وقتی که می‌شنوم اسم مشهدو دلم میلرزه


بانوای : حاج میثم مطیعی
با زیر نویس عربی

بازنشر ویژه دهه‌کرامت و در آستانه فرارسیدن ولادت حضرت علی ابن موسی الرضا (علیه‌السلام)


+ 
10

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • بشر بدون استثنا با دانش ناچیز خود هیچ حقی برای دخل و تصرف در دین ناب خداوند ندارد
    ---
    همه ی افراد بشر بدون استثنا حتی پیامبران با تاکید آیات محکم و مغصل قرآن که در خطاب به پیامبر اسلام آمده اند ؛ دانش ناچیز دارند .
    بنا به دلایل قطعی غیر قابل انکار در همین آیات محکم و مفصل همه ی افراد بشر حتی پیامبران بدون استثنا ، بجز پیروی از وحی بی خدشه ی الهی که آخرین آن قرآن کریم است ؛ در زمینه های احکام و اعتقادات ثابت دین ناب خداوندهیچ حق و مجوزی برای افزودن احکام و اعتقادات جدید از جانب خود به این دین هرگز از خداوند دریافت نکرده اند .
    با دقت و تدبر و تامل لازم خرد گرا ؛ این آیات محکم و مفصل رسا و گویا و قابل درک را که ذیلا شماره های آنها ذکر گردیده اند با ترجمه مطالعه کنید ونتیجه بگیرید:
    آیات ۸۵ تا ۱۰۰ سوره إسراء و همچنان آیه ۳۶ سوره إسراء ونیز آیات ۱۵ و ۱۶ سوره یونس و آیه ۳ سوره قصص .
    اقدام بشر با به کار گیری تصورات آکنده از نقص به افزودن احکام و اعتقادات و مراسم و مناسک و شعایر جدید به دین ناب خداوند بی تردید نادیده گرفتن این آیات و نادیده گرفتن هشدارهای فراوان قرآن و دهان کجی به آیات محکم و مفصل الزام آفرین این کتاب هدایت الهی اسمانی و به بازیچه تبدیل کردن آیات و هشدارهای این کتاب است که سر انجام آن برای افراد وگروه هایی که مرتکب چنین اقدامی هلاکت بار می شوند بحکم خداوند در قرآن ؛ در قیامت عذاب ابدی نابخشودنی الهی است .
    این مرتکبان که خود را به دخالت در دین ناب خداوند دچار ساخته اند ، اگر در دنیا از گناه این دخالت توبه نکنند و به عدم بازگشت به این گناه به خداوند تعهد ندهند ؛ بحکم هشدارهای خداوند در قرآن ؛ در قیامت برای رهایی از عذاب شدید الهی هرگز از هیچ شفاعتی برخوردار نخواهند شد .
    آمیختن دین ناب خداوند با تصورات بشری بزرگ ترین گناه نابخشودنی است که بشر بعلت جهل به شناختهای محکم و مفصل الزام آفرین قرآن با گرفتار شدن در دام فریبها و نیرنگهای شیطان پلید بنام دین و مذهب مرتکب می شود .

  • شرط الهی استجابت دعا چیست؟
    ---
    دعاهای معتبر و بی خدشه بشرط وجود ایمان و پایبندی و عمل صادقانه ی دعا کنندگان به دین ناب و بی آلایش خداوند که شناختهای محکم و مفصل قرآن زبان گویای بی نقص آنند مستجاب می شوند .
    آمیختن دعا با آلاینده های بشری دین زدا مانند جعلیات و خرافات متضاد با شناختهای محکم و مفصل قرآن ؛ بنا بحکم تخلف ناپذیر خداوند در قرآن بجز گرفتار شدن به گناهان کبیره ی نابخشودنی و به مجازات تحمل ناپذیر ابدی این گناهان و تباهی حاصل یک عمر دین داری و نیکو کاری ؛ هیچ بازده دیگری نخواهد داشت .
    نمی توان با پشت کردن پیوسته به شناختهای قرآن و اصرار بر آلوده کردن دین ناب خدا با آلاینده های دین زدای بشری و با اصرار بر توبه نکردن از این رفتار دین زدای فاجعه بار ؛ از خداوند یگانه ذات اقدس حکیم و عادل مطلق توقع قبول عبادتها و استجابت دعا را داشت .
    شناختهای محکم و مفصل فرهنگ اصیل الهی دین داری و مذهب داری قرآنی تنها راهنمای بشر به دین و مذهب ناب خدا پسندانه اند .
    برای شناخت و آگاهی به درستی یا نادرستی هر حدیث و روایتی که به معصوم نسبت داده می شود باید آن را نخست به شناختهای قرآن که با موضوع و محتوای آن ذی ربط می باشند ارزیابی کرد و محک زد تا بشود اطمینان یافت نسبت آن به معصوم درست و از هرگونه جعل پاک است و بتوان شناخت هیچ تضادی با محکمات قرآن و با اصول متین منطقی استدلال عقلی هیچ تعارضی ندارد .

