برنامه اف‌دی‌دی و اسرائیل برای برهم زدن اقتصاد ایران با گران شدن دلار و بیرون کشیدن پول های مردم ایران از بانک ها


لینک دسترسی به مقاله ای که در کلیپ در مورد آن صحبت شد.

https://www.newsweek.com/israel-has-role-play-helping-irans-protesters-opinion-1759482


+ 
27

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • پاسخ این سئوال حیاتی نزد کیست؟!/ پنجشنبه 23/01/1403
    ---
    ---
    مانع استیضاح و عزل دولت فاجعه آفرین ناکار آمد چیست؟!
    ---
    هر دولتی که برای یک کشور و همه ملت و نظام این کشور فاجعه آفرین و فساد زا و غیر قابل اصلاح فوری است در کشورهای متمدن با ساز و کارهای قانونی ضابطه منداستیضاح و عزل می شود مگر در کشور دینی ما که وجود چنین دولتی و بال گردن و بدنام کننده همه ارکان کشور و زمینه ساز بر اندازی و نابودی می شود ولی اجازه استیضاح و عزل آن بنفع این ارکان به گونه مرموزی هرگز دست یافتنی نیست؟؟؟!!!

  • در باره بی بند و باری اقتصادی / دوشنبه 20/01/1403
    ---
    اصرار بر نابودی کشور و نظام را تا کی ادامه می دهید؟؟؟!!!
    ---
    بزرگترین خیانت و جنایت فساد آفرین در حق نیازهای معیشت همه مردم ؛ وابسته کردن بهای این نیازها به قیمت دلار آمریکا و حذف ارز ترجیحی در ایران ثروتمنداز نیازهای معیشت مردم و اصرار بی محابای دولت بر ادامه این این فاجعه تخریب گر اقتصادی است که بی تردید آینده نظام و کشور را بنفع دشمنان بیگانه به نابودی و از دست رفتن همه دستاوردهای ارزشمند انقلاب می سپارد .

  • مهمان 02/12/20 ساعت 10:47

    اتفارهای باور نکردنی دولت / یکشنبه 20/12/1402
    ---
    اتفارهایی را که دولت رئیسی برای تظاهر به نداشتن نقدینگی میات چون ایران ثروتمندترین کشور منطقه است هیچ انسان عاقلی باور نمی کند .
    دولت رئیسی با این اتفاراش میخوات زجر ده ها میلیون فقیر بی پناه از اکثریت ملت ایران را بیشتر کند .

  • مهمان 02/10/29 ساعت 12:37

    خودیهایی که آب به آسیاب دشمنان می ریزند/ جمعه 29/10/1402
    ---
    دولتمردانی که سواد و توان مدیریت اقتصاد کشور ثروتمندی همچون ایران که تمامی ثروتهای طبیعی کلان آن در گردش مثبت و سازنده فعالند را ندارند و ارزش پول ملی این کشور را بد تر از فقیرترین کشورها به زیر صفر رها می کنند و دو سوم جمعیت این کشور را به زیر خط فقر گرفتار می سازند ؛ هرگز شایسته نیستند حتی برای یک لحظه در قدرت باقی بمانند و بی تفاوتی قوای مقننه و قضائیه و سایر دستگاه های نظارتی کشور براین وضعیت فاجعه آفرین بجز گسترش انواع فسادها و سوق یافتن نظام و همه دستاوردهای آن به سوی نابودی هیچ پیامد دیگری نخواهد داشت و تردیدی نیست که این بی تفاوتی نابود کننده که دانسته یا ندانسته انجام می گیرد به نفع دشمنان قسم خورده بیگانه و درونی ؛ بزرگترین خیانت و جنایت نابخشودنی در حق نظام و ملت و کشور باشد .
    اگر گوش شنوایی برای این حقیقتها نباشد و هیچ گام مثبتی برای تغییر ریشه ای این وضعیت فاجعه آفرین با واقع نگری و حسن نیت برداشته نشود ؛ بدیهی است که آرزوهای دشمنان قسم خورده کشور و ملت و نظام برای گرفتار کردن ایران انقلاب اسلامی و محور مقاومت ضد صهیونیست و استکبار به بلاهای نابود کننده ای که تر و خشک را خواهند سوزاند با دست داشتن نیروهای مدعی خودی بودن تحقق یابند .

