عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • بشر بدون استثنا با دانش ناچیز خود هیچ حقی برای دخل و تصرف در دین ناب خداوند ندارد
    ---
    همه ی افراد بشر بدون استثنا حتی پیامبران با تاکید آیات محکم و مغصل قرآن که در خطاب به پیامبر اسلام آمده اند ؛ دانش ناچیز دارند .
    بنا به دلایل قطعی غیر قابل انکار در همین آیات محکم و مفصل همه ی افراد بشر حتی پیامبران بدون استثنا ، بجز پیروی از وحی بی خدشه ی الهی که آخرین آن قرآن کریم است ؛ در زمینه های احکام و اعتقادات ثابت دین ناب خداوندهیچ حق و مجوزی برای افزودن احکام و اعتقادات جدید از جانب خود به این دین هرگز از خداوند دریافت نکرده اند .
    با دقت و تدبر و تامل لازم خرد گرا ؛ این آیات محکم و مفصل رسا و گویا و قابل درک را که ذیلا شماره های آنها ذکر گردیده اند با ترجمه مطالعه کنید ونتیجه بگیرید:
    آیات ۸۵ تا ۱۰۰ سوره إسراء و همچنان آیه ۳۶ سوره إسراء ونیز آیات ۱۵ و ۱۶ سوره یونس و آیه ۳ سوره قصص .
    اقدام بشر با به کار گیری تصورات آکنده از نقص به افزودن احکام و اعتقادات و مراسم و مناسک و شعایر جدید به دین ناب خداوند بی تردید نادیده گرفتن این آیات و نادیده گرفتن هشدارهای فراوان قرآن و دهان کجی به آیات محکم و مفصل الزام آفرین این کتاب هدایت الهی اسمانی و به بازیچه تبدیل کردن آیات و هشدارهای این کتاب است که سر انجام آن برای افراد وگروه هایی که مرتکب چنین اقدامی هلاکت بار می شوند بحکم خداوند در قرآن ؛ در قیامت عذاب ابدی نابخشودنی الهی است .
    این مرتکبان که خود را به دخالت در دین ناب خداوند دچار ساخته اند ، اگر در دنیا از گناه این دخالت توبه نکنند و به عدم بازگشت به این گناه به خداوند تعهد ندهند ؛ بحکم هشدارهای خداوند در قرآن ؛ در قیامت برای رهایی از عذاب شدید الهی هرگز از هیچ شفاعتی برخوردار نخواهند شد .
    آمیختن دین ناب خداوند با تصورات بشری بزرگ ترین گناه نابخشودنی است که بشر بعلت جهل به شناختهای محکم و مفصل الزام آفرین قرآن با گرفتار شدن در دام فریبها و نیرنگهای شیطان پلید بنام دین و مذهب مرتکب می شود .

  • دولت دینی و مذهبی ما رسیدگی به وضع نهاد الهی خود را بی ارزش جلوه می دهد!!!
    ---
    دولت دینی و مذهبی ما چیزی که نزد آن ارزش رسیدگی را ندارد غرق شدن مردم در انحرافات و کج رویهای دینی و مذهبی دین زدا است که با خرافه گستری روز افزون دین و مذهب خدا پسندانه ای نزد مردم باقی نگذاشته و تمام دین داری و نیکو کاری مردم را بحکم هشدارهای قرآن تباه و نابود می کند و این مردم را در دنیا به گناهان نابخشودنی و در آخرت به عذابهای ابدی دچار می سازد!!!

