سخنان رحیم پور ازغدی در مورد لیبرال های مذهبی!


در زمان معاویه گروهی تشکیل شدند و مذهبی ایجاد کردند به نام مذهب مرجئه.

به زبان ساده آن‌ها جماعتی بودند که احکام را ساده می‌گرفتند و می‌گفتند لازمه مسلمانی فقط ایمان است و بس، اگر کسی گناهی انجام داد هر چند کبیره باشد به ایمان او ضرری نمی‌رسد...

از ابو مسروق نقل شده که:

حضرت صادق «علیه السلام» از من درباره اهل بصره پرسید که (بر) چه (مذهبى ) هستند؟ عرض کردم: مرجئه و قدریه و حروریه، فرمودند: خدا لعنت کند این ملت‌های کافر مشرک را به هیچ وجه خدا پرست نیستند... با آنها همنشين نشويد- يعنى با مرجئه- خدا آن‌ها را لعنت كند و لعنت كند ملّتهاى مشركى كه خدا را در هيچ موضوعى از موضوع‌ها نمى‏پرستند.[1]

پی نوشت :

[1]اصول کافی ج۲ ص۳۷۸


+ 
23

- 
1
ارسال در 1401/5/20 ساعت 12:52 2022-8-11 12:52:50

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • ترفندجدید صهیونیسم و استکبار جهانی علیه رهبر انقلاب اسلامی ایران
    ---
    صهیونیسم و استکبار جهانی با سوء استفاده از نام مقتدی صدر و از نام مرجع دینی عراقی آیت الله سید کاظم حائری که جریان مقتدی صدر از او تقلید می کند با صادر کردن بیانیه ی مرموزی مذبوحانه تلاش کرده اند در ترفند پلید شیطانی ؛ فتنه و آشوبهای أخیر دامن گیر کشور عراق را تلویحا به رهبر انقلاب اسلامی ایران نسبت بدهند .

  • این آقا چرا اینقدر با دماغش صدا در میارە؟
    به نظر من خیلی زشت است

  • دین ناب و بی نقص خداوند کدام است؟
    ---
    خداوند با اتمام همه ی حجتها به بشر در شناختهای محکم و مفصل فرهنگ دین داری و مذهب داری اصیل قرآنی که آخرین وحی تحریف نشده ی الهی است در آیه ۳ سوره مائده که در منطقه غدیر خم بر پیامبر اسلام نازل گرید ؛ اسلام را با احکام و اعتقادات قرآنی ابلاغ شده به پیامبر تا آن زمان ؛ دینی به کمال رسیده تعریف کرده است .
    این تعریف به این معنا است که هر حکم و اعتقادی خارج از قرآن از هر بنده ای که نقل یا ابتکار شده باشد ؛ فراورده ی محض ذهن ناتوان بشر است و جزو دین خدا نیست و هیچ دلیل قطعی الدلاله ای در قرآن نیست که کمالیت قرآن را نقض کند .
    تکیه به مجملات قرآن و به احادیث و روایات متضاد با شناختهای قرآن و به اجتهادهای ناقص دین شناسان ، بعلت دانش ناچیز بشر ، هرگز نمی تواند کمالیت دین خدا را نقض کند.
    بسیاری از شواهد وقراین و دلایل قرآنی و عقلی همین کمالیت را تایید و تاکید می کنند و ادعاهای مخالف این کمالیت در پرتو همین شواهد و قراین و دلایل سبب همه ی مصیبتها وفجایعی است که در طول بیش از 14 قرن امت مسلمان از آن رنج می برد و دستاویز دشمنان این امت برای ایجاد تفرقه و فتنه های خانمان بر افکن و کشتار و ویرانگری و آوارگی میان پیروان مذاهب مختلف منتسب یه اسلام شده است .
    بغرنج و غیر قابل درک و اثبات ناپذیر شدن دین بعلت افزودن اجتهادهای ناقص بشر با احکام و اعتقادات ابتکاری مذاهب مختلف منتسب به اسلام ؛ بحکم قرآن عامل اساسی گمراهی و انحراف و بیزاری بشر از دین و مذهب است .