  • مهمان 02/10/17 ساعت 14:04

    سازندگی با چه بها؟! / یکشنبه 17/10/1402
    ---
    سازندگی که با نابود کردن ارزش پول ملی ایران ثروتمند و با بهای به فقر و فلاکت دچار کردن 2 سوم جمعیت بی پناه ملت که بار حفظ کشور و نظام به دوش آنان است انجام می گیرد هرگز مایه افتخار نیست بلکه بزرگترین جنایت و خیانت در حق ملت و نظام و کشور است و برای کشور بجز پیامدهای شوم به نفع دشمنان بیگانه و تضعیف نظام هیچ بازده دیگری نخواهد داشت .

  • به خبر فوری در باره موضوع:/ خودکشی ۶ کارگر یک کارخانه/در پتروشیمیِ چوار چه خبر است؟/ یکشنبه 03/10/1402
    ---
    این خودکشیها بخشی از قربانیهای سیاست اقتصادی سر تا پا غلط دلار گرا با حذف ارز ترجیحی از زندگی و معیشت اکثریت ملت است که با نابود کردن ارزش پول ملی بیرحمانه گریبان گیر این اکثریت زیر خط فقر شده و علی رغم پیامدهای فاجعه باری که این سیاست اقتصادی برای کشور و نظام و انقلاب دارد هیچ نشانه اصولی امیدوار کننده جدی و سازمان یافته ؛ نه نزد حکومت و نه نزد مسئولان نظام از لغو این سیاست مردم ستیز که زندگی و دیانت و اخلاق و روابط اجتماعی همه ملت را در کشور ثروتمند ایران تخریب کرده است دیده نمی شود؟؟؟!!!

  • چرا بولتن نیوز از پخش نظر زیر خودداری می کند؟!
    ---
    گله ای خداپسندانه از رسانه همگانی بولتن نیوز/ جمعه 01/10/1402
    ---
    بولتن نیوز خوب کاری می کند رفتارهای مرموز برخی مسئولان را بویژه در باره موتورهای هواپیما در بندر شهید رجایی بندر عباس به گونه مستند رو می کند ولی آی کاش برای روشنگریهای برخاسته از حقیقتهای محکم و مفصل شناختها و هشدارها و نویدهای حیاتی سرنوشت ساز قرآن که به این رسانه همگانی مجاز بصورت مستند و مستدل ارسال می شوند و آشکارترین اصول دین اسلام و قانون اساسی مسلمانان و نظام اسلامی ایرانند حرمتی می شناخت و آنها را بی هیچ دلیل قاطع شرعی و عقلی و قانونی همیشه حذف و نابود نمی کرد!!!

  • به بولتن نیوز در باره خبر:/ می‌ گفتند، روسری سخت است، نظام هم با آن‌ها راه آمد؛ اما به همین راضی نیستند / سه شنبه 28/09/1402
    ---
    انصاف و دفاع از اکثریت محروم در ایران کجایند؟!
    ---
    دو سوم جمعیت ملت ایران ثروتمند در نتیجه سیاستهای غرب گرای دولت و حذف خود سرانه و بی هیچ توجیه علمی ارز ترجیحی از زندگی و معیشت آنان و مسکوت گذاشتن طرح اقتصاد مقاومتی عدالت محور و نابود کردن ارزش پول رایج کشور تا سطح فقیر ترین کشورهای جهان به زیر خط فقر برده شده و به صدقه خور تبدیل گردیدند ؛ أما آقای مطهری و هم قطاران او از مجلسیان و غیر مجلسیان از اطیاف مختلف تا کنون در مقابل این وضعیتی که همه جانبه فاجعه آفرین است هیچ اعتراض علمی و تحلیلی درست گره گشا به دولت نمی کنند بلکه در دفاع از منافع شخصی و گروهی چها که نمی کنند و چها که نمی گویند و چگونه این اکثریت بی پناه را بی دفاع رها می کنند!!!

