استاد خاتمی نژاد - آقایون مسئول بیدار شید!!


ما دیگه از این اینستاگرام خسته شدیم...

جهت مشاهده نماهنگ های بیشتر به سایت www.asre-zohur.ir مراجعه نمایید.


+ 
9

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • در دفاع از دین و مذهب ؛ قرآن و عقل باید رهنما باشند
    ---
    جناب آقای یزدِی...!!! برای حفظ حرمت و قدسیت دین خدا ؛ نظر شما را در باره درستی یا نادرستی هر نظری پیرامون مسائل دین و مذهب در حالی می توان پذیرفت که مستند به شواهد و قرائن قرآنی و عقلی قطعی معتبر باشد .
    دین و مذهب بازیچه نیستند که بشر با بهانه کردن نام انها با احساسات بی پایه خود و با هوا داری از افراد و گروه ها ی معینی بی هیچ یک از شواهد و قرآئن مذکور به خود جرئت و جسارت هتک حرمت آنها را بدهد یا بخشی از هم نوعان مخالف خود را جاهلانه برای ارضای احساسات خویش و خود نمایی و ارضای عده ای ناآگاه ؛ تهدید و ارعاب کند و با چنین رفتار ناشایست ضد قرآنی ؛ ارزشهای الهی را بدنام و منفور سازد .
    خدا پسندانه است در بحثهای دینی و مذهبی همیشه آیه قرآنی : « ادْعُ إِلَى سَبِيلِ رَبِّكَ بِالْحِكْمَةِ وَالْمَوْعِظَةِ الْحَسَنَةِ وَجَادِلْهُمْ بِالَّتِي هِيَ أَحْسَنُ إِنَّ رَبَّكَ هُوَ أَعْلَمُ بِمَنْ ضَلَّ عَنْ سَبِيلِهِ وَهُوَ أَعْلَمُ بِالْمُهْتَدِينَ ﴿ آیه۱۲۵ سوره نحل ﴾ را رهنما و هدایت گر خود قرار دهیم .

  • دولت دینی و مذهبی ما رسیدگی به وضع نهاد الهی خود را بی ارزش جلوه می دهد!!!
    ---
    دولت دینی و مذهبی ما چیزی که نزد آن ارزش رسیدگی را ندارد غرق شدن مردم در انحرافات و کج رویهای دینی و مذهبی دین زدا است که با خرافه گستری روز افزون دین و مذهب خدا پسندانه ای نزد مردم باقی نگذاشته و تمام دین داری و نیکو کاری مردم را بحکم هشدارهای قرآن تباه و نابود می کند و این مردم را در دنیا به گناهان نابخشودنی و در آخرت به عذابهای ابدی دچار می سازد!!!

  • پاسخ این چراهای سرنوشت ساز را نزد کدام دین شناس باید یافت؟!
    ---
    چرا در توصیه های همیشگی سطوح مختلف دین شناسان به متدینان هیچ بازتابی از هشدارهای شدید و سرنوشت ساز سر تا سر قرآن در باره دین داری و مذهب داری که خداوند با تاکید الزامی تخلف ناپذیر به بشر گوشزد کرده است ؛ یافت نمی شود؟!
    چرا متدینان با وجود این همه هشدار در قرآن در باره چگونگی دین داری و مذهب داری که خداوند دستورهای مؤکد آن را در شناختهای قرآن داده است به حال خود غرق در راه های انحراف و گمراهی فاجعه آفرین با جهل و نادانی رها شده اند؟1

  • ولایت مداری دروغ دشمنان خدا و دشمنان پیامبر و دشمنان اهل بیت را نیک بشناسید
    ---
    پیروی خدا پسندانه از ولایت مداری پیامبر (ص) و سایر امامان مظلوم از اهل بیت مطهر آن حضرت (ع) در پیروی صادقانه از احکام و اعتقادات محکم و مفصل شناختهای فرهنگ دین داری و مذهب داری اصیل الهی قرآن تجسم می یابد ، و پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) ؛ وفا داران امین و جان نثار این فرهنگ و آموزش و تبلیغ محکمات آن به بشر بوده اند .
    اصرار بر پیروی از من در آوردیها و خرافات و جعلیات دین زدای غیر قابل اثبات و متضاد با فرهنگ مذکور و اصرار بر ترویج این ضد ارزشها که اسلام را وارونه و خرد گریز جلوه می دهند ؛ اصرار بر دشمنی آشکار با دین توحیدی خدا و اصرار بر دشمنی با پیامبر و دشمنی با اهل بیت مظلوم آن حضرت و گناه کبیره ی نابخشودنی و پیروی از شیطان پلید با دخالت گمراه کننده در دین و مذهب و ولایت مداری دروغ محض است .

  • کو گوش شنوا