عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • قرآن حقیقت دشمنان روشنگریهای قرآنی را چگونه رسوا کرده است؟
    ---
    همه ی خرافه پرستان دشمن سرسخت روشنگریهای قرآن که بر ترویج من در آوردیها و خرافات و جعلیات قرآن ستیز و خرد گریز پوچ ساخته و پرداخته دانش ناچیز ذهن ناتوان بشر با لجاحت دیوانه وار اصرار می ورزند ؛ حقیقت خود را در این آیات قرآنی که ذیلا آورده شده اند بشناسند ؛ شاید از عاقبت شوم آخرت خویش پیش از نابود کردن فرصت در این دنیا درس عبرت بیاموزند و پیش ازگرفتار شدن به عذاب الهی در دنیا ، قبل از مرگ از این دشمنی شیطان پسند از خداوند آمرزش بخواهند و در درگاه جهان شمول خداوند توبه کنند ؛ شاید از عذاب شدید ابدی و نابخشودنی الهی در فردای قیامت رهایی یابند .
    « وَقَالَ الَّذِينَ كَفَرُوا لَا تَسْمَعُوا لِهَذَا الْقُرْآنِ وَالْغَوْا فِيهِ لَعَلَّكُمْ تَغْلِبُونَ . فَلَنُذِيقَنَّ الَّذِينَ كَفَرُوا عَذَابًا شَدِيدًا وَلَنَجْزِيَنَّهُمْ أَسْوَأَ الَّذِي كَانُوا يَعْمَلُونَ . ذَلِكَ جَزَاءُ أَعْدَاءِ اللَّهِ النَّارُ لَهُمْ فِيهَا دَارُ الْخُلْدِ جَزَاءً بِمَا كَانُوا بِآيَاتِنَا يَجْحَدُونَ . وَقَالَ الَّذِينَ كَفَرُوا رَبَّنَا أَرِنَا اللَّذَيْنِ أَضَلَّانَا مِنَ الْجِنِّ وَالْإِنْسِ نَجْعَلْهُمَا تَحْتَ أَقْدَامِنَا لِيَكُونَا مِنَ الْأَسْفَلِينَ » ﴿ آیات ۲۶ تا ۲۹ سوره فصلت ﴾ .

  • کدام گروه خدا شناس باید مذهب مظلوم تشیع را از لوث ضد ارزشها پاکسازی کند؟!
    ---
    هدف بنیادین همیشگی دفاع قرآنی از مکتب توحیدی تشیع علوی ؛ پاکسازی این مذهب از لوث من در آوردیها و خرافات و جعلیات دین زدای متضاد با شناختهای قرآن است که این مذهب را قرنها است در خود در نوردیده اند.
    وابستگی دین زدای تهی از هرگونه تعقل به این ضد ارزشهای کفر آمیز و شرک آلود آشکار آمیخته به دین و مذهب ؛ دامن گیر اکثریت مطلق جوامع شیعه در جهان و حتی همه ی سطوح دین شناسان این مذهب نیز شده است .
    اصرار ؛ قرآن ستیز و خرد گریز به بقای این وابستگی که تعصب پوچ و بی بنیاد محض است ؛ بحکم قرآن حاصل عمر اکثریت مذکور از دین داری و نیکو کاری را تباه می کند و آنان را اگر در دنیا توبه ی نصوح نکنند به شدید ترین عذاب نابخشودنی الهی در قیامت دچار می سازد.
    بسیار بهت آور و غم انگیز است که انبوهی از مناسک و مراسم و شعایر من در آوردی و جعلی ضد قرآن و عقل بنام مذهب قرنها است مذهب مظلوم تشیع را از اصالت توحیدی الهی تهی کرده است ؛ ولی تا کنون هیچ دین شناس خدا پرستی از درون ملیونها دین شناس با نفوذ منتسب به این مذهب برای محو این مظلومیت بزرگ محض رضای خدا قیام نکرده است ؛ گو این که همه ی ضد ارزشهای دین زدای تحریم شده در قرآن به ارزش تبدیل شده اند!!!

