پیش بینی جالب ایشان ۱۶سال قبل! روابطمان با اروپا بهتر میشود


یک نمونه از نبوغ رهبر انقلاب؛
پیش بینی جالب ایشان ۱۶سال قبل!

در آینده که اروپا به گاز ما احتیاج پیدا می‌کند روابطمان بهتر می‌شود!

تبلیغات‌چیهای امریکایی و صهیونیستی میگویند ایران یک تهدید جهانی است! ایران برای هیچ کشوری تهدید نیست؛ همه هم میدانند که واقعیت در مورد ایران این است. ما هیچ همسایه‌ای را تهدید نکرده‌ایم؛ ما با همه‌ی کشورهای این منطقه روابط دوستانه و برادرانه داریم.

روابط کشور ما و دولت‌های ما با کشورهای اروپایی روابط سالم و خوبی است و در آینده که گاز در تأمین انرژی نقش بیشتری پیدا میکند، این روابط با اروپا بهتر هم خواهد شد؛ چون آنها به گاز ما احتیاج دارند!

۱۴ خرداد ۱۳۸۵


+ 
30

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • در طول تاریخ خیلی‌ها پیشگویی کرده اند و آدم‌های معمولی هم بوده اند. بسیاری بطور دائم خوابهایی می‌بینند که در آینده تعبیر می‌شود پس اینها دلیل بر موقعیت خاص هم می‌شود و هم نمی‌شود . مهم این است که ایشان هم جلوی محاکمه بزرگ دزدان را می‌گیرد و هم جلوی مبارزه با بد حجابی را می‌گیرد و اخیرا چند مورد موضع گیریهای کرده که همه فهمیده اند که تمام بد حجابی ها و بی حجابی ها و رفتن زنان به ورزشگاه مردان و............ کار خودش بوده و فقط قبلا مستقیم ورود نمی‌کرد ولی حالا آنرا علنی کرده .

  • ناظر عزیزم سلام علیکم
    - متوجه باشیم که در عراق مظلوم چه میگذرد و چرا.
    - شما که در نظر انسان مومنی هستید پیام داستان حضرت موسی ( س ) و خضر پیغمبر ( س ) را از من پیر و خرف بهتر باید بدانید. خیلی ها چیز هائی می دانند که ما نمی دانیم و در شرایطی هستند که ما درکی از آن نداریم. و چنین استکه قضاوت مشکل است.
    - چهل سال پیش عراق کشوری غنی ، با ثبات و امن بود. امروز ایران کشوری امن است ، شایسته استکه قدر نعمت بدانیم. ده سال پیش ایران در محاصره نظامی بود. امروز با ایجاد شک ، شایعه ، هندوانه زیر بغل معروف و معروفه ها گذاشتن ، ... سعی در رسیدن به همان نتیجه ای هستند که در چهل سال گذشته میسرشان نشده. آقای صدر حرفی می زند یا عملی می کند و در چند ساعت همه کشور بهم ریخته و تا این لحظه بیست نفر کشته شده اند. مگر عراق کم جوان داده؟ آیا راه پیمائی اربعین که از بعدی یک رزمایش نظامی و از بعد دیگر برادری دینی است باید لطمه بخورد چون دشمن این راه پیمائی را برای ادامه حیلت ننگینش کضر می داند؟
    - حتی اگر اشتباهات زیاد است و کسی در بین ما معصوم نیست ووو بیاد بیاوریم که رهبر شیعیان بیست و پنج سال خار در چشم و استخوان در گلو داشت. اگر ما شیعه علی هستیم باید زمان شناسی را هم بیاموزیم.
    -آیا بی ی سی خیرخواه من و شماست یا منابع دیگر که از عربستان و بهائیت و اسرانیل و گاوچرون ها و ... تغذیه می شوند ؟
    - از عزیزی چون شما انتظار پدرانه دارم که بعد از چهل و اندی سال زیست در دانشگاه انقلاب ، الفبای دشمن شناسی و تبیین وقایع را آموخته باشید( ضمناً نظرات شما را در همین روشنگری با دقت میخوانم و اغلب تائید می کنم. بهر حال هدف من و شما از این تلاشها ارتقاء خرد جمعی است. تا نظر شریف مشا چه باشد ).
    جسارت این پیر ننگ روزگار را خواهید بخشید و دعای خیر هدیه خواهد کرد.