استاد خاتمی نژاد - این قصه تموم نشده...


چه شد؟
بر سر جامعه اسلامی چی اومد؟

جهت مشاهده نماهنگ های بیشتر به سایت www.asre-zohur.ir مراجعه نمایید.


+ 
18

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • بزرگ ترین ظلم درحق ایران و ایرانیان و نظام اسلامی چیست؟ً!
    ---
    در ایران که با وجود نعمتهای گرانبهای بی شمار خدا داده طبیعی ثروتمند ترین کشور بی رقیب خاورمیانه است ، خار و قربانی کردن ارزش پول ملی این کشور بر خلاف تمامی اصول اقتصاد خرد گرای سلیم بپای ارزهای دشمنان بیگانه و اصرار بر نابود کردن عزت و سر بلندی ملت این کشور با این شیوه ی خائنانه بنفع این دشمنان با پایین آوردن سطح توان اقتصادی این ملت به سطح فقیر ترین کشورهای جهان ؛ بزرگ ترین ظلم در حق ایران و ایرانیان و نظام اسلامی ایران است .
    هدف اساسی این خیانت بزرگ ؛ راست و درست جلوه دادن همه ی شایعات دروغین سوء دشمنان قلدر جهانی علیه این نظام با قصد تحریک مردم نا آگاه به سوی بر اندازی و جامه ی عمل پوشاندن به فجایع بزرگ از گشتارها و ویرانگریها و آوارگیهای دست جمعی است که در اثر این بر اندازی خواهد آمد و نا امید کردن همه ی ملتهای استقلال طلب آزاده از هرگونه قیام علیه سلطه ی ابر قلدران استکباری و نژاد پرستان جهانی است .
    وفاداران خدا پرست ایرانی وطن دوست با پیشه کردن خرد گرایی باید همه ی تلاش وطن دوستانه ی خود را بسیج کنند و اجازه ندهند کشورشان به سرنوشت شوم کشورهای استعمار زده در زمان حال و گذشته دچار شود زیرا پس از مرگ سهراب هیچ نوش دارویی بی تردید کار ساز نخواهد بود .

  • هوشیار باشیم در رفتار دینی و مذهبی خویش چه می کنیم؟!
    ---
    باید بدانیم رفتار ما در دین داری اگر در تضاد با شناختهای محکم و مفصل قرآن باشد بی تردید به بی دینی و لامذهبی می انجامد و بحکم خدا در زندگی دنیا و آخرت ما همیشه بازده مخرب نابود کننده خواهد داشت .
    خداوند حکیم و دانای مطلق در هشدارهای فراوان قرآن بارها تاکید کرده که این کتاب هدایت آسمانی را به بشر نفرستاده که بشر آن را با دخل و تصرفهای دانش ناچیز بشری خویش و با دهان کجی به احکام و اعتقادات الهی شناختهای آن به بازیچه تبدیل کند ؛ سپس هرگز آب از آب تکان نخورد و همه چیز بر خلاف خواست خدا وفق مراد بشر پیش برود!!!
    خداوند در جای قرآن تاکید کرده اگر بشر رفتار دینی و مذهبی خود را مطابق با شناختهای هدایت گر قرآن بدون هیچ دخل و تصرف بشری متضاد با قرآن و عقل در این شناختها سازمان ندهد ؛ محال است بتواند یک زندگی سالم خدا پسندانه سعادت مند بی دغدغه ی همیشگی برای خود فراهم سازد !!!
    بشر با این دخل و تصرف قرآن ستیز و خرد گریز ، بی تردید ، تا قیامت تحت تاثیر نیرنگها و ترفندهای شیطان که بنام دین و مذهب به اذهان متدینان تزریق می کند با افت و خیزهای ناشی از خطاها و گناهان خویش همیشه به سوی سرنوشت شوم ابدی تا ورود به جهنم و ماندن همیشگی در کنار شیطان در آن حرکت خواهد کرد .