  • چرا مراجع دین در شغل خویش مسئولیت شناسی مثبت و سازنده ای از خود نشان نمی دهند؟؟؟!!!
    ---
    هنگامی که با دقت می بینید انتقادهای منطقی و روشنگریهای مستند به قرآن و عقل که در رسانه های همگانی پیوسته منتشر می شوند نزد مراجع دین و مذهب و نزد سایر متولیان آموزش و تبلیغ دین و مذهب هیچ بازتابی ندارند ؛ به حجم مسئولیت شناسی مثبت و سازنده ی این قشر که روزانه بگونه های مختلف ملیاردها پول از داراییها مردم و بیت المال را خرج خود و کارهای بی حاصل خویش می کنند ؛ پی می برید!!!
    اگر قرآن شناس هستید که به شناختهای محکم و مفصل فرهنگ دین داری و مذهب داری قرآنی آگاهی فراگیر دارد ؛ درک خواهید کرد این قشر در بی توجهی و بی تفاوتی به انتقادها و روشنگریهای قرآنی و عقلی تا چه اندازه در حق دین و مذهب و در حق خدا و پیامبر و اهل بیت مظلوم آن حضرت قصور فاجعه بار دین زدا و بدنام کننده داشته اند!!!

  • طبیعت انسان نماهایی که خون بز اخفش را در رگ دارند؟!
    ---
    انسان نماهایی که خون بز اخفش را در رگ دارند جان به جانشان هم بدمی همان بز اخفش اندً و هیچ راهنمایی قرآنی و عقلی طبیعت آنان را تغییر نمی دهد!!!
    دین داری و مذهب داری این گونه افراد انسان نما که اهمیت الهی محکمات قرآن و منطق عقل انسانی را ناچیز می شمارند نزد خداوند پشیزی ارزش ندارند .
    خداوند در قیامت بحکم آیات قرآنی 103 تا 106 سوره گهف این گروه را به عذاب ابدی نابخشودنی زیان کار ترینها گرفتار می کند.
    خداوند یگانه ذات اقدس حکیم مطلق در باره ی این گروه در قرآن کریم می فرماید: « وَلَقَدْ ذَرَأْنَا لِجَهَنَّمَ كَثِيرًا مِنَ الْجِنِّ وَالْإِنْسِ لَهُمْ قُلُوبٌ لَا يَفْقَهُونَ بِهَا وَلَهُمْ أَعْيُنٌ لَا يُبْصِرُونَ بِهَا وَلَهُمْ آذَانٌ لَا يَسْمَعُونَ بِهَا أُولَئِكَ كَالْأَنْعَامِ بَلْ هُمْ أَضَلُّ أُولَئِكَ هُمُ الْغَافِلُونَ » ﴿ آیه ۱۷۹ سوره أعراف ﴾ .

  • دین آموزی که به شیطان پرستی می انجامد
    ---
    اصرار بر دین داری و مذهب داری و دین و مذهب آموزی مخالف با محکمات قرآن و عقل بنا به بحکم رسا و گویای هشدارهای فراوان خداوند در سر تا سر قرآن این گونه دین داری و مذهب داری را تباه می و نابود می کند و عاملان چنین دی داری و مذهب داری و دین و مذهب آموزی را بحکم همین هشدارها به عذاب ابدی بخشش ناپذیر دچار می سازد .
    احادیث و روایات منقول از پیامبر اکرم واهل بیت آن حضرت اگر در تضاد با محکمات قرآن باشند بی تردید جعل و دروغ محض هستند و نسبت چنین احادیث و روایاتی به این بندگان مقرب حیثیت دینی و مذهبی آنان را نابود می کند و قدسیت الهی قرآن را می شکند و زمینه ساز بدنامی قرآن و بدنامی این بندگان مقرب درگاه خدا می گردد .
    آموزش دین و مذهب با نادیده گرفتن حقایق هشدارهای محکم و مفصل قرآن بی تردید پای گذاشتن در راه شیطان است و خداوند در قرآن عاملان چنین آموزشی را به دشمنان خدا و پیروان شیطان توصیف کرده و مشمول نفرین الهی دانسته است .
    آموزش دین داری و مذهب داری که هشدارهای قرآن را نادیده بگیرد اصالت الهی قرآن در آموزش دین و مذهب را نا دیده گرفته و بجای ترویج خدا پرستی ؛ شیطان پرستی را ترویج کرده است .
    آموزش دین و مدهب با روی آوردن به مجملات قرآن و با نادیده گرفتن حقایق محکم و مفصل ذی ربط این کتاب بی خدشه ی آسمانی و با روی آورن به تاویلهای باطنی متضاد با این محکمات ؛ شیوه دین آموزی را به پیروی از شیطان تبدیل می کند و بشر را در دامهای گسترده ی شیطان اسیر می سازد .

