حاج قاسم: این نظام قطعه ای از بهشت است، باید رو پلک چشممون حفظش کنیم‌


حاج قاسم: این نظام قطعه ای از بهشت است، باید رو پلک چشممون حفظش کنیم‌. باید جان بدیم براش..


+ 
25

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • بله ،درست گفته:
    یک قطعه "بهشت" برای دزدان و قـــــاتلان
    و یک جهنم "برای":
    " زن، زنــــــدگی، آزادی "

  • 1- سلامی از جنس اسلام
    2- اول از آخر شروع میکنم. منظور دقیق شما فاحشه، جندگی ، بردگی بود که اصلاح کردم.
    3- همین شعارتون رو هم به عینه دیدیم با لگد به پهلوی زن مسلمان زدید، چشم نوزاد مسلمان رو کور کردید، بسیجی رو که فقط داشت از موکب دفاع میکرد رو شهید کردید، به دانشجوهایی که صرفا با شما هم عقیده نبودن و در تعطیل کردن کلاس ها همراهیتون نکردن (نه مذهبی هم نبودن صرفا به جای وحشی بازی میخواستن درس بخونن) فحاشی کردین و کتکشون زدین. آره شعار درست شما همونیه که نوشتیم. زن، زندگی، آزادی!!! از بس این چرت و پرت خنده دار و در عین حال گریه دار که آدم یاد ترکیب "دانشگاه آزاد اسلامی" میافته.
    4- ای کاش واقعا این کشور جهنم بود. حهنمی برای شما کافرا، برای بی دین ها و بی ناموس ها. ولی قضیه برعکس شده. این کشور شده جهنمی برای کسایی که اسلام رو بالاتر از ایران میدونن، شده جهنم برای کسایی که میخوان حلال بخورن، شده جهنم برای کسایی که میخوان راحت تو خیابون راه برن و چشمشون به گناه نیافته، شده جهنم برای بسیجی هایی که حق دفاع از خودشون رو ندارن، شده جهنم برای کسایی که نمیخوان با رشوه کارشون رو جلو ببرن، ... . آره این کشور به برکت ننگی به اسم دموکراسی شده جهنمی برای کسایی که بخوان پاک زندگی کنن.
    5- ولی در عوض همون طور هم خودت گفتی شده بهشتی برای لبهکارایی مثل شما که میتونن هر غلطی که خواستن بکنن و در نهایت توسط رییس قوه قضائیه مورد رافت اسلامی قرار میگیرن. این دزدها دین و سرمایه هم همگی از قماش خودتون چون کسی که سر سوزنی از روز قیامت ترس داشته باشه، این طور کثافت کاری نمیکنه این دزدا کسایی مثل علی کریمی هستن که با وقاخت تمام میگه سهمش رو گرفته و واسه همین میتونه زبن درازی کنه، این دزدها امثال خاوری هستن که در کشور پشتیبان شما یعنی کانادا راحت مشغول عیاشی هستن. (بماند که تو به اصطلاح تظاهراتتون تو کانادا شعاری علیه خاوری ندادید. بماند که شعاری علیه تحریم هایی که حتی مانع رسیدن دارو به بیماران پراونه ای میشن ندادین)
    6- و البته واقعا مهم نیست که ما چه کار میکنیم. چون برای خدا 1 روز 10 ماه و 1000 سال فرقی نمیکنه. برای خدا مهم نیست که مردم ایران مثل آندلس خیانت کردن نهایتا مردم ایران رو هم مثل مردم آندلس از بین میبره و پرچم اسلام رو به دست گروه دیگه ای میده که همین الآن هم این کار رو کرده و پرچم یمنی هاست. برای خدا مهم نیست که کافرا بت یا گوساله یا خورشید یا یه بشر رو میپرستن برای خدا مهم نیست که کافرا چقدر قدرتمند یا ثروتمندن، برای خدا مم نیست کافر پیر باشه یا کودک یا زن باشه و یا بچه. - وقتی که خدا عذابش رو نازل میکنه به کافرا کوچکترین رحمی نمیکنه و خشک و تر و صغیر و کبیرشون رو از روی زمین پاک میکنه.
    7- بله واقعا مهم نیست که شما کافرا و مستکبرا چطور فکر میکنین و چی میخواین چون وعده الهی حتمیه که حاکمیت جهان در دست مستعفان واقعی که همان امامان معصوم (فرمانروایان مقدس یا به عبارت بهتر دیکتاتورهای الهی) هستن، قرار میگیره. و این وعده الهی حتمیه که خدا جهنم رو از کافران جن و انس پر میکنه. و واقعا مهم نیست که آخرت برای تو مهم نیست.