  • به بولتن نیوز در باره موضوع:/ حقوق و دستمزد با هزینه‌های زندگی همخوانی ندارد / پنجشنبه 09/09/1402
    ---
    آمار نادرست اقتصادی ستم بزرگی است در حق اکثریت ملت
    ---
    جناب آقای آرمان حاجیان فرد کارشناس محترم مسائل اقتصادی!!! ناتوانی در تأمین نیازهای حیاتی و معیشتی زندگی نه افراد بلکه اکثریت ملت را زمین گیر کرده است .
    با حذف ارز ترجیحی و بی ارزش شدن پول ملی که هیچ تناسبی با گردش مثبت ثروتهای کلان طبیعی موجود در کشور ندارد و تمرکز ظاهری دولت کنونی بر برنامه های عمرانی و نادیده گرفتن ضرورت تأمین و تضمین شرافتمند و عزتمند نیازهای حیاتی و معیشتی اکثریت مطلق جمعیت مردمی کشور همراه با سیر صعودی روز مره و بی بند و بار قیمتهای همه این نیازها که هیچ توجیه علمی متناسب با ثروتهای کلان کشور ندارد ؛ هشتاد در صد از کل جمعیت مردمی کشور را زیر خط فقر برده و با اصرار دولت کنونی بر نادیده گرفتن طرح اقتصاد مقاومتی عدالت محور رهبر انقلاب و اصرار آن بر پیاده کردن اقتصاد سرمایه داری بازار عرضه و تقاضا با نادیده گرفتن ضرورت تنظیم عادلانه صادرات و واردات کالا ؛ بی رحمانه زجر جانکاه زندگی فقر آفرین را به این اکثریت تحمیل کرده و روز به روز این زجر را بیشتر می کند .

  • خدایا ملت وفادار انقلاب اسلامی را از شر مدیران اقتصاد دولتی غرب پرست نجات بده / شنبه ۲۱/۰۵/۱۴۰۲
    ---
    خدایا قسمت می دهیم به قدرت و عظمتت این مدیران اقتصاد دولتی دزد پرور غرب پرست را که بجای سازماندهی و پیاده کردن طرح اقتصاد مقاومتی عدالت محور ، کشور و ملت و نظام ایران ثروتمند را به پای دلار آمریکا و بنفع استکبار جهانی و صهیونیسم قربانی می کنند ؛ نیست و نابود کن .
    خدایا ده ها میلیون از مردم بی بضاعت و بی پناه وفادار انقلاب اسلامی را که با ستاندن عزت انسانی آنان به صدقه خور تبدیل شده اند از شر این مدیران اقتصاد دولتی غرب پرست از خدا بی خبر نجات بده و شر مکتب ضد بشری اقتصاد سرمایه داری غرب جهان خوار را از ایران برای همیشه دور کن . آمین

  • چرا اقتصاد دانان دولتی بصیرت دیدن عوامل شکوفایی ایران را ندارند؟!/ جمعه 13/05/1402
    ---
    با وجود عوامل بی شمار ثابت درونی و خارجی آشکار که نشان دهنده ی شکوفایی اقتصاد ایران اند و همچنان با آشکار بودن نا کار آمدی بیشتر موانع این شکوفایی اقتصادی که دشمنان بیگانه برای ایران ایجاد کرده اند ؛ علت وضعیت نابسمان سقوط فاجعه آفرین ارزش پول ملی ایران و به زانو در آوردن ده ها میلیون ملت پایدار و نظام این کشور را در درون اقتصاد دانان دولت باید جست و جو کرد که خو را در بست پایبند مکتب اقتصاد سرمایه داری ضد بشری غرب می بینند.
    این افتصاد دانان پس از گذشت بیش از دو سال در قدرت ثابت کرده اند که هیچ سواد یا هیچ باور و آمادگی برای سامان دهی برنامه تکامل یافته ای از طرح اقتصاد مقاومتی خود کفای عدالت محور را ندارند .
    متاسفانه این اقتصاد دانان دانسته یا ندانسته در راستای تحقق اهداف دشمنان بیگانه ؛ شتاب زده و بی پروا نسبت به پیامدهای فاجعه آفرینی که بی تردید این اهداف پلید برای کشور و اکثریت ملت و نظام در بر خواهند داشت ؛ با این اهداف همسویی می کنند .
    ده ها ملیون وفا دار به نظام با مسئولان نظام یا از آثار شوم این همسویی غافل اند یابعلت هراس توجیه ناپذیر نهان درون خود ؛ نسنجیده با تصور نداشتن توان مهار فاجعه ی بزرگی که این همسویی برای کشور و ملت و نطام در بر خواهد داشت ؛ خود را در بی هوشی و در خواب غفلت غرق کرده اند؟!
    چرا و بنا به کدام راهبرد سازنده و مثبت ملی ؛ اقتصاد دانانی که در فتار همیشه ثابت کرده اند به طرح اقتصاد مقاومتی هیچ باوری ندارند باید مدیریت اقتصاد کشور را با فاجعه آفرینی روز افزون هنوز در قبضه داشته باشند؟ً!