  • پاسخ این چراهای سرنوشت ساز را نزد کدام دین شناس باید یافت؟!
    ---
    چرا در توصیه های همیشگی سطوح مختلف دین شناسان به متدینان هیچ بازتابی از هشدارهای شدید و سرنوشت ساز سر تا سر قرآن در باره دین داری و مذهب داری که خداوند با تاکید الزامی تخلف ناپذیر به بشر گوشزد کرده است ؛ یافت نمی شود؟!
    چرا متدینان با وجود این همه هشدار در قرآن در باره چگونگی دین داری و مذهب داری که خداوند دستورهای مؤکد آن را در شناختهای قرآن داده است به حال خود غرق در راه های انحراف و گمراهی فاجعه آفرین با جهل و نادانی رها شده اند؟1

  • رائفی پور کیست و چه می کند؟؟؟!!!
    ---
    رانفی پور که خود را در قالب یک شخص انقلابی و متفکر دینی و مذهبی همیشه نشان می دهد ؛ متاسفانه با بی توجهی به انتقادهای منطقی که از روش و طرز تفکر او می شوند آشکار ثابت کرده است که یک فرد خود محور و خود بزرگ بین است که بجز برای سخنان خود ؛ برای هیچ سخن و نصیحت قرآنی و منطقی مشفقانه هیچ ارزشی نمی شناسد .
    این روش عقل ستیز که رائفی پور پیشه ی همیشگی خود کرده است او را از شایستگی داشتن ویژیگیهای فرد انقلابی و متفکر خرد گرا فرو می افکند و درستی ایمان او را به خدا و حقایق حیاتی و سرنوشت ساز قرآن زیر سئوال می برد .

  • باسلام به ساحت امام زمان وعرض ادب وارادت به دوستداران اهل بیت علیه السلام،کاملا با سخنان استاد رائفی پور موافقم ،آبرو ریزی برای یک مومن از گناهان کبیره است،خداوند بخشنه مهربان هم رحمان ورحیمه وهم شدیدالعقابه،کسی که آبروی کشور ومردمشو میبره باید مجازات بشه

  • در دفاع از دین و مذهب ؛ قرآن و عقل باید رهنما باشند
    ---
    جناب آقای یزدِی...!!! برای حفظ حرمت و قدسیت دین خدا ؛ نظر شما را در باره درستی یا نادرستی هر نظری پیرامون مسائل دین و مذهب در حالی می توان پذیرفت که مستند به شواهد و قرائن قرآنی و عقلی قطعی معتبر باشد .
    دین و مذهب بازیچه نیستند که بشر با بهانه کردن نام انها با احساسات بی پایه خود و با هوا داری از افراد و گروه ها ی معینی بی هیچ یک از شواهد و قرآئن مذکور به خود جرئت و جسارت هتک حرمت آنها را بدهد یا بخشی از هم نوعان مخالف خود را جاهلانه برای ارضای احساسات خویش و خود نمایی و ارضای عده ای ناآگاه ؛ تهدید و ارعاب کند و با چنین رفتار ناشایست ضد قرآنی ؛ ارزشهای الهی را بدنام و منفور سازد .
    خدا پسندانه است در بحثهای دینی و مذهبی همیشه آیه قرآنی : « ادْعُ إِلَى سَبِيلِ رَبِّكَ بِالْحِكْمَةِ وَالْمَوْعِظَةِ الْحَسَنَةِ وَجَادِلْهُمْ بِالَّتِي هِيَ أَحْسَنُ إِنَّ رَبَّكَ هُوَ أَعْلَمُ بِمَنْ ضَلَّ عَنْ سَبِيلِهِ وَهُوَ أَعْلَمُ بِالْمُهْتَدِينَ ﴿ آیه۱۲۵ سوره نحل ﴾ را رهنما و هدایت گر خود قرار دهیم .

