شرایط امر به معروف و نهی از منکر چیه؟


پخش آیتم‌های «احکام به زبان ساده» از شبکه ٣ سیما


+ 
9

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • ما در فرهگ سازی دینی تا چه اندازه خدا پسندانه رفتار کرده ایم؟؟؟!!!
    ---
    هرگز نمی توان با در هم آمیختن فرهنگ رحمانی توحیدی با فرهنگ شیطانی منفور خرافه گستر شرک آلود خواستهای حیات بخش خدا را به جهان عرضه کرد و انتظار مدد الهی را داشت!!!
    تا حد رسوایی آشکار است که ما در آمیختن فرهنگ دین ناب رحمانی - توحیدی خدا با بدترین سوء استفاده های بشری متضاد با همه ی هشدارهای قرآن بنام بندگان مقرب والا مقام دین و در تاویل احادیث و روايات در تضاد با این هشدارها ؛ شهره ی آفاق هستیم .
    این وضع هلاکت بار سر انجام هیچ چیز برای ما باقی نگذاشته است که در محضر یگانه ذات اقدس احدیت به آن ببالیم و آنگاه در آن محضر قدسی بتوانیم پیامبر اسلام (ص) و اهل بیت مطهر آن حضرت را از خود خوشنود سازیم!!!
    اگر پیروی آگاهانه از شناختهای فرهنگ الهی اصیل دین داری و مذهب داری تحریف نشده ی قرآنی که حاکم و ناظر بر همه ی رفتارها و گفتارها و پندارهای دینی حتی منقولات منسوب به معصوم است نتواند ملاک خدا پسندانه بودن سنجش و ارزیابی رفتار دینی ما باشد چه چیز بی خدشه تری بجای آن می تواند جایگزین این ملاک شود؟؟؟!!!
    صدا و سیمای ملی در ج.ا.ا با چه ملاک و معیارهای سنجشی بی خدشه ی قرآنی و عقلی برنامه های دینی و مذهبی خود را برای پذیرفته شدن به جهان پیوسته عرضه می کند؟؟؟!!!

  • ولایت مداری دروغ دشمنان خدا و دشمنان پیامبر و دشمنان اهل بیت را نیک بشناسید
    ---
    پیروی خدا پسندانه از ولایت مداری پیامبر (ص) و سایر امامان مظلوم از اهل بیت مطهر آن حضرت (ع) در پیروی صادقانه از احکام و اعتقادات محکم و مفصل شناختهای فرهنگ دین داری و مذهب داری اصیل الهی قرآن تجسم می یابد ، و پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) ؛ وفا داران امین و جان نثار این فرهنگ و آموزش و تبلیغ محکمات آن به بشر بوده اند .
    اصرار بر پیروی از من در آوردیها و خرافات و جعلیات دین زدای غیر قابل اثبات و متضاد با فرهنگ مذکور و اصرار بر ترویج این ضد ارزشها که اسلام را وارونه و خرد گریز جلوه می دهند ؛ اصرار بر دشمنی آشکار با دین توحیدی خدا و اصرار بر دشمنی با پیامبر و دشمنی با اهل بیت مظلوم آن حضرت و گناه کبیره ی نابخشودنی و پیروی از شیطان پلید با دخالت گمراه کننده در دین و مذهب و ولایت مداری دروغ محض است .

