حجاب چه سودی برای جمهوری اسلامی داره؟


چرا به نفع جمهوری اسلامیه که #حجاب رو کاملا آزاد کنه و کلا بیخیال حجاب زنان بشه؟!

حتما ببینید، خیلی جالبه ....


+ 
36

- 
2

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • mikael 01/9/18 ساعت 18:48

    با سلام
    در مورد حجاب باید گفت که حجاب یک مسئله نسبی هست و مطلق نیست پس مسئله ای که نسبی هست به جز کسی که واقعاعلامه دهر باشد نخواهد فهمید، مثلا در زمان نماز کسی اگر بدون چادر و تنها با مانتو مقنعه باشد بهش انگ بی حجابی میزنن در حالی که این خانوم در بیرون بسیار با حجاب تر دیده می‌شود از کسانی که یک شال دوره سرشون انداختن و موهاشون کمی بیرونه، و در یک مراسم عروسی اگر خانومی مثل همین خانوم ها که تو خیابون بی حجاب میگیم همینقدر پوشش داشته باشه بهش میگیم با حجاب!
    دومین مسئله، انسان مختار آفریده شده و تا وقتی عملش به خودش و دیگران ضرر و زیان نداشته باشد آزاد است هرکاری بکند، انسان هیچگاه از چیز اجباری خوشش نمیآید، انسان به جبر آفریده نشده بلکه به اختیار آفریده شده، اما کافرا اما شکورا،دیگه به پیغمبر ربطی نداشت که اونا شرک می‌ورزند یا اطلاعت میکنند، پیغمبر شمشیر نکشید روشون، گشت امربه معروف تشکیل نداد، وقتی یک رقاصه اهل مدینه به شکایت پیش ایشان اومد و گفت جنگهای شما باعث عزادار شدن یثرب شده و کسی دیگر جشنی نمیگیرد من آنجا برقصم و کسب روزی کنم، ایشان نگفتند که حجابت کو، مسلمان هستی یا نه، نگفتند رقص و پایکوبی و موسیقی حرامه برو گم شو، فرمودند هرکسی هرچقدر در توانش است به آین بنده خدا کمک کند!
    اینجا کدامیک از رفتار های حکومتی با مردم اینجوری بوده؟ حتی تو تلوزیون وقتی قرار شد موسیقی‌ زنده پخش کنند یکی از سانسورهاش این بود که ادوات موسیقی رو اصلا نشون ندن، کلا حکومت با شادی و خوشحالی مردم مخالف بود، یه خونه ای عروسی بود صداش هم بیرون نمیومد، ساعت ۱۲ نشده گشت پلیس اومد درگیر شد با صاحب خانه که جمع کنید کافیه، بازداشتش کرد پدر داماد رو شب عروسیش، بعد هیئت شاه حسین گویان ساعت دو نصف شب چنان بر طبل میگوبن که انگار شمر و یزید داخل طبل هستن، ولی با اینجور چیزها که هیچ ثواب و منفعتی جز مزاحمت و آلودگی صوتی هیچی برای خانواده ها نداره . تلوزیون هم ماشالله برنامه های تلوزیونی و فیلم هاشون از دم دپرس و ناراحت کننده است طوری که آدم از زندگیش سیر میشه، امنیت نداشته اقتصادی و شغلی، اونم از مناسبت های سیاسی بین المللی که رادیکالی ترین کشور لقب گرفتیم، اگه اصول حکومت اسلامی اینه، اگه حکومت عدل علی اینجوری بود، اگه معیار حکومت الان حکومت امام حسین مظلوم هست، پس (استغفرالله) حق با یزید و ابن ملجم بود، و همان بهتر که من دیگر بگویم مسلمان نیستم اگر اسلام ناب محمدی به گفت شخص اول حکومت در ایران جاریست. مسئله اصلا حجاب نیست، این مسئله مانند جرقه ای در انبار باروتی که به شدت در شرف انفجار هست بود.

  • بنده که شک دارم واقعا حکومت حجاب را بخواهد وگر نه با این همه ولگناری این همه مماشات نمی کرد که اکنون گناه خودشان را حق مسلم بدانند. ای کاش واقعا به اسلام عمل می کرد. اسلامی که جلوی تجاهر به فسق می ایستد و حد جاری می کند، حال این تجاهر به فسق چه رب، چه روزی خواری باشد، چه شراب خواری باشد و چه بدحجابی. اگر واقعا می خواستند مقابل این خبائث بایستند کمیته را منحل نمی کردند.

  • آمار 01/9/12 ساعت 15:40

    منطق ِ متکی به آمار اینهم راه جدید. راه های قدیم اثراتش محدود است و لذا باید در تلاش ایجاد روشهای جدید برای اظهار حق بود. خدا خیرت بدهد.