  • ما در فرهگ سازی دینی تا چه اندازه خدا پسندانه رفتار کرده ایم؟؟؟!!!
    ---
    هرگز نمی توان با در هم آمیختن فرهنگ رحمانی توحیدی با فرهنگ شیطانی منفور خرافه گستر شرک آلود خواستهای حیات بخش خدا را به جهان عرضه کرد و انتظار مدد الهی را داشت!!!
    تا حد رسوایی آشکار است که ما در آمیختن فرهنگ دین ناب رحمانی - توحیدی خدا با بدترین سوء استفاده های بشری متضاد با همه ی هشدارهای قرآن بنام بندگان مقرب والا مقام دین و در تاویل احادیث و روايات در تضاد با این هشدارها ؛ شهره ی آفاق هستیم .
    این وضع هلاکت بار سر انجام هیچ چیز برای ما باقی نگذاشته است که در محضر یگانه ذات اقدس احدیت به آن ببالیم و آنگاه در آن محضر قدسی بتوانیم پیامبر اسلام (ص) و اهل بیت مطهر آن حضرت را از خود خوشنود سازیم!!!
    اگر پیروی آگاهانه از شناختهای فرهنگ الهی اصیل دین داری و مذهب داری تحریف نشده ی قرآنی که حاکم و ناظر بر همه ی رفتارها و گفتارها و پندارهای دینی حتی منقولات منسوب به معصوم است نتواند ملاک خدا پسندانه بودن سنجش و ارزیابی رفتار دینی ما باشد چه چیز بی خدشه تری بجای آن می تواند جایگزین این ملاک باشد؟؟؟!!!

  • به خبر فوری در باره :/ زندگی خواننده ای که میلیون ها نفر را دلتنگ حرم امام رضا کرد/ چهارشنبه 01/04/1401
    ---
    بزرگ ترین ظلم در حق پیامبر و اهل بیت آن حضرت چیست؟!
    ---
    مایه ی بر انگیختن بسی خشم خداوند و غم و اندوه وبیزاری فراوان پیامبر اسلام و امامان از عترت مطهر آن حضرت است که بجای معرفی این بندگان مقرب بعنوان پاسداران امین دین خدا و بحکم قرآن ؛ جان نثاران در راه آموزش و تبلیغ احکام و اعتقادات این یگانه کتاب آسمانی مصون از هر گونه تحریف و بجای الگو گیری از این پاسداری و امانت داری و جان نثاری ؛ آنان را در تضاد با روشنگریهای آشکار و محکم و مفصل سر تا سر قرآن و در تعارض با احکام متین منطق عقل ابزار رساندن بشر به خواستهای دنیوی معرفی کنیم .
    بزرگ ترین گناه است که حیثیت دینی و مذهبی این بزرگان والا مقام فدایی دین خدا را با بد ترین سوء استفاده ها و دروغهای بشری آز نام آنان این بندگان را به بازیچه ی من در آوردیها و خرافات و جعلیات شیطانی کاسبان حرام خور شیاد دین و مذهب فروش تبدیل نماییم.
    ما باسهیم ساختن این بندگان در ویژگیهای منحصر به خداوند با نادیده گرفتن هشدارهای قرآن ؛ این مظلومان را با مشتی از احادیث جعلی غیر قابل اثبات ساخته و پرداخته ی دین فروشان ؛ خرافه گستر جلوه می دهیم و بدنام می کنیم .

  • آقای رائفی پور ؛ هتاکی را با منطق قرآن و عقل و معصوم پاسخ دهید!
    ---
    آقای رائفی پور سخنان شما بر علیه هتاکان ؛ در تضاد با شیوه ی دینی و اخلاقی پیامبر اسلام (ص) و امامان (ع) از اهل بیت آن حضرت در برخورد با مخالفان حتی با دشمنان است .
    پاسخ شما به هتاکی ، با تهدید تهی از هرگونه بحث علمی قرآنی و منطقی ؛ همان چیزی است که دشمنان می خواهند تا هرزه گوییهای منطق ستیز خود را رواج دهند و برای این هرزه گوییها بیشتر مشتری پیدا کنند!!!

  • به برخی از رسانه های همگانی کشور/ جمعه 31/04/1401
    ---
    آیا آقای رائفی پور معصوم است؟!
    ---
    آیا آقای رائفی پور خود را معصوم و تافته ی جدا بافته ی برتر از ملت می داند که با بی تفاوتی به هیچ انتقاد منطقی بر سخنان خود پاسخ نمی دهد؟!
    آقای رائفی پور در این رفتار ناهنجار دین گریز از کی الگو می گیرد و این گونه رفتار را با کدام آیات اخلاقی قرآن و با پیروی از کدام قسمت از سنت معتبر پیامبر اسلام و اهل بیت مطهر آن حضرت توجیه می کند؟!