قرآنی دین و مذهب محروم می سازند واین ملت محروم از این حقابق را با بهره جویی شیطانی از سکوت و بی تفاوتی نهادهای نظارتی و مراجع و متولیان آموزش و تبلیغ دین و مذهب در کشور همواره به گمراهی و کج روی و راه جهنمی شیطان پلید سوق می دهند .
    این سکوت و بی تفاوتی که نسبت به هتک حرمت ارزشهای شناختهای محکم و مفصل هدایت گر فرهنگ دین دین داری و مذهب داری قرآنی از راه ترویج روز مره ی خرافات و جعلیات متضاد با قرآن و عقل در سایه ی کشوری که به دینی بودن خود افتخار می کند با هدر دادن پیوسته ی مبالغ شمار ناپذیر بی هیچ بازده مثبت و سازنده برای پیشرفت دین و مذهب و جامعه با اصراری جنون آمیز انجام می گیرد ؛ هیچ توجیه شرعی و قانونی و عرفی نمی تواند داشته باشد و حیثیت و اصالت دینی انتساب این کشور به دین و مذهب را زیر سئوال می برد و نابود می کند .

  • عوامل اساسی حریم شکنی ارزشهای دین ومذهب را بشناسید
    ---
    تنها عوامل اساسی توهین به دین و مذهب و به پیامبر اکرم و اهل بیت مظلوم آن حضرت و عوامل حریم شکنی علیه ارزشهای اصیل قرآنی دین و مذهب ؛ کاسبان دین و مذهب فروش و نادانان و مغرضان اصرار ورز بر ترویج خرافات و جعلیات اثبات ناپذیر متضاد با شناختهای محکم و مفصل قرآن هستند که دین توحیدی خداوند و مکتب قرآن گرای مذهب تشیع ناب علوی را قربانی منافع خود در خدمت به اهداف پلید دشمنان چپاول گر بیکانه می کنند و سرنوشت امت اسلامی را محض رضای شیطان پلیدآگاهانه و بی پروا قربانی پیامدهای شوم خانمان بر افکن تفرقه افکنیها و فتنه بر انگیزیها و نیرنگهای این دشمنان قسم خورده ی شیطان پرست می سازند .
    سکوت همیشگی اکثریت مراجع ومتولیان آموزش و تبلیغ دین مذهب در مقابل توطئه ی شیطانی پلید تحریف دین و مذهب وخودداری آنان از روشنگریهای لازم با حقایق قرآنی شناختهای محکم و مفصل قرآن در این زمینه هیج دلیل قرآنی و عقلی ندارد ؛ بلکه در تضادآشکار باهمه شواهد و دلایل و هشدارهای محکم و مفصل قرآن در این زمینه است .
    این سکوت بحکم خداوند در قرآن ؛ مسئولان خط مقدم جبهه ی مصون سازی دین و مذهب از تحریف و کج روی را بی تردید در گناه کبیره ی توطئه ی تحریف و مجازات بخشش ناپذیر سخت و ابدی این گناه درقیامت ، که هرگز جای توبه و اظهار پشیمانی نیست ، سهیم می سازد .

  • چرا مراجع دین در مقابل رواج انحرافهای دین زدا خود را انتقاد ناپذیر می بینند؟!
    ---
    با چه توجيه خدا پسندانه ی شرعی عقلی مراجع و متولیان آموزش وتبلیغ دین در کشور ما سالها است در مقابل نظرها و انتقادهای مستدل و مستند قرآنی و عقلی که در رسانه های همگانی در باره ی طرز دین آموزی آنان به آنان همیشه گوشزد می شوند ؛ بجز پیشه کردن سکوت مطلق و اصرار بر بی توجهی گناه آفرین نسبت به این انتقادها و بجز رها کردن تودهای متدین در گرداب دین زدای هلاکت بار گمراهی و انحرافهای دینی و مذهبی متضاد با حقایق محکم و مفصل قرآن که پیامد شوم رواج من در آوردیها و خرافات و جعلیات شرک آفرین بشری میان متدینان هستند و بنام پیامبر واهل بیت مظلوم آن حضرت جاهلانه یا مغرضانه با دروغ و تزویر بگونه ای روز افزون گسترش می یابند و اصالت الهی دین و مذهب را نابود می کنند ؛ چیز دیگری را پیشه خود نکرده و به وظیفه ی خطیر روشنگری عقلی و قرآنی مستدل و مستند خدا پسندانه که می باید همیشگی باشد کلا بی تفاوت اند ؛ گو این که خداوند هیچ مسئولیت و تعهدی را در این زمینه هرگز به دوش آنان نگذاشته و هیچ هشداری را نسبت به گریز از این وظیفه خطیر ؛ در قرآن به آنان گوشزد نکرده است .