  • حقیقت رقیب تراشی برای خداوند ؛ چیست؟
    ---
    اگر در محتوای هر سخنی بنام دین و مذهب نتوان انسجام و هماهنگی این محتوا را با ویژگیهای توحید عبودیت و توحید ربوبیت و توحید الوهیت که در خدا شناسی قرآن آشکار آمده اند به اثبات رساند ؛ بی تردید چنین سخنی از هر لحاظ رقیب تراشی برای یگانه ذات اقدس خداوند است .
    خداوند حکیم و دانای مطلق در آیات محکم و مفصل هشدارهای فراوانی ، که در سر تا سر قرآن آمده اند ؛ سرنوشت ابدی شوم مرتکبان گناه کبیره ی نابخشودنی رقیب تراشی را با زبان کاملا ساده و رسا و گویا و قابل درک و اثبات پذیر و مستدل بیان نموده و اتمام حجت کرده و هیچ بهانه ای را برای توجیه این گناه هلاکت بار در اختیار بشر قرار نداده است .
    مهم ترین اولویت وظیفه ی پیامبر گونه ی همه ی مراجع دین شناسی و همه ی متولیان آموزش و تبلیغ دین ؛ آگاه سازی متدینان به عواملی است که راه و زمینه های گرفتار شدن بشر به گناه بزرگ نابخشودنی دین زدای رقیب تراشی را پیوسته هموار می سازند وحاصل یک عمر دین داری و نیکو کاری متدینان را بحکم خداوند در قرآن تباه می کنند .
    به آیات محکم و مفصل : ﴿ ۱۰۳ تا ۱۰۶ سوره کهف و ۶۵ سوره زمر و ۷۲ سوره مائده ﴾ با دقت و تأمل عالمانه بنگریم و با عقل عدالت گرای خود در باره ی سرنوشت شوم ابدی که خداوند برای مرتکبان گناه کبیره ی رقیب تراشی آماده ساخته است عالمانه قضاوت کنیم .
    باید وضعیت آینده خود را در قیامت با این آیات ، محض رضای خدا ، منصفانه بسنجیم و از هم اکنون که فرصت برای باز نگری و سنجیدن رفتار دینی حاصل عمر خود در اختیار داریم به سامان بخشیدن بهینه ی خدا پسندانه به این وضعیت تا فرصت از دست نرفته است بی درنگ با بهره گیری از هدایتهای شناختهای قرآن به چاره سازی بپردازیم.
    هرگز نباید اجازه داد ؛ من در آوردیها و خرافات و جعلیات دین زدای بشری متضاد با شناختهای قرآن که در همه جا رواج فراگیر دارند ؛ ما را از فرصت بهره گیری بهینه از این شناختها باز دارند و سر انجام ما را دچار هلاکت ابدی کنند .

  • به پایگاه خبر فوری در باره موضوع:/ روزنامه لبنانی الاخبار مطرح کرد؛ هراس از نفوذ مفاهیم سیاسی قوی «سلام‌ فرمانده» در سراسر جهان/ چهارشنبه 05/05/1401
    ---
    کدام مفاهیم مراسم و شعایر دینی بشری خدا پسندانه اند؟
    ---
    مراسم و شعایری که بشر بنام دین و مذهب ابتکار می کند ؛ تنها بشرط هماهنگی و انسجام کامل با شناختهای توحیدی الهی اصیل فرهنگ دین داری ومذهب داری وحی تحریف نشده خداوند می توانند بی خدشه و خدا پسندانه باشند .
    اصل غفلت ناپذیر در این هماهنگی و انسجام ؛ تهی و پاک بودن مفاهیم این مراسم و شعایر از هرگونه دروغ و جعل وخرافه ی متضاد با شناختهای وحی توحیدی الهی است .
    اگر در این مفاهیم ابتکاری بشر نشانه های ی شرک الود و کفر آمیز رقیب تراشی از آفریدگان مقرب و غیر مقرب برای یگانه ذات اقدس خداوند جهان آفرینش ، در زمینه ی آگاهی به حقایق نهانهای جهان ودر زمینه ی دخل و تصرف فرا طبیعی در آفریده های جهان که تنها به خداوند منحصر اند ؛ جای داده شده و ادعا شده باشند ؛ بی تردید چنین ادعایی ؛ رقیب تراشی برا یگانه ذات اقدس خداوند جهان آفرینش است .
    هرگونه رقیب تراشی برای خداوند در ویژيگیهای منحصر به یگانه ذات اقدس او ؛ بحکم وحی توحیدی اصیل الهی در رسالت همه ی پیامبران ؛ بزرگ ترین ظلم در حق این ذات الهی و بزرگ ترین گناه نا بخشودنی است .
    در وحی الهی بی خدشه ی همه ی بشر حتی پیامبران را تهدید شده اند ؛ اگر خود را به هر گونه ای به گناه کبیره ی این رقیب تراشی گرفتار کنند ؛ بی تردید خداوند حاصل نیکو کاریهای همه ی عمر آنان را در دنیا تباه خواهد کرد و در آخرت آنان را به عذاب ابدی نابخشودنی زیانکار ترینان دچار خواهد ساخت .
    مهم ترین وظیفه پیامبر گونه ی همه مراتب متولیان آموزش و تبلیغ دین الهی است که همیشه همه ی دین داران را از خطر تباه کننده ی نادیده گرفتن شناختهای توحیدی وحی اصیل الهی دین داری که غفلت از انها بی تردید بشر را با دخالت پیوسته ی شیطان به ارتکاب گناه کبیره رقیب تراشی برای یگانه ذات اقدس خداوند دچار می سازد ؛ با یادآوری حقایق توحیدی این شناختها که بنیادی ترین هدف همه رسالتهای آسمانی هستند ، در هر مجلس و محفل و در همه ی رسانه های همگانی ؛ همیشه پرهیز و هشدار دهند .