مستند صوتی شنود | قسمت پانزدهم


مستند صوتی شنود
تجربه نزدیک به مرگ یک مسئول امنیتی در بیمارستان بقیه الله تهران

تجربه‌گر کتاب شنود در پی حذف برخی قسمت‌های این کتاب توسط ارشاد و نامفهوم شدن برخی قسمت‌های آن و همچنین بیان برخی مطالب گفته نشده، تصمیم به روایت صوتی تجربه خود گرفته‌ است و استاد امینی‌خواه مستندات روایی مرتبط با تجربه را بیان می‌دارد.

مشاهده تمامی جلسات:
Roshangari.ir/group/ms-shonood


+ 
127

- 
7

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • Houshana 02/8/15 ساعت 20:10

    سلام.
    نمیدونم که هنوز مسئولین این سایت هنوز به این سایت سر میزنند یا نه ولی برداشت من از واقعه دوم که آب حیوانات رو با خودش آورد و آب رفت و حیوانات ماندند. می‌تواند کنایه از آمدن یهودی های صهیونیست به فلسطین با کشتی ها. ابتدا اینها دوستانه آمدند و حتی فلسطینی ها متوجه نبودند ولی یهو همین یهودی ها پس از مدتی اسلحه به دست به کشتن و اخراج فلسطینی زدند و مردم اصلی رو از فلسطین بیرون کردند و خودشان در این خانه ها ساکن شدند.
    فرار انسان از همدیگر می‌تواند وجود ترس از همدیگه باشه. که عده ای با جاسوسی از همدیگه در خدمت اسرائیل هستند. و واقع سوم همین برجام و ما زبان دنیا رو متوجه میشیم و... الخ

  • بسیار عالی و عبرت آموز
    آیا این روایات نقل شده نشانه از نشانه های ظهور حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف نیز هست؟؟؟

  • سلام فرشته اي به نام عيساييل داريم؟ يكي از دوستان خواب فرشته اي به اين نام ديده؟

  • درست فرمودید در مورد اینکه شیطان میاد سراغ ما وقتی در موردش صحبت کنیم، منم وقتی ۲۰ سالم بود یک مدت شیطان را لعنتش می کردم و نصف شب ریختن سرم و کتکم زدند البته من سرم زیر پتو بود و از ترس نمی آمدم بیرون و فقط با یاد خدا و بسم الله الرحمن الرحیم گفتن و صدا زدن ائمه رفتند
    و جنگ هم که دیدید به ایران حمله کردند ، همین تهاجم همه جانبه و جنگ نرم هست که همه بی تفاوت دارند در دنیای مجازی و واقعی زندگی خود را به سبک دلخواه آمریکا و اسرائیل می کنند و اصلا ارزشهای حقیقی اسلام ناب براشون مهم نیست و فکر نماز و روزه روزمره و سایر مسائل دنیوی هستند ،و اصلا دشمنی شیطان با شیعیان و اصل دین الهی و امام زمان ع و انقلاب ایران که اصل و هدفش حکومت مهدوی بود و خواهد بود را درک نمی کنند و متاسفانه یکجورهایی کاملا بی اعتقاد و بی تفاوت شدند به این مسائل الهی و جنگ حزب شیطان و حزب الله .