  • آن چه با زورگویی غصب شده تنها با قدرت به دست می آید
    ---
    چرا برخی از مسئولان کلیدی کشور ، با سرشار بودن ایران از همه ی امکانات مادی و معنوی و با داشتن همه منابع خداد داده ی طبیعی و داشتن جغرافیای سیاسی راهبردی منحصر به فرد و داشتن میلیونها نیروی انسانی خلاق فدا کار بدون اغراق ثروتمند ترین کشور منطقه ی خاورمیانه و دو قاره ی آسیا و افریقا است ، همسو با توطئه های صهیونیسم و غرب ، ارزش پول ملی و حیثیت ملت و نظام را بپای دلار آمریکا و ارزهای خارجی خوار و ذلیل و قربانی می کنند؟!
    چرا چنین مسئولانی بجای برنامه ریزی عالمانه ی فرا گیر کامل برای اجرای سازمان یافته و نظام مند و ضابطه مند اقتصاد مقاومتی عدالت محور ؛ رئیس بانک مرکزی و مسئولان اقتصادی و سیاست خارجی کشور را برای جذب پشیز وامی از صندوق بین المللی پول و برای باز پس گرفتن پولهای غصب شد کشور به دریوزگی با خفت و خواری به آمریکا و این ور و آن ور می فرستند؟!
    آیا این مسئولان با خیال خام خود باور دارند می شود حقوق مسلم غصب شده ایران قدرتمند را از قدرتهای استعماری چپاول گر زورگو و جنایت پیشه ی غاصب با این گونه در یوزگی و خفت و خواری باز پس گرفت؟!
    چرا این مسئولان ؛ 80 در صد از جمعیت ملت را که با فدا کاریهای خود ستون استوار وجود و بقای کشور و نظام و انقلاب را تشکیل می دهند با تورم و گرانیهای مصنوعی فاجعه بار روز افزون به صدقه خور تبدیل کرده و روز به روز به نا امیدی بیشتر سوق می دهند و تضعیف می کنند و چرا از ثروتها و دارائیهای کشور خود که حق مسلم آنان است و از عزت و سر بلندی انسانی محروم می سازند؟!

  • به بولتن نیوز در باره موضوع:/ پشیمانی خاتمی از خط امام/ چهارشنبه 31/03/1402
    ---
    خطرناک ترین مشکل کشور و ملت و نظام چیست؟!
    ---
    مهم ترین وظیفه ی رسانه های همگانی مجاز کشور رسیدگی عالمانه جدی و صادقانه به خطرناک ترین مشکل عمدی از حیثیت انداختن ارزش پول ملی ایران ثروتمند ترین کشور منطقه است که با نادیده گرفتن برنامه ریزی ضابطه مند برای طرح اقتصاد مقاومتی خود کفای عدالت محور رهبر انقلاب ؛ بی تردید در همسویی با قدرتهای بیگانه ی چپاولگر قصد بیزار کردن ملت از نظام و انقلاب و قصد زمینه سازی برای بر اندازی و کشاندن کشور به شورش و بلوا و تخریب همه ی دستاوردها را با شتاب دنبال می کند .
    پرداختن به خاتمی و منتظری و به اختلافات شخصیتها و گروه های سیاسی درونی خودی بجز خدمت به دشمنان بیگانه چه راه حلی را می تواند برای خطرناک ترین مشکل اقتصادی مذکور به ملت زجر دیده تقدیم کند؟!