  • شرط الهی استجابت دعا چیست؟
    ---
    دعاهای معتبر و بی خدشه بشرط وجود ایمان و پایبندی و عمل صادقانه ی دعا کنندگان به دین ناب و بی آلایش خداوند که شناختهای محکم و مفصل قرآن زبان گویای بی نقص آنند مستجاب می شوند .
    آمیختن دعا با آلاینده های بشری دین زدا مانند جعلیات و خرافات متضاد با شناختهای محکم و مفصل قرآن ؛ بنا بحکم تخلف ناپذیر خداوند در قرآن بجز گرفتار شدن به گناهان کبیره ی نابخشودنی و به مجازات تحمل ناپذیر ابدی این گناهان و تباهی حاصل یک عمر دین داری و نیکو کاری ؛ هیچ بازده دیگری نخواهد داشت .
    نمی توان با پشت کردن پیوسته به شناختهای قرآن و اصرار بر آلوده کردن دین ناب خدا با آلاینده های دین زدای بشری و با اصرار بر توبه نکردن از این رفتار دین زدای فاجعه بار ؛ از خداوند یگانه ذات اقدس حکیم و عادل مطلق توقع قبول عبادتها و استجابت دعا را داشت .
    شناختهای محکم و مفصل فرهنگ اصیل الهی دین داری و مذهب داری قرآنی تنها راهنمای بشر به دین و مذهب ناب خدا پسندانه اند .
    برای شناخت و آگاهی به درستی یا نادرستی هر حدیث و روایتی که به معصوم نسبت داده می شود باید آن را نخست به شناختهای قرآن که با موضوع و محتوای آن ذی ربط می باشند ارزیابی کرد و محک زد تا بشود اطمینان یافت نسبت آن به معصوم درست و از هرگونه جعل پاک است و بتوان شناخت هیچ تضادی با محکمات قرآن و با اصول متین منطقی استدلال عقلی هیچ تعارضی ندارد .

  • چرا مراجع دین در شغل خویش مسئولیت شناسی مثبت و سازنده ای از خود نشان نمی دهند؟؟؟!!!
    ---
    هنگامی که با دقت می بینید انتقادهای منطقی و روشنگریهای مستند به قرآن و عقل که در رسانه های همگانی پیوسته منتشر می شوند نزد مراجع دین و مذهب و نزد سایر متولیان آموزش و تبلیغ دین و مذهب هیچ بازتابی ندارند ؛ به حجم مسئولیت شناسی مثبت و سازنده ی این قشر که روزانه بگونه های مختلف ملیاردها پول از داراییها مردم و بیت المال را خرج خود و کارهای بی حاصل خویش می کنند ؛ پی می برید!!!
    اگر قرآن شناس هستید که به شناختهای محکم و مفصل فرهنگ دین داری و مذهب داری قرآنی آگاهی فراگیر دارد ؛ درک خواهید کرد این قشر در بی توجهی و بی تفاوتی به انتقادها و روشنگریهای قرآنی و عقلی تا چه اندازه در حق دین و مذهب و در حق خدا و پیامبر و اهل بیت مظلوم آن حضرت قصور فاجعه بار دین زدا و بدنام کننده داشته اند!!!

  • دین آموزی که به شیطان پرستی می انجامد
    ---
    اصرار بر دین داری و مذهب داری و دین و مذهب آموزی مخالف با محکمات قرآن و عقل بنا به بحکم رسا و گویای هشدارهای فراوان خداوند در سر تا سر قرآن این گونه دین داری و مذهب داری را تباه می و نابود می کند و عاملان چنین دی داری و مذهب داری و دین و مذهب آموزی را بحکم همین هشدارها به عذاب ابدی بخشش ناپذیر دچار می سازد .
    احادیث و روایات منقول از پیامبر اکرم واهل بیت آن حضرت اگر در تضاد با محکمات قرآن باشند بی تردید جعل و دروغ محض هستند و نسبت چنین احادیث و روایاتی به این بندگان مقرب حیثیت دینی و مذهبی آنان را نابود می کند و قدسیت الهی قرآن را می شکند و زمینه ساز بدنامی قرآن و بدنامی این بندگان مقرب درگاه خدا می گردد .
    آموزش دین و مذهب با نادیده گرفتن حقایق هشدارهای محکم و مفصل قرآن بی تردید پای گذاشتن در راه شیطان است و خداوند در قرآن عاملان چنین آموزشی را به دشمنان خدا و پیروان شیطان توصیف کرده و مشمول نفرین الهی دانسته است .
    آموزش دین داری و مذهب داری که هشدارهای قرآن را نادیده بگیرد اصالت الهی قرآن در آموزش دین و مذهب را نا دیده گرفته و بجای ترویج خدا پرستی ؛ شیطان پرستی را ترویج کرده است .
    آموزش دین و مدهب با روی آوردن به مجملات قرآن و با نادیده گرفتن حقایق محکم و مفصل ذی ربط این کتاب بی خدشه ی آسمانی و با روی آورن به تاویلهای باطنی متضاد با این محکمات ؛ شیوه دین آموزی را به پیروی از شیطان تبدیل می کند و بشر را در دامهای گسترده ی شیطان اسیر می سازد .