  • قرآن شناسان ؛ هدف تکرارهای سر تا سر قرآن را چه می دانند؟!
    ---
    قرأن شناسان با تدبر علمی در موضوعات داستانهای مکرر پیامبران اولی العزم و چند پیامبر دیگر در قرآن پاسخ دهند چرا ، و با چه هدف دینی عقلی ، و دقیقا با چه موضوعاتی خداوند این داستانها را در سر تا سر قرآن تکرار می کند؟!

  • تا کی صدا و سیما ج.ا.ا اصرار دارد اصالت دینی – توحیدی نظام را زیر سئوال ببرد؟؟؟!!!
    ---
    تا کی باید دعای شرک آلود موسوم به دعای فرج که با جعل و دروغ ؛ ظالمانه به صاحب الزمان نسبت داده می شود با اصرار و گستاخی ؛ در جنگ پیوسته ی آشکار علیه محکمات قرآن از صدا و سیمای ج.ا.ا پخش گردد و آب از تکان نخورد و پیوسته با این اصرار غرض آلود شیطان پسند رسوا بر پخش این دعای جعلی دروغ ؛ اصالت دینی و توحیدی نظام ج.ا.ا زیر سئوال برود و در جهان اسلام ، بنفع صهیونیسم و استکبار ، برای نظام ج.ا.ا بدنامی ونفرت ایجاد کند؟؟؟!!!
    آیا دستگاه های نظارت دینی نظام ج.ا.ا ، که باید نسبت به حفظ حیثیت دینی این نظام احساس مسئولیت کنند ، تاکنون هیچ پیگیری عالمانه ای را انجام داده اند تا دریابند در پس این اصرار و اصرار بر پخش پیوسته ی انبوه من در آوردیها و خرافات و جعلیاتی که آشکار ضد محکمات قرآن و عقل اند در صدا و سیمای ج.ا.ا چه دستهای شیطان پرست مزدور پلید نهفته است؟؟؟!!!
    نقش مراجع دین در مقابل این اصرار بر دشمنی آشکار علیه محکمات قرآن و عقل چیست؟؟؟!!!

  • باکدام دلیل قطعی تصورات را یک اصل برای استنباط احکام و ابتکار اعتقادت دینی و مذهبی می دانیم؟!
    ---
    - چیره شدن طغیان حکومت تصورات ذهنی که به مرحله ی تصدیق منطقی نرسیده اند بر استنباط احکام و اعتقادات بنام دین ومذهب نزد توده های متدین منتسب به مذهب تشیع
    - و ابتکار مراسم و مناسک و شعایر خارج از قرآن در تضاد با آیات محکم و مفصل شناختهای فرهنگ اصیل الهی دین داری و مذهب داری قرآنی
    - و با نادیده گرفتن ملاک و معیارها و هشدار و نویدها و حد و مرزهای محکم و مفصل این شناختها در این ابتکارهای بشری اثبات ناپذیر
    - با چشم بستن به روی اصول متعارف فقهی شرعی استنباط
    - و سکوت و تشویق توجیه ناپذیر مراجع دین به روی فجایع هلاکت بار ؛ همیشه در جهان تشیع بی داد می کند
    - این رویه ی ضد قرانی بحکم خداوند در هشدارهای فراوان قرآن ؛ حاصل یک عمر دین داری و مذهب داری و نیکو کاری توده های متدین را همیشه تباه می کند
    - این رویه متضاد بامحکمات قرآن دین داری و مذهب داری این توده ها را بعلت غفلت از هشدارهای قرآن به گناهان کبیره ی نابخشودنی و به عذاب ابدی الهی در قیامت که جای هیچ جبران و توبه و اظهار پشیمانی نیست دچار می سازد
    - توجیه ناپذیر تر از همه ی این گناهان کبیره ی فاجعه بار بخشش ناپذیر ؛ رواج همیشگی این گناهان در ایران در سایه ی حکومتی است که با افتخار می گوید این کشور را بنام اسلام مدیریت می کند!!!

  • چپ و راست بدن فرد مهمه نه از دید ما. این نقاشی ثانیه 24 مشکل داره. (یعنی از دید ما باید اول طرف چپ بدن طرف رو رنگ بعد طرف راستش رو)