  • علت بی میلی اقتصاد دانان دولت به اجرای طرح اقتصاد مقاومتی چیست؟!
    ---
    اقدام اصولی به ساماندهی جدی فراگیر علمی منضبط طرح اقتصاد مقاومتی رهبر انقلاب که اقتصادانان دولتی بعلت پیروی بی چون و چرا از مکتب ضد بشری اقتصاد سرمایه داری غرب هرگز به اجرای آن از خود تمایل نشان نمی دهند چه بازدارنده ی حقیقی مهار ناپذیری دارد؟!
    این اقتصاد دانان غرب گرا آماده نیستند ارزش پول ملی را متناسب با ثروتهای خدا داده ی کلان ایران که ثروتمند ترین کشور منطقه است به قیمت حقیقی خود به تعادل در آورند و روز به روز 80 درصد از جمعیت کم در آمد ملت ایران را که ستون فقرات بقای کشور ونظام اند زمین گیر و فقیر تر می کنند!
    از این زمین گیری و فقر فجیع که روز به روز علیه این اکثریت بی پناه ملت توسط اقتصاد دانان دولتی به اجرا گذاشته شده است بجز دشمنان سرسخت چپاولگر ایران و نظام تا سطح دامن زدن به آشوب و بلوا در کشور و زمینه سازی برای براندازی نظام و نابود کردن همه ی دستاوردهای مثبت و سازنده ی بیش از چهل ساله انقلاب آیا طرفهای دیگری هستند که ، بی زحمت ، سود ببرند و ثمرات آن را از آن خود کنند؟!
    چرا می باید رئیس بانک مرکزی منصوب دولت با وجود این همه ثروتهای کلان بی پایان در ایران برای چند دلار به در یوزگی از صندوق بین المللی پول به آمریکا برود؟!

  • کدام مسئولان در خیانت به ملت و در تلاش برای بر اندازی نظام سهیم اند؟!
    ---
    در کشور ایران که سرزمین مالا مال از ثروتهای طبیعی خدا داده ی بی پایان و ثروتمند ترین کشور خاورمیانه است ؛ به فقر دچار کردن 80 در صد بی پناه از جمعیت ملت و صدقه خور ساختن این بی پناهان و ستاندن عزت انسانی آنان با حذف حق برخورداری این بالا ترین در صد از ملت از عواید سازمان یافته ی منضبط انسانی و عمرانی و صنعتی و رفاهی ارز ترجیحی که حق خدا داده ی قرآنی ملت است و به حضیض انداختن ارزش پول ملی از جانب هر مسئولی در دولت و در نظام که باشد سهیم شدن در بزرگ ترین ظلم و خیانت به ملت و در تضعیف نظام و دانسته یا نداسته در زمینه سازی در ایجاد نفرت علیه نظام بنفع سرسخت ترین دشمنان ایران که صهیونیسم و استکبار می باشند است .
    این بزرگ ترین فاجعه دست ساز و یا نتیجه ی سکوت و بی تفاوتی و عدم اقدام جدی قانون مند هر مسئولی که باشد ؛ بزرگ ترین جرم و خیانت علیه ملت و نظام است که هرگز قابل گذشت و اغماض و بخشش نیست .
    این خائنان بدون اقدام جدی به سازمان دهی و اجرای علمی نظام مند و ضابطه مند کامل طرح اقتصاد مقاومتی رهبر انقلاب با تظاهر به انجام کارهای ناقص بی اثر غیر مفید بنام این طرح ؛ با ترفند و نیرنگ و فریب افکار عمومی سعی در منفور کردن نظام و در بیزار کردن میلیونها طرفدار نظام را دارند و در طرح خائنانه زمینه سازی برای براندازی نظام با دشمنان درونی و بیگانه سهیم هستند .
    سکوت و عدم اقدام جدی برای رسوا سازی و محاکمه و مجازات و طرد قانون مند این خائنان ؛ سهیم شدن در این بزرگ ترین خیانت است که سر انجام کشور را بنفع دشمنان به آشوب و شورش و بلوا و خرابیهای جبران ناپذیر دراز مدت می کشاند و همه ی دستاوردهای مثبت و سازنده ی ارزشمند ملت و نظام را با دستان خائن درونی نابود می کند .