  • به پایگاه خبر فوری در باره خبر:/ رییسی: دین به انسان قوت ایستادگی در مقابل تهاجم فرهنگی را می دهد/ پنجشنبه 21/07/1401
    ---
    خداوند کدام دین داری را از بشر می پذیرد؟
    ---
    جناب آقای رییسی آگاه باشید و هرگز فراموش نکنید!!!
    دین توحیدی خدا که 124 هزار پیامبر برای تبلیغ و آموزش آن سخت ترین شنگجه ها و آزارها را تا سطح شهادت برای نجات بشریت از منجلاب کفر و شرک و پلیدی و برای کسب رضایت خدا در این راه تحمل کردند ؛ من در آوردیها و خرافات وجعلیات بشری متضاد با محکمات وحی اصیل الهی را که باهیچ دلیل عقلی سالمی قابل اثبات نیستند و بندگان مقرب را در ویژگیهای منحصر به خدا با یگانه ذات اقدس او سهیم می سازند هرگز بنام دین و مذهب برنمی تابد .
    خداوند حتی پیامبران خود را در آیات ۶۵ تا۷۲ سوره قرآنی زمر تهدید کرده که اگر دین داری خود را به چنین باطلهای بشری کافرانه و مشرکانه بنام دین آلوده کردند همه دین داری و اعمال نیک آنان تباه می شود و در نتیجه ی بازخواست قیامت آنان در زمره ی زیان کار ترینها در عذاب ابدی نابخشودنی در جهنم محشور خواهند شد .
    جناب آقای رییسی !!! من در آوردیها و خرافات و جعلیات و مراسم و مناسک و شعایر غیر وحیانی اثبات ناپذیر من در آوردی که خواص وعوام بشر در تضاد با محکمات وحی اصیل الهی پیوسته به دین قرآنی خدا و به مکتب توحیدی مذهب اهل بیت مظلوم پیامبر ظالمانه می افزایند ؛ با کدام دلیل قرآنی قطعی آشکار و کدام سنت قطعی الدلاله و با کدام اصل سلیم از منطق متین عقل تجویز شده اند که متولیان آموزش و تبلیغ دین و مذهب در مقابل رواج آنها مهر سکوت بر لب زده و به این رویه ی دین زدا هیچ اعتراضی نمی کنند و از روشنگری متدینان به حقایق توحیدی وحی اصیل الهی خود داری می نمایند؟!
    این یاد آوری که به وحی اصیل الهی متکی است ؛ برای پاکسازی دین داری و مذهب داری متدینان از انبوه من در آوردیها و خرافات و جعلیات بشری دین زدا ؛ خیر خواهانه و برای جلوگیری از تباهی دین داری و مذهب داری آنان عرضه می گردد .
    وحی اصیل و بی خدشه ی الهی از جمله در هشدارهای فراوان محکم و مفصل انکار ناپذیر رسا و گویای شناختهای قرآن موجود در سر تا سر این کتاب آسمانی که در همه جا در دست رس همه ی بشر است ، بعنوان حجت الهی ، به بشر یاد آوری و تاکید می کند که پس از این دنیا هیچ متدینی در آخرت برای جبران خطاها و گناهان دنیوی خود ؛ هیچ فرصت و شفاعتی برای توبه و جبران این خطاها و گناهان نخواهد یافت و بی تردید به پیامدهای شوم و به عذاب ابدی تحمل ناپذیر و نابخشودنی این خطاها و گناهان بزرگ تا ابد گرفتار خواهد بود .
    دین خدا تنها به مؤمنان صادقی که به حقایق توحیدی و حی اصیل الهی تا فدای جان پایبند هستند و از این پایبندی هرگز عدول نمی کنند ، در دنیا در مقابل هر تهاجم ظالمانه دشمنان این دین ؛ قدرت و پیروزی می دهد و لی پیروان من در آوردیها و خرافات و جعلیات ضد وحی و ضد عقل بحکم خداوند هیچ سهمی از این قدرت و از این پیروزی هرگز نخواهند داشت .

  • رسانه ی روشنگری به دشمن سرسخت روشنگریهای قرآنی و عقلی تبدیل شده است
    ---
    این چه سرنوشتی است که شیطان با فریب کار گزاران رسانه ی دینی و مذهبی موسوم به روشنگری را به جای کمک به دین داری و مذهب داری متدینان با پخش روشنگریهای قرآنی و عقلی ؛ این کار گزران بخت برگشته را با وادار کردن به حذف و نابود کردن این روشنگریها و تحمیل پیامدهای هلاکت بار این حذف را به متدینان و به خود ؛ به دشمنان سرسخت شناختهای محکم و مفصل قرآن و دشمن حیاتی ترین اصول بی بدیل و غفلت ناپذیر قرآنی دین خدا تبدیل کرده است؟!
    این کار گزاران ، عقل باخته ، با نهایت غفلت و بگونه ای باور نکردنی و چشم بسته با بدترین سوء استفاده از حیثیت دینی و مذهبی پیامبر اسلام (ص) و اهل بیت مظلوم آن حضرت (ع) در ترویج من در آوردیها و خرافات و جعلیات متضاد با محکمات قرآن و عقل با بهانه ی پوچ و اثبات ناپذیر دفاع از این مظلومان ؛ دفاعی که از هرگونه خاستگاه قرآنی و عقلی تهی است به سوی این شوم ترین سرنوشت می شتابند؟!
    این کدام عقل سالمی است که با چنین دشمنی نابخشودنی ؛ خشم خانمان بر افکن خداوند قهار را با اصرار بر رویکردی خرافه گستر که منشأ آن قیاسهای باطل و جهل مرکب به محکمات قرآن و غفلت از اصول منطقی عقل است جایگزین رضای خدا و خشنودی پیامبر و اهل بیت آن حضرت می کند؟!
    به عظمت بی مانند یگانه ذات اقدس خداوند جهان آفرینش سوگند که این دفاع استدلالی از شناختهای محکم و مفصل قرآن هرگز به فرقه ی منحرف وهابیت و سایر افراد و گروه های تکفیری گمراه گذشته و حال هیچ ربطی ندارد ؛ والله علی ما اقول شهید .