مستند صوتی شنود | قسمت شانزدهم


مستند صوتی شنود
تجربه نزدیک به مرگ یک مسئول امنیتی در بیمارستان بقیه الله تهران

تجربه‌گر کتاب شنود در پی حذف برخی قسمت‌های این کتاب توسط ارشاد و نامفهوم شدن برخی قسمت‌های آن و همچنین بیان برخی مطالب گفته نشده، تصمیم به روایت صوتی تجربه خود گرفته‌ است و استاد امینی‌خواه مستندات روایی مرتبط با تجربه را بیان می‌دارد.

مشاهده تمامی جلسات:
Roshangari.ir/group/ms-shonood


+ 
152

- 
6

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • بسیار عالی و آموزنده بود برای بنده خدا خیرتون بده. یا علی

  • با سلام و احترام ممنون بابت نشر این مطالب عالی خدا خیرتون بده اصلا نوع نگاه و توجه ما نسبت به شیطان خیلی عوض شد الان تا میخوام یه کاری انجام بدم یا یه چیزی بگم بخصوص وقتی که عصبانی هستم زود یاد شیطان پس گردنم میفتم و سعی میکنم کارام با فکر بیشتری انجام بدم
    البته خدا کنه فراموش نکنم و برام عادی نشه!
    من فایل های صوتی حاج آقا امینی رو درباره کتاب انسوی مرگ هم شنیدم البته خدا رو شکر که اول فایل صوتی رو گوش کردم بعد کتابش خریدم و خوندم که خیلی از جاها که برام مبهم بود با توضیحات ایشون روشن میشد.
    خدا به همه شما خیر دنیا وآخرت رو عنایت کند و انشاالله از یاران امام زمان عج باشید.

  • یک سوال فکرمو درگیر کرده. خداوند عادله. پس چرا بابت زخم زبان شما به همسرتان بابت مریضیش که یک ماشینم میخوای بخری ایرادشو میگن. چرا خداوند بچه بی گناه رو عذاب کرد ک بواسطه اون شما بطوری. اون بچه گناهش چی بوده؟

  • Houshana 02/8/15 ساعت 20:29

    سلام.
    من نمیدونم حکمت خدا چیه ولی برداشت من اینه که خود شرع مقدس اسلام به مرد یا زن این حق رو داده که اگر پسر و یا دختر موردی داشته باشن که باید گفته می‌شده ولی نگفتن به راحتی می‌شود زن را طلاق داد و یا زن از مرد طلاق بگیره. ولی روای زمانی تنبیه شد که با خدا عهد بسته بود که بخاطر خدا و بخاطر رضای خدا تحمل کنه و به نوعی که روای گفت با خدا معامله کرد ولی زد زیر عهد و پیمانش با خدا.
    دوم اینکه راوی جگر گوشه ی کسی رو با حرفش سوزانده بود و خدا هم جگر گوشه اش رو سوزاند که زخم زبان از زخم شمشیر بدتر است. و از طرفی بچه ای که قاعدتا باید نابینا می بود ولی باز خداوند به واسطه توبه چشمان کودک را شفا داد.
    زخم فیزیکی، زخم شمشیر خوب میشه مدتی درد و رنج تحمل میکنی و خوب میشه که حتی اثرش هم گاهی نمی مونه. ولی زخم زبان هیچگاه خوب نمیشه هیچگاه از یاد نمیره و حتی موقعی هم طرف رو بخشیدی باز وقتی به یادت میاد عذاب میکشی. خلاصه این برداشت من بود.

  • خیلی ممنون، ان شالله خیر ببینید . التماس دعا

  • چی بگم مسلمون . قد هزار سال سخنرانی ،مطالعه ، خداوند رحمان اومد نشست تو قلب خودم و خانواده لطفاً خسته نشید .
    چقدر خدا خداست. چقدر خوبو مهربونه . دم همتون گرم