  • کتمان کنندگان حقایق روشنگریهای قرآن هیچ فکری برای حساب حتمی آخرت خویش کرده اند؟!
    ---
    اگر کارگزاران سایت رسانه ی همگانی مجاز شما که مدعی ایمان به خدا و حساب روز قیامت هستند ؛ توجیه قرآنی و عقلی برای خود داری از پخش روشن گریهای دینی و مذهبی مبتنی بر قرآن و عقل نداشته باشند ؛ بدانند در فردای قیامت از رویا رویی با سرنوشت و مجازات شوم ابدی کتمان کنندگان حقایق شناختهای محکم و مفصل قرآن در باره ی دین داری و مذهب داری که نفرین و خشم بزرگ خداوند است گریزی نخواهند داشت ؛ و آنگاه بحکم خداوند در قرآن هیچ پشیمانی و هیچ شفاعتی از هیچ آفریده ای به داد آنان نخواهد رسید .
    آیا شماها به حقایق و اصول اتمام حجتهای الهی که هیچ گریزی در دنیا و آخرت از پیامدهای آنها نیست ؛ آگاهی دارید؟!

  • با سلام/ یکشنبه 23/05/1401
    ---
    به واحد پخش قرآن در صدا و سیمای ج.ا.ا
    ---
    ترجمه اشتباه برخی از الفاظ کریم
    ---
    به اطلاع می رساند ترجمه ی درست واژه های قرآنی : علیم ، بصیر ، خبیر و قدیر بترتیب : دانا ترین ، بینا ترین ، با خبر ترین وتوانا ترین است که در پخش قرآن در صدا و سیمای این سازمان باشتباه ظاهرا دانا ، بینا ، با خبر و توانا ترجمه می شوند .
    در ضمن خبر گوی معروف واحد خبر سیمای ج.ا.ا خانم حسینی در خواندن ((حرف ع)) در عبارت « و عجل فرجهم» که ترجمه درست آن : به ظهور آنان شتاب ببخش ؛ این حرف را در خواندن به همزه ، أ ، تغییر می دهند که معنای این عبارت را وارونه و معکوس می کند و معنای این عبارت می شود: در ظهور آنان تاخیر بیانداز؟!

  • 1- سلام.
    2- از فرمانده بسیج ممنون که این کلیپ رو گذاشتن
    3- خدا به آقای رحیم پور ازغدی خیر بده. شیر مادرش حلال. ما هم خیلی وقته داریم همینو میگیم. تا ما بحث بی حجاب و با حجاب، مسلمان و کافر و حق و باطل رو پیش میکشیم میگن جامعه رو دو قطبی نکنین و خزعبلاتی از این دست
    4- لعنت ابدی خدا بر مرجئه

  • سخن بی دلیل الهی از دین ومذهب ؛ فاقد اعتبار شرعی است
    ---
    استاد حسن رحيم پور ازغدی یا هر دین شناس دیگری اگر در سخن از دین ومذهب و از چگونگی دین داری و مذهب داری مردم ؛ شناختها و هشدارها و نویدهای قرآن را که برای دین داری و مذهب داری ملاکها و معیارهای الهی محکم و مفصل آشکار و رسا تعیین کرده اند نا دیده بگیرند ؛ اعتبار شرعی و عقلی سخن خود را از بین می برند و نابود می کنند .
    قرآن که وحی به خدشه ی الهی است ؛ تنها مصدر بی خطای پایه گذار اصول دین داری و مذهب داری خدا پسندانه برای بشر است و بی توجهی بشر به شناختها وهشدارها و نویدهای محکم و مفصل این کتاب آسمانی در هر سخنی از دین و مذهب انکار توجیه ناپذیر اصالت الهی دین و مذهب یا غفلت از این اصالت است .
    قربانی کردن این اصالت الهی بپای یافته های ناقص بشری محض از دین و مذهب ؛ بشر را از داشتن ملاک و معیار بی خدشه ی قابل قبول برای دین داری و مذهب داری محروم می سازد.
    سخن از دین و مذهب با نادیده گرفتن شناختهای قرآن ؛ دخل و تصرف بی سند در ارزشمند ترین امانت الهی است که خداوند توسط پیامبر اسلام (ص) برای دین داری و مذهب داری بی خدشه به بشر سپرده است .