  • ملتی که باید همیشه حسرت منجی را بخورد؟؟؟!!!
    ---
    چرا هیچ مردم دوستی نیست این دولت دلار پرست را از اسب چموش دلار بنفع ملت با اجرای طرح اقتصاد مقاومتی به زمین پایین بکشد و 90 در صد از ده ها میلیون زجر دیده های بی پناه ملت را از بزرگ ترین ظلمی که به آنان روا داشته شده است نجات بدهد؟؟؟!!!
    پس عدل علی در نظام این کشور که خود را اسلامی می نامد کجا است؟؟؟!!!
    چرا 90 در صد از جمعیت ملت ایرا ن ثروتمند از چشیدن طعم این عدل عزت بخش باید حسرت به گور ببرند؟؟؟!!!
    چرا هیچ مسئول دانای غیرتمندی به اعتراض گشایش آفرین جدی لب نمی گشاید؟؟؟!!!
    چرا محض رضای خدا هیچ مسئولی به سوی هیچ حرکت جسورانه ی علمی سازمان یافته ی منضبطی که همه ی دشمنان سرسخت جهانی ملت ایران را ناامید کند و حق از دست رفته این مردم زجر دیده را احقاق نماید گام خدا پسندانه ای بر نمی دارد؟؟؟!!!
    چرا این خاموشان از قهر و عذاب همه گیر خداوند قهار غافل اند؟؟؟!!!
    چرا بیش از چهل سال است در ایران بجای خدا پرستی روز به روز خدا گریزی و دین ستیزی بگونه ای وارونه افزایش می یابند؟؟؟!!!

  • دولتی که دانش سازماندهی اقتصاد مقاومتی را ندارد لحظه ای شایسته ماندن در قدرت نیست
    ---
    دولت کنونی که ثروتهای کلان خدا داده ی طبیعی کشور را در اختیار دارد با إصرار بر پیروی از مکتب اقتصاد ضد بشری سرمایه داری غرب وجهل به سازماندهی علمی اقتصاد مقاومتی عدالت محور خود کفا کشور و نظام و ملت را به سوی نابودی سوق می دهد لحظه ای شایسته ماندن در قدرت نیست و باید یا استعفا دهد و یا استیضاح و عزل شود .
    مجلس شورا و شورای نگهبان بعنوان مهمترین نهادهای قانون گزاری در کشور وظیفه دارند د با تدوین و تصویب قوانین علمی عدالت گرای مردم محور کشور را از فاجعه اقتصادی بزرگ کنونی که شیوه ی مدیریت غلط دولت در قدرت برای کشور بعنوان یک معضل جانکاه همیشگی ایجاد کرده است کشور و نظام و ملت را از آثار نابود کننده ی این معضل نجات دهند .

  • چرا دلار آمریکا در ایران پیوسته سرکشی می کند و پول ملی همیشه رو به سقوط است؟!
    ===
    سرکشی دلار و سقوط روز افزون ارزش پول ملی در ایران که بلحاظ ثروتهای خدا داده ی طبیعی کلان و بی شمار تنها ثروتمند ترین کشور منطقه است تا زمانی که گمراهان دلار پرست پیرو تزهای ضد بشری مکتب سرمایه داری غرب بی رحم پستهای کلیدی حکومتی را قبضه کرده اند و رهبر عزیز با اکثریت ریا کار چاپلوس موجود در این پستها و نبود هیچ یار وفا دار صادق قدرتمندی برای این رهبر ؛ با پیروی از اهداف پلید صهیونیسم و استکبار جهانی بگونه ای جنون آمیز ادامه خواهد داشت و تنها این ده ها میلون از بی بضاعتان بی پناه ملت اند که بی یار و یاور راستگوی با نفوذ صادق همیشه قربانی این بی رحمی فاجعه آفرین می شوند و انا لله و انا الیه راجعون .

  • سزای عادلانه ی دولت دلار گرای مردم ستیز چیست؟
    ===
    دولت مردم ستیز که بد ترین ستم را با دلار گرایی خود و با پیروی کور کورانه از تزهای مکتب ضد بشری اقتصاد غرب و با دامن زدن به سقوط فاجعه بار ارزش پول ملی و آتش زدن پیوسته به قیمت کالاهای نیازهای حیاتی ده ها میلیون بی پناه از جمعیت ملت را ، که بحکم قرآن صاحب اصلی ثروتهای خدا داده ی کلان کشور است ، به فلاکت انداخته و صدقه خور کرده است ؛ اگر به محاکمه وعزل کشانده نشود بی تردید بزرگ ترین جفا و خیانت نا بخشودنی عظما در حق ملت و نظام و انقلاب اسلامی روا داشته شده است .
    خداوند این بزرگترین ستم و خیانت را که بنیابت از دشمنان اسلام و دشمنان ملت و نظام به اجرا گذاشته شده است هرگز نخواهد بخشید .
    بعید نیست در همین دنیای زود گذر ؛ خداوند ستم کاران و خیانت کاران را که سرنوشت یک ملت را قربانی دلار آمریکا کرده اند دیر یا زود به شدید ترین انتقام دچار سازد .

