رفتارهای کلامی تحقیرآمیز و پادگانی مهدی تاج با دو مجری و گزارشگر فوتبال


در تازه ترین مصاحبه تلویزیونی آقای تاج پس از حذف تیم ملی ایران از رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با وقاحت تمام و استفاده از الفاظ ناشایست سعی در توجیه نتیجه نگرفتن این تیم با کارلوس کی روش دارد.


+ 
19

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • میشه خواهش کنیم سایت روشنگری
    دیگه با پخش این کلیپ ها
    مردم رو مسخره نکند

    اگر این به اصطلاح رئیس فدراسیون فوتبال
    این رو کی گذاشته؟
    کی تاییدش کرده؟
    حتما مردم؟
    اره؟

  • سلام عزیز دل

    بقول قدیمی ها

    تا خر هست خر سواری هم هست

  • دیگه از اون وزیر نفت سابق که برای رای اعتماد نماینده مجلس استخدام کرد در طول وزارتشم هزارتا خطا داشت که کوچیکترینش حذف کارت سوخت بود خش روش نیافتاد.
    حالا تاج که جوجه خلافکار سیاسیم نیست دیگه زور قوه قضائییه به اینم نرسه باید کلاهشو بذاره بالاتر.
    یکی از چیزایی که مردمو آزار میده همیناس و هردقیقه هم باید چهره نکبت اینارو توی رسانه های مختلف ببینن و کفاره واجب بشن.

  • آقا ، برادر ، عزیز
    تا وقتی قوه قضاییه توش مماشات باشه ، مصلحت اندیشی باشه ، وضع مملکت همینه که همینه که همینه

  • ناظر 01/10/3 ساعت 16:11

    پرونده ویلموتس به کجا رسید و مقصر کی بود؟ بدون شک یکی از مهمترین مقصرین تاج است اما نه تنها محاکمه ای در کار نیست بلکه ناگهان با قدرت به سر کار برمی‌گردد و پس از ناکامی در مسابقات حالا در یک برنامه تلویزیونی طلبکارانه برخورد می‌کند . چه کسی و کسانی پشتیبان این شخص هستند و چرا؟ که نه تنها ترس و واهمه ای از بازخواست ندارد که طلبکار هم هست . پس کی مسئولین بی مسئولیت می‌خواهند از خواب بیدار شوند و دست از این شعبده بازی‌ها بردارند و شخصی را که باید شرمنده باشد ولی نیست ادب کنند و قانون را در مملکت حکمفرما کنند .

  • - سی و سه سال اما دریغ از کمترین نتیجه. برای بعضی خود بزرگ بین ها فقط بودن کافی است.
    - خدا رحمت کند شهید رجائی را که دوبال تعهد و تخصص را مطرح کرد. بعضی بجای دو بال ، دو شاخ در آورده اند و مردم را شاخ می زنند. این چنین افرادی نسل مدیر و مدیریت را منقرض کردند.
    آن دو شاخ گاو اگر خر داشتی $$$$$ نسل انسان از زمین برداشتی
    - آیا پرونده اتهامات مالی ایشان یکسره شده بود که ایشان مجدداً همچون دراکولا وارد شدند؟
    - گذشته از کنایه های فوق که صد البته مخالف سنت اسلام عزیز است ( ببخشید دلم پر بود ) سن باز نشستگی چند سال است؟
    - کشوری که دکتر بیژن ذوالفقار نسب دارد نمی دانم اینها از کجا ظاهر شدند؟ ذوالفقار نسب همیشه مودب و باسابقه بسیار در چند رشته اگر اشتباه نکنم قرمان دانشگاه ها در چهار صد متر ...

    $$$$ معنی و ذات ورزش با صنعت گردشگری یا سرگرمی یا مواد مخدر متفاوت است . یعنی این جریان بنام فوت بال هر چه باشد باشد اما ورزش نیست. ورزش مفهوم مهم حرکت را در خود دارد و در این اواخر دیدیم که شاید میلیارد انسان فعال نشستند و تماشا کردند. یعنی این جریان ( ساخته دست انگل ها در کشور پهلوانی و پهلوانان همچون پوریای ولی و تختی و موحد ... ) مخدر است و از انسان فعال تماشاگر می سازد. $$$$

  • این آقای تاج خودش پرونده قطوری دارن که اول باید به اینا رسیدگی بشه و اینکه چرا با این همه اتهام شدن رئیس فدراسیون فوتبال؟؟؟!!!
    اتهامات سوء استفاده از موقعیت شغلی، استفاده از اوراق مجعول، صدور گزارش خلاف واقع و شروع به جعل و تزویر، تصرف غیر قانونی در اموال دولتی، به کارگیری حیدر بهاروند در سازمان لیگ برتر فوتبال بر خلاف قانون منع بکارگیری بازنشستگان، تصرف غیر قانونی در وجوه عمومی، تصرف غیر مجاز در منابع مالی (مطالبات) فدراسیون از شرکت‌های طرف قرارداد و اهمال منتهی به تضییع وجوه عمومی به میزان ۴ هزار و ۵۱۴ میلیارد و ۹۷۴ میلیون و ۴۷هزار و ۲۴۵ ریال و ۱۰ میلیون یورو، تضییع اموال و وجوه دولتی، اخلال در نظام پولی و ارزی کشور، کلاهبرداری، گزارش خلاف واقع، تبانی در معاملات دولتی، جعل در سند رسمی و به کارگیری سرمربی اسبق تیم فوتبال ایران (ویلموتس) پرونده قضایی در دادسرای تهران تشکیل شده است.