تودهنی هواداران تیم ملی به خبرنگار اینترنشنال


مگه میشه ایرانی باشیم و طرفدار ایران نباشیم؟!
اجنبی هایی مثل تو از باخت ایران در برابر انگلیس خوشحال شدند!
فقط به عشق پرچم ایران تا قطر اومدیم ...


+ 
31

- 
3

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • این ویدیو رسما اشاعه و ترویج گناه و فحشاس. چون داره اعلام میشه مهم اینه که طرفدار ایران حالا این که حتی بی دین، بهایی، آتئیست و یا شیطان پرست باشی مهم نیست!! مهم اینه که طرفدار ایران باشی!!! برادر محسن زیر سوال بردن حاکمیت اشکال داره ولی زیر سوال بردن شیرعت اسلامی اشکال نداره؟
    موضع خودتون رو مشخص کنین. حاضرین ایران رو فدای اسلام کنین یا اسلام رو فدای ایران؟ امثال شهید باقری که حاضر بودن ایران رو فدای اسلام کنن. حالا ببینید کجای تاریح ایستادین!!!

  • البته شما در هر کجا یا نا کجائی که هستی حتماً از من مسلمانتر و ایران دوستر هستی. لذا می پرسم مگر امام اول ما نفرمود که بی حاکمی از حاکم بد بدتر است.(ببخشید سوادم زیاد نیست به محتوا توجه کن). حالا شما که این نظام را اسلامی نمی دونی یه نگاه به لیبی بنداز .
    ضمناً مشکل اسلام نیست مشکل مردم بظاهر مسلمان است که دنیا گولشون زده حتی تامل نمی کنند و عاقبت حرفها و کردارشان را نمی بینند.
    بابام همیشه می گفت من میمیرم تازه می فهمی چه خاکی بر سرت شده. از ساعتی که در وادیه سلام قم دفن شد تا امروز هر روز بیشتر می فهمم چه خاکی بر سرم شد.
    البته شکایتی ندارم چون خود کرده را تدبیر نیست ، هرکی شاخه زیر پاشو اره کنِ، می یفتِ و استخوانش می شکنِ و دردش میاد.
    ضمناً مرتباً به روشنگری کیر میدی، اما تجربه من این استکه تا بحال یک پیام م را دستکاری نکرده و همه رو چاپ کرده ( برعکس جهان نیوز ) . موضوع بعدی اینکه تبلیغ کالا درش نیست ( مثل خبرگزاری فارس ) یا عکس عروسک های بزک شده مثل پارسینه...

  • از اونجایی که دوباره کامنت من به دلیل زیر سوال بردن حاکمیت سانسور شد به طور خلاصه میگم. دموکراسی باطله پس این نظام مقدس نیست. منم دنبال هرج و مرج لیبی بی دین نیستم. من دنبال حکومت اسلامی هستم. ایران سکولار هم برای من هیچ ارزشی نداره.

  • به نظام نامقدس:
    من ایران دوست نیستم. اسلام دوستم. اگه ایران اسلامی باشه، نوکرشم هستم، اما اگه سکولار باشه به کتف چپم هم نیست . بر فرض اون حدیث هم که میگی درست باشه. خودت گفتی مقایسه شده بین حاکم بد و بی حاکمی. نه بین حکومت کفر و حکومت اسلامی. ما بی حاکم نمیخوایم باشم و دنبال حکومت اسلامی هستیم. و دموکراسی هم باطله و از اساس با اسلام تضاد داره پس به هیچ وجه این نظام مقدس نیست.
    هم این نظام اسلام نیست و هم لیبی. انتظار نداری که بدون جنگ بشه حکومت اسلامی تشکیل داد؟ نکنه واقعا فکر میکنی امام زمان با یه اشاره همه رو مسلمون میکنه و خیلی شیک و مجلسی حاکم میشه؟
    خدا لعنت کنه کسی رو که بگه مشکل از اسلامه. من مشکل با نظام این دموکراسی شیطانی هست که ضعف مسلمانی ما رو بیشتر تقویت میکنه.
    برادر محسن هم دستش درد نکنه کامنتا رو دستکاری نمیکنه ولی کامنتا و ویدیوهایی رو که به زعمش کل حاکمیت رو زیر سوال میبره حذف میکنه. تازه اسم این سایت روشنگریه نه جهان نیوز. یعنی اسما این سایت باید پاتوق بچه انقلابیا باشه نه هر کس و ناکسی.

  • لیبی نشدن به چه قیمت؟ اینکه سر امام حسین را ببرند و ما بخواهیم امنیت کوفه را حفظ کنیم؟ اگر قرار باشه اسلام به محاق برود و مثل حوزویان و دانشگاهیان بگوییم اسلام دین فردیست و برای 1400 سال پیش است، همان بهتر که مثل لیبی بشویم. امنیت و آرامش برای کیا؟ به چه قیمت؟ چی میدهیم و چه می گیریم؟ حسین میدهیم تا یزید هم به ما امان نامه بدهد!

  • احسنت آفرین بالاخره یه چند تا انقلابی پیدا شدن از شریعت دفاع کنند. به خدا اونها که این ویدئو ها را ترویج می دهند خودشان هم شریک جرم زنا و فحشایاین کفار هستند.