  • حقیقت اقتصاد دولت مردمی ؛ مردم ستیزی است؟!
    ===
    قیمت دلار در کشور ما در زمان دولت جدید که خود را مردمی معرفی می کند به نوسانات منطقی بین المللی دلار هیچ ربط و تناسبی ندارد .
    تنها منویات مرموز دولت مردان کنونی است که به هیچ اهمیتی نسبت به نقش کلیدی بی بدیل ملت در ایجاد و حفظ و بقا و دوام بقای کشور و نظام هیچ اعترافی ندارد .
    این دولت این نقش کلیدی بی جایگزین را با تصمیمهای مردم ستیز اقتصاد دانان خود و با قربانی کردن بلهوسانه ی ارزش پول ملی بپای دلار آمریکا و با آتش زدن به قیمتهای تمام کالاهای مورد نیاز حیاتی ملت ؛ برای رسیدن به اهداف مرموز خود با پشت کردن به طرح اقتصاد مقاومتی خود کفای عدالت محور ؛ کلا انکار می کند؟؟؟!!!
    اصرار لجوجانه این دولت بر ادامه چنین رویه اقتصادی مردم ستیز در کشوری که بلحاظ همه ی ثروتهای خدا داده ی طبیعی خود کفا است ؛ توصیف اهداف این دولت را به مرموز بی هیچ تردید صد در صد توجیه می نماید .

  • چرا دولت جدید به اقتصاد مقاومتی پشت می کند؟!
    ---
    یک سال و نیم آه وناله و حسرت روز افزون هشتاد در صد از جمعیت بی پناه و بی بضاعت ملت به جایی نرسید که هیچ ؛ بلکه اقتصاد دانان دولت جدید بجای ارائه ی راه حلهای اساسی با پیاده کردن رهنمودهای رهبر انقلاب در زمینه ی اقتصاد مقاومتی خود کفا برای خروج کشور از اسارت مکتب سرمایه داری غرب هیچ اقدامی نمی کنند .
    روز به روز وابستگی کشور ثروتمند ایران به دلار با داشتن ثروتهای کلان خدا داده ی طبیعی با اصرار این اقتصاد دانان بر سیاستها و برنامه های ناکارآمد خود بیشتر و بیشتر می شود و نا رضایتیهای عمومی در اثر این سیاستهای مشکل زا افزایش می یابند .
    هشتاد در صد بی پناه بی بضاعت از جمعیت ملت است که بی گناه قربانی این سیاستهای غرب گرا می شوند و حتی آثار این سیاستها می روند که حیثیت پاک مدیریت رهبر انقلاب را نیز ، با اصرار دولت جدید بر ادامه ی دامن زدن بیشر به نارضایتیهای عمومی ، با خود آلوده سازند!!!

  • مهمان 01/11/16 ساعت 11:37

    به پایگاه خبر فوری در باره موضوع:/ نگاهی به نامه امام علی (ع) به اشعث بن قیس/ یکشنبه 16/11/1401
    ---
    چرا مسئولان ما در ایران ما را برده ی دلار کرده و عزت خدا داده را از ما ستانده اند؟؟؟!!!
    ---
    حضرت علی (ع) به استاندار خود در آذربایجان می فرماید: «اگر زمامدار جامعه ، خود را امانتدار بداند؛ هیچ گاه در امانت تصرف مالکانه نمی کند»
    ما ملت ایران می گوییم : در حکومت دینی خود حتی بوی امانت داری را در بیشتر مسئولین حکومتی احساس نمی کنیم و بهمین علت فلاکت اوضاع اکثریت مطلق ما ، در کشوری که مالا مال از انواع بی شمار ثروتهای خدا داده است ؛ روز به روز فلاکت بار تر و فاجعه آفرین تر می شود .
    در کشور انقلاب اسلامی ما بجای حاکمیت عدالت الهی ، با پشت کردن مسئولان ما به اقتصاد مقاومتی خود کفای عدالت محور و با پیشه کردن اصول ضد بشر مکتب سرمایه داری غرب ؛ دلار آمریکا ما را اسیر و ذلیل قدرت پوشالی خود کرده است .
    این وضعیت ضد بشری ذلت آفرین ؛ عزت انسانی خدا داده اکثریت ما را بدست مسئولان ما از ما ستانده و اقلیت سرمایه دار زالو صفت بی رحم در کشور را با نهایت بی رحمی و پاسخگو نبودن بر ما چیره ساخته است .

