تو دهنی محکم دانشجویان دختر دانشگاه سبزوار به دانشجویان پسری که اقدام به ورود به سلف دختران کردند که با اقدام شجاعانه و غیرتمندانه دختران مواجه شدند


دانشجویان دختر با شعار:
بیشرف بیشرف
زن آزاده منم ، هیز تویی ، هرزه تویی
جواب غیرتمندانه ای به پسرای هرزه ی دانشگاه سبزوار دادند.


+ 
22

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • ناظر 01/8/10 ساعت 01:23

    حرکت بسیار خوبی است ولی چرا باید نظام که ادعای اسلام دارد آنقدر عقب نشینی کند که خود خانمها مجبور به دفاع از خودشان در برابر اراذل و اوباش بشوند و این ننگ است برای نظام که اینهمه طرفدار دارد آنهم طرفدارانی محکم و قوی و متدین ولی در برابر چند تا بی ناموس ضد دین وا داده است . چرا کار به جایی رسیده که بی دینان و بی ناموسها وغرب زده های جاسوس و جنایتکاران صحنه گردان اغتشاشات شده اند و دلیلش واضح است که مسئولین عمد و غیر عمد خاکریزهای را به دشمن واگذار کرده اند و عملکرد بدشان باعث و بانی است . مسئولین سالها در حال عقب نشینی از مواضع اسلامی هستند و اسلام را رها می‌کنند و به ریسمان پوسیده غرب چنگ می‌زنند . نمی‌شود دو چیز متضاد فرهنک کثیف بی ناموسی غرب را با اسلام محمدی ترکیب کرد و نتیجه خوب گرفت . در حقیقت مخلوط رنگ سفید و سیاه همیشه سیاه است حتی اگر سفیدی زیاد و سیاهی کم باشد باز هم حاصل سیاهیست . خودتان و مردم را به اشتباه نیندازید . خط خدا و شیطان دارای مرز است و شما هم میدانید و هر چه از خدا دور شوید به شیطان نزدیک میشوید . بروید فیلم‌های اوایل انقلاب را ببینید و با حال مقایسه کنید تا ببینید چقدر جامعه از خدا دور و به شیطان نزدیک شده . شرم کنید و به اسلام برگردید و توبه کنید قبل از آنکه ملک الموت به سراغتان بیاید.

  • این سوسولهای هرزه را باید از دانشگاه بیرون ریخت.
    پول بیت المال حیفه از جیب این مردم خرج این بی ریشه های فحشا طلب بشه
    اینا جاشون دانشگاه نیست

  • دختران عزیزم : دعا کنید دختر منهم مثل شما باشد. افتخار بر شما. حاضرم برای وجود شریفت و عزت بی پایان تک تک تان تکه تکه شوم. شجاعت شما نمونه ای برای بشریت است. تا شما (ها) هستید ، اسلام عزیز در امان است. برای دختر منهم دعا کن.
    پدر پیر شما
    ارداتمند حسین