مساله هیچ وقت حجاب نبوده !


عقیده دارند جمهوری اسلامی به خاطر جنا.یاتش باید برود ! دقت کنید ! به خاطر جنا‌.یاتش! خب حتما به ذهنتان می آید به به چه نایس و خوب ! اینها مخالف خشونت و قت.ل و اع.دا.مند ! اما وقت صحبت هایشان رو میشنوید می بینید راه حلشان فقط قت‌ل عام تمام حامیان حکومت است !

این افراد اگر به سر کار بیایند به هیچ مخالفی رحم نمی‌کنند!


+ 
57

- 
4

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مبارزه با بدحجابی خوبه ولی کاش با فساد و دزدی و فقر وبیکارط هم مبارزه میشد

  • یک سوال خیلی عجیب و باورنکزدنی : چرا جمهوری اسلامی مار در آستین خود پرورش میدهد ؟!!!

  • xyz 01/7/4 ساعت 18:25

    چون علیرغم باور خودشان
    این مارها بودند که اینها را آوردند
    میبینی که به اهدافشان رسیدند
    حالا دیگه نیازی به نقاب ندارن

  • این خانواده کومله ای هستند با برنامه ریزی رئیس حزب کومله این برنامه رو چیدند که مهسا بیاید تهران و در پارک طوری رفتار کند که حتما بازداشت شود و با خوردن ماده ای تهیه شده از سرویس های جاسوسی بدون رد گیری در بدن این ماجرا را بسازند

  • آخه صحبت این افراد که کم ترین سواد و دانشی ندارند باید الگوی جوان و نوجوان باشد؟ میانسالان و پیران که جای خود دارند؟ این انسانهای معلوم الحال که می خواهند به بهانه رذالتهایشان از حکومت اسلامی انتقام بگیرند و همچون عصر پیامبر که کفار و مشرکین با دین به دلیل محدود کردن لذتهای خلاف اخلاق ایشان سخت مخالف بوده و جنگ راه می انداختند به دنبال این هستند که با حذف انقلاب ایران عزیز ما ، لجن زاری همچون غرب بسازند که دیگر کسی نباشد به یادشان بیاورد که آخرتی هست و باید تاوان اعمال اشتباهشان را بدهند و به اسم آزادی تبدیل به حیواناتی شوند که فقط به ظاهر خود برسند و پلیدی های درونشان را فراموش کنند و با همرنگ کردن بقیه جامعه به خیال خود راه درست این است و خدایی و دینی نمی ماند ، ولی افسوس که نام و یاد خدا و دین خدا در وجود ما ایرانی های مومن و مسلمان با عنایت الله و قرآن و اهل بیت، ان شالله هرگز خاموش نمی شود.
    شما گمراهان هرچه می خواهید در این دنیا با خدا و دستوراتش مخالفت کنید ، این دنیای نجس گوارای وجودتان. اما خوشحالم از اینکه روزی می رسد که تمام بدکاران از جمله شما مفسدان فی الارض در آخرت حتی اختیار ندارید کلمه ای بدون اذن پروردگار سبحان به زبان بیاورید چه به اینکه قدمی بردارید یا تصمیمی بگیرید . به امید آن روز

  • ای مادر
    ای پدر
    ای برادر فهمیدی چی شد؟
    اینها ناموس تو را می خواهند. اینها کشور تو می خواهند به باد دهند. اینها هر چند نفر که هستیند از سر نوشت بازیچه های غرب مثل صدام و مبارک محمد رضا و ... درس نگرفته اند .
    اینها از دلقک اکرائین خود خواه تر وعقب افتاده تر هستند. اینها برای دیده شدن یا چند سکه ، شرایط عراق و سوریه و افغانستان و سودان ... را بر شما تحمیل می کنند.
    بیدار باشید که امنیت ارزشی بالاتر از حرفهای معروفه هاست