  • رييس جمهور و وزرا با دلار گرایی چه بر سر کشور می آورند؟!
    ---
    رييس جمهور ايرا ن ثروتمند و وزرای او با دلار گرایی علم ستیز خود و با پشت کردن به اقتصاد خود کفای مقاومتی ؛ کشور را دانسته یا نداسته مطابق با خواست دشمنان بیگانه به سوی براندازی نظام و حاکم کردن هرج و مرج و نابود کردن همه دستاوردهای علمی با شتاب سوق می دهند!!!
    وفاداران دین و ملت و نظام با هیچ دلیلی حق ندارند به سکوت خود و به عدم اقدام قانونی و شرعی باز دارنده ی قاطع در مقابل این وضعیت تخریبی دشمن پسند ادامه دهند!!!
    فراخواندن رییس جمهور و وزرا برای استیضاح و پاسخ گویی نسبت به وضعیت فاجعه بار اقتصادی حاکم بر کشور ثروتمند ایران همزمان با تعدیل قانونی ساز وکارهای انتخابات ریاست جمهوری کشور و وزرا در مجلس شورا باید نخستین گام اصولی باز دارندگی باشد و این مسئله خطیر با نظر به وضعیت بحرانی حاکم بر جهان هرگز تعلل پذیر نیست .

  • دولت مردمی باید بی تبعیض و عالمانه مردم دار باشد
    ---
    لطفا برای حل مشکلات جانکاه ده ها میلیون از اکثریت بی بضاعت ملت ، عالمانه و قانون مند و ضابطه مند و عادلانه و عالمانه فکری بکنیم .
    با تشخیص برنامه های درست و با روشهای علمی ضابطه مند و قانونمند و شرعی بی هیچ گونه تبعیض و با نهایت صداقت و امانت داری و از خود گذشتگی باید برنامه ریزی بنماییم .
    برای حفظ عزت و آبرو و سلامتی و امنیت روحی و روانی و اخلاقی این ده ها ملیون هم وطن که همه چیز را باخته اند بجای صدقه خور کردن آنان ؛ محض رضای خدا با این همه ثروتهای طبیعی که خدا در کشور در اختیارمان گذاشته است باید با جدیت تمام و پیش از این که فرصت از دستمان برود و همه چیز را ببازیم؛ با تدبیر و تهیه ی برنامه های کار آمد بی وقفه تلاش کنیم .
    با این همه ثروتهای کلان گران بهای خدا داده ی موجود در جای جای کشور با روی آوردن صادقانه و ضابطه مند به اقتصاد مقاومتی عدالت محور خود کفا و شتاب در رهایی بخشیدن به اقتصاد خویش از یوغ و اسارت دلار آمریکا و خروج از برنامه نسخه پیچیهای مکتب انسان ستیز اقتصاد سرمایه داری غرب باید اولویت اول دولت مردم گرا باشد .
    اگر خواهان پیروزی شکست ناپذیر هستیم باید عزت و رفاه مشروع اکثریت ملت را محض رضای خدا با اقدامهای صادقانه ی همیشگی تامین و تضمین کنیم تا خداوند مطابق با وعده ی تخلف ناپذیر خود یاری و پیروزی و عزت ما را در دنیا و رستگاری ما را در آخرت تامین و تضمین کند .

  • ما هر چقدر در کشور ضربه خورده ایم از شبکه نفوذ بوده است شبکه ای که واقعاً شکست ناپذیر هم بوده است