  • وقتی که سردبیران و کارگزاران رسانه ی همگانی از پخش کامنتهای قرآنی و عقلی منطقی که علیه مرتکبان گناه کبیره جعل و تزویر که بنام معصوم ترویج می کنند ؛ خود داری می نمایند باید بدانند محروم ساختن متدینان از محتوای این کامنتهای روشنگر چه پیامدهای شوم بخشش ناپذیری در قیامت برای آنان خواهد داشت .

  • هشدارهای الهی که بشر گنهکار جدی نمی گیرد و نابود می شود
    ---
    آیا تا کنون هیچ به ذهن ما خطور کرده که این افت و خیزها در مرگ و میر کرونایی امکان دارد گوشزد این حقیقت قرآنی باشند که اگر از گناهان بزرگ فاجعه آفرین نا بخشودنی توبه همیشگی نکنیم بی تردید بر مبنای هشدارهای خداوند در قرآن ؛ وباهای نابود کننده و سایر بلایای زمینی و آسمانی با قدرتی بیشتر ؛ همه گیر خواهند شد و نسل بشر گنهکار و خاموشان در مقابل گناه را نابود خواهند کرد .

  • گناه کبیره ای که خداوند هرگز آن را نمی بخشد
    ---
    خداوند یگانه ذات اقدس ّبا عظمت بی همتای جهان آفرینش در سر تا سر قرآن که قانون اساسی دین مبین اسلام است حتی به پیامبران هشدار داده است که سهیم سازی مقربان خدا در ویژگیهای منحصر به ذات اقدس او ؛ پنداری است که شیطان پلید با نیرنگهای خود بنام دین و مذهب به بشر القا می کند و بشر با پیروی از این نیرنگ شیطانی به بزرگ ترین ظلم در حق خداوند دچار می گردد که عذاب مجازات گناه آن در قیامت هیچ بخششی ندارد و هیچ شفاعتی نمی تواند پیروان این ظلم بزرگ را از این عذاب رهایی دهد .

  • به برخی از رسانه های همگانی کشور/ چهارشنبه 18/03/1401
    ---
    عظمت و تعظیم منحصر به یگانه ذات اقدس خداوند تقسیم پذیر نیستند
    ---
    خداوند در سر تا سر قرآن ؛ بشر حتی پیامبران را از گرفتار شدن به سهیم سازی آفریدگان درعظمت طبیعی و فرا طبیعی آفرینش جهان شمول یگانه ذات اقدس الهی و در تعظیم خدا گونه حتی مقرب ترین آفریدگان به خداوند با دلایل آشکار و انکار ناپذیر در هشدارهای محکم و مفصل وحی اصیل خودهمیشه پرهیز داده است .
    خداوند در این هشدارها حتی به پیامبران تاکید می کند که سهیم سازی بندگان در این عظمت و تعظیم گناه وظلمی است بزرگ و نابخشودنی و زمینه ساز تباهی حاصل عمر دین داری و مذهب داری و نیکو کاری آنان خواهد شد .
    دانش ناچیز بشر به او حق و اجازه نمی دهد که بجای خداوند برای دین ومذهب با انبوهی از من در آوردیها وجعلیات متضاد با قرآن و عقل از ساخته پرداخته های ذهن ناتوان خود ؛ مراسم و مناسک و شعایر ابتکار کند و به این ابتکارها تقدس بخشد و خود و همنوعان خود را با هزینه های کلان روزمره ی بی هیچ بازده مثبت و سازنده برای پیشبرد دین و مذهب و جامعه به انجام و پایبندی به این ابتکارهای پوچ وادار سازد!!!
    چنین هزینه های هدر رفته ی متضاد با اهداف الهی در وحی اصیل خداوند به پیامبران که آخرین آن قرآن کریم است هیچ نشانه ی محکم و مفصل و هیچ تایدی ندارند .
    این گونه هزینه های بی بازده که هیچ دلیل مستحکم قرآنی و عقلی ندارند در قرآن کریم اسراف و تبذیر نامیده شده و نزد خداوند ؛ منفور اند و عاملان آنها برادران شیاطین نامیده شده اند .
    توده های متدین وفا دار به دین و مذهب بعلت سکوت و خود داری مراجع و متولیایان آموزش دین و مذهب از افشای حقایق هشدارهای قران و خود دار آنان از اقدام به روشنگری قرآنی و عقلی پیرامون خطر من در آوردیها و جعلیات ؛ در گرداب هلاکت بار این ساخته و پرداخته های ذهن ناقص بشر گرفتار شده اند .
    بشر اگر وحی اصیل الهی را راهنمای خدا پسمدانه دین داری و مذهب داری خود قرار ندهد و به رهنمودهای رسا و گویا و سرشت نشین شناختهای قرآنی گوش جان فرا ندهد خود را بی هیچ یار و یاور و بی هیچ دستگیر نجات بخش در این گرداب هلاکت بار غرق خواهد کرد و بحکم خداوند در آیات قرآنی 103 تا 106 سوره کهف در قیامت با گروه زیانکار ترینها محشور خواهد شد .